ویژگی های بهترین متخصص ایمپلنت در تهران چیست؟

قرار دادن ایمپلنت دندان در فک افراد، یک امر تخصصی است که باید با حضور بهترین متخصص ایمپلنت در تهران انجام شود. در صورتی که دکتر ایمپلنت در تهران دارای مهارت کافی در این زمینه نباشد، می‌توان انتظار داشت که بارها برای کاشت صحیح دندان مجبور هستید تا هزینه و زمان بیشتری را صرف کنید؛ چون احتمال شکست ایمپلنت بعد از مراجعه به یک دندانپزشک کم‌تجربه زیاد است. خونریزی و ورم لثه‌ها از جمله اثرات نامطلوب دیگری هستند که می‌تواند درد ناحیه لثه‌های شما را چندین برابر کند. علاوه براین، اگر در انتخاب دکتر ایمپلنت در تهران به صورت غیر اصولی اقدام کنید، آسیب و عوارض این عمل ممکن است که سلامت کل دهان و دندان شما را به خطر بیاندازد. همراه ما باشید تا چندین ویژگی بهترین دکتر ایمپلنت در تهران را مورد بررسی قرار دهیم.

چرا برای انجام عمل ایمپلنت باید به تخصصی‌ترین کلینیک ایمپلنت در تهران مراجعه کنیم؟

افراد بسیار زیادی هستند که فکر می‌کنند عمل ایمپلنت همانند سایر اعمال مربوط به دهان و دندان است. به همین خاطر، مراجعه به بهترین متخصص ایمپلنت در تهران را چندان ضروری نمی‌دانند. در صورتی که کاشت ایمپلنت دندان یک فرآیند حساس و ضروری است که باید زیر نظر افراد متخصص و با مهارت کافی انجام شود. به طور کلی، عملیات کاشت ایمپلنت در طی دو مرحله صورت می‌گیرد. در وهله نخست نیاز است تا لثه شما جراحی شود. در حین جراحی لثه، پیچ محکم ایمپلنت در یکی از فک‌های بالا یا پایین قرار داده می‌شود. در این مرحله نباید، روکش ایمپلنت را بر روی پیچ ایمپلنت قرار داد؛ چرا که ممکن است به لثه‌های شما آسیب جدی وارد شود. در صورتی که دندانپزشک کم‌تجربه‌ای را انتخاب کرده باشید، احتمال رخداد عفونت‌های مربوط به لثه در این مرحله وجود خواهد داشت که به ناچار مجبور هستید تا از سایر خدمات جراحی مربوط به دهان و دندان استفاده کنید.

ویژگی‌های بهترین متخصص ایمپلنت در تهران چیست؟

انتخاب بهترین متخصص ایمپلنت در تهران را باید براساس ارزیابی چندین مورد انجام بدهید. در لیست زیر، این ویژگی‌های مهم را مورد بررسی قرار داده‌ایم تا بتوانید بهترین دکتر ایمپلنت در تهران را انتخاب کنید و از عمل جراحی لثه خود اطمینان کامل داشته باشید.

      ۱.میزان تحصیلات دندانپزشک مورد نظر شما

اولین موردی که در انتخاب بهترین متخصص ایمپلنت در تهران باید به آن توجه داشته باشید، بررسی مدرک او می‌باشد. به طور معمول، دندانپزشکان معتبر برای مراجعه کاشت ایمپلنت، دارای مدرک تخصصی هستند. اگر به کلینیک ایمپلنت در تهران مراجعه می‌کنید، می‌توانید از دکتر درخواست کنید تا مدرک خود را به شما نشان دهد. در غیر این‌صورت شما می‌توانید مدرک وی را از طریق سایت آنلاین او مورد ارزیابی قرار بدهید.

       ۲.میزان تجربه، فعالیت و مهارت کافی

مدرک بورد تنها عاملی نیست که باعث بشود تا شما به میزان مهارت بهترین متخصص ایمپلنت در تهران پی ببرید. به همین خاطر می‌بایست پارامتر دیگری را برای ارزیابی میزان مهارت یک پزشک متخصص در این حوزه ارزیابی کنید. میزان تجربه و مهارت کافی یک دندانپزشک متخصص حوزه ایمپلنت را می‌توانید از تعداد عمل‌های جراحی که تا به حال انجام داده است، ارزیابی کنید. برای مثال، داشتن 5000 جراحی ایمپلنت موفق از نشانه‌های مهم میزان تجربه و مهارت کافی وی می‌باشد. در صورتی که دندانپزشک عمومی دنداپزشکی تنها نصف همین تعداد تجربه معالجه بیماران را دارد.

اگر دندانپزشک مورد نظر شما دارای سابقه طولانی مدت نباشد؛ در حین جراحی، لثه شما ممکن است دچار خونریزی شدید و یا عفونت های پس از جراحی گردد. در ادامه خونریزی‌های زیادی که صورت می‌گیرد، ممکن است تا مدت‌ها احساس درد نداشته باشید و حتی بعد از گذر 3 الی 6 ماهه ممکن است به دلیل دردهای دیگری که در ناحیه دهان و دندان خود احساس می‌کنید، به کلینیک‌های ایمپلنت در تهران مراجعه نمایید.

      ۳.ارتباط نزدیک با بیمار، قبل و بعد از جراحی

رپورتاژ

همانطور که گفتیم، بهترین متخصص ایمپلنت در تهران باید جراحی لثه شما را به بهترین شکل ممکن انجام دهد تا بتوان از کارآمد بودن پیچ ایمپلنت قرار داده شده، اطمینان داشت. این شرط در صورتی برقرار خواهد بود که دندانپزشک مورد نظر شما پیش از جراحی و بعد از آن با شما ارتباط خوبی داشته باشد. یکی از دلایل این امر، داشتن اطلاعات کافی از شرایط لثه‌های شما است. در صورتی که یک دندانپزشک معمولی که تخصص و مهارت کافی در این حوزه ندارد، اطلاع داشتن از شرایط لثه‌ها برای او اهمیتی ندارد. بعد از انجام عمل جراحی لثه و قرار دادن پیچ ایمپلنت نیاز است تا متخصص از شرایط شما مطمئن شود. در صورتی که ارتباط مرکز کلینیک ایمپلنت در تهران با بیمار قطع شود، احتمال تهدید شدن لثه‌های شما وجود دارد.

       ۴.پاسخگویی به دغدغه‌های بیماران

بهترین متخصص ایمپلنت در تهران برای بیماران خود زمان خاصی را اختصاص می‌دهد تا بتوانند سوالات خود را از او بپرسند. در حالی که یک دندانپزشک عمومی برای بیماران خود اهمیتی نمی‌دهد و تنها به بحث حل مشکلات مربوط به دهان و دندان آن‌ها در حین انجام عمل جراحی لثه اهمیت می‌دهند. این مسئله برای بیماران اهمیت زیادی دارد؛ چرا که روحیه آن‌ها در حین جراحی لثه، ضعیف است و نیاز دارند تا متخصص ازهر لحاظ  به آن‌ها روحیه دهد و در کنار آنها باشد.

      ۵.بررسی مشکلات بیماران تا پایان درمان آن‌ها

بهترین متخصص ایمپلنت در تهران به سادگی از کنار بیماران نمی‌گذرد. او تا زمانی که مشکل شما رفع نشده باشد، به شما کمک می‌کند تا بیماری شما درمان پیدا کند. به همین خاطر است که می‌توان گفت که تعهد دکتر ایمپلنت در تهران برای بیماران اهمیت زیادی دارد. برای مثال، ممکن است که لثه‌های بیمار بعد از جراحی  دچار خونریزی‌های زیادی شود که دکتر ایمپلنت باید به او توجه داشته باشد و دلایل خونریزی لثه را با توجه به شرایط بیمار مورد بررسی قرار بدهد. این امر به بیمار کمک می‌کند تا پایان روند درمان خود، احساس آرامش خاطر کافی داشته باشد.

انجام کاشت ایمپلنت و جراحی لثه با دکتر عباس گشاده رو

دکتر عباس گشاده رو بعنوان بهترین متخصص ایمپلنت در تهران شناخته می‌شود. او تابه‌حال توانسته است تا بیش از 5000 جراحی لثه را به طور موفقیت آمیز انجام دهد. مدرک تحصیلی او نیز نشان می‌دهد که تخصص کافی در این زمینه را دارد. دکتر عباس گشاده رو در سال 79، تحصیل خود را در حوزه دندان پزشکی آغاز کرد و سپس، در سال 95 توانست به تحصیل خود در زمینه ایمپلنت دندان ادامه بدهد. در ادامه او توانست دانشنامه تخصصی جراحی لثه و ایمپلنت را دریافت کند. او هم اکنون در بخش ایمپلنت یک مرکز تخصصی خدمات ایمپلنت در حال فعالیت است. علاوه براین، دکتر عباس گشاده رو به عنوان عضوی از هیئت علمی دانشگاه توانسته است فعالیت خود را انجام بدهد. با توجه به تخصص و مهارتی که دکتر عباس گشاده رو دارد، می‌توانید دریابید که عمل جراحی لثه شما با توجه به تمامی استانداردهای دندانپزشکی انجام خواهد شد.

برای رزرو نوبت ایمپلنت دهان خود می‌توانید با شماره‌های زیر ارتباط برقرار کنید.

02188223212

02188223213

09120448701


گروه خبری سایت کسب وکار بازده


 

نوشته‌های مرتبط