معرفی برندهای معروف ترکیه – 10 برند مشهور و پرطرفدار ترک

این روزها یکی از جذاب‌ترین سفرها برای ایرانیان سفر ترکیه است. این سفر در واقع یکی از ارزان‌ترین سفرهایی است که ایرانیان می‌توانند آن را تجربه کنند. فارغ از جاذبه‌ها و نقاط دیدنی این کشور، ترکیه یک انتخاب عالی برای خریدهای برند نیز محسوب می‌شود. در واقع سفر به ترکیه حکایت تیر و دو نشان است. شما می‌توانید ضمن گشت و گذار در شهرهای زیبایی ترکیه، بسیاری از خریدهای خود را از برندهای معروف انجام دهید. یکی از خریدهای جذابی که ایرانیان در این کشور انجام داده خرید لباس است. در ترکیه لباس‌های برند بسیاری با قیمت‌هایی مناسب وجود داشته و این خرید را برای ایرانی‌ها بسیار لذت‌بخش خواهد ساخت.

شما می‌توانید در صورتی که با زبان ترکی آشنا هستید یک سفر جذاب و به یادماندنی به این کشور داشته و از برندهای معروف نیز خرید داشته باشید. البته حتی در صورتی که هنوز با زبان ترکی آشنا نیستید می‌توانید با مراجعه به لینک زیر آموزش زبان ترکی فرادرس را در یافت کنید تا در مدتی کوتاه زبان ترکی را یاد گرفته و از صحبت کردن با شهروندان ترکی لذت ببرید. با یادگیری زبان ترکی همچنین خرید برای شما بسیار آسان‌تر خواهد بود و به این شکل مطمئن هستید که قرار نیست به دلیل عدم تسلط بر زبان ترکی، کسی سر شما کلاه بگذارد. اگر شما نیز دوست دارید پیش از سفر به ترکیه با بهترین برندهای معروف ترکیه آشنا شوید توصیه می‌شود این مطلب را تا انتها دنبال کنید.

معرفی 10 مورد از برندهای معروف ترکیه

یکی از بهترین خریدهایی که در ترکیه می‌توانید انجام دهید خرید لباس است. در ادامه با بهترین برندهای لباس ترکی آشنا خواهیم شد:

معرفی برندهای معروف ترکیه - 10 برند مشهور و پرطرفدار ترک

برند LC Waikiki

برند آل سی وایکیکی یکی از برندهای ترکی است که در حال حاضر در سه لاین حرفه‌ای طراحی و تولید، در زمینه پوشاک و اکسسوری زنانه، لباس و اکسسوری مردانه و نیز پوشاک کودکان و نوجوانان دارای مجموعه‌ای بسیار گسترده و متنوع است. این برند از نظر مدل و سبک توانسته محبوبیت بسیاری را در بین برندپوشان کسب کند. از طرفی مواردی چون ارائه ست‌های فصلی، کژوال، استایل خیابانی و نیز لباس‌های رسمی و فرمال نیز باعث شده هر روز افراد بیشتری به این برند و لباس‌های آن علاقه نشان دهند. تمامی لباس‌های برند آل سی وایکیکی از کیفیت طراحی، پارچه و مواد برخوردار هستند و با این وجود این برند جزو برندهای خوش قیمت محسوب می‌شود. این برند از سال 2009 به یک برند جهانی تبدیل شده است.

معرفی برندهای معروف ترکیه - 10 برند مشهور و پرطرفدار ترک

برند Mavi

از دیگر برندهای معروف ترکیه می‌توان به برند مأوی اشاره نمود. این برند عرضه کننده محصولات جین و انواع پوشاک است. کیفیت بالای محصولات این برند باعث شده به یک شهرت جهانی دست پیدا کند. یکی از رازهای محبوبیت شلوارهای جین مأوی این است که متناسب با هر فرد و هر اندازه‌ای طراحی شده و در واقع فیت تن هستند. تا جایی که این روزها خیلی از افراد این برند را به شلوار جین‌های جذاب و باکیفیت آن می‌شناسند. از طرفی این شلوارهای جین به راحتی با لباس‌ها و استایل­های مختلف ست شده و به خوش‌پوشی افراد کمک می‌کنند.

این روزها با افزوده شدن متخصصینی جدید به مأوی، موارد دیگری از این برند همچون تی‌شرت، اکسسوری، انواع کت، کت جین و بلوز نیز به معروفیت رسیده‌اند. در فروشگاه‌های مأوی برای هر رده سنی و هر جنسیتی لباس‌هایی متنوع وجود دارد. در تولید محصولات برند مأوی، از پیشرفته‌ترین طراحان دعوت به عمل آمده است و به همین دلیل کیفیت و طراحی لباس‌های این برند روز به روز راضی کننده تر می‌گردد. طراحان این برند تمرکز ویژه‌ای بر روی جزئیات داشته و در طی پروسه تولید هر لباس، بارها لباس روی مانکن‌ها به دقت بررسی خواهد شد و خیلی خوب در حین تولید معایب لباس‌ها گرفته خواهد شد. همچنین تمامی این لباس‌ها با دست شسته خواهند شد و برای همین بعد از شستشو خراب نشده و رنگ آن‌ها ثابت باقی خواهد ماند.

معرفی برندهای معروف ترکیه - 10 برند مشهور و پرطرفدار ترک

برند DeFacto

از دیگر برندهای معروف ترکیه که در زمینه پوشاک و فشن از محبوبیت بالایی برخوردار است می‌توان برند دفاکتو را نام برد. در حال حاضر از بین بالغ بر 305 شرکت بزرگ تولید پوشاک ترکیه، دفاکتو دومین شرکت فعال و بزرگ محسوب می‌شود. در کالکشن های دفاکتو توجه ویژه‌ای به اقلیم، فرهنگ و زندگی مردم هر کشور و منطقه شده است. هر چند محصولات این برند در ایران نیز وجود داشته اما به هیچ عنوان نمی‌توان تخفیفات ویژه و حراجی‌های این برند در ترکیه را با ایران مقایسه نمود. این برند در شهرهای مختلف ترکیه از جمله استانبول، آنتالیا، ازمیر، وان و… شعبه دارد.

معرفی برندهای معروف ترکیه - 10 برند مشهور و پرطرفدار ترک

برند KOTON

چون لباس مهمانی، لباس شنا و ساحل، لباس جین و لباس سایز بالا در نظر گرفته است. این برند نیز مانند بسیاری دیگر از برندهای معروف، در هر فصل به صورت محدود محصولاتی ویژه را تولید و عرضه می‌کند. تنوع محصولات کوتون در هر سال به بیش از 20 هزار مدل می‌رسد. لباس‌های این برند از قیمتی مناسب برخوردار هستند، کاملاً با مد همگام می‌باشند و به خوبی با فرهنگ‌ها و استایل های مختلف سازگاری دارند. کیفیت و تنوع محصولات این برند نیز از مواردی هستند که این برند به این درجه از محبوبیت رسیده است.

معرفی برندهای معروف ترکیه - 10 برند مشهور و پرطرفدار ترک

برند Ipekyol

رپورتاژ

در زمینه پوشاک، کیف و کفش و اکسسوری زنانه، برند ایپیکول نیز برندی شناخته شده در ترکیه است. این برند محصولات متنوعی را متناسب با فرهنگ پوششی زنانه خاورمیانه طراحی و تولید نموده است. این برند در ترکیه دارای بیشتر از 140 فروشگاه است. برند ایپیکول محصولاتی متناسب با سلیقه خانم‌های جسور، مستقل و با اعتماد به نفس طراحی نموده است. محصولات این برند یک انتخاب عالی برای حضور در محیط‌های اداری و کاری با لباسی شیک و در عین حال رسمی ظاهر شوند. این برند سعی در خلق ترندهای خاص خود داشته و در واقع طبق ترندهای جهانی پیش نمی‌رود. برند ایپکیول برای طراحی محصولات خود از برجسته‌ترین طراحان ترکیه‌ای دعوت به عمل آورده است.

معرفی برندهای معروف ترکیه - 10 برند مشهور و پرطرفدار ترک

برند Penti

برند پنتی در ابتدا با نام جوراب معلم راه‌اندازی شده بود و در سال 1984 موفق به طی کردن روند برند سازی شده و نام خود را به پنتی تغییر داد. امروزه محصولات این برند تنها به جوراب‌ها و لباس‌های زنانه محدود نمی‌شوند و شما می‌توانید انواع جوراب مردانه، لباس خانگی، کژوال و انواع لباس ساحلی را از این برند تهیه کنید. این برند در حال حاضر در کشور ترکیه دارای بیشتر از 300 فروشگاه است. شما به راحتی می‌توانید در ترکیه انواع محصولات این برند از قبیل انواع جوراب شلواری، جوراب زنانه و مردانه، لباس زیر مردانه و زنانه، لباس راحتی، لباس ساحلی و نیز انواع لباس بچگانه خریداری نمایید.

معرفی برندهای معروف ترکیه - 10 برند مشهور و پرطرفدار ترک

برند DESA

اگر علاقه زیادی به لباس‌ها و اکسسوری های چرم دارید قطعاً محصولات برند دسا نظر شما را به خود جلب خواهند نمود. این برند در زمینه تولید محصولات چرمی باکیفیت نظیر لباس چرم، کفش چرم، بوت چرم و اکسسوری های چرمی مانند کیف و کیف دستی چرم توانسته بسیار موفق ظاهر شود. این برند جهانی چرم در ترکیه، در استانبول تأسیس شده و امروزه در کل دنیا یک برند معروف و باکیفیت شناخته می‌شود. این برند با تخصصی که در زمینه طراحی انواع فروشگاه داشته توانسته محیطی بسیار ایدئال برای خرید مشتریان خود فراهم کند. برند دسا که در در روزهای اول کار خود را در یک تولیدی کوچک و با 15 صنعتگر آغاز نموده بود امروزه از استودیوی طراحی کاملاً پیشرفته و سه مرکز تخصصی برنزه کردن و تولید محصولات چرمی و تولید پوشاک چرمی برخوردار است و تعداد صنعتگران آن به بالغ بر 2000 هزار نفر می‌رسد.

معرفی برندهای معروف ترکیه - 10 برند مشهور و پرطرفدار ترک

برند lufian

برند لوفیان را نیز می‌توان یکی دیگر از برندهای معروف ترکیه دانست. فروشگاه‌های این برند یکی از جذاب‌ترین مراکز خرید در سفرهای ترکیه برای ایرانیان محسوب می‌شوند. این برند در زمینه تولید پوشاک کژوال و کفش‌های مردانه و زنانه فعالیت دارد. تنوع محصولات و نیز کیفیت بالای محصولات این برند باعث شده که به یک برند محبوب و مشتری مدار تبدیل شود. از طرفی این برند همگام با مد روز پیش رفته و همواره محصولاتی به روز و مدرن عرضه می‌کند. این برند یک انتخاب عالی برای آن دسته از افرادی است که در کنار کیفیت محصولات، به شیک و مد روز بودن آن‌ها نیز توجه دارند.

همان‌طور که گفته شد تنوع محصولات این برند بسیار بالاست و شما می‌توانید در فروشگاه‌های این برند انواع ژاکت زنانه، کت زنانه و مردانه، شلوار، تی‌شرت، پیراهن، سویی‌ترت و شلوار جین مردانه و زنانه را مشاهده نمایید. این برند همچنین به صورت تخصصی محصولاتی را از قبیل دامن، شلوار، پیراهن و… برای خانم‌های شیک‌پوش در نظر گرفته است. در کنار پوشاک، اکسسوری های این برند نیز بسیار معروف و محبوب هستند. این برند عرضه کننده اکسسوری هایی چون شال، جوراب، کمربند، کیف و عینک است.

معرفی برندهای معروف ترکیه - 10 برند مشهور و پرطرفدار ترک

برند Collezione

در زمینه پوشاک در ترکیه، برند کلزیون نیز جزو معروف‌ترین برندهاست. این برند در حال حاضر به عنوان یک برند معتبر در زمینه توزیع پوشاک مردانه و زنانه در کل دنیا گسترش پیدا نموده و محصولات آن حتی به کشورهای اروپایی نیز صادر می‌شود. قیمت مقرون به صرفه محصولات این برند شاید یکی از ویژگی‌های خیلی مهم و قابل توجه آن است که باعث شده طرفداران بسیاری داشته باشد. محصولات این برند در مقایسه با برندهای مطرح بازار بسیار مناسب هستند. مدیران برند کلزیون تمام تلاش خود را به کار گرفته تا با بهره‌گیری از ایده‌های نسل جوان، ضمن توجه به کیفیت محصولات و نیز متناسب بودن آن­ها با مدرنیته، با رفاه عمومی نیز هماهنگی داشته و افراد با توان مالی مختلف از عهده خرید این محصولات برآیند.

این برند همواره سبک­هایی مدرن و به روز خلق نموده و با مستقیماً با روح و زندگی مردم ارتباط دارد. این برند همچنین حامی محیط زیست است و محصولات آن کمترین آسیب را به محیط زیست وارد خواهند نمود. این موضوع باعث شده افرادی که دغدغه طبیعت و محیط زیست را داشته از این برند استقبال زیادی نمایند. لازم به ذکر است که برند کلزیون در تولید محصولات خود به خوبی سلیقه افراد مختلف را در نظر خواهند گرفت. به همین دلیل توانسته در کل دنیا به محبوبیت برسد.

معرفی برندهای معروف ترکیه - 10 برند مشهور و پرطرفدار ترک

برند SARAR

شاید برایتان جالب باشد اگر بدانید اولین بار برند سارار در سال 1994 در یک مغازه 12 متری به شراکتی دو سه نفره آغاز شد. امروزه اما این برند جزو برندهای معروف ترکیه است در کل دنیا شناخته شده است. این برند در زمینه تولید انواع ژاکت، شلوار، پالتو، پیراهن، دامن زنانه، روسری و… فعالیت داشته و توانسته محصولاتی بسیار باکیفیت در این زمینه به بازار عرضه کند. به غیر از ترکیه، این برند در حال حاضر در دیگر کشورها نظیر روسیه، مصر و اروپا نیز دارای فروشگاه‌هایی بزرگ است. محصولات این برند نیز اگر چه ممکن است در برخی فروشگاه‌های داخل کشور عرضه شود اما با این حال قطعاً نمی‌توان انتظار داشت که تنوع محصولات فروشگاه‌های ترکیه را در ایران مشاهده نمود. برای همین خرید از فروشگاه‌های سارار در سفر به ترکیه قطعاً می‌تواند بسیار جذاب و در عین حال مقرون به صرفه باشد.

کلام آخر در مورد برند های معروف ترکیه

محصولات برند با توجه به کیفیتی و ظاهر به روزی که داشته قطعاً می‌توانند نظر هر فرد شیک پوشی را به خود جلب کنند. اما خرید پوشاک و اکسسوری های برند در ایران معمولاً کمی مشکل و البته گران است. این موضوع باعث شده خیلی از افراد در سفری که به ترکیه داشته، خرید لباس‌های موردنیاز خود را نیز انجام دهند. اگر شما نیز دوست دارید به ترکیه سفر کرده و ضمن تفریح خریدهایی عالی از برندهای معروف ترکیه داشته باشید قطعاً باید در وهله اول زبان این کشور را آموخته و به آن مسلط شوید. با این کار شما در سفر بدون هیچ مشکلی می‌توانید در خیابان‌ها و فروشگاه‌های شهرهای مختلف ترکیه به تفریح و خرید بپردازید.

در اینجا مایلم مجموعه آموزش زبان‌های خارجی فرادرس را به شما معرفی کنم؛ در این مجموعه آموزشی می‌توانید علاوه بر آموزش‌های زبان ترکی به فیلم‌های آموزش دیگر زبان‌های خارجی دسترسی داشته باشید تا به صورت مجازی و در کمترین زمان ممکن هر زبان خارجی را آموخته و یک سفر به یادماندنی داشته باشید؛ برای دریافت این آموزش روی لینک زیر کلیک کنید:

نوشته‌های مرتبط