آشنایی با هتل های ۵ ستاره شیراز

شهر افسانه‌ای شیراز جایگاه مهمی در تاریخ ایران‌زمین دارد و یکی از پرطرفدارترین مقصدها برای گردشگران و مسافران می‌باشد. به همین دلیل هم شیراز دارای اقامتگاه‌های متنوعی ست که بهترین تجهیزات و امکانات رفاهی را ارائه می‌دهند. برای رزرو هتل در شیراز در ابتدا باید آشنایی کلی در مورد این اقامتگاه‌ها داشته باشید تا بتوانید مناسب‌ترین گزینه را انتخاب نمایید. در ادامه این مقاله می‌خواهیم هتل های ۵ ستاره شیراز را برایتان توصیف کنیم و اطلاعات مهمی از خدمات و امکانات هر کدام از آن‌ها را در اختیارتان قرار دهیم.

هتل بزرگ شیراز

آشنایی با هتل های ۵ ستاره شیراز

هتل بزرگ شیراز در سال ۱۳۹۲ بنا شد و امروزه به عنوان یکی از هتل های ۵ ستاره شیراز شناخته می‌شود. این هتل در همسایگی دروازه قرآن است و همچنین مشرف به باغ‌های معروف شیراز می‌باشد. با رزرو هتل بزرگ شیراز به تمامی جاذبه‌های تاریخی و دیدنی این شهر دسترسی خواهید داشت که از جمله آن‌ها تخت جمشید، حافظیه، آرامگاه سعدی، فرودگاه و… است.

این هتل مجلل دارای ۱۳ طبقه و ۱۵۸ اتاق است که در هر کدام از این اتاق‌ها بهترین امکانات و تجهیزات قرار دارد. اتاق‌های هتل بزرگ شیراز به سه دسته کانکت، اتاق دبل و اتاق دوتخته تویین تقسیم می‌شود.

  • سوئیت کانکت در واقع از دو اتاق تودرتو تشکیل شده که هر دو این اتاق‌ها به راهروی اصلی راه دارند. هر کدام از این اتاق‌ها به تنهایی یک اتاق کامل محسوب می‌شوند؛ چراکه دارای حمام جداگانه هستند و این دو اتاق به وسیله یک در به هم متصل می‌باشند.
  • اتاق دبل دارای یک تخت دونفره بسیار راحت می‌باشد. امکانات داخلی این اتاق شامل: حمام، سرویس بهداشتی، دستشویی، سشوار، میز آرایش، صندوق امانت، چای‌ساز، تلویزیون و اینترنت رایگان است.
  • اتاق توئین هم دارای دو تخت یک نفره می‌باشد که امکانات داخلی آن مانند سایر اتاق‌های هتل بزرگ شیراز است.

رستوران های هتل بزرگ شیراز

یکی از دلایل معروف شدن این هتل سه رستوران مجلل آن است.

رستوران ایتالیایی

رستوران ایتالیایی هتل که در طبقه چهارم می‌باشد با سرو انواع غذاهای ایتالیایی از شما پذیرایی می‌کند. در این رستوران می‌توانید انواع غذاهای لذیذ را میل کنید و از موسیقی آرامش‌بخش لذت ببرید. غذاهایی که در رستوران ایتالیایی سرو می‌شود شامل: انواع سوپ‌ها، پاستاها، پیش‌غذاها، پیتزاهای ایتالیایی، غذای مخصوص، لازانیا، دسرها، سالادها، کوکتل و… است. در رستوران سنتی هم می‌توانید انواع غذاهای ایرانی، پلوها، خورش‌ها و… را میل نمایید.

رستوران دریایی

یکی دیگر از رستوران‌های فوق‌العاده هتل بزرگ شیراز رستوران دریایی می‌باشد. این رستوران در لابی طبقه ششم واقع شده و با معماری بی‌نظیر و چشم‌انداز شگفت‌انگیزی که به طبیعت شیراز دارد، فضایی دل‌نشین را برای مشتریان فراهم می‌کند.

کافی شاپ هتل بزرگ شیراز

در کافی شاپ هتل بزرگ هم می‌توانید قرارهای عاشقانه بگذارید و از موسیقی زنده لذت ببرید. انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم و حتی دسر و کیک هم در منوی این کافی شاپ وجود دارد که می‌توانید آن‌ها را سفارش دهید.

فروشگاه ها و تالارهای هتل بزرگ شیراز

اگر به دنبال فروشگاه برای خرید و سوغاتی هستید، باید به لابی طبقه ششم هتل بزرگ شیراز سر بزنید. فروشگاه‌هایی که در طبقه ششم هستند، انواع کیف و کفش، فرش دستباف، جواهر، لباس زنانه، شلوار مردانه، صنایع دستی، سوغات شیراز، تابلو فرش و… را ارائه می‌دهند.

جالب است بدانید اگر مراسم ختم و یا عروسی در پیش داشته باشید، می‌توانید این مراسمات را در تالار و سالن‌های پذیرایی هتل بزرگ شیراز برگزار نمایید. ظرفیت این سالن‌ها بین ۲۵ تا ۶۰۰ نفر است. حتی شگفت‌زده می‌شوید اگر بدانید این هتل دارای یک سالن زیبایی برای بانوان است که در طبقه سوم واقع شده و همه‌روزه از ساعت ۱۰ صبح تا ۶ عصر به ارائه خدمات می‌پردازد.

امکانات رفاهی هتل بزرگ

امکانات و خدمات کلی هتل بزرگ شیراز: شامل اینترنت، سرویس فرنگی، ترانسفر رفت‌وبرگشت، آژانس مسافرتی، جکوزی، سونا، استخر، لاندری و… است.

هتل زندیه شیراز

آشنایی با هتل های ۵ ستاره شیراز

در مرکز شهر شیراز یک هتل پنج ستاره بسیار زیبا به نام هتل زندیه وجود دارد. این هتل بین المللی با امکانات کم‌نظیر و فوق‌العاده هر ساله پذیرای میهمانان شیراز است. اگر می‌خواهید با فرهنگ و معماری اصیل ایرانی بیشتر آشنا شوید، باید یکی از اتاق‌های هتل زندیه شیراز را رزرو کنید. این هتل دارای سه طبقه می‌باشد که ۷۵ اتاق و سوئیت را شامل می‌شود. در لابی هتل زندیه انواع و اقسام وسایل آنتیک و قدیمی را خواهید دید که فضای نوستالژیک قدیم را یادآور می‌شود. چیدمان و طراحی داخلی این هتل با کمک رنگ‌های کرم و قرمز تیره انجام شده که بر زیبایش می‌افزاید. علاوه بر این هتل زندیه دارای کادری مجرب از پرسنل است که تمامی آن‌ها به زبان انگلیسی و سایر زبان‌های زنده دنیا مسلط هستند.

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل زندیه شیراز

همچنین این هتل ۵ ستاره دارای یک رستوران سنتی معروف و یک مجموعه آبی بسیار مجهز است که این امکانات تفریحی رفاهی زبانزد عام و خاص می‌باشد. از جمله این امکانات:

  • سالن‌های برگزاری سمینار و تالارها: که مناسب انواع کنفراس‌ها، همایش‌ و جشن‌ها می‌باشد.
  • مجموعه آبی هتل: که دارای سونا جکوزی استخر می‌باشد.
  • مجموعه ورزشی هتل که دارای به‌روزترین دستگاه‌های ورزشی است.
  • حمام سنتی ایرانی: که یکی از پرطرفدارترین مراکز تفریحی هتل زندیه به شمار می‌رود. در این حمام انواع ماساژ و پذیرایی اشرافی انجام می‌شود که شما را به یاد حمام‌های قدیمی و سلطنتی می‌اندازد.
  • گالری صنایع دستی: در این گالری تمامی صنایع دستی رنگارنگ را خواهی دید که یک سوغاتی ایده‌آل برای اقوام است.
  • رستوران‌های هتل زندیه: این هتل دارای ۴ رستوران است که می‌تواند پاسخگوی هر نیاز و ذائقه باشد.

اتاق های هتل زندیه شیراز

هتل زندیه دارای ۷۵ اتاق و سوئیت مجهز است که شامل:

  • اتاق دو تخته دبل: این اتاق دارای یک تخت دو نفره و امکاناتی مانند سیستم تهویه هوا، اینترنت، وسایل لوکس، حمام، سرویس بهداشتی و… است.
  • اتاق دو تخته تویین: اتاق دو تخته تویین دارای دو تخت یک نفره و سرویس مبلمان، اینترنت پرسرعت، روم سرویس ۲۴ ساعته، مینی بار و… است.
  • سوئیت زندیه: سوئیت زندیه که یکی از معروف‌ترین اتاق‌های هتل زندیه می‌باشد، دارای فضایی بسیار شیک و سرویس مبلمان متفاوت با سایر اتاق‌هاست. همچنین دارای بالکنی بسیار زیبا و گل‌کاری شده است که چشم‌انداز بسیار عالی به طبیعت شیراز دارد.

امکانات هتل زندیه

امکاناتی که در اتاق‌های هتل زندیه وجود دارد عبارت است از صندوق امانات، سرویس مبلمان، اینترنت رایگان، تلویزیون، تهویه مطبوع، حمام، روم سرویس، دستگاه چای‌ساز، کمد لباس، پاور سوئیچ، صبحانه رایگان و…

فاصله هتل زندیه تا اماکن دیدنی شیراز

رپورتاژ
  • ارگ کریم‌خانی: ۲ دقیقه
  • حمام وکیل: ۴ دقیقه
  • ایستگاه راه آهن: ۲۸ دقیقه
  • فرودگاه بین المللی شیراز: ۲۴ دقیقه
  • آرامگاه حافظ: ۱۰ دقیقه
  • باغ جهان‌نما: ۷ دقیقه
  • باغ عفیف آباد: ۱۵ دقیقه

هتل هما شیراز

هتل هما شیراز یک هتل ۵ ستاره است که دسترسی بسیار ساده‌ای به طبیعت شهر شیراز دارد. دسترسی مناسب هتل هما شیراز به دیدنی‌های این شهر موجب شده مسافران در هنگام رزرو هتل در شیراز، هتل هما را به سایر هتل‌ها ارجحیت دهند.

از جمله مناطق دیدنی و جاذبه‌های نزدیک به هتل هما: ارگ کریم خان زند، حمام وکیل، آرامگاه حافظ، باغ جهان نما، باغ عفیف‌آباد، آرامگاه شاه چراغ و… است.

هتل هما شیراز دارای ۲۳۲ اتاق است که منظرهای بی‌نظیر از گلستان و کوه‌های مقابل را برای مسافران مهیا می‌سازد. امکانات داخلی این اتاق‌ها شامل: مینی بار، اینترنت رایگان، سیستم تهویه هوا، سیستم اعلام حریق، سیستم کارت کلید الکترونیکی برای در اتاق‌ها، میز آرایش، تلویزیون با ماهواره، جعبه کمک‌های اولیه، وان داخل حمام، سشوار و حوله، صندوق امانات، وسایل لازم برای تهیه قهوه و چای و… است.

باید بدانید هتل هما شیراز دارای یک سوئیت رویال می‌باشد که به عنوان بزرگ‌ترین اتاق هتل هما شناخته می‌شود که امکانات و خدمات لوکسی را در اختیار مسافران قرار می‌دهد.

امکانات رفاهی تفریحی هتل هما

از جمله امکانات رفاهی تفریحی هتل هما شیراز می‌توان به استخر سرپوشیده، سالن ماساژ درمانی، سالن بدن‌سازی، سونا، جکوزی، زمین تنیس، میز پینگ‌پنگ، سالن همایش، تالار، سالن اجتماعات، سالن سمینار، پارک تفریحی برای کودکان، پارکینگ اختصاصی، اینترنت، کافی نت، دستگاه پرینتر، روم سرویس شبانه‌روزی، لباسشویی، صندوق امانات و… اشاره نمود.

رستوران ها و کافی شاپ های هتل هما شیراز

در واقع هتل هما یکی از هتل های لوکس شیراز است که دارای کافی شاپ و رستوران‌های بسیار معروفی می‌باشد. کافی شاپ هتل هما در لابی قرار گرفته و انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم را به همراه موسیقی طنین‌انداز پیانو به مشتریانش ارائه می‌دهد.

همچنین رستوران پرنیان هتل هما با فضای فوق‌العاده و سرسبزی که دارد آماده خدمت‌رسانی به مسافران این هتل است.

در رستوران گلستان هتل هما که محیطی بسیار لوکس و کلاسیک دارد می‌توانید انواع غذاهای ایرانی و فرنگی را سفارش دهید.

رستوران دیگری که در هتل هما شیراز وجود دارد رستوران تابستانی است که در فصل تابستان منو هیجان‌انگیز و خنک را در اختیار مسافران قرار می‌دهد و انواع غذاهای سنتی و غربی را در این منو جای داده است.

هتل چمران شیراز

به جرات می‌توان گفت یکی از بهترین هتل های شیراز هتل چمران می‌باشد که در سال ۱۳۸۹ فعالیت خود را شروع نموده است. این هتل مرتفع دارای ۳۰ طبقه می‌باشد که در یکی از مناطق خوش آب و هوای شیراز قد علم کرده است. هتل چمران شیراز اقامتگاه مجلل و زیبایی است که مشرف به باغ‌های زیبای قصرالدشت می‌باشد. این منطقه از شیراز که آب و هوای بسیار مطبوع و سالمی دارد، مورد پسند بسیاری از گردشگران قرار می‌گیرد؛ چراکه عاری از هرگونه دود و دم و آلودگی می‌باشد.

رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌های هتل چمران شیراز

این رستوران‌ها و کافی شاپ‌ها با ارائه انواع اقسام غذاها و نوشیدنی‌های لذیذ و خوشمزه برای خدمات‌رسانی آماده هستند.

برای مثال رستوران پانوراما که در طبقه بیست و چهارم قرار دارد، منظره‌های شگفت‌انگیز از شهر زیبا شیراز را به نمایش می‌گذارد که می‌توانید غذاهای بسیار لذیذی را در این رستوران امتحان کنید.

همچنین رستوران ملل در طبقه سوم با انواع غذاهای محبوب بین المللی و فست فود، فضایی دنج و آرام را برای خانواده‌ها را فراهم می‌کند.

ناگفته نماند رستوران داوینچی که در طبقه ۲۵ هتل چمران قرار دارد با سرو انواع غذاهای لذیذ ایتالیایی پذیرای میهمانان این هتل است.

رستوران سنتی باربد هم که در طبقه منفی یک این هتل است با چیدمان جذاب و منوهای اصیل ایرانی میزبان مهمانان هتل چمران می‌باشد.

البته باید بدانید هتل چمران شیراز دارای دو کافی شاپ با چشم‌اندازی بی‌نظیر به شهر است که یکی از آنها در طبقه بیست و سوم و دیگری در لابی باشکوه آن قرار گرفته‌‌اند که با نوای دل‌انگیز موسیقی و نوشیدنی‌های خوشمزه از میهمانان خود پذیرایی می‌کند.

اگر قصد برگزاری سمینار، نمایشگاه، کنفرانس، همایش، جشن و از این قبیل مراسم را دارید، هتل چمران شیراز دارای دو سالن همایش و تالار پذیرایی می‌باشد که می‌تواند پاسخگوی این نیاز شما می‌باشد.

اتاق ها و سوئیت های هتل چمران شیراز

اتاق‌ها و سوئیت‌های هتل چمران که ۲۵۰ واحد اقامتی را در بر می‌گیرد شامل اتاق یک تخته، دو تخته و سوئیت‌های دو نفره می‌باشد. امکانات داخلی هر کدام از این اتاق‌ها آباژور، تلفن، یخچال، چای ساز، تهویه مطبوع، سرویس خواب، مبلمان، سرویس بهداشتی، تلویزیون، ال سی دی، کمد لباس، میز ناهارخوری، حمام، وسایل بهداشتی و… است.

امکانات و خدمات بی مانند هتل چمران

گذشته از این‌ها هتل چمران دارای امکانات و خدمات رفاهی بسیار لوکسی است که حتی تصورش را هم نمی‌کنید. برای مثال:

  • ماساژ دکتر فیش یکی از خدماتی است که در هتل چمران در اختیار مسافران قرار می‌گیرد. ماساژ دکتر فیش با استفاده از ماهی زنده در ماساژ می‌تواند برای بهبود سلول‌های پوستی بسیار مفید باشد. این یک روش لایه برداری از پوست و شفاف‌سازی آن می‌باشد که در خدمات لوکس هتل چمران شیراز قرار می‌گیرد.
  • مجموعه ورزشی هتل چمران با وسایل مجهز و به روز به مسافران تاکید می‌کند که ورزش یک اصل مهم در زندگی است که نباید آن را حتی در سفر ترک کرد. در این مجموعه ورزشی سونا، جکوزی، استخر و… وجود دارد که با اقامت در هتل چمران می‌توان از آن‌ها بهره‌مند شد.
  • در حمام مغربی می‌توانید از خدمات ماساژ استفاده کنید که خستگی را از تن‌تان بیرون می‌کند و باعث آرامش روح جسم می‌شود.

جمع‌بندی

اگر این مقاله را مطالعه نموده باشید به خوبی متوجه می‌شوید که شیراز علاوه مناطق گردشگری نمونه‌ای که دارد، دارای بهترین اقامتگاه‌ها می‌باشد. در این هتل ها می‌توانید ایام خوشی را در کنار خانواده و دوستان خود سپری کنید. برای اطلاع از قیمت هتل های شیراز می‌توانید به وب سایت ایران هتل آنلاین سر بزنید و علاوه بر بررسی قیمت هتل در شیراز، رزرو هتل را نیز انجام دهید. 

متا: هتل های شیراز جزو معروف‌ترین هتل های ایران هستند که بسیاری از مسافران و گردشگران خارجی نیز از این هتل‌ها دیدن می‌کنند.

No featured products found

نوشته‌های مرتبط