شرکت سمپاشی شپش چه خدماتی برای رفع شپش ارائه می کند؟

شپش حشره ای است که با چسبندگی زیاد به موهای زنان و مردان می چسبند. وجود این حشره بسیار شایع و همه گیر است که در همه دنیا دیده شده است. شپش سر به سادگی از فردی به فرد دیگر منتقل می شود و محیط هایی همچون مهدکودک ها، سربازخانه ها، مدارس،خوابگاه ها،مراکز مراقبت های شبانه روزی،بیمارستان ها و… از محتمل ترین محیط ها برای انتقال این بیماری می باشد. شپش ها که Pediculus humanus capitis عامل آنها هستند و از خون سر انسان ها تغذیه می کند و عامل خارش شدید سر هستند. رفع کردن شپش بسیار اهمیت دارد چرا که شپش ها می توانند بیماری های بسیار زیادی را به انسان ها به ویژه به خردسالان منتقل کنند. بهتر است برای رفع شپش از یک شرکت سمپاشی شپش معتبر کمک بگیرید. چرا که متاسفانه شاهد آن هستیم که افرادی اقدام به فروش سم شپش به صورت غیر قانونی کرده و سموم غیر استاندارد و مضر را می فروشند. مطمئنا یک شرکت سم پاشی شپش از سموم استاندارد که برای سلامتی مضر نباشد استفاده می کند.

شرکت سمپاشی شپش چه خدماتی برای رفع شپش ارائه می کند؟

علائم و نشانه های وجود شپش در منزل چیست؟

شپش ، شش پا دارد و سایز آن بسیار کوچک است. این حشره از خون انسان و دام تغذیه می کند. تخم هایش را به پایه مو و یا در نزدیکی پوست سر چسبانده و بعد از حدود 7 الی 10 روز، شپش جدید از تخم خارج می شود.

زندگی این حشرات وابسته به گرما و خون پوست سر انسان ها است و آنان نمی توانند بیشتر از 2 روز در خارج از سر انسان به زندگی شان ادامه دهند. این حشره بیماری زا حدود یک الی سه میلی متر می باشد و رنگ آن خاکستری مایل به سفید است.

شپش نمی پرد یا پرواز نمی کند بلکه می خزد و در ارتباط نزدیک می تواند به افراد انتقال پیدا کند. از علائم و نشانه های وجود شپش می توان به موارد زیر اشاره نمود :

  1. زخم های کوچک قرمز رنگ در پوست سر شانه و گردن
  2. وجود برجستگی های غیر نرمال در ناحیه پوست سر
  3. متورم شدن گره های لنفاوی پشت گوش و گردن
  4. قرمزی و تحریک چشم در صورتی که شپش روی مژه دیده شود
  5. خارش شدید پوست سر و ناحیه پشت گردن

متاسفانه آلودگی به شپش سر بسیار خارش دار است و افراد با خراشیدن پوست سرشان باعث جراحت در ناحیه سر شده که این جراحت منجر به عفونت می شود.

رفع کردن شپش کار ساده‌ای نیست و زمان و انرژی زیادی را صرف می کند. پس بهتر است پیش از آن که به بیماریهای شپش سر مبتلا شوید از شرکت سمپاشی شپش کمک بگیرید تا شما را برای مبارزه با این حشرات موذی یاری دهد.

راه کارهایی برای جلوگیری از ابتلا به شپش سر

نابودی شپش ها از محیط زندگی انسان ها به صورت کامل، امری اجتناب ناپذیر است. اما شما می توانید با کمک راه کارهایی که در ادامه به آن اشاره می کنیم، احتمال ابتلا به این حشره را به حداقل خود برسانید.

  1. شستشوی سر به صورت مرتب
  2. استفاده از شانه شخصی
  3. شست و شوی منظم لباس ها مخصوصاً روسری و کلاه
  4. عدم استفاده از لوازم شخصی دیگران همچون شانه و برس
  5. استفاده نکردن از وسایل آرایشگاه ها
  6. معاینه مرتب موها
  7. استفاده از ملافه یکبار مصرف در زمان مسافرت با قطار یا اقامت در هتل ها و مسافرخانه ها و سالن های ورزشی
  8. عدم خوابیدن در تختخواب دیگر افراد
  9. کمک گرفتن و مشاوره از شرکت سمپاشی شپش برای رفع کردن شپش
رپورتاژ

شرکت سمپاشی شپش چه خدماتی برای رفع شپش ارائه می کند؟

به خاطر داشته باشید که بهترین و موثرترین راه کار برای مقابله با این حشره بیماری زا سمپاشی توسط یک شرکت سم پاشی شپش است.

همان طور که می دانید خرید و فروش سم شپش کار ساده‌ ای نیست و همچنین شما نمی توانید از بین هزاران سمی که در بازار وجود دارد بهترین و مناسب ترین را برای منزل خود انتخاب کنید.

پس پیشنهاد ما این است که از شرکت سم پاشی شپش کمک بگیرید. به یاد داشته باشید هزینه‌ ای که برای سمپاشی صرف می کنید در برابر سلامت و بهداشت خود و اعضای خانواده تان بسیار ناچیز است. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر درباره شرکت سمپاشی شپش کیان پاک با شماره هایی که در این مقاله قرار دادیم تماس بگیرید.

فروش سم شپش توسط شرکت سم پاشی شپش

در حال حاضر در بازار سم های زیادی وجود دارد که با کمک آن می توانید اقدام به رفع کردن شپش کنیم. قوی ترین سم شپش که در بازار موجود است از مواد ارگان کلره و ارگان فسفره ساخته شده است و هر کسی نمی تواند اقدام به خرید و فروش سم شپش به صورت شیمیایی کند و یا از آن استفاده کند. چرا که استفاده از این سم قوی نیازمند تبحر و دانش کافی می باشد.

سم های دیگری نیز برای رفع کردن شپش موجود هستند که قدرت کمتری دارند ولی ما به عنوان یک شرکت سم پاشی شپش به شما توصیه می کنیم به جای صرف زمان خود برای پیدا کردن مرکز معتبر برای خرید و فروش سم شپش از شرکت سمپاشی شپش کیان پاک کمک بگیرید. چرا که این شرکت بهترین و استاندارد ترین سم ها را برای سمپاشی خریداری می‌کنند.

بهترین شرکت سمپاشی شپش در تهران

شرکت سمپاشی شپش کیان پاک یکی از معروف ترین شرکت ها در تهران است که به صورت منظم به همشهریان عزیز خدمات ارائه می کند. شرکت سم پاشی شپش کیان پاک با تعهدی که نسبت به مشتریان دارد، در تلاش است که در کمترین زمان، بهترین خدمات را ارائه دهد. اگر برای استخدام شرکت سمپاشی شپش مطمئن نیستید، موارد زیر را مطالعه کنید.

  1. کیان پاک پیش از استخدام سمپاش و متخصصین خود برای آنها کلاس های آموزشی برگزار می کند تا مطمئن باشد که عملکرد پرسنل به بهترین نحوه ممکن انجام می شود.
  2. شرکت سم پاشی شپش در انتخاب و خرید سم برای رفع کردن حشرات موذی بسیار حساس می باشد و به هیچ عنوان از مواد مضرر و بی کیفیت برای ارائه خدمات استفاده نمی کند.
  3. شرکت سمپاشی شپش کیان پاک دارای مجوز رسمی می باشد. شما می توانید برای بررسی سابقه و کد ثبت این شرکت به وب سایت کیان پاک مراجعه بفرمایید.
  4. پرسنل ما دقیقا در زمانی که شما مشخص کرده اید، در محل حاضر می شوند و به هیچ عنوان تاخیر برای این شرکت سم پاشی شپش مورد پذیرش نیست.
  5. لازم به یادآوری است که شما می توانید خدمات پس از رفع کردن شپش را از ما دریافت کنید.
  6. اگر به هر دلیل نمی خواهید رفع کردن شپش را به شرکت سم پاشی شپش بسپارید، می توانید برای تهیه سم با ما تماس بگیرید. کیان پاک فروش سم شپش را نیز در خدماتش گنجانده است.
  7. شما می توانید به طور آنلاین ، درخواست های خود را برای ما ثبت کنید.

 

سخن پایانی

در مواقعی که گرفتار شپش سر شدید به فکر سمپاشی نباشید. درابتدا با شرکت سمپاشی شپش تماس بگیرید. متخصصین کیان پاک شرایط شما را بررسی می کنند و راهکار و مشاوره لازم را به شما می دهند. این کار باعث می شود که در مواقعی لزومی به حضور متخصصین شرکت سم پاشی شپش نباشد و با روش های غیر فیزیکی بتوان شپش در محل ما را رفع کرد.

 

نوشته‌های مرتبط