معرفی بهترین آهنگ های روزبه نعمت الهی

بهترین آهنگ های روزبه نعمت الهی و بیوگرافی این هنرمند را در این قسمت به شما تقدیم می‌کنیم. روزبه نعمت‌ الهی از جمله هنرمندان کم حاشیه ایرانی است که تاکنون در زمینه خوانندگی و آهنگسازی فعالیت کرده است. این هنرمند همچنین در سال 1394 به عنوان داور مسابقه استعدادیابی سایت آپارات در بخش خوانندگی فعال بوده است.

معرفی روزبه نعمت الهی خواننده ایرانی

از جمله خوانندگان کم حاشیه‌ای که می‌توان در ایران به معرفی آن پرداخت، باید روزبه نعمت الهی اشاره کرد. این هنرمند در رشته موسیقی از دانشگاه سوره فارغ التحصیل شده و اکنون به عنوان یکی از خوانندگان سبک تلفیقی فعالیت می‌کند. در این قسمت قصد معرفی بهترین آهنگ های روزبه نعمت الهی و معرفی این هنرمند را داریم. به طور خلاصه ابتدا راجع به مشخصات این خواننده باید گفت:

  • نام: روزبه نعمت الهی
  • محل تولد: زرقان، ایران
  • زمان تولد: 7 تیرماه سال 1358
  • آلات موسیقی: این خواننده با گیتار، پیانو و نیز ویولن کار می‌کند
  • حرفه: خوانندگی، نوازندگی، آهنگسازی و نیز تنظیم کننده
  • شروع فعالیت حرفه‌ای: از سال 1380 با انتشار اولین آلبوم هنری خود تاکنون

این خواننده در یک خانواده محصل با پدر و مادری که استاد دانشگاه و خواننده موسیقی بوده‌اند، متولد شده است. بیشتر آهنگ‌هایی که این خواننده به بیان آنها می‌پردازد، به صورت ذوقی و نیز با ترکیب اشعار مولانا است.

این خواننده 42 ساله در طول 21 سال سابقه کاری خود تاکنون 4 آلبوم منتشر کرده است. این آلبوم‌ها و مشخصات آن که در لیست بهترین آهنگ های روزبه نعمت الهی قرار خواهند داشت عبارتند از:

  • داروگ در سال 1392 با 13 آهنگ
  • عمو زنجیر باف در سال 1388 با 11 آهنگ
  • هفته عاشقی در سال 1387 با 9 آهنگ
  • سرزمین مادری در سال 1380 با 10 آهنگ

بهترین آهنگ های روزبه نعمت الهی

رپورتاژ

آهنگ های جدید روزبه نعمت الهی

تاکنون بیش از 90 آهنگ مختلف از این خواننده منتشر شده است که در 21 سال گذشته پخش شده‌اند. در ادامه در 2 بخش سعی کرده‌ایم بهترین آهنگ‌هایی که از نظر شنوندگان توانسته‌اند بازدید و تعداد بیشتری داشته باشند را برای شما معرفی کنیم. با معرفی اجمالی که از این خواننده بیان شد، حال بهتر است در میان آهنگ‌هایی که از این خواننده معرفی شده است، به معرفی بهترین آهنگ های روزبه نعمت الهی بپردازیم که عبارتند از:

  • پس اینم از این: جدیدترین آهنگ این خواننده می‌باشد که جز پرطرفدار ترین موزیک های روزبه نعمت الهی است که در تاریخ 19 فروردین 1401 منتشر شد. آهنگ پس اینم از این فقط تو مونده بودی که تورم دادم رفت را حتما دانلود نمایید.
  • نفس نفس: این آهنگ در 4:16 دقیقه منتشر شده است و تاکنون بیشترین بازدید را از مخاطبان خود گرفته است. این آهنگ با متن “وای از حال هم خبر نداریم، دوریمو این تنهایی رو باور نداریم” در سال 1394منتشر شده است.
  • می ناب: دومین آهنگ محبوب و خوبی که از این خواننده منتشر شده است، می ناب نام دارد که در سال 1396 منتشر شده است. این آهنگ دارای 3:08 دقیقه زمان است و ترانه آن توسط خیام و جلیل صفر بیگی ساخته شده است. تنظیم آهنگ با پیام قربانی می‌باشد.
  • عزیز بشین به کنارم: سومین آهنگ که توانسته است بازخورد خوبی را داشته باشد، آهنگ عزیز بشین به کنارم است که در مدت 3:47 دقیقه سروده شده است. این آهنگ با شعر محلی به زیبایی سروده شده است و تنظیم قطعه آن با پیام قربانی است. همچنین میکس و مسترینگ آن با محمد موسوی انجام شده است. متن آهنگ “سر کوه بلند، تا کی نشینُم؟!، عزیز بشینه کنارم” می‌باشد.
  • نفس کشیدن سخته، تورو ندیدن سخته: چهارمین مورد از بهترین آهنگ های روزبه نعمت الهی، “نفس کشیدن سخته” است که یکی دیگر از آهنگ‌های محبوب از این خواننده می‌باشد. آهنگ “نفس کشيدن سخته تو رو نديدن سخته، تو پيچ و تاب عاشقي به تو رسيدن سخته” است. این آهنگ در مدت 4:37 دقیقه سروده شده است.

معرفی دیگر آثار روزبه نعمت الهی

در ادامه معرفی بهترین آهنگ های روزبه نعمت الهی می‌توان به آثار دیگری از این هنرمند پرداخت که برای تکمیل لیست آهنگ‌های محبوب او در ادامه به معرفی چند مورد دیگر از این آهنگ‌ها می‌پردازیم. این موارد عبارتند از:

  • فصل گریه: این آهنگ در سال 1395 ساخته شد و در قالب یک قطعه با زمان 3:15 دقیقه به صورت عموم منتشر گشت. عوامل ساخت این آهنگ عبارتند از ترانه زهرا عاملی، آهنگ نعمت الهی و تنظیم پیام قربانی.
  • د دیوونه: یکی دیگر از آهنگ‌های جذاب از این هنرمند، آهنگ “خیابون و بارون بند اومده خرابم خرابم خرابی خراب، یکی تو ترافیک چمرانو یکی بین آزادی و انقلاب” است. این آهنگ در مدت زمان 4:36 دقیقه منشتر شده است. این آهنگ با ترانه حنانه حقیقت، آهنگ سعید رضایی و نیز تنظیم پیام قربانی اجرا شده است.
  • زود برمی‌گردم: از جمله بهترین آهنگ های روزبه نعمت الهی می‌توان به “زود برمی‌گردم” اشاره کرد. این آهنگ در مدت زمان 3:30 دقیقه منتشر شده است و در سال 1393 منتشر شد. ترانه آهنگ توسط میثم یوسفی و حسین غیاثی تهیه شده است.

شما می‌توانید برای دانلود تمام آهنگ‌های محبوب از این خواننده، وب‌ سایت Musicdel.ir را با آرشیو قدرتمند آن دنبال کنید. موزیکدل بروزترین و کامل‌ترین مرجع آهنگ در ایران شناخته می‌شود که لیست کامل بهترین آهنگ های روزبه نعمت الهی را دارد و همچنین می‌توانید به وبسایت رسمی روزبه نعمت الهی به آدرس roozbehnematollahi.com مراجعه نمایید.

نوشته‌های مرتبط