تعبیر خواب مدفوع: ۵۸ معنی و تعبیر دیدن مدفوع در خواب

چنان‌چه دائما خواب مدفوع می‌بینید، باید سعی کنید علت این اتفاق را بیابید و به اصلاح آن بپردازید، یا در صورت امکان، مشکل را به طور کامل برطرف کنید. معمولا دیدن خواب مدفوع نشان‌دهنده‌ی انزجار و نفرت‌تان از بخشی از شخصیت یا زندگی‌تان است؛ مثلا ممکن است از تنبلی یا اضافه وزن‌تان متنفر هستید. این قبیل خواب‌ها معمولا نشان‌دهنده‌ی چیزی درباره‌ی خودتان هستند که از آن تنفر دارید. در ادامه با ما همراه باشید تا درباره تعبیر خواب مدفوع و ۵۸ معنی و تعبیر دیدن مدفوع در خواب نکات جالبی بخوانید.

پس از دیدن خواب مدفوع، باید زندگی‌تان را بررسی کنید و به دنبال چیزهایی بگردید که دیگر کارایی‌شان را برای‌تان از دست داده‌اند یا شما را در معرض خطر قرار می‌دهند؛ سپس سعی کنید از شر آن‌ها خلاص شوید.

تعبیر خواب مدفوع

۱. تعبیر خواب مدفوع انسان

دیدن خواب  مدفوع انسان معمولا نشان‌دهنده‌ی مخمصه‌ای است که در آن گرفتار شده‌اید. ممکن است در مورد یک فرد یا یک چیز در زندگی‌تان دچار نگرانی هستید. این قبیل خواب‌ها ممکن است نشان‌دهنده‌ی ناتوانی‌ فعلی‌تان در مقابله با برخی مشکلات یا یک معضل خاص باشند.

اگر در خواب مدفوع خودتان را ببینید، این خواب ممکن است نشان‌دهنده‌ی تمایل‌تان برای رسیدن به نتیجه‌ی قابل رویت برخی شرایط و وضعیت‌ها در زندگی‌تان باشد.

دیدن خواب مدفوع آدم‌های دیگر ممکن است نشان‌دهنده‌ی این حقیقت باشد که شما به داشته‌ها یا دستاوردهای دیگران حسادت می‌کنید.

۲. تعبیر خواب مدفوع گاو یا اسب

مشاهده‌ی کود کشاورزی حاوی مدفوع اسب یا گاو در خواب ممکن است نشان‌دهنده‌ی سودی باشد که از شرکت یا کسب و کار خانوادگی‌تان حاصل کرده‌اید.

۳. تعبیر خواب مدفوع سگ

مشاهده‌ی مدفوع سگ در خواب ممکن است نشان‌دهنده‌ی مشکلی است که بر اثر عدم کنترل نفس برای‌تان ایجاد شده است.

این خواب، هم‌چنین، ممکن است نشانه‌ای از وضعیتی باشد که لازم است به آن رسیدگی کنید.

به علاوه، این خواب نشان‌دهنده‌ی این حقیقت است که بر اثر بی‌توجهی‌‌تان، خود را در یک وضعیت بد قرار داده‌اید.

۴. تعبیر خواب مدفوع نوزاد

مشاهده‌ی مدفوع نوزاد در خواب معمولا نشانه‌‌ای خوب به شمار می‌رود؛ این خواب احتمالا نشان‌دهنده‌ی این حقیقت است که نتیجه‌ی تلاش‌ها و سخت‌‌کوشی‌های‌تان را خواهید گرفت و به پاداش آن می‌رسید.

گاهی اوقات این خواب نشان‌دهنده‌ی تمایل شما برای شانه خالی کردن از برخی مسئولیت‌ها است.

تعبیر خواب توالت: ۸ تعبیر دیدن توالت و ادرار و مدفوع در خواب

۵. تعبیر خواب مدفوع با رنگ غیر طبیعی

اگر در خواب مدفوعی با رنگ غیر طبیعی مشاهده کرده‌اید، این خواب معمولا پیام هشداردهنده‌ای درباره‌ی بروز برخی مشکلات در رابطه با کسب و کار یا مسائل درون خانه‌تان به همراه دارد.

۶. تعبیر خواب یک کپه مدفوع

دیدن یک کپه مدفوع در خواب نشانه‌ی بسیار خوبی است؛ این خواب ممکن است نشان‌دهنده‌ی یک ثروت یا سود ناگهانی باشد. شاید برخی از سرمایه‌گذاری‌های‌تان در گذشته به طور ناگهانی سودآور خواهند شد.

هم‌چنین، این خواب ممکن است نشان‌دهنده‌ی افزایش ناگهانی در ارزش دارایی‌های مادی‌تان باشد.

گاهی اوقات، این خواب نشانه‌ای از درآمدی بیش از حد انتظار یا رسیدن به یک ارث غیر منتظره از جانب یک شخص است.

به علاوه، این خواب ممکن است نشان‌دهنده‌ی برنده شدن یک جایزه باشد. در این صورت، این خواب نشان می‌دهد در آینده به شهرت‌تان افزوده خواهد شد.

در برخی موارد، این خواب نشان‌دهنده‌ی رضایت شما از زندگی و شرایط کنونی است.

شاید دیدن خواب کپه‌ی مدفوع نشانه‌ای از پیشرفت و رسیدن آسان به اهداف کنونی‌تان در زندگی باشد.

۷. تعبیر خواب خوردن مدفوع

اگر در خواب ببینید در حال خوردن مدفوع هستید، این خواب معمولا نشانه‌ی خوبی نیست؛ احتمالا دچار برخی اتفاقات ناخواسته می‌شوید یا برخی مشکلات را تجربه خواهید کرد.

این خواب ممکن است نشان‌دهنده‌ی پذیرش اجباری موقعیتی نابسامان در زندگی کنونی‌تان باشد.

هم‌چنین، این خواب می‌تواند به طور کلی، نشانه‌ای از نگرش بدبینانه‌تان به زندگی باشد؛ شاید سراسر دچار منفی‌گرایی شده‌اید، همواره در انتظار شرایط بدتر هستید، و این نگرش به شدت عذاب‌تان می‌دهد.

گاهی اوقات، این خواب نشان‌دهنده‌ی کمبود عزت نفس است. در برخی موارد، خوردن مدفوع در خواب ممکن است به خودشیفتگی‌تان اشاره داشته باشد.

این خواب پیامی برای‌تان به همراه دارد؛ از زندگی لذت ببرید و قدر داشته‌های‌تان را بدانید.

۸. تعبیر خواب خوردن مدفوع خود

اگر در خواب ببینید در حال خوردن مدفوع خودتان هستید، این خواب ممکن است نشان‌دهنده‌ی این حقیقت باشد که از شنیدن حرف‌های دیگران امتناع می‌کنید – علی‌رغم آن‌که شاید به شنیدن نصیحت‌ها و توصیه‌های دیگران نیاز داشته باشید.

انواع مدفوع: ۷ نوع مختلف مدفوع و تعیین سلامتی از روی آن ها

۹. تعبیر خواب تلاش برای پاک کردن مدفوع از روی بدن خود

اگر در خواب ببینید در حال تلاش برای پاک کردن مدفوع از روی بدن‌تان هستید، چنین خوابی ممکن است نشان‌دهنده‌ی این حقیقت باشد که به دلیل وجود برخی شرایط، احساس ناراحتی می‌کنید.

ممکن است خود را در وضعیتی ببینید که مجبور هستید نظر شخصی‌تان را درباره‌ی مسئله‌ای بیان کنید، و از این‌که مسائل شخصی‌تان را برای آدمهایی بیان می‌کنید که به آن‌ها اعتماد ندارید، احساس بدی به شما دست می‌دهد.

۱۰. تعبیر خواب برداشتن مدفوع حیوان یا آلوده شدن به مدفوع حیوان

مشاهده‌ی خواب برداشتن مدفوع حیوان یا آلوده شدن به مدفوع حیوان نشان‌دهنده‌ی این حقیقت است که باید به یک فرد کمک کنید، و توصیه‌هایی به وی ارائه دهید تا از شرایط دشوار مالی خارج شود.

۱۱. تعبیر خواب پاک کردن آثار مدفوع

اگر در خواب ببینید در حال پاک کردن اثار مدفوع انسان یا حیوان هستید، چنین خوابی ممکن است نشان‌دهنده‌ی تلاش و کوشش بسیاری است که باید برای جبران اشتباهات یک فرد دیگر انجام دهید. خوشبختانه، این خواب نشان‌ می‌دهد پاداش تلاش‌های‌تان را خواهید گرفت.

۱۲. تعبیر خواب پا گذاشتن بر روی مدفوع

پا گذاشتن بر روی مدفوع در خواب معمولا نشانه‌ی خوبی است؛ این خواب احتمالا نشان‌دهنده‌ی شانس و فرصت غیر منتظره‌ای است که در مورد یک پروژه یا اقدامات کسب و کاری‌تان نصیب شما خواهد شد، و ممکن است به طرز قابل ملاحظه‌ای وضعیت مالی‌تان را بهبود ببخشد.

۱۳. تعبیر خواب مدفوع داخل دهان

دیدن خواب مدفوع داخل دهان معمولا نشانه‌ی خوبی نیست؛ احتمالا در آینده‌ای نزدیک، بیماری در پیش خواهد بود.

گاهی اوقات، این خواب می‌تواند نشان‌دهنده‌ی برخی دستاوردهای نادرست باشد که ممکن است برای‌تان مشکل‌ساز شوند.

۱۴. تعبیر خواب مدفوع در دست

اگر در خواب ببینید مدفوع را در دستان‌تان نگه داشته‌اید، چنین خوابی ممکن است نشان‌دهنده‌ی مقابله با برخی مشکلات باشد.

شاید مجبور باشید با برخی مشکلات قانونی یا مشکلاتی در رابطه‌تان با یک فرد دیگر دست و پنجه نرم کنید. شاید این خواب نشان‌دهنده‌ی این حقیقت باشد که در مورد مسئله‌ای احساس ناتوانی می‌کنید،‌ زیرا تلاش‌ها و برنامه‌ریزی‌های‌تان در مورد این مسئله کارساز نبوده‌اند.

گاهی اوقات، این خواب ممکن است نشان‌دهنده‌ی انجام کاری در محل کارتان باشد که باعث ناراحتی‌تان می‌شود. احتمالا از جانب مافوق‌تان وظیفه‌ای بر عهده شما گذاشته شده است که فکر می‌کنید احمقانه با بیهوده است، ولی به هر صورت مجبور هستید آن را انجام دهید.

۱۵. تعبیر خواب پرتاب کردن مدفوع‌تان به سمت یک فرد یا یک چیز

اگر در خواب، مدفوع‌تان را به سمت یک فرد یا چیزی پرتاب کرده‌اید، این خواب نشانه‌ی خوبی به همراه ندارد؛ احتمالا فردی در عالم واقعیت از شما سوء استفاده خواهد کرد.

۱۶. تعبیر خواب بازی کردن با مدفوع

اگر در عالم خواب ببینید، در حال بازی کردن با مدفوع هستید، این خواب معمولا نشان‌دهنده‌ی استرس و اضطراب شما است.

خون در مدفوع: ۵ مهمترین علل، علائم و درمان دیده شدن خون در مدفوع

۱۷. تعبیر خواب قرار داشتن مدفوع در مکانی نامناسب

مشاهده‌ی مدفوع در مکانی نامناسب در عالم خواب ممکن است نشانه‌ی بروز یک مشکل یا قرار گرفتن در وضعیتی باشد که تمایلی به مقابله با آن مشکل یا حضور در آن وضعیت ندارید. این خواب معمولا نشان‌دهنده‌ی مشکلات یا وضعیت‌هایی است که می‌خواهد از آن‌ها دوری کنید.

۱۸. تعبیر خواب خانه‌ای پوشیده از مدفوع

مشاهده‌ی خانه‌ای پوشیده است مدفوع در عالم خواب معمولا نشانه‌ای خوبی تلقی نمی‌شود؛ این خواب احتمالا نشان‌دهنده‌ی ایجاد وضعیتی نابسامان در عالم واقعیت است.

گاهی اوقات، این خواب نشانه‌ی یک مشکل یا وضعیتی خطرناک است که به مرور زمان وخیم‌تر می‌شود.

۱۹. تعبیر خواب مدفوع روی لباس

اگر در عالم خواب، مدفوعی را روی لباس‌تان ببینید، این خواب ممکن است نشان‌دهنده‌ی کشف برخی اسرار شخصی یکی از دوستان نزدیک‌تان باشد؛ احتمالا وی از این مسئله باخبر نخواهد بود.

۲۰. تعبیر خواب مدفوع روی رختخواب

اگر در خواب، بر روی ملحفه یا پوشش تختخواب‌تان مدفوع ببینید، چنین خوابی احتمالا نشانه‌ی خوبی به همراه نخواهد داشت. این خواب ممکن است نشان‌دهنده‌ی برخی مشکلات و دردسرهایی باشد که در رابطه‌ی عاشقانه‌تان ایجاد خواهند شد.

احتمالا طرف مقابل‌تان تصمیمات مالی نادرستی را اتخاذ کرده است که شما با آن‌ها موافق نیستید.

۲۱. تعبیر خواب آلوده شدن همه چیز به مدفوع

چنان‌چه خواب ببینید همه‌ چیز در اطراف‌تان از مدفوع پوشیده شده است، چنین خوابی می‌تواند نشانه‌ای خوب تلقی شود؛ این خواب می‌تواند نشان‌دهنده‌ی بیدار شدن ناگهانی بخت و اقبال‌تان باشد. این خواب پیا‌م‌آور دوره‌ای پرثمر و پرنعمت در زندگی‌تان است.

۲۲. تعبیر خواب مدفوع بر روی دیوار

اگر در عالم خواب، دیواری را آلوده به مدفوع ببینید، احتمالا بر اثر غفلت فرد یا برخی افراد به یک دستاورد خواهید رسید. این خواب ممکن است نشان‌دهنده‌ی پول زیادی باشد که بر اثر بی‌دقتی و بی‌مبالاتی دیگران به شما خواهد رسید.

۲۳. تعبیر خواب کاسه توالت سرریز شده از مدفوع

دیدن خواب توالتی پر از مدفوع نشانه‌ی خوبی به شمار نمی‌رود؛ این خواب معمولا به بروز مشکلات مالی اشاره می‌کند.

هم‌چنین، این خواب ممکن است نشان‌دهنده‌ی مشکلات مربوط به سایر آدم‌هایی است که شما تمایلی به دخالت در آن‌ها ندارید.

شاید این خواب نشانه‌ای از بروز برخی مشکلات نیز باشد.

گاهی اوقات، این خواب به خطری اشاره می‌کند که قابل کنترل نیست. هم‌چنین، این خواب می‌تواند نشان‌دهنده‌ی عدم کنترل‌تان بر برخی جنبه‌های زندگی است.

این خواب ممکن است به مشکلی اشاره کند که دچار آن شده‌اید و راه‌حل خروج از آن را نمی‌دانید. شاید این خواب نشان‌دهنده‌ی احساس تهدید از جانب برخی افراد نیز باشد.

هم‌چنین، این خواب ممکن است نشانه‌ای از ضرورت خلاصی‌تان از شر برخی افکار منفی یا عادات مضر نیز باشد.

گاهی اوقات، این خواب نشان‌دهنده‌ی این حقیقت است که باید از خودتان و سلامتی‌تان بهتر مراقبت کنید.

این قبیل خواب‌ها معمولا در طول دوره‌ی استرس و اضطراب طولانی مدت ناشی از برخی مشکلات خارجی به سراغ آدم‌ها می‌آیند.

۲۴. تعبیر خواب ناتوانی در پاکسازی کاسه توالت از مدفوع

رپورتاژ

اگر در خواب ببینید قادر نیستید کاسه توالت را از مدفوع خالی کنید، این خواب احتمالا نشان‌دهنده‌ی این حقیقت است که در آستانه‌ی فروپاشی هیجانی قرار دارید. استخوان خواب پیامی برای‌تان به همراه دارد؛ باید به هیجان‌های سرکوب شده‌تان رسیدگی کنید.

۲۵. تعبیر خواب پرنده‌ای که بر روی شما مدفوع می‌کند

اگر در عالم خواب، پرنده‌ای بر روی شما مدفوع کند، احتمالا در آینده‌ای نزدیک به موفقیت و پیروزی کوچکی دست پیدا کنید.

۲۶. تعبیر خواب مدفوع کردن در مقابل دیگران

اگر عالم خواب، در برابر دیگران، در فضای عمومی، مدفوع کنید، نشان‌دهنده‌ی این حقیقت است که تمایل دارید دائما ثروت‌تان را به رخ دیگران بکشانید. گاهی اوقات، این خواب نشان می‌دهد، در آینده‌ی نزدیک فردی از شما مقداری پول طلب خواهد کرد.

۲۷. تعبیر خواب مدفوع کردن در یک توالت عمومی بدون دیوار جدا کننده

اگر در عالم خواب، داخل یک توالت عمومی بدن دیوارهای جدا کننده در حال مدفوع کردن هستید، چنین خوابی ممکن است نشان‌دهنده‌ی این حقیقت باشد که دائما در حال مقایسه‌ی ثروت خود با ثروت دیگران هستید.

اگر در عالم خواب، از مدفوع کردن در مقابل دیگران خجالت کشیدید، احتمالا در عالم واقعیت فکر می‌کنید پول‌تان در مقایسه با دیگران هیچ ارزشی ندارد.

۲۸. تعبیر خواب مدفوع کردن در شلوار

اگر در خواب ببینید داخل شلوارتان مدفوع کرده‌اید و سعی می‌کنید این مسئله را پنهان کنید، این خواب معمولا نشانه‌ی خوبی تلقی نمی‌شود. این خواب ممکن است نشانه‌ی برخی عادات زشت و ناپسند باشد که همیشه سعی می‌کنید از دیگران پنهان کنید، ولی در این کار موفق نیستید.

این عادات احتمالا با پول و مشکلات مالی در ارتباط هستند.

احتمالا شما همیشه علاقه دارید بیش از اندازه پول خرج کنید، یا به شدت درگیر قمار شده‌اید.

تعبیر خواب طلا: ۵۰ تعبیر دیدن طلا و زیورآلات برای مرد و زن در خواب

۲۹. تعبیر خواب مدفوع کردن در توالت

مدفوع کردن در توالت در عالم خواب ممکن است به نیازتان برای رها کردن هیجان‌های منفی انباشته شده‌ی درون‌تان اشاره داشته باشد.

۳۰. تعبیر خواب ناتوانی در مدفوع کردن

اگر خواب ببینید دچار یبوست شده‌اید و نمی‌توانید مدفوع کنید، چنین خوابی احتمالا برای‌تان خاطرنشان می‌کند، شما آدم بسیار خسیسی هستید و گاهی اوقات حتی برای رفع نیازهای اساسی‌تان نیز پول خرج نمی‌کنید.

این خواب پیامی برای‌تان به همراه دارد؛ برای خود و عزیزان‌تان پول بیش‌تری خرج کنید.

۳۱. تعبیر خواب وجود مدفوع در همه جا

دیدن خوابی که در آن، در همه‌ی جای اطراف‌تان مدفوع مشاهده می‌کنید، نشانه‌ی خوبی تلقی می‌شود. این خواب به این معنی است که به شکلی غیر منتظره پول بسیار زیادی نصیب‌تان خواهد شد.

۳۲. تعبیر خواب مدفوع خرگوش

مشاهده‌ی مدفوع خرگوش در عالم خواب ممکن است به این معنی باشد که در دوره‌های پیش روی زندگی‌ فرزندان‌تان، شانس و خوشبختی در انتظارشان خواهد بود.

۳۳. تعبیر خواب مقدار بسیار زیادی مدفوع

دیدن مقدار بسیار زیادی مدفوع در عالم خواب، حتما بسیار ناراحت‌کننده و چندش‌آور است. ولی نگران نباشید؛ زیرا این خواب به این معنی است که در دوره‌ی بعدی زندگی‌تان اتفاقات خوبی رخ خواهند داد.

نخست این‌که، این خواب ممکن است به این معنی باشد که در آینده، وضعیت مالی‌تان بسیار خوب خواهد شد یا از جانب یکی از خویشاوندان‌تان، به شما ارث خواهد رسید. هم‌چنین، این خواب ممکن است نشان‌دهنده‌ی این حقیقت باشد که پاداش تلاش‌های‌تان را خواهید دید. در هر صورت، دیدن این خواب به این معنی است که از موفقیت‌های‌تان بسیار خرسند خواهید بود و به تمام اهداف‌تان خواهید رسید.

۳۴. تعبیر خواب ناتوانی در استفاده از توالت

تلاش بی‌نتیجه برای یافتن توالت یا ناتوانی در استفاده از آن در عالم خواب به این معنی است که برای مدت‌های طولانی به مجموعه‌ای از باورهای قدیمی و منسوخ اعتقاد داشته‌اید. اگر در خواب ببینید، سایر آدم‌ها مانع از استفاده‌ی شما از توالت می‌شوند، نشان‌دهنده‌ی این حقیقت است که برخی از آدم‌ها، از جمله والدین، ریش‌سفیدان فامیل، یا حاکم جامعه تلاش می‌کنند نتوانید باورهای منسوخ‌تان را دور بیندازید و ایده‌های جدیدی بیابید.

تعبیر خواب واژن: ۲۰ تعبیر دیدن آلت تناسلی زنان در خواب

۳۵. تعبیر خواب احساس خفگی ناشی از وجود مدفوع در دهان

اگر در خواب ببینید دهان‌تان پر از مدفوع خودتان است و در حال خفه شدن هستید، احتمالا به این معنی است که زندگی‌تان به تدریج به خاطر باورهای کهنه و منسوخ‌ در حال مسموم شدن است، و تنها راه رهایی از این وضعیت، دور انداختن افکار منفی و رها کردن خویش است.

۳۶. تعبیر خواب مدفوع سوسک

هم سوسک و هم مدفوع نمادهای قدرتمندی از ثروت، خوشبختی، و امنیت مالی هستند. با این‌که خواب مدفوع، به خودی خود، به صورت ملموس با پول نقد و دارایی‌های ارزشمند در ارتباط است، خواب سوسک نیز معمولا به معنی آدم‌های قدرتمند و مهربانی است که به شما یا خواسته‌های‌تان رسیدگی می‌کند. هر دو نماد، در کنار هم، به این معنی هستند که فردی شما را از مشکلات مالی رهایی خواهد داد؛ با این حال، دلیل این سخاوتمندی روشن نیست.

۳۷. تعبیر خواب شوهر در حال مدفوع کردن روی صندلی

دیدن خواب مدفوع، علی‌رغم تصویر زشت و چندش‌آورش، دارای معانی خوبی است. این خواب نشان می‌دهد به زودی پول و ثروت بسیاری نصیب‌تان خواهد شد. تصویر شوهرتان که در حال مدفوع کردن روی صندلی است یا روی مدفوع نشسته است، به این معنی است که شوهرتان همان فردی خواهد بود که باعث رسیدن شما به پول و ثروت می‌شود.

۳۸. تعبیر خواب کرم در مدفوع

مشاهده‌ی مدفوع در عالم خواب، می‌تواند به معنی پول و ثروتی باشد که به شکلی غیر منتظره به شما خواهد رسید. با وجود این، هنگامی که این خواب با تصاویری از کرم ترکیب می‌شود، ممکن است به این معنی باشد که مانعی درونی برای رسیدن‌تان به این پول و ثروت در شما وجود دارد.

۳۹. تعبیر خواب مدفوع کردن در مدرسه

این خواب می‌تواند نشان‌دهنده‌ی این حقیقت باشد که از مسئله‌ای احساس خجالت می‌کنید؛ مسئله‌ای که از نظر خودتان کاملا طبیعی است، ولی دیگران نظر مساعدی به آن ندارند. برای مثال، ممکن است به نوعی بیماری مبتلا شده‌ باشید، و نخواهید این مسئله را با دوستان و خانواده‌تان در میان بگذارید، زیرا از قضاوت نادرست آن‌ها در مورد علت ابتلای‌تان به این بیماری هراس دارید.

۴۰. تعبیر خواب سگی در حال خوردن مدفوع

مشاهده‌ی تصویر سگی در حال خوردن مدفوع در عالم خواب نشانه‌ای از وجود منفی‌گرایی و اختلاف جاری در میان اعضای خانواده‌تان است؛ این مشکل لزوما میان شما و همسرتان نیست.

۴۱. تعبیر خواب پخت و پز با مدفوع

چنین خوابی می‌تواند نشانه‌ای از دامن زدن به مشکلات یا درگیر شدن در شایعه‌ها باشد.

۴۲. تعبیر خواب مدفوع در غذا

مشاهده‌ی مدفوع در غذا یا استشمام بوی مدفوع هنگام خوردن غذا ممکن است پیش‌بینی کننده‌ی دو مسئله باشد. از یک سو، این خواب می‌تواند نشان‌دهنده‌ی افسردگی و ناامیدی از وضعیت باشد؛ و از سویی دیگر، این خواب می‌تواند پیا‌م‌آور اتفاقی خارق‌العاده باشد که وضعیت‌تان را به طور کامل دگرگون خواهد کرد.

تعبیر خواب ادرار کردن: ۴۶ تعبیر دیدن ادرار در خواب از نظر معبران مشهور جهان

۴۳. تعبیر خواب آلت جنسی مردانه‌ی آلوده به مدفوع

دیدن آلت جنسی مردانه‌ی پوشیده از مدفوع در عالم خواب ممکن است به این معنی باشد که شوهرتان احترام خود را در برابر شما از دست داده است.

تعبیر خواب آلت تناسلی مرد: ۳۲ تعبیر دیدن اندام تناسلی مرد در خواب

۴۴. تعبیر خواب مدفوع بر کف اتاق

دیدن مدفوع بر کف اتاق در عالم خواب ممکن است نشانه‌ی خوبی نباشد؛ این خواب نشان‌دهنده‌ی مشکلاتی است که با مرور زمان دشوارتر خواهند شد.

۴۵. تعبیر خواب ناتوانی در یافتن توالت

اگر در عالم خواب، به شدت نیاز به اجابت مزاج داشته باشید، ولی نتوانید توالت پیدا کنید، به این معنی است که در زندگی‌تان قادر نیستید به آرامش برسید.

۴۶. تعبیر خواب توالت بسیار کثیف

مشاهده‌ی توالت بسیار کثیف در عالم خواب نشان‌دهنده‌ی سرکوب مقدار زیادی هیجان منفی در وجودتان است.

۴۷. تعبیر خواب ناتوانی در یافتن دستمال توالت

ناتوانی در یافتن دستمال توالت در عالم خواب، نشان‌دهنده‌ی بروز احتمالی مشکلاتی در رابطه‌تان است.

۴۸. تعبیر خواب مدفوع آبکی

دیدن مدفوع آبکی در خواب نشانه‌ی خوبی به همراه ندارد. ابتلا به اسهال در عالم خواب، به طور کلی، به معنی وجود نگرانی‌هایی در خصوص سلامتی یا بروز مشکلاتی در رژیم غذایی‌تان در آینده‌ی نزدیک است.

 ۴۹. ناتوانی برای پاک کردن مدفوع

اگر در خواب ببینید قادر نیستید از شر مدفوع روی لباس‌تان خلاص شوید، یا نمی‌توانید آن را از کاسه‌ی توالت پاک کنید، این خواب معمولا نشان‌دهنده‌ی این حقیقت است که قادر نیستید از شر هیجان‌هایی خلاص شوید که مدت‌ها است عذاب دادن‌تان هستند. این خواب پیامی است مبنی بر این‌که باید بار هیجانی‌تان را از دوش‌تان بردارید و سبک بار به راه‌تان در زندگی ادامه دهید.

 نشانه شناسی خواب مدفوع

۵۰. دفع احساسات

دیدن خواب مدفوع، به طور نمادین، ممکن است نشان‌دهنده‌ی دفع احساسات و هیجان‌های غیر ضروری و مسموم درباره‌ی خودتان باشد.

 ۵۱. پاکسازی

این خواب‌، هم‌چنین، نشان‌دهنده‌ی فرایند پاکسازی و پالایشی است که در حال گذر از آن هستید.

 ۵۲. رابطه ناسالم

گاهی اوقات، این قبیل خواب‌ها می‌توانند نشانه‌ای از رابطه‌ای ناسالم با فردی داشته باشند که در نهایت، مجبور هستید از شر آن خلاص شوید.

 ۵۳. هشدار رابطه

هم‌چنین، خواب مدفوع می‌تواند نشانه‌ای هشداردهنده از وضعیت یا رابطه‌ای ناسالم است که باید از آن خارج شوید.

 ۵۴. مشکلات پولی و مالی

معمولا خواب مدفوع را با مشکلات پولی و نگرانی‌های مالی در ارتباط می‌دانند. ممکن است این خواب نشان‌دهنده‌ی ترس‌های‌تان درباره‌ی وضعیت مالی یا نگرانی‌های‌تان از بروز یک فاجعه‌ی مالی در آینده‌ای نزدیک است.

 ۵۵. وضعیت به هم ریخته

گاهی اوقات این خواب نشانه‌ای از وضعیت به هم ریخته‌ای است که باید با آن مقابله کنید.

 ۵۶. مشکلات در اثر بی مبالاتی

بعضی وقت‌ها دیدن خواب مدفوع نشان‌دهنده‌ی برخی مشکلاتی است که ممکن است بر اثر بی‌مبالاتی‌تان وخیم‌تر شوند.

 ۵۷. عدم توجه به وضعیت

این خواب ممکن است نشانه‌ای از عدم توجه‌تان به برخی وضعیت‌ها باشد که اکنون به مشکلات بزرگ‌تری تبدیل شده‌اند.

 ۵۸. نیاز واقعی به اجابت مزاج

دیدن خواب مدفوع، در برخی موارد، ممکن است به نیاز واقعی‌تان به اجابت مزاج اشاره داشته باشد.

منبع mydreamsymbolism
نوشته‌های مرتبط