تست شخصیت شناسی دست خط: دست خط شما در موردتان چه می گوید؟

تست های شخصیت شناسی یکی از محبوب ترین موضوعات برای افراد سراسر جهان هستند. در مجموعه مطالب سرگرمی و شخصیت شناسی سایت بازده با ما همراه باشید تا هر روز یک تست شخصیت شناسی جالب را برای شما بیان کنیم. در این نوشتار هم به سراغ تست شخصیت شناسی دست خط رفته ایم! موضوع بسیار جالبی است. کدام یک از این انواع دست خط ها مثل شماست؟ شما هم می توانید از دوستان و نزدیکان تان بخواهید به این سوال پاسخ دهند و سپس رازهای مگوی شخصیت شان را فاش کنید. با سایت بازده همراه باشید.

تست شخصیت شناسی دست خط

دست خط هر آدمی منحصر به فرد است. برخی افراد دستخط ناخوانایی دارند، در حالی که برخی دیگر آنقدر دست خط شان زیبا است که گویی برای یک نقاشی ساخته شده اند. دست خط شما می تواند چیزهای زیادی در مورد شخصیت تان آشکار کند. مطالعات نشان داده اند که دست خط یک فرد می تواند نشان دهد که چه نوع فردی است. یک علم کامل در پس فرآیند تعیین شخصیت افراد از روی دست خط آنها وجود دارد که به آن گرافولوژی می گویند.

با این حال، تشخیص شخصیت آدمها از روی دست خط آنها کار آسانی نیست. مثلا فقط به این دلیل که شما دستخط بدی دارید بگوییم که پزشک هستید یا باید پزشک باشید! عوامل متعددی بر کیفیت دست خط افراد تأثیر می گذارد. و ما در اینجا با فهرستی از چند عاملی که شخصیت شما را تعیین می کنند، آمده ایم. با ما همراه باشید.

۱. دست خط شکسته زیبا

تست شخصیت شناسی دست خط شکسته زیبا

خط شکسته نشانگر ذهنی آزاد و نامرتب است. اگر دستخط خوبی دارید، بیشتر اوقات ذهن خود را روشن نگه می دارید. شما با روحیه بالا، برونگرا و اجتماعی هستید. دست خط زیبای شما نیز نماد زیبایی درونی شماست. شما فردی دلسوز، احساسی و شهودی هستید.

۲. دست خط آشفته و نازیبا

آیا خودتان هم به سختی قادر به خواندن دست خط خود هستید؟ اگر در این دسته قرار می گیرید، به سازماندهی در زندگی خود نیاز دارید. افرادی که دست خط بدی دارند بسیار خودجوش هستند و دامنه توجه کمی دارند. ذهن شما مرتباً سرگردان است و حتی بر روی تمرکز بر کارهای روزانه نیز مشکل دارید. شما خلاق هستید و غیر متعارف فکر می کنید. البته که بدخط نویسی در میان افراد باهوش مانند دانشمندان و فیلسوفان رایج است. با این حال، همیشه هم اینطوری نیست و می توان گفت کسانی که بی ثباتی ذهنی و اعتماد به نفس پایینی دارند نیز دستخط بدی دارند.

رپورتاژ

۳. دست خط با مدل از هم باز نوشتن

به دست خط خود نگاهی بیندازید. آیا بین کلمات اتصالات کمی دارد و فضای زیادی بین حروف دارد؟ اگر از فضای سخاوتمندانه ای بین حروف در دست خط خود استفاده می کنید، یک ماجراجو هستید. شما آزادی را بر هر چیز دیگری ارج می نهید و از جمعیت دوری می کنید. شما منطقی و روشمند هستید و با دقت تصمیم می گیرید. با این حال، اگر نوشته‌های شما به هم متصل باشد اما فاصله زیادی داشته باشد، به این معنی است که با وجود اینکه نمی‌خواهید تنها باشید، مردم را دور نگه می‌دارید.

۴. دست خط با مدل ریز ریز نوشتن

اگر حروف را ریز و کوچک می نویسید، یک درونگرا هستید. شما خجالتی و محتاط هستید و ترجیح می دهید تنها بمانید. از اجتماعات دوری می کنید و خیالباف هستید. شما فردی دقیق هستید که در صورت داشتن حریم خصوصی بهترین کار را می کنید. شما همچنین جزئیات گرا و کاملا درون نگر هستید.

۵. دست خط با مدل درشت و بزرگ نوشتن

شما به کارهای بزرگ علاقه دارید و قلب بزرگی دارید. شما سخاوتمند هستید و دوست دارید بانی برگزاری مهمانی ها باشید. دوست دارید مرکز توجه باشید و به تعاملات اجتماعی علاقه دارید. شما با اعتماد به نفس عمل می کنید و طبیعتاً بی خیال هستید. همچنین یک حلقه دوستان بزرگ دارید و دوست دارید راه مشخص خود را داشته باشید.

۶. دست خط با مدل فشار آورن موقع نوشتن

اگر هنگام نوشتن فشار زیادی بر قلم و کاغذ وارد میکنید، شخصیتی مسلط و قاطعی دارید. شما فردی اجتماعی هستید که دوست دارید با افراد جدید آشنا شوید. شما به راحتی با دیگران دوست می شوید و اولین تاثیرات خوبی از خود به جا می گذارید. اما استانداردهای بالایی هم دارید و از دیگران وفاداری و احترام می خواهید. شما ذاتا سرسخت هستید و تغییر نگرش خود به خاطر دیگران برایتان دشوار است. شما همچنین حساسیت خاصی نسبت به خود دارید و با وجودی که آدم بخشنده ای اما هرگز بدی های دیگران فراموش نمی کنید و در این زمینه سختگیر هستید.

نوشته‌های مرتبط