تعبیر خواب اردک: ۱۰ تعبیر دیدن اردک و مرغابی در خواب

اردک پرنده‌ای است که هم به صورت وحشی و هم به صورت اهلی یافت می‌شود. هزاران سال است که این پرنده منبع غذا و مواد مغذی آدم‌ها بوده‌است، اما اردک برای آدم‌ها معنا و مفهومی عمیق‌تر از این دارد. معمولا وقتی خواب چیزی را می‌بینیم که آن را در بیداری دیده‌ایم. اما ممکن است خواب چیزی را ببینید که مدت‌ها است آن را در بیداری ندیده‌اید. در این نوشتار ما معمای معنی و مفهوم دیدن اردک و تعبیر خواب اردک را برای شما حل می‌کنیم.

دیدن شلیک کردن به اردک در خواب

اگر در خواب دیدید که به یک اردک شلیک می‌کنید، تعبیرش این است که فردی به شما حسادت می‌کند. شما موفقیت‌های زیادی در زندگی دارید و اکنون فردی شما را برای خودش یک تهدید محسوب می‌کند.

مراقب اطرافیان‌تان باشید و برنامه‌ها و اهداف‌تان را برای آینده با هرکسی در میان نگذارید، چون ممکن است قربانی حسادت یک فرد شوید.

دیدن اردکی که کواک کواک می‌کند

اگر در خواب اردکی را دیدید که کواک کواک می‌کند، تعبیرش این است که چیزهای خوبی بر سر راه‌تان قرار خواهدگرفت. در هر کاری که می‌کنید شانس زیادی می‌آورید و اوضاع خیلی بهتر از انتظارتان به نظر می‌رسد. اگر در دوره‌ای از زندگی مشکلاتی داشتید، در آستانه‌ی رفع این مشکلات قرار دارید. حتما از این فرصت استفاده کنید و اجازه ندهید این شانس تلف شود.

خوردن گوشت اردک در خواب

اگر در خواب دیدید که گوشت اردک می‌خورید نشانه‌ی خوش‌شانسی و شادی است که به زودی به سراغ‌تان می‌آید. شما در تمام پروژه‌های آینده‌تان، خصوصا پروژه‌های کسب و کاری، موفق خواهیدبود. از این دوره برای شروع چیز جدید و مهیجی استفاده کنید که مدت‌ها است برایش برنامه‌ریزی کرده‌اید.

اگر با نامزدتان مشغول خوردن گوشت اردک بودید، خواه مجرد باشید یا متاهل، معنی‌اش این است که در زندگی شخصی بخت یارتان خواهدبود.

دیدن اردکی در حال دویدن

اگر در خواب اردکی را دیدید که در حال دویدن بود، تعبیرش این است که یکی از رازهایتان برملا خواهدشد. شاید به کسی اعتماد کرده‌اید که قابل اعتماد نیست و قرار است به زودی در برابر دیگران شرم‌زده شوید. این بار باید نسبت به آدم‌های اطراف‌تان بیش‌تر دقت داشته‌باشید و درباره‌ی رازهایتان به همه اعتماد نکنید.

پوشیدن لباس اردک در خواب

رپورتاژ

این خوابی غیرعادی است، ولی اگر در خواب دیدید که لباس اردک پوشیده‌اید تعبیرش این است که جادو شده‌اید یا قرار است اتفاقی جادویی برایتان رخ دهد. شاید دگرگون شدن رویدادها شما را از این‌که گاهی زندگی چه بالا و پایین‌هایی دارد، حیرت‌زده کند.

دیدن اردک وحشی در خواب

دیدن اردک وحشی در خواب به این معنی است که به زودی فردی یا چیزی شما را ناامید می‌کند. ممکن است یک دوست یا یکی از نزدیکان‌تان به شما خیانت کند یا شاید برنامه‌هایتان آن‌طور که انتظار داشتید به سرانجام نرسد.

دیدن جوجه اردک در خواب

اگر در خواب جوجه اردکی را در آب یا هر جای دیگری دیدید، به این معنی است که در دوره‌ی پیش رو از لحاظ مادی شانس زیادی می‌آورید. می‌توانید سرمایه‌گذاری را شروع کنید یا لاتاری بازی کنید، چون پول‌ها دسته دسته به سراغ‌تان خواهدآمد.

دیدن اردک در آب کثیف

اگر در خواب اردکی را دیدید که در آب کثیف شنا می‌کند، به این معنی است که می‌توانید بر مسائل عاطفی غلبه کنید. اگر اخیرا دچار مشکلات عاطفی هستید، می‌توانید از پس آن بر بیاید و شب‌ها با آرامش بخوابید. اگر مجرد هستید، این خواب می‌تواند به اعضای خانواده یا نزدیکان‌تان مربوط باشد.

دیدن اردک اسباب بازی در خواب

اگر در خواب یک اردک اسباب بازی دیدید، تعبیرش این است که فردی بسیار توانمند هستید و مشکلات نمی‌توانند شما را شکست دهند. شما به قابلیت‌هایتان اطمینان دارید و می‌دانید چگونه با فشارهای زندگی کنار بیایید.

دیدن اردک مرده در خواب

این خواب تعبیری منفی دارد. اردک مرده نشانه‌ی آن است که به زودی مشکلاتی را در زندگی تجربه می‌کنید. این مشکلات شما را افسرده خواهدکرد. شما برای کارتان خیلی تلاش کرده‌اید و اکنون با این شرایط پیش‌بینی نشده، نمی‌توانید حاصل تلاش‌تان را ببینید.

بهترین کاری که می‌توانید بکنید این است که منتظر دوره‌ی بهتری باشید و از افسردگی اجتناب کنید، چون همیشه راه حلی وجود دارد.

منبع https://dreamingandsleeping.com/dreams-about-ducks-interpretation-and-meaning/
نوشته‌های مرتبط