شخصیت شناسی سفر: این تست را انجام دهید تا خودتان را بیشتر بشناسید

تست های شخصیت شناسی یکی از محبوب ترین موضوعات برای افراد سراسر جهان هستند. در مجموعه مطالب سرگرمی و شخصیت شناسی سایت بازده با ما همراه باشید تا هر روز یک تست شخصیت شناسی جالب را برای شما بیان کنیم. در این نوشتار هم به سراغ تست شخصیت شناسی سفر رفته ایم! موضوع بسیار جالبی است. شما یک گزینه را انتخاب کنید و ما به شما میگوییم چه شخصیتی دارید. به همین ترتیب شما هم می توانید از دوستان و نزدیکان تان بخواهید یک مورد را انتخاب کنند و سپس رازهای مگوی شخصیت شان را فاش کنید. با سایت بازده همراه باشید.

شخصیت شناسی سفر

آیا شما از آن دسته افراد هستید که برنامه های سفر خود را به صورت خودجوش و آنی هماهنگ می کنید یا از یک ماه قبل برنامه ریزی دقیق سفر خود را با وسواس انجام می دهید؟ نحوه سفر شما می تواند چیزهای زیادی در مورد شخصیت شما آشکار کند.

سفر برای برخی افراد یک سرگرمی، برای برخی دیگر یک اشتیاق و برای عده ای دیگر یک کار طاقت فرسا است. اما به هر حال همه سفر می کنند. مگر اینکه از نظر جسمی ناتوان باشند، شما هم حتماً در مقطعی از زندگی خود به سفر رفته اید. آیا رفتار خود را در سفر به خاطر دارید؟ آیا خوشحال، مضطرب، بی حوصله یا شاید بی تفاوت بودید؟ نحوه رفتار شما در سفر با شخصیت شما ارتباط دارد. مردم سفر را به روش های مختلفی تجربه می کنند. برخی از آن لذت می برند و برخی از آن متنفرند. برخی با دقت برنامه ریزی سفر خود را انجام می دهند، در حالی که برخی دیگر فقط چمدان خود را بسته و راهی میشوند. سبک سفر شما مستقیماً بر تعداد دفعات سفر و مقاصد مورد علاقه شما تأثیر می گذارد.

ما در اینجا با مجموعه‌ای از تیپ‌های شخصیتی مسافرتی آماده‌ایم که می‌توانید بررسی کنید. به خواندن این شخصیت شناسی سفر ادامه دهید تا متوجه شوید که چه تیپ شخصیتی در سفر دارید؟

۱. ماجراجوی بی‌برنامه

مسافران ماجراجو مانند یک قایق در دریای طوفانی هستند. هر جا که امواج آنها را ببرد می روند. اگر شما چنین فردی هستید، از برنامه ریزی و محدود کردن خود با محدودیت های زمانی متنفر هستید. شما اغلب دیر به برنامه ها میرسید و همیشه در حال حرکت هستید. شما در هر سناریویی، اعم از کار، دوستی یا روابط، مشکل دارید و همیشه به دنبال کشف چیز جدیدی هستید. زیاد به چیزها فکر نمی کنید و فقط اگر می خواهید کاری را انجام دهید ظاهر می شوید.

جاذبه های گردشگری سوئیس: ۲۴ جای دیدنی سوییس بهشت روی زمین

۲. متفکر همیشه نگران

آیا سفر را دوست دارید اما نمی توانید از نگرانی دست بردارید؟ این یک نوع شخصیت مسافرتی رایج است و در بسیاری از افراد یافت می شود. اگر خود را فردی بیش از حد متفکر و عصبی میدانید، یا مدام برای برنامه های پشتیبان برنامه ریزی می کنید. یا نگران خورده شدن توسط یک حیوان وحشی یا گرفتار شدن در رانش زمین هستید. گاهی اوقات هم نگران این هستید که پاسپورت خود را گم کنید و هرگز به خانه باز نگردید. حتی نگران این هستید که در اتاق خود حبس شوید و هیچ کس شما را پیدا نکند. در حالی که از سفر لذت می برید، گاهی اوقات فکر زیاد می تواند در لذت شما اختلال ایجاد کند. بهترین راه سفر برای چنین افرادی همراهی با یک پارتنر یا دوست یا گروهی است که بتوانند آرامش داشته باشند.

جاذبه های گردشگری پراگ جمهوری چک: ۲۳ جای دیدنی پراگ عروس اروپا

۳. برنامه ریز دقیق

بین افراد متفکرنگران و افراد برنامه ریز تفاوت وجود دارد. اولی بیش از حد نگران است، در حالی که دومی فقط دوست دارد سازماندهی و برنامه ریزی زیادی کند. اگر شما یک برنامه ریز دقیق هستید، دوست دارید لیست هایی تهیه کنید، میز خود را سازماندهی کنید، برنامه های سفر را تنظیم کنید و با تمام وجود آنها را دنبال کنید. برخی ممکن است استدلال کنند که برنامه ریزی لذت سفر را از بین می برد، اما این کاملاً درست نیست. اگر یک برنامه ریز هستید، به این معنی نیست که برای تفریح ارزش قائل نیستید. این بدان معناست که برای زمان ارزش بیشتری قائل هستید و دوست دارید از قبل برنامه ریزی کنید. این قانون در مورد کار و روابط عاطفی شما نیز صدق می کند.

رپورتاژ

جاذبه های گردشگری ایتالیا: ۳۲ مهمترین جای دیدنی ونیز، رم، فلورانس، پیزا، میلان و چینکوتره

۴. درونگرای آرام

آیا ترجیح می دهید انفرادی سفر کنید و از مقاصد گردشگری شلوغ دوری کنید؟ به احتمال زیاد شما یک درونگرا هستید. شما دوست دارید از طبیعت لذت ببرید، به تنهایی پیاده روی طولانی داشته باشید و فقط در آرامش مکان های زیبا بنشینید. شما ضداجتماعی نیستید یا نسبت به دیگران خشمگین نیستید، بلکه آنقدر در تنهایی خود راحت هستید که بتوانید به تنهایی از آن لذت ببرید. شما شخصیتی آرام دارید و بی خیال می شوید. اما اغلب از حملات اعتماد به نفس پایین نیز رنج می برید. شما خلاق، همدل هستید و برای کمک به مردم وقت می گذارید.

جاذبه های گردشگری پاریس: ۱۳ جای دیدنی پاریس + عکس

۵. برونگرای بی خیال

اگر عمداً سفرهای گروهی یا رزرو هاستل را به جای اتاق یک نفره در هتل انتخاب می کنید، یک برون گرا هستید. دوست دارید با افراد جدید ملاقات کنید و دوست پیدا کنید. شما شخصیتی جذاب، پر از گرما و شوخ طبعی دارید که همه اطرافیانتان را راحت می کند. دوست دارید در مهمانی‌ها شرکت کنید و توجه‌جو هستید. شما همچنین مهارت های رهبری بالایی در محل کار دارید و تمایل دارید از همراهی با افراد همفکر لذت ببرید. در حین سفر، کارهایتان را به راحتی انجام می دهید و با مردم محلی حسابی معاشرت میکنید.

جاهای دیدنی اسلوونی: ۱۸ جاذبه گردشگری کشور اسلوونی

۶. جوینده‌ی هیجان

جویندگان هیجان فقط برای احساس زنده بودن سفر می کنند. آنها عاشق کاوش و ریسک هستند. اولویت اول آنها لذت است. بنابراین، مکان‌های تاریخی یا مکان‌های مذهبی معمولاً برای چنین افرادی ممنوع است. اگر شما نیز به دنبال هیجان هستید، به احتمال زیاد مقصد سفر خود را بر اساس میزان تفریحی که در آنجا خواهید داشت انتخاب می کنید. شما برونگرا هستید و دوست دارید فعال بمانید. اهداف رویایی شما شامل چتربازی، بانجی جامپینگ و رفتینگ در رودخانه خروشان است.

جاذبه های گردشگری آمستردام: ۱۶ جای دیدنی آمستردام هلند شهر لاله های زیبا

۸. فرهنگ‌دوست

دوستداران فرهنگ به دلیل شیفتگی به فرهنگ های دیگر سفر می کنند. اولین جایی که در سفر بررسی می کنید احتمالا یک موزه یا مکان تاریخی است نه ساحل. شما دوست دارید به جای بازدید از جاذبه های برتر و سپس رفتن به خانه، مکان ها را عمیقاً کاوش کنید. دوست دارید با مردم محلی صحبت کنید، از غذاهای محلی لذت ببرید و در خیابان های کمتر شناخته شده تردد کنید. شما بسیار تخیلی هستید، از نظر اجتماعی آگاه هستید و از تفکر در مورد مفاهیم انتزاعی لذت می برید.

جاذبه های گردشگری وین: ۱۶ جای دیدنی وین اتریش شهر رویاهای طلایی اروپا

نوشته‌های مرتبط