طرز تهیه ساندویچ گوشت چرخ کرده با سبزیجات مختلف بسیار خوشمزه

برای تهیه‌ی بسیاری از غذاهای بین المللی بسیار محبوب و خوشمزه لازم نیست آن‌ها را چند ساعت روی اجاق گاز بگذارید و منتظر بمانید تا به آرامی جا بیفتند. با پختن این غذای محشر اوقات خاطره‌انگیز و شیرینی را برای خود، دوستان، و اعضای خانواده‌تان به وجود بیاورید. با ما همراه باشید تا طرز تهیه ساندویچ گوشت چرخ کرده با سبزیجات مختلف بسیار خوشمزه را بدانید.

ساندویچ گوشت چرخ کرده با سبزیجات

نان همبرگر را به اندازه‌ي کافی خالی کنید تا بتوانید آن را با سس بولونیای خانگی پر کنید. با گذاشتن لایه‌های ضخیم پنیر ایتالیایی یا هر پنیر دلخواه‌تان، این ساندویچ را دلپذیر و رویایی کنید.

سطح دشواری: آسان
مجموع زمان مورد نیاز: ۱۵ دقیقه آماده‌سازی + ۲۵ دقیقه پخت
برای مصرف ۴ نفر

رپورتاژ

مواد مورد نیاز

الف. ۷۰۰ گرم گوشت گوساله‌ی چرخ کرده
ب. ۳ برش ضخیم از ژامبون دلخواه، خرد شده به صورت مکعبی
پ. ۱ قاشق غذاخوری / ۱۵ میلی‌لیتر روغن زیتون
ت. ۱ حبه سیر، خرد شده
ث. ۱ عدد هویج، خرد شده به صورت مکعبی
ج. ۱ ساقه کرفس، خرد شده
چ. ۱ عدد پیاز، خرد شده
ح. ۱ عدد فلفل دلمه‌ای قرمز، خرد شده
خ. مقداری نمک و فلفل سیاه تازه‌ی آسیاب شده
د. ۲ فنجان / نیم لیتر گوجه فرنگی، پوره شده
ذ. نصف فنجان / ۱۲۵ گرم پنیر پارمسان خرد شده، به علاوه‌ی مقداری بیش‌تر برای تزیین
ر. نصف فنجان / ۱۲۵ میلی‌لیتر سس کچاپ یا چیلی
ز. ۲ قاشق غذاخوری / ۳۰ گرم پاپریکای دودی
ژ. ۲ قاشق غذاخوری / ۳۰ گرم شکر قهوه‌ای
س. ۱ قاشق غذاخوری / ۱۵ گرم سرکه قرمز
ش. ۱ قاشق غذاخوری / ۱۵ گرم سس ووسترشر – برای آگاهی از دستور تهیه‌ی سس ووسترشر طرز تهیه سالاد سزار با مرغ گریل شده که خوشمزه‌ترین سالاد دنیاست را مطالعه کنید.
ص. مقداری فلفل هندی
ض. دو ساقه‌ی تازه‌ی آویشن، خرد شده
ط. ۱ عدد فلفل هالوپینو یا فلفل قرمز، خرد شده
ظ. پیازچه خرد شده،‌ برای تزیین
ع. ۴ عدد نان همبرگر

دستورالعمل

الف. مقداری روغن را داخل یک تابه‌ی بزرگ بریزید؛‌ گوشت چرخ کرده و ژامبون را به مدت ۵ دقیقه داخل حرارت دهید تا به رنگ قهوه‌ای طلایی در بیایند. سیر، هویج، کرفس، پیاز، و فلفل دلمه‌ای را نیز اضافه کنید – مقداری نمک و فلفل سیاه را نیز به مواد بیفزایید. اکنون، گوجه فرنگی، پنیر، کچاپ، پاپریکا، شکر، سرکه، ووسترشر، فلفل هندی، آویشن، و هالوپینو را نیز به مواد اضافه کنید و اجازه کل مواد به جوش بیایند. شعله را کم کنید، درب تابه را بگذارید، و  اجازه دهید مواد به مدت ۱۵ دقیقه به آرامی بپزند. مواد را بچشید و در صورت نیاز نمک و فلفل بیش‌تری به غذا اضافه کنید. در نهایت، پیازچه‌ها را نیز داخل غذا بریزید – اگر به سس ووسترشر دسترسی ندارید یا تهیه‌ی آن در خانه برای‌تان سخت است، به سادگی می‌توانید به میزان مساوی تمبر هندی، سس سویا، سرکه سیب، مقداری سس فلفل تند، و اندکی پیازچه خرد شده را با هم ترکیب، و به جای سس ووسترشر استفاده کنید.

ب. نان همبرگر را داخل گریل کمی برشته کنید. هر یک از نان‌ها را روی یک بشقاب بگذارید؛ ترکیب گوشت چرخ کرده و سایر مواد را داخل هر یک از نان‌ها بریزید. در نهایت، ساندویچ‌تان را با کمی پنیر تزیین کنید.

نوشته‌های مرتبط