معرفی ماشین ظرف­شویی صنعتی البرز

یکی از کارآمدترین دستگاه­هایی که در زمینه تجهیزات آشپزخانه صنعتی از آن بسیار استفاده می­شود و نقطه بسیار استراتژیکی در آشپزخانه ­های صنعتی دارد، ماشین ظرف­شویی صنعتی است. که البته سال­ها پیش توسط کمپانی­های بزرگی همچون «وینترهالتر»، «هوبارت» و «الکترولوکس» تولید و به بازار جهانی عرضه شده است. بعد از گذشت مدت زمانی که قیمت ارز افزایش پیدا کرد خیلی از صنعت­گران ایرانی به این فکر افتادند که ماشین ظرف­شویی صنعتی تولید کنند. سال­ها پیش این دستگاه­ها با ساختاری بسیار پیش پا افتاده و ساده تولید می­شد ولی در نهایت هیچ­کدام از مصرف­ کنندگان آرامش­ خاطر و رضایت خاطر نسبت به ماشین ظرف­شویی صنعتی ایرانی نداشتند. رفته­ رفته خیلی از این مصرف­ کنندگان مجدداً به سمت خرید ماشین ظرف­شویی صنعتی خارجی تمایل پیدا کردند و دوباره از همان برندهای «هوبارت» و «الکترولوکس» استفاده کردند. البته مدت زمانی نگذشت که خیلی از بازرگانان ماشین­های ظرف­شویی صنعتی همچون «industrio» ترک و یا «empro» و یا «ozti» و همین­طور برندهایی همچون «سیلانوس» ایتالیا را به ایران وارد کردند. در نهایت کار به جایی رسید  که یکی از بزرگ­ترین شرکت­های تولید­کننده ماشین­های ظرف­شویی صنعتی به نام «البرز» که ارائه­دهنده کلیه تجهیزات آشپزخانه صنعتی نیز می­باشد ، ماشین­ ظرف­شویی صنعتی «البرز» را به بازار عرضه کرد و توانست رفته ­رفته احترام و اعتماد مشتریان را نسبت به این دستگاه بسیار عالی و کارآمد جلب کند.

معرفی ماشین ظرف­شویی صنعتی البرز

بزرگترین تولید کننده ماشین ظرفشویی صنعتی در ایران

شرکت «البرز تجهیز» بزرگترین تولید کننده ماشین ظرفشویی صنعتی در ایران توانست با بهره­گیری از مهندسین بسیار کارکشته، زبده و خلاق این دستگاه عالی را تولید و با کیفیت بسیار بالا در اختیار مصرف­ کنندگان قرار دهد. طبیعتاً در ابتدا خیلی از خریداران تمایلی به استفاده از این دستگاه را نداشتند اما شرکت «البرز تجهیز» ماشین­ ظرف­شویی صنعتی «البرز» را 2 سال گارانتی کرد و همین امر اعتماد مشتریان را به این دستگاه جلب کرد و رفته­ رفته این ماشین­ ظرف­شویی صنعتی فوق­العاده را خریداری کردند و اعتمادشان نسبت به این دستگاه تغییر کرد . می­توانیم به جرأت بگوییم که «البرز تجهیز» یکی از بزرگ­ترین شرکت­هایی است که توانست در حوزه تولید ماشین­ آلات آشپزخانه صنعتی همچون ماشین­ ظرف­شویی صنعتی و همین­طور ماشین لباس­شویی صنعتی ایرانی «البرز» اعتماد مشتریان را جلب کند و کمک بسیار عالی و شایانی به خیلی از صنعت­گرانی که به ­صورت تخصصی در این حوزه فعالیت دارند، بکند. در نهایت «البرز تجهیز» تصمیم گرفت که این ماشین­های ظرف­شویی را در مدل­های مختلف تولید کند تا بتواند سهم بیشتری از بازار را به خود اختصاص دهد.

انواع مدل های ماشین ظرفشویی صنعتی البرز

ماشین­های ظرف­شویی صنعتی به­صورت کلی در 3 مدل تولید می­شوند.

1-ماشین­های ظرف­شویی صنعتی زیرکانتری

2-ماشین­های ظرف­شویی صنعتی ایستاده

3-ماشین­های ظرف­شویی صنعتی ریلی

رپورتاژ

که در نهایت «البرز تجهیز» تصمیم گرفت ماشین­های ظرف­شویی صنعتی «البرز» را در همین 3 مدل تولید کند.

معرفی ماشین ظرفشویی زیرکانتری البرز

ماشین­ ظرف­شویی صنعتی زیرکانتری «البرز» کیفیت بسیار بالایی دارد و دقیقاً مشابه نمونه ­های خارجی با همان ابعاد و البته با استفاده از متریال قوی­تر و ورق­های بسیار ضخیم ­تر تولید و به بازار عرضه شد و خیلی از مجموعه ­ها ، سازمان­ها، شرکت­ها و کافه­ ها از ماشین­ ظرف­شویی صنعتی زیرکانتری «البرز» استفاده می­کنند و نهایت لذت و استفاده را از این دستگاه می­برند. این دستگاه دقیقاً مشابه نمونه­ های خارجی ، زمان شست و شو در این دستگاه 3 دقیقه می­باشد و کیفیت شست و شوی بسیار بالایی دارد. دلیل کیفیت بالای این دستگاه پمپ ­های خیلی قدرتمندی است که بر روی ماشین ظرف­شویی صنعتی زیرکانتری «البرز» قرار داده شده که با کیفیت خیلی عالی بتوانند شست و شو کنند و در اختیار مشتری قرار دهند.

معرفی ماشین ظرف­شویی صنعتی البرز

معرفی ماشین ظرفشویی 1200 بشقاب البرز

نمونه دیگر ماشین­ ظرف­شویی صنعتی «البرز» ، نمونه 1000 بشقابی یا هودتایپ این دستگاه است که دقیقاً مشابه نمونه­ های خارجی، قد و اندازه ایستاده­ای دارد . بدنه این دستگاه تمام استیل می­باشد و پمپ قدرتمندی که روی دستگاه قرار داده شده و المنت 9 کیلوواتی که دارد دمای آب را به حدنصاب می­رساند و قدرت شست و شوی بسیار بالایی دارد. این یکی از مدل­های پرفروش انواع ظرف­شویی­های «البرز» می­باشد که خیلی از مصرف­ کنندگان از این دستگاه استفاده می­کنند و نهایت لذت و نتیجه مطلوب را دریافت می­کیند. این مدل ظرف­شویی «البرز» نیز 2 سال گارانتی دارد و 10 سال خدمات پس از فروش . البته برای این دستگاه حتماً باید از میز ورود و خروج استفاده کنید  تا در نهایت بتوانید ورود و خروج ظروف کثیف و تمیز خود را کنترل کرده ، هم سرعت عمل شما بالا می­رود و هم نتیجه مطلوب­تری در شست و شو دریافت می­کنید.

معرفی ماشین ظرفشویی ریلی البرز

مدل دیگری که «البرز تجهیز» تولید می­کند مدل ظرف­شویی ریلی است . ظرف­شویی ریلی که البته با دو ساختار کلی تولید می­شود. یک نمونه ظرف­شویی­ های ریلی «البرز» که شست و شو در آن با سبد انجام می شود و نمونه دیگری که نیاز به سبد ندارد . اصطلاحاً نمونه ظرف­شویی ریلی «البرز» که از سبد استفاده می­کند، مدل ناخنی گفته می­شود که در دو مدل خشک­ کن­ دار و بدون خشک­ کن تولید و به بازار عرضه می­گردد . این مدل ظرف­شویی ناخنی ریلی «البرز» تمام استیل بوده و دارای 2 مخزن آب­گیری می­باشد که یک مخزن برای شست و شو و یک مخزن برای آب کشی است. المنت­های 9 کیلوواتی که در این دستگاه بکار رفته قدرت حیرت­ انگیزی دارد و نتیجه بسیار عالی و مطلوبی در شست و شو به شما ارائه می­دهد. شما از ماشین ظرف­شویی ریلی ناخنی «البرز» در رستوران­ها و مجموعه­ های بزرگ همچون تالارها و در آشپزخانه ­های بیمارستان­ها می­توانید استفاده کنید و نتیجه بسیار مطلوبی بگیرید . خشک­ کنی که بر روی این دستگاه تعبیه شده 30 درصد خشکی به شما می­دهد مثل تمام ماشین­های ظرف­شویی صنعتی که در دنیا تولید می­شود . البته با بهره­ گیری از تعداد بیشتر خشک­ کن می­توانید درصد بیشتری ظروف خود را خشک کنید ، که البته همین مقدار هم برای خیلی از رستوران­ها و سازمان­ها و ارگان­ها و بیمارستان­ها مطلوب می­باشد . در نهایت این ظرفشویی صنعتی ریلی ناخنی «البرز» با کیفیتی بسیار عالی و فوق­العاده در اختیار مشتریان قرار گرفته و از آن استفاده می­کنند.

معرفی ماشین ظرفشویی ریلی کانوایر دار البرز

مدل دیگر ظرف­شویی صنعتی ریلی «البرز» مدل کان­وایردار و یا نوار نقاله­دار می­باشد. در این مدل دیگر نیاز نیست از سبد استفاده کنید. بر روی نوار کان­وایر این دستگاه ظروف را می­چینید و در نهایت شسته شده با کیفیتی بسیار مطلوب ظروف را دریافت می­کنید. مدل کان­وایردار ظرف­شویی ریلی «البرز» نیز هم به صورت بدون خشک­ کن و هم خشک­ کن­ دار تولید می­شود . که به هر حال هر مشتری متناسب با نیاز خود نمونه مورد نظر را انتخاب می­کند و از آن استفاده می­کند که البته این مدل کان­وایردار نیز دارای دو مخزن بزرگ شست و شو و آبکشی می­باشد و المنت­های قدرتمندی در داخل این ظرف­شویی استفاده شده و نتیجه ­ای بسیار عالی و مطلوبی را در شست و شو به شما ارائه می­دهد. در نهایت دستگاه­های ظرف­شویی البرز از کیفیت بسیار عالی و فوق­العاده ­ای برخورد هستند. «البرز تجهیز» یکی از بزرگ­ترین تولید­کنندگان ماشین­های ظرف­شویی صنعتی توانسته شرایطی را ایجاد کند که مشتریان مجدداً نظر و اندیشه­شان نسبت به ماشین­های ظرف­شویی صنعتی ایرانی تغییر کند و این کمک بسیار عالی و شایانی است که این شرکت به صنعت تجهیزات آشپزخانه­های صنعتی ایرانی تقدیم کرده است . شما می­توانید انواع ماشین­های ظرف­شویی صنعتی «البرز» را در مدل­های مختلف خریداری و از آن استفاده کنید. این نکته را در نظر بگیرید که حقیقتاً در هنگام خرید ماشین­های ظرف­شویی صنعتی ایرانی تمام متریال را به­ صورت واقعی از فروشندگان دریافت کنید . زمانی که شما متریال­ ها را به­ صورت واقعی دریافت کنید ، آن­ها را می­توانید درست تجزیه و تحلیل کنید و خرید بسیار درست و نتیجه­ای بسیار عالی از خرید خود دریافت کنید . امید است که این صنعت رفته­ رفته در ایران هر روز به­ صورتی چشم­گیرتر پیشرفت کند و شرکت­های بزرگی همچون «البرز تجهیز» بتوانند محصولات بیشتری را در این حوزه به بازار عرضه کنند تا تحول عظیمی در این صنعت ایجاد شود.

 

نوشته‌های مرتبط