معرفی انواع جعبه برای هدیه

با توسعه مداوم صنعت جعبه کادو، انواع بیشتری از مواد جعبه هدیه وجود دارد

با توسعه مداوم صنعت جعبه کادو، انواع بیشتری از مواد جعبه هدیه وجود دارد. به عنوان اولین پیام هدیه، وجود جعبه هدیه را نمی‌توان نادیده گرفت. انتخاب مواد برای جعبه های هدیه نیز متنوع است. از کاغذ، چوب، پلاستیک، چرم و فلز، هر ماده حس متفاوتی را به ارمغان می‌آورد. کاغذ رایج تر است و می‌تواند در سطوح مختلف پردازش شود. به نظر می‌رسد چرم سطح بالایی دارد. پلاستیک بیشتر نقش کمکی ایفا می‌کند، در حالی که بامبو، چمن و سایر مواد طبیعی هنوز کمتر مورد استفاده قرار می‌گیرند.

معرفی انواع کاغذی جعبه کادویی

جعبه های هدیه را با توجه به محصولات مختلف از مواد مختلف انتخاب کنیدانواع جعبه های هدیه رو می توانید در سایت مستر‌بگ‌ایران ببینید

برای برخی از صنایع سطح بالا، چوب طبیعی یا چرم با طراحی ساده را انتخاب می‌کنند تا وقار و ماهیت هدایا و طراحی ظریف منحصر به فرد آنها را منعکس کند. کارتن ها نسبت زیادی را در جعبه های هدیه به خود اختصاص می‌دهند. با توجه به سطوح مختلف هدایا، انتخاب مواد بسیار متفاوت است. جعبه آهن به طور کلی در بسته بندی مواد غذایی جعبه هدیه استفاده می‌شود.

انتخاب مواد برای جعبه های هدیه نیز متنوع است. از کاغذ، چوب، پلاستیک، چرم و فلز، هر ماده حس متفاوتی را به ارمغان می‌آورد. کاغذ رایج تر است و می‌تواند در سطوح مختلف پردازش شود. به نظر می‌رسد چرم سطح بالایی دارد. پلاستیک بیشتر نقش کمکی ایفا می‌کند، در حالی که بامبو، چمن و سایر مواد طبیعی هنوز کمتر مورد استفاده قرار می‌گیرند.

مواد اصلی جعبه کادو کاغذ است و کاغذهای مورد استفاده در جعبه کادو را می‌توان به چند دسته تقسیم کرد.

رپورتاژ

معرفی انواع جعبه برای هدیه

  1. مقوای سفید

در تولیدکنندگان جعبه کادو، مقوای سفید معمولاً به عنوان نوعی بسته بندی استفاده می‌شود. به دلیل سفتی بالا، اغلب برای ساخت انواع جعبه های کاغذی استفاده می‌شود. چه با فیلم ساب یا فیلم روشن پوشانده شود، بسیار ظریف و زیبا است. می‌توان گفت که ماده ارجح برای ساخت جعبه های کاغذی است. بسته بندی داخلی استفاده شده در ساخت جعبه کادو مشکلی ندارد. بسته بندی نرم معمولاً از مقوای سفید بیش از 300 گرم ساخته می‌شود.

  1. کاغذ مسی

کاغذ مسی به عنوان یک ماده بسته بندی پرکاربرد نیز یکی از مواد پرکاربرد برای ساخت کیف های دستی است که به دو مسی و تک مسی تقسیم می‌شود. هنگام ساخت بسته بندی جعبه کادو، کاغذ مسی 157 گرمی معمولاً به عنوان کاغذ نصب خارجی استفاده می‌شود که می‌تواند الگوها و رنگ های نفیس مختلفی را چاپ کند.

  1. کاغذ کرافت

کاغذ کرافت، مقوای سفید و مقوای مسی مواد شایسته ای برای ساخت جعبه های کاغذی هستند. برای سفارشی سازی انبوه کیسه های کاغذی ابتدا کاغذ کرافت با هزینه کمتر در نظر گرفته می‌شود. کاغذ کرافت دارای چقرمگی، مقاومت در برابر تاشو و مقاومت در برابر آب است و بیشتر برای ساخت پاکت، جعبه هدیه و کیسه خرید استفاده می‌شود. از کاغذ کرافت نیز می‌توان برای ساخت بسته بندی جعبه کادو استفاده کرد. جعبه بسته بندی تلفن همراه شیائومی از کاغذ کرافت به عنوان کاغذ نصب خارجی استفاده می‌کند.

 

نوشته‌های مرتبط