پارتیشن اداری: معرفی شرکت شیشکس

پارتیشن بندی دفاتر اداری آن هم بدون محدود کردن نور طبیعی محیط کار تا چند سال پیش شبیه به رؤیا بود، البته که ایده کاربرد شیشه در انواع پارتیشن اداری  همیشه در ذهن‌ها وجود داشت اما چگونگی اجرا و همچنین پیدا کردن راهکاری برای بالا بردن استحکام دیوارهای شیشه‌ای به سدی برای اجرای این نوع پارتیشن بندی در فضای اداری تبدیل شده بود. بعدها با ترکیب شیشه و چوب یا ترکیب شیشه و آلومینیوم انواعی از پارتیشن‌های نیمه شیشه‌ای روانه بازار شد اما این دیوارهای نیمه شیشه‌ای هنوز هم قادر به برطرف کردن نیاز صاحبان مشاغل نبودند.

پارتیشن اداری شرکت شیشکس

حالا با ظهور پارتیشن‌های تمام شیشه‌ای در انواع مختلف، دیگر جای نگرانی برای پارتیشن بندی و طراحی داخلی فضاهای اداری باقی نمانده است. اگر قصد دارید با کمترین هزینه یک دکوراسیون اختصاصی داشته باشید و محیط دفتر کارتان را بدون محدود کردن نور طبیعی بهینه‌سازی کنید، پارتیشن‌های شیشه‌ای بهترین گزینه هستند.

این نوع پارتیشن بندی در دفاتر کوچک اداری جای زیادی اشغال نمی‌کند و با افزایش نور طبیعی در محیط و ایجاد فضای باز، محیط دفتر را بزرگ‌تر از چیزی که هست نشان می‌دهد. پس اگر دفتر کار بزرگی دارید و می‌خواهید به قصد جداسازی و تفکیک محیط از پارتیشن بندی کمک بگیرید و یا دفتر کار کوچکی دارید و می‌خواهید با ایجاد یک فضای باز آن را وسیع‌تر نشان داده و از فضای موجود بیشتری استفاده را ببرید بهترین گزینه برای شما انتخاب پارتیشن‌های شیشه‌ای است؛ اما برای سفارش پارتیشن شیشه‌ای کدام تیم را انتخاب کنیم؟

شرکت شیشکس

شیشکس، خلاق و ایده پرداز در حوزه طراحی و تولید پارتیشن‌های تمام شیشه‌ای

اگر برای پارتیشن بندی دفتر کارتان به دنبال یک تیم حرفه‌ای و متخصص می‌گردید پیشنهاد ما تیم طراحی و تولید پارتیشن اداری شیشکس است؛ اما چرا شیشکس؟ شرکت شیشکس یک تیم طراح و تولیدکننده انواع پارتیشن شیشه‌ایست که با تکیه بر تجربه و تخصص هفت‌ساله خود توانسته گام‌های محکمی به سمت موفقیت در این حوزه بردارد. تخصص اصلی تیم شیشکس بر طراحی و تولید پارتیشن‌های شیشه‌ای اداری است که در همین راستا و برای کامل‌تر کردن خدمات خود درب شیشه‌ای هم تولید می‌کند. شیشکس در تمام مراحل ساخت پارتیشن شیشه‌ای، از ایده پردازی تا اجرا، خلاقیت را سرلوحه کار خود قرار داده است و تضمین کم‌ترین قیمت در عین بالاترین کیفیت را به شما می‌دهد.

سفارش انواع پارتیشن شیشه‌ای در شیشکس

پارتیشن‌های شیشه‌ای شرکت شیشکس را می‌توان به طور کلی به دو دسته انواع پارتیشن فریم لس و پارتیشن فریم دار تقسیم کرد، اما حوزه فعالیت شیشکس به همین دو دسته ختم نمی‌شود. طراحی و ساخت هر دو نوع از پارتیشن‌های اداری شیشکس با توجه به نیاز شما با انواع مختلفی از شیشه‌های شفاف، مات، شیشه‌های طرح دار و رنگی و شیشه‌های هوشمند صورت می‌گیرد.

رپورتاژ

این تنوع در اجرا گویای این است که شیشکس پاسخگوی تمام نیازهای شما برای پارتیشن بندی دفتر کارتان است و این اطمینان را به مشتریان خود می‌دهد که با پیشنهاد مناسب‌ترین طرح‌ها و با به کار گرفتن بهترین متریال در ساخت انواع پارتیشن شیشه‌ای دکوراسیون دفتر کارتان را متناسب با آنچه که می‌خواهید، طراحی کند.

شیشکس تولیدکننده و تأمین‌کننده‌ی انواع پارتیشن‌های شیشه‌ای تک جداره و دوجداره و جدیدترین پارتیشن‌های روز دنیا با پروفیل‌های مرغوب و انحصاری و یراق‌آلات باکیفیت از بهترین برندهای دنیاست که شما را در تمام مراحل از طراحی و تولید تا اجرا و نصب همراهی می‌کند.

شیشکس امکان استعلام آنلاین قیمت را برای مشتریان خود فراهم کرد!

یکی از مهم‌ترین دلایلی که باعث شده شیشکس به محبوب‌ترین تیم طراحی و تولید پارتیشن‌های اداری شیشه‌ای تبدیل شود این است که علاوه بر ایجاد امکان مشاوره و سفارش آنلاین امکان استعلام قیمت پارتیشن اداری به صورت اینترنتی را هم برای مشتریان خود فراهم کرده است!

شاید برایتان پیش‌آمده باشد که تنها به خاطر ترس از بالا بودن هزینه‌ها از اقدام به سفارش و خرید کالایی صرف‌نظر کرده باشید؛ در این میان پارتیشن بندی هم همیشه جز آن دسته خدماتی است که صاحبان مشاغل از اقدام برای سفارش آن ترس دارند، چراکه احتمال می‌رود قیمت نهایی برای اجرای پروژه پارتیشن بندی دفاتر اداری بالاتر از حد توان آن‌ها باشد. شیشکس علاوه بر اینکه امکان استعلام آنلاین قیمت را برای شما فراهم آورده به شما این اطمینان را می‌دهد که بالاترین کیفیت را با پرداخت کمترین قیمت دریافت کنید.

از این‌ها گذشته پارتیشن شیشه‌ای دوام و استحکام بسیار بالایی دارد، به سادگی آسیب نمی‌بیند، هزینه‌های مراقبت و نگهداری از آن صفر است و جابجایی آن به محل جدید هزینه چندانی در بر ندارد. همه این‌ها باعث شده تا خرید پارتیشن شیشه‌ای برای صاحبان مشاغل بسیار مقرون‌به‌صرفه باشد.

اگر قصد دارید قبل از هرگونه اقدامی برای ثبت سفارش قطعی از قیمت حدودی اجرای پروژه در دفتر کارتان مطلع شوید کافیست وارد سایت شیشکس شده و پس از بالا آمدن صفحه اصلی سایت شیشکس (www.shishex.com) گزینه محاسبه آنلاین قیمت در نوار بالای صفحه را انتخاب کنید تا بخش ویژه تخمین آنلاین قیمت برای شما به نمایش گذاشته شود.

شرکت شیشکس

حالا نوع خدمات درخواستی و اطلاعات خواسته شده را تکمیل کنید تا قیمت حدودی تخمین زده شده در پایین صفحه به شما نشان داده می‌شود. البته اضافه کنیم که این قیمت به طور صددرصدی با قیمت نهایی برابر نیست. چراکه ممکن است در اثر خطاهای احتمالی در اندازه‌گیری و یا اضافه شدن آپشن‌های بیشتر در جریان سفارش اصلی این قیمت تا حدودی تغییر پیدا کند.

نوشته‌های مرتبط