۲۷ درمان خانگی و طبیعی برای تنگ کردن واژن

چگونگی تنگ کردن واژن در خانه گاهی اوقات یک سوال توهین‌آمیز برای بسیاری از زنان است. و اگر شما از آن دست آدم‌هایی هستید که می‌خواهد با شل شدن واژن مبارزه کند، پس کمی زمان بگذارید و این مقاله را مطالعه کنید.

رپورتاژ

در این مقاله، به طور مفصل برخی از برترین راهکارها را در مورد چگونگی تنگ کردن واژن در خانه توضیح خواهیم داد. با استفاده از این راهکارهای ساده و موثر می‌توانید ناحیه‌ی واژن را بدون نیاز به‌عمل جراحی تنگ کنید.

الف. علل شل شدن واژن چیست؟

شل شدن واژن ممکن است به دلایل مختلف ایجاد شود. به یاد داشته باشید که کم‌تر کردن رابطه جنسی راه‌حل این مشکل نیست. شل شدن واژن به علت پارگی‌های طبیعی و کش آمدن دیواره‌های واژن است. به عنوان مثال، پس از زایمان، بافت‌های عضلانی پاره می‌شوند، و در صورتی که از مهبل (واژن) مراقبت نکنید، حالت کشسانی خود را از دست می‌دهد.

علت‌های زیادی برای شل شدن واژن وجود دارد و شامل موارد زیر می‌شود:

زایمان
چاقی
جراحی که قبلا در این ناحیه انجام داده‌اید
زیاد بلند کردن وسایل سنگین
ورزش سنگین به طور منظم
ترومای لگن
یائسگی
درد مزمن کمر
عطسه‌ی مکرر یا سرفه
یبوست مکرر

شل شدن واژن یک روند طبیعی است، اما راه‌هایی برای تنگ نگه واژن وجود دارد. بسیاری از زنان برای تنگ کردن واژن انجام جراحی پلاستیک واژینال را انتخاب می‌کنند در حالی که این درمان می‌تواند خطرات برای سلامتی داشته باشد. برخی از روش‌های طبیعی وجود دارند که می‌توانند به شما کمک کنند تا واژن خود را در خانه‌تان تنگ کنید.

ب) نحوه‌ی تنگ کردن واژن به طور طبیعی – عادت‌های خوب:

چند عادت خوب وجود دارد که می‌تواند به شما کمک کند تا واژنی سالم داشته باشید.

۱. یک رژیم غذایی سالم داشته باشید.

یکی از بهترین راه‌های تنگ کردن واژن، داشتن رژیم غذایی است که به تقویت دیافراگم لگنی کمک می‌کند. بر طبق یک مطالعه، شما باید غذاهای غنی از استروژن مانند شنبلیله، انار، دانه‌ی کنجد، دانه‌ی سویا و همچنین محصولات آن، هویج، گندم پوست‌کنده و سیب مصرف کنید. علاوه بر این، اطمینان حاصل کنید که کربوهیدرات‌های غلات کامل ارگانیک و پروتئین حیوانی بدون چربی را به میزان بیش‌تری مصرف می‌کنید.

۲. روش‌های بهداشتی

یکی دیگر از روش‌های موثر برای تنگ کردن واژن استفاده از متدهای بهداشتی روزانه است. به عنوان مثال، هنگامی که حمام می‌کنید، بهتر است خودتان را با دقت تمیز کنید. شما می‌توانید از یک پاک‌کننده‌ی نرم برای تمیز کردن و آبکشی واژن‌تان استفاده کنید. برخی از محصولات مانند صابون‌های گیاهی وجود دارد که می‌توانید هنگام حمام استفاده کنید.

یادتان باشد محصولاتی را انتخاب کنید که برای واژن شل توصیه می‌شوند. مظابق با مطالعه‌ای در مورد درمان‌های طبیعی برای مهار روند شل شدن واژن، می‌توانید از صابون‌های گیاهی استفاده کنید بدون این‌که در مورد احتمال بروز عوارض جانبی نگرانی داشته باشید. استفاده از صابون گیاهی به غیر از این‌که به سفت شدن واژن شل کمک می‌کند، می‌تواند در از بین بردن بوی واژن و همچنین مشکل ترشح بیش از حد از واژن و بهبود کشسانی عضلات این ناحیه موثر باشد.

به نظر می‌رسد که انجام این کار خیلی آسان باشد اما در حقیقت بسیاری از آدم‌ها این کار را انجام نمی‌دهند. واقعیت این است که واژن به خودی خود و بدون استفاده از مواد شوینده تمیز است. اطمینان حاصل کنید که از آب ولرم برای شستن منطقه‌ی واژن استفاده کنید. اگر صابون در داخل واژن باقی بماند، می‌تواند پوست را تحریک کند. علاوه بر این، هنگامی که شما در دوره‌ی قاعدگی به سر می‌برید، بسیار مهم است که بهداشت را به خوبی رعایت کنید. همچنین، بهتر است که ناحیه‌ی واژن را از جلو به عقب تمیز کنید.

۳. کرم‌های گیاهی

پس از تمیز کردن خود، از کرم‌های گیاهی برای بازیابی حالت کشسانی عضلات واژن استفاده کنید. شما باید از پزشک‌تان بخواهید تا به شما در پیدا کردن مناسب‌ترین کرم برای ناحیه‌ی واژن کمک کند. از ژل، آب و روان‌کننده‌ها استفاده کنید تا کمک کنید که حرکت آن نرم و راحت باشد. در واقع، استفاده از ژل یک راه‌حل مناسب برای رفع شل شدن واژن است. این ماده می‌تواند سبب صرفه‌جویی در زمان‌تان شود و هیچ آسیبی هم به شما نمی‌رساند.

۴. هنگام داشتن رابطه‌ی جنسی، پاهای‌تان را به یکدیگر نزدیک نگه دارید.

این یکی هم نکته‌ی مفیدی برای تنگ کردن واژن به طور طبیعی است که باید بدانید و برای همیشه آن را دنبال کنید. شما باید این نکته را هنگام انجام رابطه‌ی جنسی رعایت کنید. سعی کنید در هنگام انجام رابطه پاهای‌تان را نزدیک به هم نگه دارید.

۵. یادتان باشد که همیشه لباس زیر پنبه‌ای بپوشید.

زمانی که پای تنگ کردن واژن با استفاده از راهکارهای طبیعی به میان می‌آید، پوشیدن لباس زیر پنبه‌ای می‌تواند گزینه‌ی خوبی برای شما باشد. لباس زیر پنبه‌ای می‌تواند سریع خشک شود، بنابراین سبب می‌شود که هوا به راحتی جریان داشته باشد. پوشیدن لباس زیر پنبه‌ای می‌تواند از باکتری‌های ناسالم که باعث عفونت می‌شوند جلوگیری کند. بنابراین، یادتان باشد که همیشه لباس زیرهای تولید شده با پارچه‌های سبک که اجازه می‌دهد منطقه واژن به خوبی نفس بکشد.

۶. از اسپری‌های شیمیایی استفاده نکنید.

این مورد هم در واقع روشی طبیعی برای تنگ کردن واژن در خانه است، در صورتی که به دنبال تنگ کردن واژن به طور موثر هستید. اسپری‌های شیمیایی می‌توانند برای خوشبو شدن واژن استفاده شود، اما ممکن است عوارض جانبی ناخواسته نیز ایجاد کنند. اسپری‌های شیمیایی در هنگام این‌که منطقه‌ی واژن را تمیز نگه می‌دارند، می‌توانند تمام باکتری‌های مفید را از بین ببرند.

بنابراین، از مصرف اسپری‌ها یا کرم‌های شیمیایی پرهیز کنید، و به جای آنها محصولات طبیعی و بدون مواد شیمیایی را انتخاب کنید. همچنین، می‌توانید اسپری خود را با مخلوط کردن چند قطره روغن معطر مانند روغن معطر گل رز، روغن اسطوخودوس و غیره تهیه کنید. پس از دوش گرفتن از اسپری خود استفاده کنید و قبل از این‌که لباس بپوشید، دقت کنید که پوست‌‌ این ناحیه خشک باشد.

۷. استفاده از ویتامین E:

با توجه به تحقیقاتی که در مورد مزایای ویتامین E صورت گرفته‌است، این ویتامین یکی از بهترین ویتامین‌ها مفید برای عملکرد مناسب اندام‌های داخل بدن است. ویتامین E به عنوان یک درمان خوب برای برخی از بیماری‌ها از جمله دیابت و فشار خون بالا در دوران بارداری توصیه می‌شود. با این حال، بسیاری از زنان این واقعیت را نمی‌دانند که ویتامین E مرطوب‌کننده‌ای برای درمان راحت و موثر خشکی واژن است. علاوه بر این، ویتامین E اگر به درستی استفاده شود، به شما کمک می‌کند که دیواره‌های واژن را سالم‌تر و قوی‌تر کنید.

برای استفاده از ویتامین E در منطقه‌ی واژن مراحل زیر را انجام دهید:

سطح بیرونی کپسول ویتامین E را بررسی کنید تا مطمئن شوید که خط و خش یا تیزی روی آن وجود ندارد. همچنین مطمئن شوید که ناخن‌های‌تان تیز نیست.
سپس در حالی که ایستاده‌اید یا دراز کشیده‌اید، به آرامی کپسول ویتامین E را داخل واژن خود قرار دهید.
نیازی نیست که کپسول ویتامین E را سوراخ کنید یا برش بدهید زیرا pH واژن شما به طور طبیعی می‌تواند این روغن را جذب کند.

در واقع، استفاده از ویتامین E یکی از موثرترین راه‌ها برای تنگ کردن واژن و درمان مشکلات واژن به طور طبیعی است که زنان نباید آن را نادیده بگیرند.

۸. ژل وی‌-تایت (V-Tight)

روش دیگر برای تنگ کردن واژن که باید یاد بگیرید استفاده از ژل V-Tight است، یک کرم طبیعی که می‌تواند به سفت شدن و تقویت عضلات کف لگن کمک کند. یک مطالعه که در مورد چگونگی استفاده از ژل V-Tight صورت گرفت، نشان داد که این ژل حاوی مواد طبیعی ارگانیک است که ثابت شده سفتی واژن را حفظ می‌کند و عضلات آن را تقویت می‌کند. به سادگی، ژل را بر روی نوک انگشتان‌تان قرار دهید و سپس آن را روی دیواره‌ی واژن پخش کنید. چند دقیقه ماساژ بدهید و خیلی زود تنگ شدن واژن را احساس خواهید کرد.

این ژل کاملا بی‌خطر است، اما ممکن است باعث کم‌ترین عوارض جانبی شود. با این حال، از آن‌جایی که مواد تشکیل‌دهنده‌ی ژل‌های سفت‌کننده ممکن است واکنش‌های آلرژیک ایجاد کنند، قبل از استفاده از آن با یک فرد حرفه‌ای مشورت کنید. این ژل مخصوصا در صورتی که در ترکیب با روش‌های دیگر استفاده شود، موثر است.

۹. داروهای گیاهی

استفاده از گیاهان دارویی می‌تواند به شما کمک کند که ماهیچه‌های واژن را به طور طبیعی سفت کنید. بعضی از گیاهان دارویی را در آب بجوشانید و سپس محلول حاصل را به مدت طولانی تا زمانی که تاثیر خود را می‌گذارند، هر روز روی واژن بمالید. به یاد داشته باشید که استفاده از داروی با کیفیت کلید کار است. در واقع، این یکی از بهترین نکات در مورد تنگ کردن واژن است که شما باید بدانید و برای همیشه از آن استفاده کنید.

پ.  تمرینات ورزشی برای تنگ کردن واژن:

۱. تمرینات یوگا

یکی از روش‌های موثر برای تنگ کردن واژن انجام تمرینات یوگا است. حرکات آرام در یوگا می‌توانند به شما کمک کنند که دیواره‌ی مهبل، عضلات لگن و تمام عضلات بدن را تقویت کنید. خیلی راحت این تمرین ساده را در خانه انجام دهید.

به عنوان مثال، انجام تمرین leg ups ساده است و برای سلامت جنسی بسیار مناسب است. برای انجام این تمرین لازم است که به پشت دراز بکشید پاها را صاف بالا بگیرید. مانع خم شدن پاها شوید و سعی کنید پاهای خود را هنگام بالا بردن و پایین آوردن کاملا صاف نگه دارید. برای رسیدن به بهترین نتایج، این تمرین را هر روز به مدت ۱۰ دقیقه، و دست کم ۵ بار در روز انجام دهید و انجام آن را چند هفته یا چند ماه ادامه بدهید. با این حال، اگر شما این روش را با سایر روش‌ها برای تنگ کردن واژن ترکیب کنید، می‌توانید سریع‌تر به نتیجه برسید.

۲. تمرین ساده‌ی تنگ کردن واژن

در این‌جا چند مرحله را برای انجام تمرینی ساده جهت سفت کردن مهبل در خانه می‌بینید:

چندین ثانیه نفس‌تان را نگه دارید و سپس سعی کنید عضلات واژن خود را منقبض کنید و سپس آن را آزاد کنید.
این تمرین ساده برای تنگ کردن واژن را ۱۰ بار در روز انجام دهید.

شما می‌توانید این ورزش را در هر کجا و هر زمانی انجام دهید، اگر می‌خواهید واژن شل شده‌تان را تنگکنید.

۳. تمرین کگل

راه دیگر برای تنگ کردن مهبل در خانه، تمرین کگل است. با استفاده از این تمرین قادر خواهید بود که عضلات داخلی لگن را فشرده کنید. انجام کگل بسیار ساده است، به زمانی که موقع ادرار کردن ناگهان مانع جریان یافتن ادرار می‌شوید و آن را لحظه‌ای متوقف می‌کنید فکر کنید. این تمرین را برای ۱۰ ثانیه انجام دهید و سپس حدود ۱۰ ثانیه ناحیه‌ی واژن را شل کنید. سعی کنید این تمرین را چند بار در حدود ۵ دقیقه تکرار کنید. بهتر است کگل را ۴ بار در روز انجام دهید تا بهترین فایده‌ی ممکن را ببرید. برخی از موقعیت‌های قرارگیری بدن برای انجام این تمرین عبارتند از:

روی صندلی بنشینید به طوری که پاها را صاف جلو گذاشته‌اید.
روی زمین دراز بکشید در حالی که زیر زانوها بالش گذاشته‌اید و زانوها خم هستند.
بایستید و زانوها را خم کنید.

در نظر داشته باشید که قبل از انجام این تمرین باید ادرار کنید. همچنین، می‌توانید فقط عضلات لگن (نه عضلات دیگر) را منقبض کنید. آرام نفس کشیدن هم بسیار مهم است. اگر می‌خواهید واژن را در خانه سفت کنید، این تمرین را همین حالا انجام دهید.

۴. اسکات

تمرین اسکات نیز تمرین خوبی برای تنگ کردن مهبل است. با انجام تمرین اسکات، می‌توانید به طور طبیعی واژن خود را تنگ کنید. اسکات یکی از تمرینات رایج است که بسیاری از آدم‌ها در جهان آن را به غلط انجام می‌دهند. برای انجام درست این تمرین، مراحل زیر را انجام دهید:

پاها را بیش‌تر از عرض باسن باز کنید. انگشتان را در در زاویه‌ی حدودا ۳۰ درجه قرار دهید.
باسن‌تان را طوری عقب بدهید که انگار می‌خواهید روی یک نیمکت بنشینید.
دوباره به حالت ایستاده برگردید. فقط یادتان باشد که در هنگام برگشتن به حالت ایستاده فشار باید روی پاشنه‌ی پا باشد زیرا این کار به جلوگیری از بلند شدن بر روی انگشتان پا کمک می‌کند.

در واقع، انجام اسکات به تقویت نشیمنگاه و بهبود عضلات واژن کمک می‌کند، باعث تنگ‌تر شدن و قوی‌تر شدن این عضلات می‌شود. اسکات همچنین‌ یک تمرین ترکیبی است که مزایای زیادی را برای کل بدن به ارمغان می‌آورد.

۵. کشش لگن

تمرین دیگر برای تنگ کردن واژن در خانه، کشش لگن است. تمرینات کششی لگن برای عضلات کف لگن طراحی شده‌اند و می‌توانند از بروز شل شدگی در ناحیه‌ی لگن جلوگیری کنند. برای انجام این تمرین، شما باید یک صندلی داشته باشید.

روش انجام این تمرین:

روی صندلی بنشینید به طوری که پاهای‌تان جدا از هم هستند.
دست‌ها را روی زانو قرار دهید به طوری که آرنج بیرون باشد.
رو به جلو خم شوید، آرنج را خم کنید و سپس وزن قسمت فوقانی بدن را بر روی ران خود قرار دهید.
سپس، بازوها را باز کنید، قفسه‌ی سینه را بالا ببرید و قسمت جلویی لگن را بالا نگه دارید در حالی که قسمت عقبی پایین است.

در واقع، این تمرین در تقویت کردن عضلات حمایت‌کننده از لگن موثر خواهد بود. ادامه‌ی این مقاله را در مورد راه‌های طبیعی سفت کردن واژن در خانه بخوانید و سپس سعی کنید از یک یا چند مورد از آنها برای همیشه استفاده کنید!

۶. توپک بن وا

روش دیگر برای تقویت کردن دیواره‌های واژن در خانه استفاده از توپک بن وا است. استفاده از این توپک بسیار محبوب است زیرا می‌توان آن را در خانه انجام داد. هر توپک دارای وزن است، بنابراین هنگامی که داخل واژن فرو می‌رود، باید از عضلات لگن برای نگه داشتن آنها استفاده کنید. هنگامی که توپ را وارد واژن می‌کنید، پاها و همچنین عضلات داخلی را منقبض می‌کنید تا توپ‌ها را همان جا نگه دارید. و توپ کمی در داخل مهبل (واژن) رو به پایین فشار وارد می‌کند، و آن را تنگ‌تر می‌کند. با گذشت زمان، روی این عضلات کنترل کامل خواهید داشت و متوجه تفاوت ایجاد شده در استحکام و تنگی واژن خواهید شد.

۷. واژینال کونز

این وسیله نیز برای تقویت دیواره‌های واژینال و تنگ کردن واژن به طور طبیعی بسیار ایده‌آل استواژینال کونز با ابعاد و وزن‌های مختلف تولید می‌شود. برای رسیدن به بهترین نتیجه، باید این تمرین را دو بار در روز و هر بار در حدود ۱۵ دقیقه انجام دهید. این تمرین شامل سر دادن یک مخروط در داخل واژن است به این ترتیب که از سبک‌ترین مخروط که به راحتی می‌توانید آن را در داخل بدن نگه دارید شروع می‌شود و با وارد کردن مخروط سنگین‌تر در زمانی که عضلات لگن محکم هستند، ‌ادامه می‌یابد.

در واقع، این روش، طبیعی است و همچنین یک روش ساده است که تلاش کمی نیاز دارد اما نتایجی عالی به بار می‌آورد. بنابراین، در صورتی که می‌خواهید شل شدگی واژن را در خانه درمان کنید، انجام این روش را مد نظر داشته باشید.

د.  درمان‌های خانگی

به منظور قوی نگه داشتن عضلات واژن، می‌توانید با استفاده از یکی یا چند مورد از درمان‌های خانگی زیر، واژن شل را سفت کنید:

۱. پروتئین ارگانیک

برای داشتن عضلات قوی و سالم واژن، باید مقدار زیادی پروتئین ارگانیک مصرف کنید، به ویژه پروتئین‌هایی که برای عضلات مفید هستند، میوه‌های ارگانیک و سبزیجات. درحال‌حاضر، ما اغلب به میزان زیادی فست فود مصرف می‌کنیم که کربوهیدرات زیادی دارند، اما مواد مغذی کمی در آنها یافت می‌شود. بنابراین، سعی کنید از این به بعد غذاهای ارگانیک مصرف کنید. به عنوان یک توصیه به شما باید بگوییم که برای این‌که عضلات قدرتمند بسازید، گوشت گاو عالی است.

در حقیقت، این واقعا یک نکته‌ی خوب برای تنگ کردن واژن در خانه است، به طوری که شما باید سعی کنید پروتئین ارگانیک بیش‌تری را در رژیم غذایی روزانه‌تان اضافه کنید.

۲. میوه‌ها

بسیاری از میوه‌های تازه مانند آناناس، توت‌فرنگی و غیره می‌توانند به شما کمک کند بوی بد مایعاتی که از مهبل (واژن) می‌آید برطرف کنید. در واقع، میوه‌های تازه می‌توانند به شما کمک کنند تا واژن سالمی داشته باشید. علاوه بر این، میوه‌ها همچنین دارای آب فراوانی هستند که کمک می‌کند بدن‌تان در شکل خوبی باشد. در حقیقت مصرف میوه‌ها به میزان بیش‌تر نیز از بهترین نکات برای تنگ کردن واژن در خانه است که باید برای همیشه آن را به کار ببندید.

۳. ژل آلوئه‌ورا

استفاده از ژل آلوئه‌ورا به عنوان یکی از بهترین راه‌های تنگ کردن واژن در خانه شناخته شده‌است. برای استفاده از این دارو، می‌توانید برگ آلوئه‌ورا را بردارید و ژل داخل آن را خارج کنید و سپس آن را در داخل عضلات واژن خود استعمال کنید. برای رسیدن به بهترین نتایج ممکن، این روش را چند بار در روز تکرار کنید. استفاده از ژل آلوئه‌ورا می‌تواند به کاهش پرولاپس واژن کمک کند.

۴. انگور فرنگی هندی یا آمله

انگور فرنگی هندی به عنوان یکی از موثرترین درمان‌ها برای محکم کردن دیواره‌های واژن شناخته شده‌است. ۱۰ تا ۱۲ انگور فرنگی را در آب ساده بجوشانید تا یک جوشانده‌ی مات حاصل شود. سپس، آن را داخل یک بطری بریزید و در یک مکان خنک نگهداری کنید. قبل از این‌که حمام کنید، این مخلوط را روی ناحیه‌ی واژن استعمال کنید. شما باید این روش درمانی را به طور روزانه انجام دهید تا انعطاف‌پذیری عضلات واژن را افزایش دهید.

در واقع، انگور فرنگی یکی از بهترین ماده‌ها برای تنگ کردن واژن به طور طبیعی است که باید بدانید و سپس سعی کنید یه میزان بیش‌تری انگور فرنگی هندی به رژیم غذایی روزانه‌تان اضافه کنید.

۵. گیاه دارویی توت مار

گیاه دارویی توت مار یکی دیگر از داروهای عالی برای تنگ کردن واژن در خانه است که نباید آن را نادیده بگیرید، این گیاه دارویی برای رفع مشکل شل شدن واژن موثر است. توت مار حاوی فیتواستروژن‌هایی است که می‌توانند نقش مهمی در حمایت از عضلات واژن برای قوی‌تر شدن دارند. عصاره‌ی گیاه توت مار را خارج کنید و سپس آن را در منطقه‌ی واژن خود به طور روزانه استعمال کنید. این روش برای زنان بالای ۴۰ سال توصیه می‌شود.

۶. پیوراریا میریفیکا

اگرچه این گیاه به خاطر تاثیر زیادی که روی بزرگ شدن پستان دارد شناخته شده‌است، اما می‌تواند برای واژن نیز مفید باشد. عصاره‌ی این گیاه دارای فیتواستروژن‌هایی است که می‌توانند روند بازسازی بافت را در ناحیه‌ی لگن و ناحیه‌ی تناسلی افزایش دهند. آن را در این مناطق استعمال کنید تا دیواره‌های واژن قوی‌تر شوند.

آیا دوست دارید روش‌های موثر دیگری را برای تنگ کردن واژن در خانه یاد بگیرید؟ ادامه‌ی این مطلب را بخوانید و سپس سعی کنید یک یا چند مورد از این درمان‌های طبیعی را برای همیشه دنبال کنید.

۷.  ماست

یکی دیگر از بهترین نکات درمانی برای تنگ کردن واژن به طور طبیعی که تمایل داریم در این مقاله هنوان کنیم و دوست داریم همه‌ی خوانندگان‌مان بدانند، ‌مصرف ماست به میزان فراوان است. چنین تاثیری به این دلیل است که ماست دارای باکتری‌های خوب لازم برای واژن است که کمک‌تان می‌کنند سالم و سلامت بمانید. علاوه بر این، مصرف ماست به صورت روزانه یک راه عالی برای جلوگیری از عفونت‌ها و و درمان آنها است.

۸. گیاه دارویی کورکوما کومسا

کورکوما کومسا یک گیاه گلدار است که اثر شگفت‌انگیزی بر روی واژن دارد. استفاده‌ی منظم از کورکوما کومسا می‌تواند به جلوگیری از پرولاپس دیوار‌ه‌ی واژن کمک کند. تمام کاری که باید انجام بدهید این است که آب ریشه‌ی کورکوما کومسا را بگیرید و سپس آن را در ناحیه‌ی تناسلی استفاده کنید و در عرض یک ماه می‌توانید شاهد بهبودی باشید. در واقع، این گیاه یکی از داروهای قدرتمند برای تنگ کردن واژن در خانه است که نباید آن را نادیده بگیرید، بلکه باید آن را برای رفع مشکل شل شدن واژن امتحان کنید.

۹. گیاه دارویی مازو

هنگامی که پای تنگ کردن واژن به طور طبیعی و در خانه به میان می‌آید، نباید مازو را نادیده بگیرید. مازو یک گیاه تایلندی است که می‌تواند به دلیل تاثیری که برای تنگ کردن واژن دارد، مورد استفاده قرار گیرد. این داروی گیاهی حاوی تانن‌ها، فیتواستروژن‌ها و همچنین خواص قابض است که تاثیر شگفت‌انگیزی روی عضلات واژن دارند و آنها را قوی‌تر و انعطاف‌پذیرتر می‌کنند. عصاره‌ی مازو را می‌توانید به طور مستقیم در منطقه‌ی واژن استعمال کنید. برای رسیدن به بهترین نتایج ممکن، هر روز قبل از این‌که حمام کنید، عصاره‌ی مازو را در ناحیه‌ی واژن استعمال کنید.

۱۰. فندق افسونگر

یکی دیگر از نکات موثر برای تنگ کردن واژن، که باید بدانید و سپس آن را برای همیشه امتحان کنید، استفاده از گیاه دارویی فندق افسونگر است. پوست فندق افسونگر به عنوان یک درمان مؤثر برای مشکل شل شدن ناحیه‌ی واژن به شمار می‌رود. برای استفاده از این روش، پوست خشک شده‌ی این گیاه را باید خرد و تبدیل به پودر کنید. سپس، آن را با آب مخلوط کنید تا یک محلول گیاهی آماده شود. شما باید از این محلول برای شستن ناحیه‌ی تناسلی خود دست کم یک بار در هفته استفاده کنید. فندق افسونگر به عنوان یک قابض قدرتمند در بازگرداندن تنگی دیواره‌ی واژن بسیار موثر است.

۱۱. سیر

آخرین مورد از این فهرست، نکته‌ی بسیار مهمی برای تنگ کردن واژن در خانه است که باید بدانید و سپس برای همیشه از آن استفاده کنید. سیر می‌تواند در درمان برخی از عفونت‌های ناشی از قارچ و و پیشگیری از وقوع آنها موثر باشد. مصرف سیر به صورت پخته یا خام چند بار در هفته یک راه خوب برای قوی و سالم نگه داشتن منطقه‌ی واژن است. سیر همچنین به از بین بردن بوی بد در ناحیه‌ی واژن کمک می‌کند. به طور خلاصه، استفاده از سیر همچنین روش خوبی برای تنگ کردن واژن در خانه است که هیچ زنی نباید نادیده بگیرد، بلکه باید برای همیشه از آن استفاده کند!

چنان‌چه گفتم این روش‌ها در بازگرداندن تنگی واژن بسیار موثر هستند. رژیم‌های غذایی و تمرینات ورزشی اثرات طولانی مدت دارند، اما ممکن است لازم باشد برای به‌دست آوردن نتایج مطلوب، زمان زیادی را صبور باشید. اگر صبر و حوصله داشته باشید این روش‌های درمانی در طول زمان تاثیر خود را خواهند گذاشت.

این فهرست شامل ۲۷ موثرترین روش درمانی خانگی و طبیعی است برای تنگ کردن واژن است بدون این‌که لازم باشد از هر نوع دارو، قرص یا دارو استفاده کنید. بنابراین، اگر به دنبال این هستید که در یک زمان کوتاه و با استفاده از روش‌هایی طبیعی واژن‌تان را در خانه تنگ کنید، این مقاله را نادیده نگیرید.

نوشته‌های مرتبط