تعبیر خواب شن و ماسه: 11 تعبیر دیدن شن و ریگ در خواب

هر چیزی که در خواب خود می‌بینید به افکار شما در زندگی واقعی و ماجراهایی که تجربه می‌کنید اشاره می‌کند. اگر شن را در خواب خود دیده‌اید باید بدانید که تعابیر بسیار زیادی برای این شیء وجود دارد. شن اساسا نمادی مذهبی است و اگر در خوابتان آن را دیده باشید، این خواب دربردارنده پیامی مذهبی برای شما است. از دیدگاه مذهبی، وجود شن در خواب پیامی در رابطه با زندگی تان برای شما به همراه دارد. در ادامه با ما همراه باشید تا تعبیر خواب شن و ماسه را بدانید.

تعبیر خواب شن و ماسه

۱.تعبیر خواب دیدن انبوهی از شن

اگر حجم بسیار زیادی از شن را در خواب ببینید، تعبیر آن است که شما بیش از اندازه درگیر زندگی فانی و مادی شده اید. این خواب به شما هشدار می‌دهد که دغدغه‌های فانی بیش از اندازه شما را از حقایق مذهبی دور کرده است.

۲. تعبیر خواب جمع کردن شن در یک محفظه

اگر در خواب شن بسیار زیادی را ببینید و بویژه در خواب شاهد آن باشید که این شن و ریگ‌ها را در محفظه‌ای جمع کرده اید، تعبیر آن است که آرزوی به‌دست آوردن پول را زیاد در سر خود می‌پرورانید. اما باید بدانید که در موقعیت ناخوشایندی قرار ندارید. در صورتیکه شن و ریگ فراوانی را در خواب دیده‌اید نگران نباشید. پول زیادی به‌دست خواهید آورد و این پول را در کارهای خیری خرج خواهید کرد. شما با استفاده از این پول به افراد نیازمند کمک می‌کنید و جز برای لذت و خوشی این پول را از دست نخواهید داد.

مطلب مرتبط: تعبیر خواب ماشین: ۲۵ نشانه و تعبیر دیدن ماشین سواری در خواب

۳. تعبیر خواب شن داخل دریا

اگر در خواب شن را داخل دریا ببینید، این خواب تعبیری خوشایند و ناخوشایند دارد و بعلاوه به این حقیقت اشاره می‌کند که فردی که شن و ریگ را در خواب دیده است در آستانه ابتلا به بیماری قرار دارد. این خواب هشدار می‌دهد که زمان مبتلا شدن به بیماری بسیار نزدیک است و به عبارت دیگر فرد عمر مفید کوتاهی دارد.

۴. تعبیر خواب زنی که روی شن‌ها راه می‌رود

اگر در خواب زنی را ببینید که روی شن و ریگ راه می‌رود، این خواب تعبیری شدیدا منفی به همراه دارد و به این مفهوم است که آن زن برای سال‌هایی طولانی در زندگی‌اش تنها و اندوهگین خواهد بود.

۵. تعبیر خواب مردی که روی شن‌ها راه می‌رود

اگر در خواب مردی را ببینید که روی شن‌ها راه می‌رود، این خواب هم تعبیری مشابه با خواب قبلی دارد. اگر در خواب مرد را به تنهایی در حال راه رفتن روی شن‌ها ببینید، تعبیر آن است که او سال‌های زیادی را در تنهایی و بدون همدم سپری خواهد کرد.

مطلب مرتبط: تعبیر خواب اژدها: ۱۹ نشانه شناسی و تعبیر دیدن اژدها در خواب

رپورتاژ

۶. تعبیر خواب شن برداشتن از روی زمین

اگر در خواب زن یا مردی را ببینید که از روی زمین شن برمیدارد، تعبیر آن است که آن فرد سال‌های طولانی است که بار غم و اندوهی دیرینه را بر دوش می‌کشد. علاوه بر آن، برداشتن شن و ریگ از روی زمین به این معناست که کسی سودی را به‌دست می‌آورد که حق او است.

۷. تعبیر خواب شن جمع کردن زیر درخت

اگر در خواب دیده‌اید که زیر یک درخت شن جمع می‌کنید، تعبیر آن است که مالی به‌دست می‌آورید. تمام مسائل و مشکلاتی که در گذشته تجربه کرده‌اید اکنون برطرف و ناپدید می‌شود.

۸. تعبیر خواب راه رفتن روی شن‌های خیس

اگر در خواب کسی را در حال راه رفتن روی شن‌های خیس ببینید، تعبیر آن است که آن زن یا مرد به همسر یا شوهرش خیانت خواهد کرد.

مطلب مرتبط: تعبیر خواب جغد: ۴۲ نشانه و تعبیر دیدن جغد در خواب

۹. تعبیر خواب توپ بازی کردن روی شن ها

اگر در خواب فردی را در حال توپ بازی کردن روی شن‌ها ببینید، تعبیر آن است که اکنون زمان استراحت کردن و پشت سر گذاشتن دنیای معنوی فرا رسیده است. اکنون زمان آن رسیده که دستورهای خداوند را به گونه‌ای اجرا کند که به فردی محبوب در نزد پروردگار تبدیل شود.

۱۰. تعبیر خواب دیدن تپه‌ای از شن

اگر در خواب تپه‌ای از شن ببینید، تعبیر آن است که زندگی پربرکتی خواهید داشت و به فردی ثروتمند تبدیل خواهید شد. چیزهایی غیرمنتظره برای شما رخ می‌دهد. نه تنها شاهد رویدادهایی غیرمنتظره خواهید بود بلکه درهای جدید افزایش درآمد و رزق و روزی برای شما گشوده خواهد شد. دیدن تپه‌ای از شن و ریگ در خواب تجربه‌ای بسیار مثبت و خوشایند است.

۱۱. تعبیر خواب طوفان شن

دیدن توفان شن در خواب نماد آن است که پیشرفت هایی چشمگیر و عمیق را در زندگی خصوصی تان تجربه خواهید کرد. این پیشرفت‌های چشمگیر به این مفهوم است که ترس هایی که در زندگی خصوصی تان آنها را زندگی می‌کنید بالا می‌آید. به همین دلیل است که باید قبل از آنکه کنترل خود را در دست بگیرید به دنیای درونی خودتان واقف شوید. اگر در خواب توفان شن را دیده اید، باید مراقب دنیای درون خودتان باشید.

شاید این مطالب هم برایتان جالب باشد

 

نوشته‌های مرتبط