خرید آیفون تصویری راهی برای افزایش امنیت منزل

خرید آیفون تصویری و خرید جک درب پارکینگ و دوربین های مدار بسته و دیگر وسایل امینیتی و کنترل تردد در شرایط امروز دیگر نه یک آپشن بلکه یک ضرورت است. با وجود افزایش هر روزه آمار جرم و جنایت داشتن وسایل امنیتی در منزل می تواند موجب کاهش خطرات شود. از این رو وجه ضرورت آن بهتر درک می شود.

با خرید و نصب آیفون تصویری از چه خطراتی پیشگیری می شود؟

گرچه کاربرد آیفون تصویری بیشتر از وظایف امنیتی آن است اما همچنان از مهم‌ترین علل خرید آیفون تصویری همان نگاه امنیتی است. همین که شما از هویت مراجعه کننده آگاه شوید و گاه گاهی هم بتوانید از طریق دکمه نمایش تصویر فضای جلوی پنل دم درب منزل را چک کنید و خودروی پارک شده را زیر نظر بگیرید می توند باعث آرامش و اطمینان خاطر شما شود.

جلوگیری از ورود افراد مزاحم با خرید آیفون تصویری

گاهی افرادی برای مزاحمت یا نزاع و درگیری به منزل شما مراجعه می کنند. در این حالت اگر قبلا اقدام به خرید آیفون تصویری تابا، سیماران، کوماکس و خرید آیفون تصویری الکتروپیک یا دیگر برندهای معتبر بازار کرده باشید این که این افراد بتوانند اقدام به ایجاد مزاحمت کنند بسیار کم می شود. در ضمن شما می توانید با همین قابلیت عکاسی از مزاحمت این افراد فیلم و عکس تهیه کرده تا به مراجع قانونی ارائه کنید.

جلوگیری از سرقت با خرید آیفون تصویری

وجود دربازکن تصویری این امکان را می دهد که با هویت مراجعه کننده آشنا شده و این باعث تشخیص موارد خطرناک و جلوگیری از خطر می شود. بعضی وقت ها افرادی با تظاهر به این‌که مأمور کنتور گاز، برق یا آب هستند وارد منزل شده و اقدام به سرقت از منازل می کنند. با دیدن تصویر این افراد می توانید از ورود این افراد مشکوک جلوگیری کنید.

انواع مدل های آیفون تصویری

ضمنا خرید آیفون تصویری با حافظه مانند آیفون تصویری ۱۱۹۶ الکتروپیک، آیفون تصویری ۱۰۹۶ الکتروپیک، آیفون تصویری تابا ۱۰۳۴ و آیفون تصویری ۱۰۴۰ تابا و دیگر شرکت های تولید آیفون این قابلیت را به شما می دهند که از مراجعه کننده عکس و فیلم تهیه کنید و از این طریق می توانید از افراد مشکوکی که با اصرار قصد ورود به منزل شما را دارند مدرک تهیه کنید.

در زمان خرید آیفون تصویری چه باید بدانیم

حال که به این نتیجه رسیدید که خرید آیفون تصویری یک امر ضروری برای امنیت منزل است ما را دنبال کنید تا برای شما نکاتی برای خرید آیفون تصویری مطرح کنیم:

رپورتاژ

خرید آیفون تصویری بر اساس سایز نمایشگر

یکی از تقسیم بندی های آیفون تصویری بر اساس سایز صفحه نمایشگر است. آیفون تصویری های کوچک با نمایشگرهایی با سایز ۳/۵ تا ۴/۳ اینچی شروع می شوند. سایز متوسط ۷ اینچی و سایز بزرگ ۱۰ اینچی به شمار می آید. بدیهی است که خرید آیفون تصویری ۱۰ اینچی به شما تصویری بزرگتر و واضح‌تر از فضای جلوی درب ارائه می کند.در نظر داشته باشید اگر قصد خرید آیفون تصویری تابا را دارید تمام این ابعاد را دارد.

برخی از مانیتورها خاصیت لمسی یا همان تاچ دارند که در آن صورت نیازی به دکمه های مکانیکی یا فشاری ندارند. در رابطه با دربازکن های تصویری به خصوص آیفون تصویری تابا می توانید از فروشگاه اینترنتی فارسیان شاپ اطلاعات و مشاوره تلفنی دریافت کنید.

انتخاب دربازکن تصویری با امکانات ارتباطی

دربازکن تصویری همانطور که گفته شد نقش مهمی به خاطر امکاناتی که دارد در امنیت منزل و ساختمان بازی کند. یکی از این امکانات، امکانات ارتباطی و اتصال به وسایل امنیتی دیگر مانند دوربین های مداربسته یا وسایل کنترل تردد مانند جک درب پارکینگ یا آسانسور است که شما می توانید به وسیله ایفون تصویری به وسایل دیگری متصل شوید. بنابراین در زمان خرید جک درب پارکینگ این نکته را در نظر بگیرید.

همانطور که گفته شد یکی از این کاربردها اتصال به دوربین مداربسته است. مثلا می توانید به دوربین مداربسته متصل شوید و فضای بیشتری را زیر نظر بگیرید. همچنین با اتصال به موبایل در زمان نبودن در منزل رفت و آمد را زیر نظر بگیرید و دستور باز کردن درب را به آیفون بدهید.

اگر قصد خرید آیفون تصویری الکتروپیک را دارید بد نیست بدانید که تمام این ویژگی ها را دارد.

خرید آیفون تصویری با حافظه یا بدون حافظه

یکی دیگر از مشخصه های آیفون تصویری برخورداری از حافظه داخلی می باشد که امکان ذخیره سازی فیلم و عکس به شما می دهند. البته اکثرا فضای ذخیره سازی روی این آیفون های تصویری محدود هستند لذا برای افزایش آن باید از کارت حافظه SD در شیار  مخصوص آن کمک بگیرید.

البته قبل آن باید شیار لازم برای ورود کارت حافظه روی دستگاه وجود داشته باشد. برخی دیگر از آیفون ها حافظه داخی ندارند ولی می توان به آن ها کارت حافظه اضافه کرد. از طرف دیگر گروه دیگری از دربازکن های تصویری هستند که نه کارت حافظه قبول می کنند و نه دارای حافظه داخلی هستند.

در کل باید گفت با خرید آیفون تصویری مناسب می توانید رفت و آمد به منزل تان را به طور کامل زیر نظر بگیرید و تحت کنترل خود درآورید. لذا قطعا امنیت شما بیشتر تامین خواهد شد و می توانید با خیال راحت خانواده‌تان را در منزل تنها بگذارید و این یعنی قیمتی که برای آن پرداخت می کنید ارزشش را دارد.

نوشته‌های مرتبط