تعبیر خواب سقوط هواپیما: ۱۲ تعبیر دیدن انفجار و تصادف هواپیما در خواب

دیدن سقوط هواپیما در خواب مخصوصا برای کسانی که از پرواز و ارتفاع می ترسند تجربه ای رایج و عادی است. اگر شما هم از آن گروه افرادی هستید که فوبیای پرواز یا ارتفاع دارید، تجربه خواب سقوط هواپیما تنها نمادی از ترس درونی شما است و از این طریق مغز شما در خواب نمود پیدا می کند. در ادامه این نوشتار با تعبیر خواب سقوط هواپیما آشنا می شویم.

اما اگر هیچ ترسی از پرواز و هواپیما ندارید، دیدن خواب سقوط هواپیما می تواند مفهومی نمادین به همراه داشته باشد. در این مقاله نمونه هایی از خواب سقوط هواپیما و تعابیر نهفته در آن ها را با هم بررسی می کنیم.

تعبیر خواب سقوط هواپیما

۱.تعبیر خواب زنده ماندن در حادثه سقوط هواپیما

اگر در خواب ببینید که شما بازمانده حادثه سقوط هواپیما هستید، این خواب نمادی از موفقیتی است که به زودی تجربه خواهید کرد. احتمالا شما در عملی کردن تمامی پروژه های خود و دست یافتن به همه اهدافتان موفق خواهید شد. اکنون دورانی بسیار موفقیت آمیز برای شما است و باید بهترین استفاده را از آن ببرید.

در این دوره تمام تجربه های شما با موفقیت روبرو می شود بنابراین بهتر است چیزهای جدیدی را امتحان کنید و روی پروژه های جدیدی کار کنید. این دوره فرصت بسیار خوبی برای انجام اهداف شخصی تان است. افراد مجرد باید بدانند که اکنون فرصتی طلایی است تا آن فرد خوشبخت وارد زندگی آن ها شود و اوضاع را بهتر از قبل کند.

۲.  پشت سر گذاشتن حادثه سقوط هواپیما

اگر در خواب ببینید که در جریان سقوط یک هواپیما قرار دارید و این حادثه را تجربه می کنید، این خواب نمادی از آن است که شما فکر خودکشی را در سر می پرورانید. شاید موضوعی شما را اندوهگین و افسرده کرده است و نمی دانید که چطور این احساسات را از خود دور کنید. کمک خواستن از خانواده و دوستان بهترین راه حل برای هر مساله ای است. پس تعلل نکنید و احساسات و ترس های خودتان را ابراز کنید و آن ها را با عزیزان خود در میان بگذارید.

مسلما شما نمی خواهید در یاس و افسردگی غرق شوید. پیش از آنکه حادثه بدتری برایتان رخ دهد بهتر است در زمان مناسب اقدام مناسبی را انجام دهید.

این خواب همچنین می تواند به شما در مورد شرایط روانی که در آن قرار دارید و افکاری که در ذهن شما روز به روز قوی تر می شوند هشدار دهد.

۳. تعبیر خواب بقایای سقوط هواپیما

اگر بقایای سقوط هواپیمایی را در خواب خود ببینید، این خواب به شما هشدار می دهد که به جای کمک گرفتن از دیگران بهتر است روی تغییر دادن خودتان کار کنید. شاید در حال حاضر به گونه ای به دیگران وابسته شده اید و این وضعیت به هیچ وجه برای شما مناسب نخواهد بود.

به علاوه این خواب می تواند نشان دهنده پروژه ای باشد که در حال حاضر روی آن مشغول به کار هستید. ذهن ناخودآگاه شما از طریق این خواب به شما می گوید بهتر است به جای آنکه با دیگران روی این پروژه کار کنید، خودتان به تنهایی روی آن متمرکز شوید. شاید دیگران کار شما را خراب کنند و موجب شکست خوردن این پروژه شوند. پس بهتر است این پروژه را کاملا شخصی کنید و آن را تنها برای خودتان نگه دارید.

۴.  ترسیدن از اینکه هواپیما سقوط کند

اگر در خواب ببینید که هواپیما در آستانه سقوط است و شما می ترسید از اینکه هواپیما سقوط کند، تعبیر آن است که به زودی سانحه ای برای شما رخ می دهد و باید به شدت مراقب اقدام ها و رفتارهای خودتان باشید. علاوه بر آن، شاید قربانی حادثه ای شوید که خسارات و ضرر و زیان بسیار زیادی را برایتان به بار خواهد آورد.

از طرف دیگر این خواب می تواند با روابط شما با دیگران هم در ارتباط باشد. مراقب چیزهایی باشید که به دیگران می گویید. شاید بطور اتفاقی به کسی توهین کنید و خودتان را به دشمن آن فرد تبدیل کنید. اگر اتفاقی شبیه به این برایتان رخ داد، بهتر است از او عذرخواهی کنید و قبل از وخیم تر شدن اوضاع همه چیز را بهتر کنید.

۱۰ روش عالی برای غلبه بر ترس از پرواز با هواپیما

۵.  مشاهده کردن سقوط هواپیما

اگر در خواب ببینید که شاهد سقوط هواپیما از آسمان هستید، این خواب از تهدید احتمالی شما توسط دیگران خبر می دهد.

موفقیت های شما موجب حسادت دیگران می شود. آن ها سعی می کنند در کار شما و تمام برنامه هایی که دارید کارشکنی ایجاد کنند. ممکن است این افراد همان کسانی باشند که در حال حاضر با آن ها روی پروژه مشترکی کار می کنید. پس بهترین کار این است که از همکاری و شراکت با آن ها جلوگیری کنید.

۶. تعبیر خواب انفجار هواپیما و آتش

این خواب نمادی از احساساتی قوی است که در حال حاضر آن ها را تجربه می کنید. شاید در طول زمان احساسات بسیار زیادی را روی هم انباشته کرده اید و حالا احساس می کنید قلبتان می خواهد منفجر شود.

رپورتاژ

شاید بهتر است سعی کنید با افرادی که به شما آسیب رسانده اند گفتگو کنید یا راه حلی برای مساله ای که درگیر آن هستید پیدا کنید. باید بدانید که راه حل ها خود به خود از راه نمی رسند و شما باید آن ها را جستجو کنید.

۷. تعبیر خوابی که در آن دوست پسر خواب بیننده بخشی از سانحه سقوط هواپیما است

اگر در خواب ببینید که دوست پسرتان در هواپیمایی بوده و هواپیما سقوط کرده است، تعبیر آن است که شما ترس بسیار زیادی برای از دست دادن این فرد دارید. این خواب نمودی روشن و شفاف از ترس های شما است و گویای این حقیقت است که شما نمی خواهید ترس هایتان و خودتان را همانطور که هستید بپذیرید.

این ترسی کاملا طبیعی است مگر آنکه رفته رفته شدت یابد و بدون دلیل آن را احساس کنید. برخی اوقات ترس های ما غیرمنطقی هستند و نباید به آن ها اجازه بدهیم راهی به درون ما پیدا کنند و ما را تحت تاثیر اضطراب وهم آلود و غیرمنطقی خود قرار بدهند.

تعبیر خواب هواپیما: ۴۲ تعبیر دیدن تصادف و سقوط هواپیما در خواب

۸. تعبیر خوابی که در آن والدین شما بخشی از سانحه سقوط هواپیما هستند

اگر در خواب والدین خود را در هواپیمایی ببینید که سقوط کرده است، این خواب نمادی از عشق و محبت شما نسبت به پدر و مادرتان است. احتمالا والدین شما بخش مهمی از زندگی شما هستند و ترس از دست دادن آن ها شما را نگران می کند. این ترس کاملا طبیعی است مگر آنکه به پارانویا تبدیل شود و شما را تحت تاثیر اضطراب و توهم ناشی از خود قرار بدهد.

در این صورت باید از یک متخصص کمک بگیرید یا با نزدیکان خود در این رابطه گفتگو کنید. شاید برخی اوقات احساسات و ترس هایی پنهانی داشته باشیم و قادر نباشیم آن ها را به درستی ابراز کنیم. در این صورت بدون شک صحبت کردن با دیگران می تواند در برطرف کردن این مسائل موثر باشد.

۹. مرگ پس از سقوط هواپیما

اگر در خواب مرگ خود را در نتیجه سقوط هواپیما ببینید، این خواب می تواند نمادی از عدم موفقیت تمامی برنامه ها و اهداف شما در نتیجه اشتباهی باشد که در فرآیند برنامه ریزی از شما سر زده است. این اشتباه چیزی است که اگر توجه کافی به کار خود کرده باشید، قادر هستید آن را شناسایی کرده و به آن رسیدگی کنید.

همچنین باید بدانید که اکنون دوران نامساعدی برای سرمایه گذاری یا هر برنامه دیگری است که با پول در ارتباط است. بهتر است در دوران پیش روی از هر گونه پول خرج کردن جلوگیری کنید و همچنین باید تمامی هزینه ها و مخارج خود را به روشی عاقلانه متعادل سازید. به این ترتیب می توانید از وارد شدن خسارت های بیشتر به خودتان جلوگیری کنید.

تعبیر خواب افتادن: ۲۵ تعبیر افتادن و سقوط در خواب

۱۰. تعبیر خواب سقوط هواپیما برای خلبان

اگر در زندگی واقعی خود خلبان هستید و سقوط هواپیما را در خواب ببینید، این خواب صرفا نمادی از ترس هایی است که هر خلبانی ممکن است آن ها را داشته باشد. این احساس شما کاملا طبیعی است. نترسید و با خودتان فکر نکنید که بعد از دیدن این خواب حادثه وحشتناکی برای شما رخ می دهد.

مهمانداران هواپیما یا هر فرد دیگری که بطور مداوم با هواپیما مسافرت می کند هم معمولا این خواب را می بینند. برخی اوقات مغز ما از طریق این خواب ترس های عمیق خود که در ذهن ناخودآگاه مان قرار گرفته اند و ما حتی از حضور آن ها در ذهن ناخودآگاه خود خبر نداریم را ابراز می کند.

درمان پرواز زدگی: ۱۵ روش بسیار جالب برای درمان جت لگ

۱۱. تعبیر خواب هواپیمایی که سقوط کرده اما آسیب ندیده است

اگر در خواب ببینید که هواپیما سقوط کرده و اتفاقی برای آن نیفتاده است، این خواب نماد آن است که دوره ای مثبت در زندگی پیش روی دارید. شما به موفقیت های بسیار زیادی در برنامه ها و اهداف خود دست خواهید یافت و قطعا قادر خواهید بود همه برنامه های خودتان را عملی کنید.

بعلاوه اکنون دوران خوبی برای سرمایه گذاری است و بهتر است برنامه هایی برای این کار داشته باشید. در این روزها این شانس را دارید که نقشه های پولی خود را به موفقیت برسانید. پس تلاش کنید تا همه جنبه های زندگی خود که کامل نیستند را درست کنید.

۱۲. تعبیر خواب سقوط هواپیما از آسمان

اگر در خواب هواپیمایی را ببینید که از آسمان به زمین سقوط می کند، این خواب نمادی از ترس های شما در مورد کسی یا چیزی است. شما احساس می کنید که کسی به مراقبت یا حمایت شما در مورد خاصی نیاز دارد و شما می ترسید که مبادا اتفاق ناگواری برای او رخ دهد.

بعلاوه این خواب می تواند با ترس غیرمنطقی شما از شکست یا عدم موفقیت یک هدف یا پروژه در ارتباط باشد. شما می ترسید اتفاقی رخ بدهد و اوضاع را پیچیده کند و شما قادر نباشید بهترین نتیجه را از کارتان ارائه بدهید. برخی اوقات ترس های ما هیچ پایه و اساسی ندارند بنابراین بهتر است آن ها را نادیده بگیریم و روی چیزهای مهم تری تمرکز کنیم.

منبع dreamingandsleeping
نوشته‌های مرتبط