۵ نشانه که عشق مرحوم تان همین نزدیکی‌ها است

از دست دادن کسی که خیلی به او نزدیک بودید دشوار است. هیچ‌کس شکی در آن ندارد و نیازی به گفتن آن نیست. همه‌ی ما کسانی را از دست داده‌ایم. این واقعیت تلخ زندگی است. اما هرچند آن‌ها از نظر فیزیکی ما را ترک کرده‌اند، اما باز هم گاهی ممکن است نزدیک‌مان باشند. در ادامه این نوشتار با ۵ نشانه که عشق مرحوم تان همین نزدیکی‌ها است آشنا می شوید.

۱.او را استشمام می‌کنید

هنگامی که روح عشق‌تان در نزدیکی‌تان است، می‌تواند از چند طریق ابراز وجود کند. یکی روش‌های رایج آن رایحه است. رایحه‌ی هر فرد قوی‌ترین راه ارتباطی او است. این رایحه می‌تواند بوی تنباکوی پیپ، یا عطر، یا حتی بوی غذای مورد علاقه‌تان باشد. آن را درک کنید. این پیامی است که مستقیما از سوی عشق مرحوم‌تان به شما فرستاده‌شده است.

۲.به خواب‌تان می‌آیند

این یکی از رایج‌ترین روش‌های تعامل روح‌ها با ما است. ذهن‌های نیمه‌آگاه ما بیش‌تر پذیرای دنیای ارواح هستند، و اغلب به آن‌ها اجازه‌ی ورود می‌دهند. خواب‌هایی که در آن روح هست معمولا به‌طور شگفت‌انگیزی واقعی هستند و چندان رویایی و خواب‌گونه نیستند. به معنی احتمالی این خواب‌ها خیلی توجه کنید. شاید پیامی از دنیای پس از مرگ باشد.

رپورتاژ

۳.وسایل‌تان گم می‌شود

هنگامی که پی‌می‌برید وسایل‌تان از محلی که آن‌ها را قرار داده‌بودید جابه‌جا شده‌اند هوش و حواس‌تان را از دست می‌دهید. شاید یکی از اقوام یا دوستان فوت‌شده دارد با شما شوخی می‌کند. احمقانه به نظر می‌رسد اما، این‌که واقعیت که فوت کرده‌اند صرفا به این معنی نیست که دیگر دوست ندارند سربه‌سرتان بگذارند. به شوخی‌های‌شان بخندید

۴.افکار غیرعادی دارید

شاید افکاری را تجربه کنید که گویی افکار خودتان نیستند، انگار شخص دیگری موضوع مونولوگ ذهنی‌تان را انتخاب می‌کند. شاید این نشانه‌ای باشد که عشق مرحوم‌تان هنوز با شما است. اگر احساس می‌کنید به چیزی عجیب یا غیرمعمول فکر کرده‌اید، زمانی را به آن اختصاص دهید و درباره‌اش بیندیشید. به‌ویژه اگر مونولوگ‌های ذهنی‌تان طوری آغاز می‌شود که انگار خودتان نیستید.

۵.نشانه‌هایی در مراسم خاک‌سپاری می بینید

براساس نظر جیمز ون پراگ، یک واسطه‌ی احضار روح مشهور، روح ما در مراسم خاک‌سپاری‌مان شرکت می‌کند. روح‌ها در محیط پرسه می‌زنند و سعی می‌کنند به کسانی که دوست‌شان دارند آرامش بدهند و نشانه‌های بدهند که همه‌چیز خوب است. اما چون اغلب آدم‌ها به‌شدت اسیر اندوه هستند، این نشانه‌ها دیده نمی‌شوند. هنگام شرکت در مراسم خاک‌سپاری نشانه‌هایی را که روح‌ها می‌فرستند دریافت کنید.

منبع higherperspectives
نوشته‌های مرتبط