تست شخصیت شناسی از روی فرم بینی: شکل بینی تان چه ویژگی شخصیتی را نشان می دهد؟

تست های شخصیت شناسی یکی از محبوب ترین موضوعات برای افراد سراسر جهان هستند. در مجموعه مطالب تفریح و سرگرمی سایت بازده با ما همراه باشید تا هر روز یک تست شخصیت شناسی جالب را برای شما بیان کنیم. در این نوشتار هم به سراغ تست شخصیت شناسی از روی فرم بینی رفته ایم. شکل بینی تان چه ویژگی شخصیتی را نشان می دهد؟ با ما همراه باشید تا به شما بگوییم.

تست شخصیت شناسی از روی فرم بینی

مطالعات و تحقیقات متعددی برای بررسی ارتباط بین شکل بینی و تاریخچه ژنتیکی انسانها در سنین مختلف انجام شده است. دانشمندان در سرتاسر جهان اسکن‌های سه‌بعدی افراد از نژادها و مناطق آب و هوایی متفاوت را برای کشف انواع شکل‌های بینی مورد مطالعه قرار داده‌اند. متخصصان به پهنای سوراخ های بینی، فاصله بین سوراخ های بینی، ارتفاع بینی، طول پل بینی، سطح بیرون زدگی نوک بینی، ناحیه سوراخ های بینی و ناحیه خارجی بینی توجه زیادی می کنند.

برای اینکه شخصیت شناسی از روی فرم بینی را از دیدگاه روان‌شناسی جالب‌تر و روشن‌تر بدانیم، فیزیوگنومیست‌ها (چهره‌خوان‌ها) شکل‌های بینی را بررسی کرده‌اند تا شخصیت و ویژگی‌های شخصیتی افراد را تجزیه و تحلیل کنند. آیا می دانید که توسعه و تحقیق روش های چهره خوانی به 3000 سال قبل بازمی گردد. به گفته ژان هانر، متخصص چهره خوانی و نویسنده کتاب در این حوزه، چهره خوانی می تواند ویژگی های شخصیتی شما را مانند یک کتاب باز آشکار کند و به شما کمک کند تا بدانید کیستید، روابط عاشقانه خود را عمیق تر کنید، مهارت های فرزندپروری خود را با درک شخصیت خود بهبود بخشید، و حتی درک کنید. اجازه دهید دریابیم که شکل بینی شما چه چیزی را در مورد شخصیت تان نشان می دهد.

۱. شخصیت شناسی بینی رومی (آکوئیلین)

تست شخصیت شناسی از روی فرم بینی

اگر بینی رومی دارید، شخصیت بسیار قوی دارید. جاه طلبی شما بسیار مسری است. در چالش ها شادی پیدا می کنید. به احتمال زیاد شما یک رهبر بزرگ خواهید شد. شما استقامت لازم برای انجام کارها یا رسیدن به هدف مورد نظر خود را دارید. سرسخت هستید و ذهن استراتژیک تان به شما کمک می کند تا کارها را به طور کارآمد سازماندهی کنید، هر دو طرف یک مسئله را بسنجید، و معمولاً تا میانسالی به رفاه عظیمی دست یابید. شما ماهیت رئیس بودن نشان می دهید. دوست دارید کنترل همه چیز را در دست داشته باشید و از دیگران جلوتر بمانید. شما از آن دسته افرادی نیستید که برای تصمیم گیری عجله کنید.

شما منطقی هستید. وزن زیادی برای احساسات قائل نیستید اما فردی مهربان هستید. رویکرد منطقی شما به حفظ خونسردی حتی در سخت ترین شرایط کمک میکند. شما بعد از فکر کردن به یک موضوع به مسائل نزدیک می شوید. معمولاً روش زندگی خود را طراحی می کنید و از جمعیت پیروی نمی کنید. شما به خوبی می توانید با کلمات خود بر مردم تأثیر بگذارید. تایید دیگران را نمی خواهید و تمایل به سرکشی دارید. شما به آنچه دیگران در موردتان می گویند اهمیت چندانی نمی دهید. وقتی روی تجلی اهداف خود کار می کنید، از همیشه خوشحال تر می شوید.

۲. شخصیت شناسی بینی نوبی

تست شخصیت شناسی از روی فرم بینی

اگر شما یک بینی نوبیایی با پایه بسیار پهن دارید، به احتمال زیاد در میان جمعیت برجسته خواهید شد. باراک اوباما، رئیس جمهور سابق ایالات متحده، نمونه کلاسیک این نوع بینی است. شما بسیار ذهن باز، کنجکاو هستید و همیشه به دنبال راه های خلاقانه جدید برای حل مشکلات یا رسیدن به یک نتیجه هستید. شما مظهر شخصیت جذاب و کاریزماتیک هستید. همچنین تمایل به ابراز احساسات دارید و می توانید نظرات خود را بیان کنید که تأثیرگذار باشد. شما رویکردی دوراندیشانه و روشی دقیق برای رسیدگی به امور دارید. به ندرت شما را در حال فریاد زدن بر سر دیگران می بینند. روش شما برای بیان افکار در کلمات شگفت انگیز است. شما یک سخنران عمومی طبیعی هستید. شما تمایل دارید در بحث های عمومی پیشی بگیرید و اعتماد عمومی را به راحتی جلب کنید.

همچنین یک فرد خانواده دوست هستید. همیشه به خانواده خود توجه خواهید کرد و آنها را در اوج موفقیت خود خواهید برد، مهم نیست به چه ارتفاعات شغلی می رسید. وقتی وارد خانه می شوید انسان فروتنی هستید. تشنه به دست آوردن خرد هستید. شما فردی متفکر همه کاره و آگاه هستید. تمایل دارید که خرد خود را از طریق زندگی عملی و تجربیات به دست آورید. شما همچنین یک مکالمه بان تاثیرگذار هستید. شما یک فرد اجتماعی فعال هستید و این از شما یک انسان مردمی نیز می سازد. در صورت لزوم به ندرت از قرار گرفتن در کانون توجه اتاق اجتناب می کنید. شما کلمات مناسب برای گفتن را می دانید و با پشتوانه دانش مناسب، چه کسی به شما گوش نمی دهد؟

۳. شخصیت شناسی بینی صاف (یونانی)

تست شخصیت شناسی از روی فرم بینی

شخصیت شناسی از روی فرم بینی می گوید که اگر بینی صافی دارید، سطح بالایی از جذابیت ، تفکر روشن، بردباری، صبر، شفقت، سادگی، صداقت، نظم، قابلیت اطمینان و امانتداری را نشان می دهید. شما فردی بسیار مصمم، عملی و محتاط هستید. وفادار هستید و تمام تلاش خود را می کنید تا در کنار عزیزان خود بمانید. یک چیز جالب در مورد شما تعهدتان به حفظ راز است. راز همه را به بستر مرگ خواهید برد. می توان با خیال راحت اسرار خود را با شما در میان گذاشت. به اعتماد هیچکس خیانت نمی کنید. با این حال، شما دیر به مردم اعتماد می کنید یا به آنها اجازه نمی دهید در مسائل خصوصی تان وارد شوند. شما مودب و دوستانه خواهید بود، اما برای جلب اعتماد شما زمان می برد. حال و هوای گرمی دارید که باعث می شود مردم با شما آرامش پیدا کنند. با این حال، صبر بالای شما باعث می شود که خیلی بیشتر از زمان مورد نیاز در اطراف چیزها و افراد بمانید.

شما مطالب را به صورت واضح و مختصر بیان می کنید. به خوبی می توانید خود را به عنوان آرام ترین فرد در یک جمع معرفی کنید. همچنین احتمالاً در موضوع زیبایی و هنر متخصص هستید. شما به ندرت موضوعاتی برای صحبت کردن دارید یا توصیه های ارزشمند خود را در مورد مسائل به اشتراک می گذارید. مردان و زنانی با چنین شکل بینی بیشتر در مشاغلی مانند رسانه، دستیار شخصی، مدلینگ یا برخی از مشاغل هنری پیدا می شوند.

۴. شخصیت شناسی بینی کج

تست شخصیت شناسی از روی فرم بینی

شخصیت شناسی از روی فرم بینی می گوید که اگر بینی کج دارید، شگفت زده خواهید شد که بدانید کاملاً با هرچیز کج و ناراست مخالف هستید. شما ساده ترین و سرراست ترین فرد هستید. شکل بینی شما ممکن است داستان متفاوتی را بیان کند، اما شما فردی با شخصیت قوی و سخاوتمند هستید. ناظر و شنونده خوبی هستید. در میان گروهی از مردم، این شما خواهید بود که به جای قضاوت، درک خواهید کرد. همچنین در حین بیان نظر خود  ادب را لحاظ خواهید کرد. دوست ندارید مسائل را پیچیده کنید. با این حال، در حل پیچیده ترین مشکل پیش رو هیچ مشکلی ندارید. همچنین برنامه های شما به احتمال زیاد ساده و دقیق هستند. شما به چیزهای ساده میل دارید. سعی می کنید از گفتگوهای پیچیده و روابط نمایشی دوری کنید.

شما به شدت بر فضایل و ارزش‌های زندگی خود متکی هستید که باعث می‌شود همدم، دوست، شریک یا والدین خوبی باشید. با آرامش به دیگران گوش می دهید و قبل از نتیجه گیری سریع پاسخ می دهید. شما این توانایی را دارید که به طرف مقابل احساس شنیده شدن و تایید شدن را بدهید. شما فردی رئیس نیستید، اما نباید سادگی خود را بدیهی بدانید. دوست ندارید با شما مثل یک فرد خنثی رفتار شود. در محیط‌های عمومی یا برای سنجش موقعیت، ممکن است سرسخت یا سرد به نظر برسید.

رپورتاژ

۵. شخصیت شناسی بینی گوشتی

تست شخصیت شناسی از روی فرم بینی

اگر بینی گوشتی دارید، فردی سریع اندیش، باهوش، متفکر، عاقل و محتاط هستید. شما همچنین سخاوتمند، مهربان، حساس و عاطفی هستید، اما این جنبه‌های شخصیتی شما تنها زمانی برملا میشود که افراد ارتباط کاملاً شخصی با شما داشته باشند. معمولاً از حدس و گمان دوری می کنید. با این حال، جالب است که شما سریع فکر می کنید و سریع بر روی افکار خود عمل می کنید. ممکن است در مواقعی حالت تهاجمی داشته باشید. همچنین کاملاً مراقب پول و اموال خود هستید. در پس انداز پول خود خوب هستید. برای خودنمایی یا پوشش هزینه هایی که برای شما منطقی نیست خرج نمی کنید.

شما زندگی مثبتی دارید زیرا تمایل دارید بیشتر روی جنبه های مثبت تمرکز کنید. وقتتان را روی هر چیز بی اهمیت دیگر تلف نخواهید کرد. شما تمایل دارید سریع حرکت کنید و تا آنجا که ممکن است کارها را انجام دهید. در چشم عموم، شما ممکن است خشن و پرخاشگر باشید، اما یک شریک بسیار دلسوز و وفادار هستید. شما حقیقت را بدون اتلاف وقت و حاشیه می گویید.

۶. شخصیت بینی دکمه ای (سربالا)

تست شخصیت شناسی از روی فرم بینی

اگر بینی دکمه ای (یا بینی آسمانی) دارید، نه تنها بینی شما زیباترین نوع بینی در جهان است، بلکه زیبایی را در شخصیت خود نیز تجسم می دهید. اما نباید این اشتباه را مرتکب شوید که فکر کنید زیبایی تنها چیزی است که دارید. شما فردی با اراده، مصمم و خودجوش هستید. در زندگی بسیار خوش بین هستید. بیکار نخواهید نشست، و بیشتر درگیر انواع مختلفی از فعالیت ها هستید.

زمان خود را عاقلانه و با برنامه ریزی دقیق سرمایه گذاری می کنید. قبل از اینکه وقت و انرژی خود را صرف فعالیتی کنید، متوجه خواهید شد که از یک فعالیت خاص چه چیزی به دست خواهید آورد. شما در انجام وظایف برنامه ریزی شده خود بسیار کارآمد هستید. ممکن است به همه گوش کنید، اما غرایز درونی یا صدای درونی خود را دنبال خواهید کرد. شما بیشتر به آنچه می خواهید یا آنطور که می خواهید می رسید. شما یک شریک و دوست وفادار می سازید. شما درد و رنج عزیزان خود را برای کمک به آنها تحمل خواهید کرد.

۷. شخصیت بینی عقابی

تست شخصیت شناسی از روی فرم بینی

شخصیت شناسی از روی فرم بینی می گوید که اگر بینی هاوک یا عقابی دارید، حس جاه طلبی، استقلال و رهبری بالایی دارید. شما همچنین غرایز و دانش خوبی در مورد کسب و کار دارید. در تشخیص فرصت ها چشم عقاب دارید. شما همچنین به مسائل معنوی نیز علاقه خاصی دارید. در ایجاد مسیر موفقیت خود بسیار کارآمد و موفق هستید. اعتماد به نفس بالایی دارید. گاهی ممکن است شما هم لجباز باشید. صرف نظر از جنسیت، افرادی که شکل بینی عقابی دارند، در دستیابی به استقلال مالی یا بیشتر در حرفه خود بی رقیب هستند.

شما همچنین از آن دسته افرادی هستید که ابتدا به خودتان فکر می کنید. این بدان معنی است که شما تمایل دارید خودخواهانه رفتار کنید. نیاز شدیدی به احساس احترام و اهمیت دارید. از ریسک کردن نمی ترسید و در حین انجام دادن ممکن است حتی به احساسات دیگران اهمیت ندهید. شما مراقب استفاده از بهترین مزیت ها از یک موقعیت هستید. شما بدون ترس نظر خود را با صدای بلند بیان خواهید کرد و در صورت لزوم از آن دفاع خواهید کرد. شما تمایل دارید در میان جمعیت به خاطر اعتماد به نفس خود متمایز شوید. زنانی که چنین بینی‌هایی دارند، توانایی‌های آموزشی برجسته و همچنین زیرکی کسب و کاری به دست می آورند.

۸. شخصیت بینی کوچک

تست شخصیت شناسی از روی فرم بینی

اگر شما یک بینی کوچک با نوک بینی به سمت بالا و سوراخ های بینی قابل مشاهده دارید، معمولاً در محیط های اجتماعی زیاد پیدا می شوید. شما یک بازیکن تیم هستید، بنابراین هیچ مشکلی در پیشرفت در تنظیمات گروه پیدا نمی کنید. معمولاً شما را فرد بامزه، شاد و مهربان می شناسند. شما فردی مفید هستید و از خلاقیت خود برای رسیدن به اهداف استفاده می کنید. شما برنامه ریز خوبی هم هستید. کارها را انجام می دهید و به سمت کار بعدی می روید.

اکثراً بسیار بی خیال هستید و این امر گاهی اوقات باعث می شود که زمان یا چیزها را از دست بدهید. همچنین به نظر می رسد که به دلیل طبیعت بی خیال خود، گاهی در رسیدن یا نشان دادن سطح خاصی از بلوغ فکری مشکل دارید. به عبارت دیگر، گاهی اوقات تمایل دارید که تمایلات کودک مانند درونی خود را فرافکنی کنید. همچنین مشخص می شود که شما کاملاً بی حوصله هستید و در موقعیت های ناراحت کننده از خود بی علاقگی نشان می دهید.

۹. شخصیت بینی بزرگ

تست شخصیت شناسی از روی فرم بینی

اگر بینی بزرگ با نوک پیازی و سوراخ های بزرگ دارید، پس ذهنیات خودتان را دارید و از کار کردن برای دیگران متنفر هستید. شما از دیگران دستور نخواهید گرفت. دوست دارید رئیس خود باشید و به انجام حرکات بزرگ یا مرکز توجه در یک اتاق معروف هستید. مطالعات متعددی وجود دارد که نشان می دهد بزرگی بینی با احساس قدرت، رهبری، منیت و استقلال افراد مرتبط است. شما در صحبت های کوچک افراط نمی کنید. شما زندگی را به کمال می گذرانید و در فعالیت هایی که روح شما را تغذیه می کند غرق می شوید. شما فردی عملی هستید که مسیر خود را ترسیم میکنید و برای انجام کارها به هیچکس دیگری تکیه نمی‌کنید.

شما به عنوان رهبر متولد شده اید و شناخته می شوید که هدفش این است که در هر کاری که انجام می دهید کمال گرا باشید. کارهای تکراری یا سیستمی شما را کسل می کند. شما توجه زیادی به کیفیت کار تولید شده دارید. این باعث می شود که شما به شدت نسبت به کار خود انتقاد کنید و برای رفع هر جزییات اضافه کاری کنید. با مردم بسیار مهربان هستید و رفتارهای عالی از خود نشان می دهید. شما با پول هم خوب هستید. دارای منابع درآمد عالی هستید. همچنین پول خود را به طور موثر مدیریت می کنید. شما عاشق زندگی مانند خانواده سلطنتی هستید، اما با این حال، برای هیچ چیز بی خیال هزینه نخواهید کرد.

آیا از کشف شخصیت شناسی از روی فرم بینی خود لذت بردید؟

نوشته‌های مرتبط