تعبیر خواب سیب زمینی: 25 معنی و تعبیر دیدن سیب زمینی در خواب

سیب زمینی در خواب نمایانگر شکلی از خاکی‌بودن و ذات و سرشت است. اگر صرفا خواب سیب زمینی باشد و هیچ کار دیگری انجام نشود، خود سیب زمینی بازتاب دهنده‌ی تنبلی است. در ادامه تعبیر خواب سیب زمینی را برای‌تان تفسیر می‌کنیم تا بتوانید ارتباط آن‌ها را به خوبی با آنچه در عالم بیداری رخ می‌دهد درک کنید.

۱. خواب خرید و فروش سیب زمینی

خرید و فروش سیب زمینی در خواب، نشانگر آن است که کار یا پروژه‌هایی را بر می‌دارید که همکاران و رقبا آن‌ها را کنار گذاشته‌اند. با وجود این، چنین کارهای اضافی در دراز مدت ارزشمندی و سودآوری خود را اثبات خواهد کرد.

۲. خواب تمیز کردن و پوست کندن سیب زمینی

خواب تمیز کردن و شستن و پوست کندن سیب‌زمنی، نشانگر آن است که با انتقادات منفی که به صورت گسترده عامه‌ی مردم از شما کرده‌اند و به وجهه‌تان آسیب زده‌اند مبارزه می‌کنید. شما به زودی با رها کردن گفته‌ها و حرف‌های منفی پتانسل حقیقی خود را خواهید شناخت.

۳. خواب پختن سیب زمینی

اگر خواب ببینید سیب زمینی می‌پزید، چه آب پز، یا سرخ کردن یا هر روش دیگری، نشانگر آن است که آنچه را می‌خواسته‌اید به دست آورده‌اید و به همین خاطر خوشحال هستید. شما اکنون از ثمره‌ی کارتان لذت می‌برید چون به آرامش رسیده‌اید. با وجود این، این خواب حکایت از آن دارد که باید برای لذت بردن از کامیابی‌تان وقت بگذارید، و ثمره‌ی کارتان را سریع و سرسری هدر ندهید.

۴. خواب پرورش سیب زمینی

اگر این خواب بر بذرپاشی تمرکز داشته باشد، یا کاشت سیب زمینی در مزرعه یا باغچه. پرورش سیب زمینی نشان از تحقق اهداف و آرزوها دارد. شما در مسیر دستیابی به عظمت و بزرگی در حوزه‌ی کارهای خود قرار گرفته‌اید.

۵. خواب کندن و از زمین درآوردن سیب زمینی

کندن زمین و در آوردن سیب زمینی در خواب نشانگر آن است که شما از دستیاران و مشاورانی بهره خواهید برد که برای‌تان سودآور و مفید هستند. این یاری دهندگان به شما کمک می‌کنند دستاوردها و سودهای بیشتری به دست بیاورید.

۶. خواب در دست داشتن یک سیب زمینی

اینکه در خواب فقط یک سیب زمینی در دست‌تان نگه داشته باشید، بازتاب دهنده‌ی یک نوع فرصت است که هنوز از آن بهره نبرده‌اید. این فرصت می‌تواند یک پیشنهاد شغلی باشد، یا مهارتی که دارید، شما از در حوزه‌ی کاری خود وضعیت مرفهی دارید. لازم خواهد بود سریع‌تر فکر کنید و از این وضعیت بهره ببرید. در دست داشتن سیب زمینی معمولا نماد آن است که احتمالا کمی تنبل یا در عمل کردن کند هستید.

۷. خواب سالاد سیب زمینی

دیدن سالاد سیب زمینی در خواب یعنی موفقیت‌تان هم به سخت کوشی بستگی خواهد داشت هم به تیمی که به کار گرفته‌اید. شما باید تلاش کنید تیم‌تان را خوب آماده نمایید تا به اهداف مورد نظرتان دست پیدا کنید.

۸. خواب پوره سیب زمینی

پوره سیب زمینی در خواب دلالت بر نگرانی‌های مالی دارد، که می‌خواهید با منابع تحت اختیارتان آن‌ها را برطرف کنید. اگر کره روی پوره سیب زمینی بمالید، نشان دهنده‌ی آن است که حتی هنگام تجربه کردن مشکلات مالی هم به دنبال لذت و خشنودی هستید.

۹. خواب یک لنگه سیب زمینی

خواب یک گونی یا یک لنگه سیب زمینی نشان می‌دهد که بهتر است کمی از ثروت‌تان را برای روز مبادا کنار بگذارید. این خواب یادآور می‌شود که باید از دارایی‌های‌تان بهتر مراقبت کنید.

۱۰. خواب چیپس سیب زمینی یا سیب زمینی سرخ کرده

دیدن چیپس یا سیب زمینی سرخ کرده در خواب نشان می‌دهد که در یک بازی شانس، بخت به شما روی می‌آورد و خوش شانسی کوتاه مدتی خواهید داشت. شاید مقدار کمی پول از طریق شرط بندی یا … به دست بیاورید. اما این سودها معمولا دیری نخواهند پائید. احتمال آنکه تمام این دستاوردها را از دست بدهید وجود دارد اگر بخواهید در بلند مدت هم روی این خوش شانسی حساب کنید.

۱۱. خواب سیب زمینی کباب شده

خواب قرار دادن سیب زمینی درون فر برای کباب کردن یا پختن آن، نشان می‌دهد که در گذر زمان سرمایه‌گذاری‌تان رشد خواهد کرد. این خواب نشانگر آن است که باید مراقب بیرون کشیدن دارایی‌های‌تان پیش از موعد مناسب باشید چون ممکن است سودهای احتمالی را از دست بدهید.

۱۲. خواب سیب زمینی گندیده

سیب زمینی گندیده در خواب نشان دهنده‌ی آن است که احساس‌تان را نسبت به بعضی موقعیت‌های خاص به خاطر تنبلی از دست داده‌اید. به عنوان مثال، ممکن است از شغل‌تان اخراج شده یا طلاق گرفته باشید چون نمی‌خواسته‌اید کاری برای جلوگیری از آن اتفاق‌ها انجام بدهید.

۱۳. خواب سیب زمینی جمع کردن

دیدن چنین خوابی نوید موفقیت‌ها و پاداش‌هایی در آینده را می‌دهد که به خاطر تلاش‌های انجام شده در گذشته حاصل خواهند شد. هرچه برداشت بیشتری داشته باشید، موفقیت و سعادت مادی که در عالم بیداری به آن دست پیدا می‌کنید بزرگتر خواهد بود.

۱۴. خواب سیب زمینی‌های کثیف داخل خاک یا گل

رپورتاژ

اگر خواب ببینید سیب زمینی های کثیفی را از داخل خاک یا گل و لای بیرون می‌کشید و تمیزشان می‌کنید به نوعی پیش بینی کننده‌ی شایعه‌ و ناسازگاری از منظر مالی و احساسی است.

۱۵. خواب سیب زمینی بزرگ

سیب زمینی بزرگ در خواب دلالت بر تغییری مطابق مسائل احساسی و مالی دارد که با پیامد و نتیجه‌ای مطلوب همراه خواهد بود.

۱۶. خواب پوست کندن سیب زمینی

پوست کندن سیب زمینی در خواب پیش بینی کننده‌ی آن است که به صورت غیر منصفانه‌ای تحقیر می‌شوید. باید خیلی مراقب باشید و حواس‌تان به آدم‌های حسود و خائن باشد. خواب پوست کندن سیب زمینی به معنی ملاقات با دوستان قدیمی نیز هست.

همچنین نشانه‌ی آن است که ناراحتی‌های کوچک در زمینه‌ی روابط عاشقانه به زودی از بین می‌روند.

۱۷. خواب ببینید شخص دیگری سیب زمینی پوست می کند

اگر خواب ببینید یک نفر دیگر سیب زمینی پوست می‌کند، این خواب پیش بینی کننده‌ی آن است که رابطه‌ی بد میان یک زوج یا دوستی دوباره به همان آرامش قبلی خواهد رسید، شاید به لطف و کمک شخصی که سیب زمینی را پوست می‌کند.

۱۸. تعبیر خواب پوست سیب زمینی

دیدن پوست سیب زمینی در خواب معمولا هشداری است تا مراقب دوستان غیر واقعی و منفعت طلب باشیم.

۱۹. خواب خوردن سیب زمینی

چنین خوابی یعنی در دنیای کسب و کار موفق خواهید شد. مافوق‌تان متوجه سخت‌کوشی‌تان می‌شود و به شما منصب جدید و جالبی را به یک حقوق بسیار آبرومندانه پیشنهاد می‌دهد.

خواب خوردن سیب زمینی نشانه‌ی خوبی است که سود و موفقیت را در آینده نزدیک پیش بینی می‌کند.

۲۰. اگر یک زن خواب ببیند سیب زمینی‌ها بزرگ آب پز می‌خورد

چنین خوابی بشارت دهنده‌ی موفقیت در محل کار است. خوردن پوره‌ی سیب زمینی به بروز نگرانی‌های مالی اشاره دارد.

۲۱. خواب خوردن سیب زمینی خام

اگر در خواب ببینید سیب زمینی خام می‌خورید، چنین خوابی یعنی به خاطر بی ملاحظگی بیش از حد یک نفر دچار زیان‌های مالی خواهید شد.

۲۲. خواب سیب زمینی پر از کرم و حشره

اگر خواب سیب زمینی های پر از کرم و حشره ببینید، نشانه‌ی بد یمنی است. این خواب می‌تواند به عادت کردن به بعضی شرایط ناخوشایند جدید در زندگی‌تان اشاره داشته باشد.

کرم ها و حشره ها در این خواب می‌تواند نماد شک و تردیدهای‌تان درباره‌ی وضعیتی باشد که در آن قرار دارید و ناخودآگاه‌تان از شما می‌خواهد تا بیش از حد فکر نکنید و به جنبه‌های مفید و سودمند شرایط کنونی‌تان نیز نگاهی داشته باشید.

۲۳. اگر یک زن خواب سیب زمینی ببیند

اگر زنی خواب سیب زمینی ببیند، یعنی او قرار است مقدار قابل توجهی پول به ارث ببرد.

۲۴. اگر یک مرد خواب سیب زمینی ببیند

اگر کسی که خواب سیب زمینی می‌بیند مرد باشد، خواب او نشانه‌ی خوشبختی و عمل‌گرایی خواهد بود.

۲۵. خواب سیب زمینی‌های کوچک

اگر سیب زمینی‌هایی که در خواب می‌بینید کوچک باشند، این خواب احتمالا به وضعیت عشقی کنونی و همین طور خوشحالی و خوشبختی فعلی‌تان دلالت دارد. اگر یک کپه سیب زمینی ریز خواب ببینید، نشانه‌ی آن است که وضعیت مالی و عاطفی‌تان فوق‌العاده مطلوب خواهد شد.

شاید این مطالب هم برایتان جالب باشد

 

نوشته‌های مرتبط