۱۵ کشور که زیباترین مردم جهان را دارند

تعطیلات، تجربه‌ای جالب و در عین حال پراسترس است. وقتی برای سفر برنامه‌ریزی می‌کنید، به عوامل مختلفی فکر می‌کنید، مثلا چه زمانی سفر کنید، با چه کسی همراه شوید، و این‌که کجا بروید! وقتی تصمیم می‌گیرید از کشور جدیدی دیدن کنید، باید عوامل زیادی از جمله آب و هوا، غذا، گشت و گذار، امنیت، و البته جذابیت مردم آن منطقه را در نظر بگیرید. اگر سطح جذابیت مردم آن کشور برای‌تان اهمیت دارد، این نوشتار معرفی ۱۵ کشور که زیباترین مردم جهان مختص شما است!

دنیا خیلی بزرگ است و آدم‌های زیادی ـ ۷.۴ میلیون نفرـ را در خود جای داده است. با تحقیقی که انجام دادیم، توانستیم ۱۵ کشور که زیباترین مردم جهان چه مرد و چه زن دارند را مشخص کنیم. اگرچه هر کشوری افراد زیبا دارد، اما برخی کشورها به خاطر ساکنان خوش قیافه‌شان معروف هستند. ما هم‌چنین ۱۵ سلبریتی را مشخص کرده‌ایم که به خوبی سطح جذابیت کشورشان را نشان می‌دهند. کشورهایی که در ادامه می‌بینید در نقاط مختلف دنیا قرار دارند، از آمریکای جنوبی و شمالی گرفته تا اروپا.

۱۵. فیلیپین

فیلیپین کشور زیبایی است که در جنوب شرق آسیا واقع است . به خاطر جزایر خیره‌کننده، مهمان‌نوازی زیاد، و البته مردم زیبایش شناخته می‌شود. فیلیپین دومین کشوری است که بیش‌ترین پیروزی را در چهار رقابت بزرگ و بین‌المللی ملکه‌ی زیبایی به دست آورده است. زنان فیلیپنی نه تنها زیبا، بلکه خوش‌رو، خانواده‌مدار و مهربان هستند و بیش‌ترشان ارزش‌های خوبی دارند. فیلیپین کشوری تماشایی با مردمی تماشایی‌تر است. برخی از شناخته شده‌ترین زیبارویان فیلیپینی شامل ونسا هاجنز، دیو باتیستا، نیکول شرزینگر و نیکول گیل اندرسون هستند. با داشتن سلبریتی‌های جذابی مانند آن‌ها، تعجبی ندارد که فیلیپین در فهرست زیباترین مردم جهان قرار بگیرد. واضح است که تبار فیلیپینی ظاهری بیگانه و در عین حال طبیعی به آن‌ها بخشیده است. پوست تیره و اندام ریز از خصوصیات بارز مردم این کشور است.

۱۴. ترکیه

ترکیه کشوری است که شرق اروپا را به غرب آسیا متصل می‌کند. فرهنگ ترکیه، که با امپراطوری‌های یونانی، پارسی، رومی و عثمانی پیوند خورده است، مملو از وقایع تاریخی تلخ و شیرین است. این کشور در سال‌های اخیر از مقاصد گردشگری محبوب بوده است، به خصوص شهرهایی چون استانبول که برخی از زیباترین آثار معماری جهان را در خود جای داده است. شاید خیلی‌ها استانبول را به خاطر مناظر زیبایش انتخاب کنند، اما بیش‌تر به خاطر مردم جذابی است که در خیابان‌های این شهر رفت و آمد می‌کنند.

ترک‌ها با چشم و ابروی تیره و شخصیت‌های کاریزماتیک‌شان، به خصوص برای گردشگران وسوسه‌انگیز هستند. زنان ترک موهای بلند تیره و چهره‌های زیبا و خیره‌کننده مردان را به وسوسه می‌اندازند. زیبایی ترک‌ها دست کم گرفته شده است.

حادیثه که یک شخصیت تلویزیونی، خواننده، رقصنده، و مجری است در حال حاضر در استانبول زندگی می‌کند.

۱۳. لبنان

لبنان، کشور دیگری است که به خاطر زیبارویان چشم و ابرو مشکی معروف است. لبنان کشوری با تاریخ غنی است و سواحل دیدنی، خوراکی‌هایی لذیذ و مردم زیبایش شما را ساعت‌ها غرق تماشا می‌سازد. لبنان را باید دید. شهر بیروت به خاطر سبک زندگی تجملی و تفریحات شبانه‌ی افراطی معروف است، مردم لبنان جوری شب‌ها جشن می‌گیرند انگار فردا دنیا به آخر می‌رسد! مردم زیبای این کشور طیفی از موهای تیره و چشم‌های روشن تا موهای روشن و چشم‌های تیره دارند، ژن لبنانی‌ها چیزی دارد که آن‌ها را زیبا می‌سازد. باور کنید یا نه، اما بسیاری از سلبریتی‌های هالیوود تباری لبنانی دارند، از جمله زوئی سالدانا، ونتوورث میلر، وینس وان، و شکیرا.

۱۲. اسپانیا

با داشتن سلبریتی‌هایی مانند انریکه ایگلسیاس، پنه‌لوپه کروز، و خاویر باردم، تعجبی ندارد که اسپانیا مردمی زیبا داشته باشد و در فهرست زیباترین مردم جهان جای بگیرد. اگر تا به حال از اسپانیا بازدید کرده باشید، حتما وقتی در خیابان قدم می‌زدید با خودتان گفته‌اید ”وای، مردم این‌جا خیلی خوش قیافه هستند“. مردان و زنان فوق‌العاده جذابی در خیابان‌های رویایی اسپانیا قدم می‌زنند، در کافه‌ها نشسته‌اند یا در مغازه‌های اطراف کار می‌کنند. لازم به ذکر نیست که تفریحات شبانه‌ی هیجان‌انگیز آن‌ها فرصت‌های زیادی برای خلق یک شب فراموش‌نشدنی در اختیارتان قرار می‌دهد. فرهنگ اسپانیایی چیزی دارد که زیبایی و وقار را را به نمایش می‌گذارد. مردم در اسپانیا بهتر پیر می‌شوند و به نظر می‌رسد به زندگی رغبت دارند و همین امر آن‌ها را جذاب‌تر از پیش می‌سازد.

۱۱. ایتالیا

ایتالیا هم مانند اسپانیا از آن جاهایی است که هر چیزی در اطراف شما، از جمله آدم‌ها، نفس را در سینه‌تان حبس می‌کند. ایتالیایی‌ها به خاطر زیبایی و جذابیت فراوان‌شان معروفند، و به همین دلیل بیش‌تر احتمال دارد دل‌تان را بشکنند! فرهنگ ایتالیا به خاطر تاریخ عمیق و خوراکی‌های لذیذ، مورداحترام‌ترین فرهنگ دنیا است. یک چیز مسلم است، اگر می‌خواهید عاشق شوید به ایتالیا سفر کنید. هر کسی که تا به حال از خیابان‌های ایتالیا گذشته است همین را به شما می‌گوید، این‌که هرکسی و هر چیزی در ایتالیا زیبا است.

سلبریتی‌هایی مانند کارلا برونی و ماریسا تومی خیره‌کننده نیز ثابت می‌کنند ایتالیا کشوری با مردمی فوق‌العاده جذاب است. ایتالیا کشوری است که به دلایل زیادی حتما باید از آن دیدن کرد، داشتن مردم بی‌نهایت جذاب فقط یکی از این دلایل است.

۱۰. روسیه

آنا کورنیکووا، ایرینا شایک، ماریا شاراپووا؛ این سه زن فوق‌العاده جذاب به جز ظاهر زیبا یک خصوصیت مشترک دیگر دارند، و آن ملیت روس است! روسیه سرد و دور است و شهرت بدی دارد که به افراد خارجی تصویری غلط از این کشور می‌دهد. با این حال، در واقعیت، کشوری فوق‌العاده دیدنی با مردمی خارق‌العاده است که عاشق نوشیدن و لذت بردن از زندگی هستند. روس‌ها هم در فهرست زیباترین مردم جهان هستند. نمی‌دانم به خاطر لهجه است یا نگرش سرسختانه‌شان، اما مردان و زنان روس می‌دانند چطور توجه همه را به خود جلب کنند. روس‌ها نترس هستند، خصوصیتی که آن‌ها را برای جنس مخالف خواستنی‌تر می‌سازد. آن‌ها مردمانی سخت‌کوش و باانگیزه هستند که می دانند چطور خانواده‌شان را تامین کنند و در عین حال خوب به نظر برسند.

۹. هلند

هلند به خاطر آسیاب‌‌های بادی، گل‌ها، و فعالیت‌های ”غیرقانونی“ قانونی و چیزهای زیاد دیگری شناخته می‌شود. می‌دانستید این کشور سواحل خارق‌العاده‌ی بی‌پایان و جنگل‌هایی بی‌نظیر در دنیا را دارد؟ می‌دانستید این کشور خانه‌ی برخی از زیباترین آدم‌های دنیا است؟ مردان و زنان هلندی یک زیبایی طبیعی دارند، شاید به خاطر هوای تازه یا محصولات اروپایی باشد، اما چیزی هست که هلندی‌ها را واقعا زیبا می‌کند. آن‌ها یک معصومیت طبیعی دارند که با مناطق سرخ و مصرف زیاد مواد در کشورشان تناقض ایجاد می‌کند. هلند برای سفر کردن عالی است، زیرا همه چیز در اختیارتان قرار می‌دهد و حتی ممکن است در این سفر کسی را بیابید که تعطیلات‌تان را عاشقانه کندیولاندا فوستر، مادر جی‌جی و بلا حدید، اهل هلند است.

۸. برزیل

رپورتاژ

برزیل کشوری است که می‌داند چطور زندگی را جشن بگیرد. این کشور به خاطر فستیوال‌ها، جشن‌ها، سواحل و البته زیباترین مردم جهان معروف است، و بدون آن نمی‌توانستیم این فهرست را کامل کنیم. برزیل از آن کشورهایی است که فقط آدم‌های فوق‌العاده جذاب می‌سازد! نمی‌دانیم به خاطر آب است، یا ژن‌های خالص آن‌ها، اما مردان و زنان برزیلی در سراسر دنیا معروفند و در صدر فهرست زیبایی قرار دارند. هیچ می‌دانستید تعدادی از معروف ترین مدل‌ها برزیلی هستند؟ زنانی چون ژیزل بوندشن، آدریانا لیما و الساندرو آمبروزیو تباری برزیلی دارند که نشان می‌دهد چقدر برزیلی‌ها جذاب‌ هستند.

۷. دانمارک

دانمارک کشوری عمدتا پروتستان است که اسمش به معنای  ”سرزمین دن‌ها (دانمارکی‌ها) “ است. این کشور کوچک خانه‌ی تعدادی از افراد بزرگ و جذاب است. دانمارکی‌ها به خاطر قد بلندشان معروفند، و مردمی زیبا و جذاب هستند. گفته می‌شود برخی از جذاب‌ترین مردان دنیا دانمارکی هستند، پس خانم‌ها، سفر بعدی‌تان را برای دانمارک برنامه‌ریزی کنید.

سفر به دانمارک برای هر زنی که قد ۶ فوتی یکی از ملاک‌هایش است، یک ضرورت است و می‌تواند علاوه بر تماشای مناظر دیدنی از دیدن آدم‌ها هم لذت ببرد. مردان دانمارکی به آقا بودن معروفند. این ویژگی در ترکیب با چهره‌های فوق‌العاده زیبا باعث شد تا این کشور را در فهرست زیباترین مردم جهان بگنجانیم. دانمارک شادترین کشور روی زمین است، شاید به این خاطر که هرکسی در این کشور می‌بینید فوق‌العاده جذاب است و با دیدن آن‌ها نمی‌توان خلق‌وخوی بدی داشتکارولین وزنیاکی یکی از بهترین بازیکنان تنیس دنیا و یک مدل و هنرپیشه‌ی موفق است که اهل شهر اودنس دانمارک است

۶. نروژ

نروژ کشور وایکینگ‌ها است و به خاطر زیبارویان بلوندش معرف است. اگرچه نروژ پر از زنان جذاب است، اما مثل کشورهای دیگر با آن‌ها رفتار نمی‌شود. زنان در نروژ از احترام زیادی برخوردارندمردم این کشور فعال و سالم هستند و لباس‌های تحسین‌برانگیزی  برای هر مناسبت می‌پوشند. نروژی‌ها مردمانی جذاب باهوش و خوش قلب هستند ـ کشور مناسبی برای پیدا کردن عشقمریلین مونرو و هامفری بوگارت، هردو نروژی تبار هستند و دو نماد بزرگ جذابیت در تمام دوران به شمار می‌روند.

۵. ایالات متحده‌ی آمریکا

ایالات متحده‌ی آمریکا خانه‌‌ی مردمانی شجاع و جذاب است. نکته‌ی جالب درباره‌ی آمریکا آن است که بسیاری از مردمان آن کاملا متفاوت به نظر می‌رسند. با این حال چهره‌ی ”کاملا آمریکایی“ ابرکرومبی و فیچ را در نظر بگیرید ) واقعا قلب مردان و زنان دنیا را آب می‌کند. آمریکا مرکز دنیا است، دیگ جوشان مذاهب و قومیت‌های مختلف که این کشور را منحصربه‌فرد می‌سازد. زنانی مانند ریس ویترسپون همان ظاهر کاملا آمریکایی را دارند که آمریکا به آن می‌بالد. آمریکا کشور فوق‌العاده‌ای است و با وجود آن که مشکلات زیادی دارد، به عنوان سرزمین فرصت‌ها شناخته می‌شود و مردمان زیبا بخشی از این فرصت‌ها هستند!

۴. کانادا

کانادا هم مثل آمریکا ترکیبی از آدم های گوناگون است. با این حال، بین آمریکایی‌ها و کانادایی‌ها تفاوت‌های خاصی وجود دارد. کانادا، به ویژه شهرهایی مانند مونترآل، ریش‌های اروپایی دارند که به مردمانش ترکیبی از حس و حال آمریکایی و اروپایی می‌بخشد. اضافه کردن زبان فرانسوی به این ترکیب، سطح جذابیت آن‌ها را به حداکثر می‌رساند. کانادایی‌ها مردمانی تحصیل کرده، با فرهنگ و خوش‌قیافه هستند که می‌دانند چطور تفریج کنند و از زندگی لذت ببرند. با این که کانادا با آمریکا همسایه است، اما مردمانش به فعال بودن در اتاق خواب معروفند که آن‌ها را از آمریکایی‌ها متمایز می‌کند. از سلبریتی‌های مشهور کانادایی می‌توان به رایان گاسلینگ، ریچل مک‌آدامز، دریک، و جاستین بیبر اشاره کرد.

۳. یونان

یونانی‌ها سرافرازترین مردمانی هستند که ملاقات می‌کنید. آن ها تاریخی غنی، کشوری زیبا و تعدادی از جذاب‌ترین مردمان روی زمین را دارند. از سلبریتی‌های جذاب این کشور می‌توان جنیفر آنیستون، جان استیموس و بیلی زین نام برد. یونان یکی از کشورهایی است که نمی‌توانید عاشقش نشوید. مردم زیبا در ترکیب با مناظر دیدنی یونان باعث شد تا این کشور را در فهرست‌مان جای دهیم. هر تابستان، گردشگران مختلفی به این کشور سرازیر می‌شوند تا از جزایر مختلف یونان دیدن کنند، و خیلی اوقات این آدم‌ها دیگر برنمی‌گردند. آن‌ها یا عاشق این کشور یا عاشق یک فرد می‌شوند؛ گاهی هم عاشق هردو!

۲. سوئد

مردم سوئد به سه چیز معروفند، پوست روشن و مرمرین ، قد بلند و البته زیبایی خیره‌کننده. سوئد کشوری است که برخی از خیره‌کننده‌ترین انسان‌های تمام تاریخ در آن زاده شده‌اند. این زیبارویان بلوند در تمام دنیا به عنوان جذاب‌ترین نژاد آدم‌ها معروف هستند. این آدم‌های بلندقامت و خیره‌کننده به شدت باهوش هستند. با وجود آن‌که بیش‌تر افراد فکر می‌کنند در سوئد فقط زن‌ها زیبا هستند، اما در واقعیت، مردان سوئدی خوش‌قیافه‌ترین مردان روی زمین شناخته می‌شوند. سوئد نه تنها آدم‌های زیبایی دارد، بلکه برخی از بااستعدادترین سلبریتی‌ها نیز رگ و ریشه‌ی سوئدی دارنداینگرید برگمن، گرتا گاربو و آلیسیا ویکاندر خیره‌کننده تنها تعدادی از سلبریتی‌های معروف سوئدی هستند.

۱. ونزوئلا

برای بسیاری ونزوئلا خانه‌ی زیباترین مردم جهان است و ما هم با این عقیده موافقیم. ونزوئلایی‌ها با چهره‌های ظریف و اندام زیبا واژه‌ی جذاب را ساختند و تعجبی ندارد که آدم‌ها دیوانه‌وار عاشق‌شان می‌شوند! مردم ونزوئلا یک لذت خاصی از زندگی می‌برند که کشورهای زیادی از آن برخوردار نیستند.

مردم این کشور شادی می‌آفرینند، که مطالعات نشان داده است جذاب‌ترین ویژگی برای مردان و زنان است. با وجود سبک زندگی خارق‌العاده‌ي آن‌ها و عشق به زندگی، و ظاهر خیره‌کننده و زیبای‌شان، تعجبی ندارد مردم این کشور زیباترین مردم جهان شناخته شوند.

آن‌ها به خصوص به خاطر شور و هیجان و علاقه‌شان به هرچیزی که در اطراف‌شان هست معروفند. این خصوصیت در ترکیب با اندام برجسته، پوست لطیف و موها و ابروان مشکی، باعث می‌شود هرکسی در این کشور جذاب عاشق شود. از جمله سلبریتی‌های مشهور این کشور می‌توان گبی اسپینو را نام برد که از ۱۹۹۶ هنرپیشه بوده است.

۳۰ زیباترین چشم جهان که شما را جادو می‌کنند

منبع therichest
نوشته‌های مرتبط