معرفی قدرتمند ترین موتور جستجوی عکس

شاید برایتان پیش آمده که به دنبال یک تصویر خاص بگردید و ساعت‌ها وقت صرف این کار کنید و باز هم نتوانید آن را پیدا کنید. گاهی اوقات ممکن است مجبور شوید که در چندین سایت مختلف به جستجو بپردازید، بدون آنکه نتیجه‌ای حاصل شود. خبر خوب این است که ما قصد داریم روشی را به شما معرفی کنیم که نیاز به جستجو در چندین سایت را به کلی از بین می‌برد و شما را قادر می‌سازد تا در کمترین زمان بین 10سایت مختلف به صورت یکجا جستجو کنید.

مطمئنم دنیای طراحی شما با این سایت سرچ عکس تغییر خواهد کرد! با من همراه باش.

در عصر دیجیتال امروزی که زمان به یکی از ارزش‌های اصلی ما تبدیل شده، همه‌ی ما به دنبال راه‌های آسان و کم هزینه برای پیدا کردن اطلاعات مورد نیازمان هستیم. موتورهای جستجو نقشی کلیدی در این زمینه ایفا می‌کنند و با استفاده از آنها می‌توانیم در کوتاه‌ترین زمان بهترین نتایج را بدست آوریم. این موتورها با خزیدن در وب‌سایت‌ها و ایندکس کردن صفحات به ما کمک می‌کنند تا دقیقاً آنچه که می‌خواهیم را پیدا کنیم.

اما، شاید برایتان پیش آمده که به دنبال یک تصویر خاص بگردید و ساعت‌ها وقت صرف این کار کنید و باز هم نتوانید آن را پیدا کنید. گاهی اوقات ممکن است مجبور شوید که در چندین سایت مختلف به جستجو بپردازید، بدون آنکه نتیجه‌ای حاصل شود. خبر خوب این است که ما قصد داریم روشی را به شما معرفی کنیم که نیاز به جستجو در چندین سایت را به کلی از بین می‌برد و شما را قادر می‌سازد تا در کمترین زمان بین 10سایت مختلف به صورت یکجا جستجو کنید.

نام این سایت دکو دی ال است، این سایت تنها یک سایت معمولی نیست؛ یک ابزار هوشمند و قدرتمند است که به شما امکان می‌دهد هم با استفاده از تصاویر و هم با استفاده از کلیدواژه‌ها به جستجو بپردازید. پس از یافتن تصویر مورد نظر، شما می‌توانید تصویر را تا 8 برابر بزرگ‌تر کنید یا پس‌زمینه آن را حذف کنید و حتی فایل را با کمترین هزینه بصورت آنی و اتوماتیک دانلود کنید.
بیایید نگاهی به نمونه جستجوی زیر بیندازیم و ببینیم چگونه این سایت می‌تواند به راحتی نیازهای شما را برآورده سازد.

من دنبال تصویر منظره زیر بودم و قصد داشتم فایل باکیفیتش رو پیدا کنم و چاپ کنم

منظره

بابت همین رفتم به سایت دکو دی ال مراجعه کردم و بعد از ثبت نام تصویر رو در سایت با کشیدن و انداختن آپلود کردم.

جستجوی عکس سایت دکو دی ال

خیلی شگفت انگیز بود چون سایت تصاویر باکیفیت تصویرم رو در سایت های مثل شاتراستوک، ادوب استوک، دریم تایمز و حتی آلامی با سرعت بالا، دقیقا خودش رو پیدا کرد.

بله به همین راحتی!

تصویر پایین رو ببینید سایت Decodl حتی تصاویر مشابه این سایت ها رو هم داره نشون میده و ممکنه تصاویر مشابه از خود تصویر جذاب تر باشن و میتونید از اون ها هم دانلود کنید.

جستجوی عکس سایت دکو دی ال

امکان سرچ متنی در 8 سایت معروف عکس

یکی دیگر از امکانات این سایت سرچ بر اساس کلید واژه ها هست که این سایت به غیر از پشتیبانی از زبان انگلیسی زبان فارسی را نیز پیشیبانی می کند و شما می توانید موضوع مورد نظر خود را در کادر سرچ وارد کنید و اقدام به جستجو در بین سرویس دهنده های مختلف کنید.

یعنی نیازی نیست برید در سایت های شاتراستوک، فری پیک، ادوب استوک، وکتیزی، انواتوالمنت تک به تک سرچ کنید و به عکس های اون عبارت خاص تون دست پیدا کنید این سایت مثل یک آچار فرانسه تمامی عکس های اون سایت رو بهتون در لحظه در کمتر از 30 ثانیه نمایش میده!

رپورتاژ

درحال حاضر 8 تا سایت در لحظه میتونه سرچ بکنه:  Shutterstock, Freepik, Adobestock, Vecteezy, Rawpixel, Envato elements,pngtree,ui8

به عنوان مثال من کلمه خرس پاندا کارتونی رو به فارسی سرچ کردم و این سایت بیش از دو میلیون نتیجه عکس و وکتور برای این موضوع پیدا کرده و برای من نمایش داد.

قطعا بین این عکس ها ایده های جذابی رو میتونید پیدا کنید.

خرس پاندا کارتونی

حتی شما میتونید عکس های مشابه یک عکس رو هم با زدن گزینه Similar Images ببینید و سرچ تون رو دقیق تر کنید، یعنی عکس های مشابه این عکس در سایت مثلا شاتراستوک!

امکان استفاده از هوش مصنوعی

از بخش های دیگر و کاربردی این سایت بخش هوش مصنوعی آن است که شما می توانید با استفاده این بخش امکاناتی مانند : بزرگنمایی تا 8X ،وضوح چهره ،حذف پس زمینه را می توانید استفاده نمایید که امکانات این بخش در حال حاضر به صورت رایگان می باشد.

برای کار با این بخش هم می توانید با کلیک کردن روی آیکون دوربین که در سمت چپ کادر سرچ قرار گرفته تصویر مورد نظر را انتخاب کنبد بعد از آپلود شدن تصویر در قسمت زیر تصویر 4 تا دکمه نمایش داده می شود.

AI Scale to 4X

AI Scale to 8X

AI Face Enhance

AI Remove Background

امکان دانلود تصاویر با کیفیت از 21 سایت معروف

یکی دیگر از امکانات سایت دکو دی ال این است که  از 21 سایت معروف عکس و فوتیج دانلود اتوماتیک و سریع انجام بدید، وبسایت های زیر رو فعلا پشتیبانی میکند:

  • سایت های پشتیبانی عکس : Shutterstock , Adobestcok, Freepik, Envato elements, Vecteezy, Istockphoto, Depositphotos, Dreamstime, 123rf, Vectorstock, Alamy, YellowImages, Flaticon, Iconscout, ui8,PNGTree
  • سایت های پشتیبانی فوتیج (فیلم) : Shutterstock video, Freepik video, Adobestock video, Istock video, Motion Array
    پس بطور خلاصه از مزیت های سایت دکو دی ال میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

    • سرچ سریع در لحظه بر اساس تصویر در 10 سایت حرفه ای عکس
    • سرچ متنی در لحظه در بین بهترین سایت های معروف عکس
    • تنوع سایت مختلف برای دانلود تصویر (در حال حاضر 21 سایت رو پشتیبانی میکنه)
    • دانلود عکس از سایت های : Shutterstock , Adobestcok, Freepik, Envato elements, Vecteezy, Istockphoto, Depositphotos, Dreamstime, 123rf, Vectorstock, Alamy, YellowImages, Flaticon, Iconscout,ui8,PNGTree
    • دانلود فوتیج (فیلم کوتاه) از سایت های معروف دانلود فوتیج با دو کیفیت HD و 4K
    • سایت های پشتیبانی فوتیج (فیلم) : Shutterstock video, Freepik video, Adobestock video, Istock video, Motion Array
    • سرعت بالا در دانلود عکس
    • دانلود اتوماتیک و آنی عکس های شاتراستوک، فری پیک و ادوب استوک و ….
    • قیمت های ارزان و بسیار مناسب
    • کاهش زمان سرچ شما در پیدا کردن تصویر
    • خلق تصویر با هوش مصنوعی
    • بزرگنمایی 8 برابری رایگان تصاویر
    • حذف پس زمینه رایگان با هوش مصنوعی
    • وضوح چهره رایگان با هوش مصنوعی
    • و از همه مهم تر نیاز نداشتن به فیلتر شکن برای جستجو و دانلود از سایت های استوک

امیدوارم از این مطلب استفاده کامل را ببرید و مثل من دنیای طراحی و پیدا کردن عکس تون متحول بشه.

نوشته‌های مرتبط