نکات ضروری در انتخاب و خرید لباس زیر ورزشی، شورت و سوتین ورزشی که باید بدانید!

در مورد نکات ضروری انتخاب و خرید لباس زیر ورزشی، شورت و سوتین چه میدانید!؟ یکی از مهمترین موارد در زمان خرید لباس زیر زنانه، انتخاب صحیح مدل بر اساس نیاز شماست. در زمان ورزش، سینه بانوان به دلیل داشتن بافت نرم، به سمت طرفین پرتاب میشود که میتواند آسیب جدی به آن ها وارد کند. برای همین لباس زیر، سوتین ورزشی مخصوصی طراحی و تولید شد که مانع از آسیب به سینه در زمان ورزش بانوان شود. با ما در مجله بازده همراه باشید تا مهمترین و ضروری ترین نکاتی که باید در زمان خرید لباس زیر ورزشی به آن دقت کنید را به شما آموزش دهیم.

آیا میتوان از لباس زیر معمولی برای زمان ورزش نیز استفاده کرد؟

در نظر داشته باشید که در زمان ورزش، فشار زیادی به بدن خانم ها به خصوص در بخش سینه، وارد می شود. سوتینی که استفاده می کنید، باید توان مراقبت از بافت سینه را در شرایط سخت داشته باشد. هر مدل شورت و سوتینی برای هدف خاصی طراحی و تولید شده اند. هدف آنها صرفا زیبایی نیست! در اصل لباس زیر؛ برای حمایت و پشتیبانی از شما و اندام های خصوصیتان به وجود آمده اند. هر ورزش و یا فعالیت شما، بسته به نوع و میزان آن نیازمند لباس زیر مخصوصی است، که بتواند آن فعالیت را ساپورت کند.

چرا باید از لباس زیر ورزشی استفاده کنید؟!

همانطور که در بخش بالا نیز توضیح داده شد، یکی از دلایل مهم استفاده از سوتین ورزشی، پشتیبانی مناسب از بافت سینه در زمان ورزش است. در نظر داشته باشید که لباس زیر ورزشی به گونه ای طراحی شده اند که رطوبت و عرق بدن را جذب میکنند و مانع از بروز انواع عفونت، سوزش و حساسیت های پوستی می‌شوند. این سوتین های ورزشی، دارای قدرت جذب رطوبت و قابلیت تنفس  هستند.

لباس زیر ورزشی

از همان ابتدای پیدایش سوتین(Bra)؛ نیاز به سینه بندی محکم تر که از سینه ها حمایت بیشتری کند تا مانع از آسیب آن ها در زمان تکان های شدید ناشی از ورزش در بانوان شود.

استفاده از سوتین ورزشی برای خانم ها در زمان ورزش، ضروری است. این مدل از سینه بند ها به گونه ای طراحی شده اند که بیشترین حمایت را از سینه ها داشته باشند. برای خرید لباس زیر، به فروشگاه های معتبر مراجعه کنید.

چه مدل سوتین ورزشی باید انتخاب کنیم؟

سوتین ورزشی (sports bra)؛ برای نگهداری و حمایت بیشتر از سینه ها و جلوگیری از آسیب به آن ها در زمان ورزش خانم ها طراحی و تولید شده است. در زمان خرید سوتین ورزشی حتما باید به این موارد دقت کنید:

جنس سوتین ورزشی باید نرم و راحت باشد

دقت کنید که باید از لباس زیر ورزشی استفاده کنید که جنس نرم و لطیفی داشته باشد تا به پوست شما آسیبی وارد نشود. برای خرید لباس زیر ورزشی، از فروشگاه های معتبر لباس زیر مانند لباس سکرت که دارای سابقه ده ساله در زمینه فروش لباس زیر هستند، میتوانید بهترین جنس لباس زیر ورزشی را تهیه کنید. دقت کنید که سلامت شما تحت تاثیر انتخاب های صحیح شما خواهد بود.

رپورتاژ

حمایت بالا از سینه از مهمترین ویژگی سوتین  ورزشی است

از مهمترین نکاتی که باید در زمان خرید سوتین ورزشی به آن دقت کنید، حمایت بالا از سینه است. در زمان ورزش به دلیل حرکات ناگهانی، ممکن است به بافت سینه آسیب وارد شود که برای جلوگیری از آسیب، باید سوتین ورزشی که خریداری می کنید، از پشتیبانی بالای برخوردار باشد. مدل های مانند لباس زیر ورزشی نخی ۹۹۱۶ میتواند گزینه ایده ال شورت و سوتین ورزشی باشد.

لباس زیر ورزشی

انتخاب سایز درست شورت و سوتین ورزشی

یکی از نکات بسیار مهمی که در خرید شورت و سوتین ورزشی باید به آن دقت کنید، انتخاب سایز درست است. سوتین ورزشی نباید برایتان بزرگ و شل باشد، چرا که در این صورت نمیتواند به خوبی از سینه در زمان حرکت، حمایت کند. همینطور از پوشیدن شورت و سوتین تنگ چه در زمان ورزشی و چه در زمان های عادی خودداری کنید. فروشگاه های معتبر لباس زیر مانند برند lebassecret، معمولا از تیم پیشیبانی قوی برخوردار هستند که به شما در این زمینه کمک میکنند.

در زمان انتخاب زیر پوش ورزشی، حتما به راهنمای انتخاب سایز و یا جدول سایزبندی آنها دقت کنید.

از پشتیبانی و نظرات سایر کاربران در زمان خرید لباس زیر ورزشی، کمک بگیرید

یکی از مواردی که در زمان خرید لباس زیر ورزشی به شما کمک زیادی خواهد کرد، نظرات کاربران و خریداران است. با مطالعه نظرات خریداران به خوبی میتوانید جنس و کیفیت محصول را تشخیص دهید. سعی کنید از فروشگاه ها و برند های معتبر که در آن نظرات واقعی خریداران درج میشود، شورت و سوتین ورزشی خود را انتخاب کنید. اگر در مورد محصولی شک دارید، با پشتیبانی فروشگاه در تماس باشید تا بهترین سبک از زیرپوش ورزشی را برای خود خریداری و استفاده کنید.

سوتین ورزشی خود را هوشمندانه انتخاب کنید

علاوه بر نکات گفته شده در بالا، به اعتبار و پیشینه فروشگاه دقت کنید. اگر با تبلیغات فیکی مانند یکی بخر، دوتا ببر روبرو شدید، به اعتبار آن ها شک کنید. چرا که چنین مواردی فقط نمایانگر قیمت های فیک و محصولات تقلبی است. دقت داشته باشید که باید بر اساس نیاز خود، محصول کاربردی را خریداری کنید.

انتخاب لباس زیر ورزشی، بر اساس نیاز و نوع ورزش

لباس زیر ورزشی خود را بر اساس نوع فعالیت و ورزش خود انتخاب کنید. ورزش های مانند بدنسازی، نیاز به سینه بند های با حداکثر پشتیبانی را دارد. برای ورزش های مانند بدنسازی و یا دویدون، ست کراپ شورت اسپرت A07 و سوتین اسپرت 8833 گزینه مناسبی است. این مدل سوتین حداکثر پشتیبانی را از بافت سینه در زمان ورزش انجام میدهد.

نوشته‌های مرتبط