5 دلیل که چرا آناناس میوه طلایی طبیعت است و باید حتما بخورید

آناناس میوه طلایی طبیعت است میوه طلایی شما نیز باید باشد.می‌توان گفت آناناس جایگاه خود را در صدر زنجیره‌ی میوه‌های استوایی تثبیت کرده‌است. این میوه جذاب، بی‌نهایت مغذی، بسیار شیرین، و تجلی بهشت است. هرچند هندوانه، پاپایا و نارگیل هم در” تالار مشاهیر میوه‌های تابستانی” جای خود را دارند، اما به هر حال آناناس بر تخت پادشاهی تکیه زده است. پیچیدن بر ساقه‌های تیغ‌دار آناناس کافی است. بیایید کشف کنیم چرا آناناس باید بخشی از رژیم غذایی شما باشد.

به خاطر چشم‌هایتان

طبق نظر کارشناسان پزشکی آناناس می‌تواند واقعا برای چشم‌هایتان مفید باشد. آدم‌ها با افزایش سن در برابر برخی بیماری‌ها آسیب‌پذیرتر می‌شوند و یکی از این بیماری‌ها تباهی لکه‌ی زرد است. مصرف مرتب آناناس به مقدار مناسب می‌تواند روند این تباهی را آهسته‌تر کند و حتی مانع از وقوع آن شود. آناناس واقعا شایسته تحسین است.

برای شکم تان

بسیاری از خوراکی‌های خوشمزه وجود دارد برای شکم‌تان معجزه‌ای نمی‌کنند. اما آناناس خواص فوق‌العاده‌ای برای دستگاه گوارش (و البته جوانه‌های چشایی‌تان) دارد. آناناس سرشار از مقدار زیادی فیبر خوراکی است که برای دستگاه گوارش شما مفید است. هم‌چنین به شکستن پروتیین‌ها کمک می‌کند که این نیز برای بدن شما مفید است.

رپورتاژ

برای التهاب

همه می‌دانند که خودِ واقعی یک شخص در عمق وجود او پنهان است. آناناس انسان نیست ولی از این لحاظ به انسان‌ها شباهت دارد. چون عمق وجود آناناس حاوی مقدار زیادی بروملین است. قرن‌ها است که درمانگران این آنزیم را برای مقابله با بسیاری از بیماری‌ها استخراج می‌کنند. التهاب فقط یکی از مشکلاتی فراوانی است که آناناس می‌تواند رفع کند.

برای لخته شدن خون

پژوهشگران پی برده‌اند که بروملین، اسلحه‌ی مخفی آناناس، می‌تواند خطر لخته شدن خون را کاهش دهد. نمی‌دانم دقت کرده‌اید یا نه، اما به همین دلیل کسانی که به‌طور مرتب در پرواز هستند،‌ این میوه را به عنوان میان‌وعده در پروازهای طولانی همراه خود می‌آورند. این میوه همسفر خوبی برای یک سفر طولانی است.

برای سیستم ایمنی

آیا گفته‌ام که آناناس برای سلامت شما چقدر مفید است؟ یکی از مهم‌ترین خواصی که آناناس برای شما به ارمغان می‌آورد تقویت و محافظت از دستگاه ایمنی است. از آنجا که آناناس سرشار از ویتامین C است یکی از موثرترین خوراکی‌ها برای مقابله با ویروس‌ها است. نظر شما چیست؟ آیا آناناس فوق‌العاده است؟ من می‌گویم بله.

 

نوشته‌های مرتبط