تعبیر خواب پیاز: 14 معنی و تعبیر مختلف دیدن پیاز در خواب

خوابی که در آن پیاز ببینید می‌تواند معانی مختلفی داشته باشد. با ما در این مقاله همراه باشید تا شما را با مواردی از معنی و تعبیر خواب پیاز آشنا سازیم. به یاد داشته باشید به خاطر آوردن جزئیات دقیق خواب‌ها می‌تواند به تعبیر بهتر آن‌ها کمک زیادی بکند.

۱. خواب دیدن پیاز در حالت کلی

چنین خوابی درگیری همراه با نارضایتی و حسادت را در واقعیت برای‌تان پیش بینی می‌کند. چنین چیزی دائما باعث ایجاد تاخیر در سر راه رسیدن‌ به هدف‌تان خواهد شد. سعی نکنید امیدها و عمل های‌تان را با کسی حتی از عزیزان‌تان در میان بگذارید. همچنین، این خواب می‌تواند به معنی دعوا و درگیری به خاطر مسائل مالی در خانواده باشد.

۲. اگر در خواب ببینید پیاز می‌خورید

در آن صورت این خواب نشان از آن دارد که در زندگی دشمنان‌تان به آن بدی هم نیستند. یعنی نمی‌توانند ، فارغ از اینکه چقدر جدی سعی می‌کنند، به شما آسیبی وارد کنند.

۳. خوابی که در آن یک عدد پیاز هست

چنین خوابی یک نشانه‌ی بسیار منفی درباره‌ی کسب و کارتان است. این نشانه‌ها توصیه نمی‌کنند هیچ تصمیم مهمی اتخاذ کنید و در تشکیلات اقتصادی‌تان نوآوری بکنید. تمام ایده‌ها را تا زمان بهتری به تعویق بیندازید. هرچه پیاز بیشتری در خواب ببینید، مشکلات بیشتری در انتظارتان خواهد بود. این سبزی همچنین نشان از احساس انزجار شما نسبت به دیگران باشد. شاید آن‌ها را مقصر گرفتاری‌های‌تان می‌دانید.

۴. یک کیسه پیاز در خواب

تعبیر چنین خوابی آن است که موانعی در مسیر کسب و کارتان ظاهر خواهد شد. در مسیرتان به سمت استقلال واقعی، با شایعات و تردیدهای زیادی روبرو خواهید شد. لازم است که به طور دقیق هدف‌های‌تان را پی بگیرید، و نگذارید آدم‌ها یا علائم شما را گیج کنند.

۵. خواب باغچه‌ای پر از لایه‌های پیاز

این نشانه‌ای از حسادت و تمسخر است. دستاوردهای شما به دیگران مجال استراحت و آرامش نخواهد داد. باید خودتان را در برابر تهاجمات خارجی استتار کنید، تا اینکه به خاطر آن‌ها دچار خشم و عصبانیت نشوید.

۶. خواب پیازی گندیده و فاسد دیدن

چنین خوابی به شما درباره‌ی مشکلات شخصی هشدار می‌دهد. برای مردان این مورد می‌تواند غافلگیری ناخوشایندی در رابطه با زندگی جنسی باشد. برای زنان حاکی از آن است که با تفاوت‌های اخلاقی و اعتقادی در تقابل با شریک عشقی‌شان مواجه خواهند شد.

۷. خواب سره‌های پیاز که در یک بقچه پیچیده شده‌اند

این خواب تغییراتی سریع را وعده می‌دهد. ما باید یاد بگیریم با قواعد جدید زندگی و امکانات مالی و فیزیکی خود را محاسبه کنیم. برای روستاییان چنین خوابی پیشگویی افزایش و فراوانی در رفاه مادی است.

رپورتاژ

۸. خواب بریدن سیب زمینی‌های سبز

چنین خوابی نشان از عدم تکامل ویژگی‌های اخلاقی‌تان دارد. به احتما فراوان برای رسیدن به اهداف‌تان آماده هستید هر چیزی را در اطراف‌تان نابود کنید. فکر کردن در این باره و فکر مجدد درباره‌ی روش زندگی و رفتارتان ارزشش را دارد. بهتر است کمی از موقعیت‌هایی که به آن‌ها عادت کرده‌اید فاصله بگیرید و به دنبال‌ راه‌های دیگری برای حل مشکلات‌تان باشید.

۹. خوابی که در آن پیاز می‌کارید و از آن مراقبت می‌کنید

چنین خوابی نشانگر کشمکش با بد اقبالی‌ها در عالم واقع و بیداری است. این مزه‌ی تازه‌ای به زندگی می‌بخشد و حتی پیروزی‌های دلچسب‌تری را به بار می‌آورد.

۱۰. خواب جمع کردن پیاز از باغچه

چنین خوابی پاداشی بزرگ و غافلگیر کننده‌ را برای کارهایی که انجام داده‌اید پیشگویی می‌کند. همچنین این خواب می‌تواند پیشگویی دریافت اخبار اجتماعی و عواطف مثبت باشد.

۱۱. اگر در خواب پیازی را ببرید

در این صورت رفتار نادرست‌تان دردسرها و خجالت‌زدگی‌های بسیاری برای‌تان به بار خواهد آورد. باید بابت هر یک از کارهای تلخ و زننده‌ای که انجام داده‌اید تاوان پس بدهید.

۱۲. خوابی که در آن به خاطر خرد کردن پیاز اشک می‌ریزید

چنین خوابی حاکی از شکست‌های آتی در کسب و کارتان است. شما در دستان رقبا و مخالفین‌تان رنج خواهید برد و غم و اندوه سر تا پای‌تان را فرا خواهد گرفت.

۱۳. خواب خریدن پیاز

این نشانه‌ی خوبی است. اگر کسی که دوستش دارید بیمار باشد، بهبودی سریع و کاملی برایش پیش بینی می‌شود و او به زودی سلامتی‌اش را باز خواهد یافت.

۱۴. خواب فروختن پیاز

چنین خوابی نشان از افتادن به دام دشمنان دارد. خوابی که در آن ببینید پیازی را از مغازه می‌دزید نماد نیاز به تلاش و تقلا است. واجب است دست از سکوت در برابر توهین‌ها و استهزاها بردارید و یاد بگیرید با دشمنان‌تان به شکل خودشان مقابله به مثل کنید و نگذارید که شما را تحت کنترل بگیرند و هر جور که می‌خواهند با شما رفتار کنند.

شاید این مطالب هم برایتان جالب باشد

 

نوشته‌های مرتبط