25 چالش هیجان انگیز و باحال که حتما با دوستان‌تان امتحان کنید

از بین سرگرمی‌های فراوانی که می‌توانید با دوستان‌تان داشته باشید، چالش ها می‌توانند راه جالبی برای وقت گذرانی باشند. وقتی بیرون از خانه باران می‌بارد یا گرمای سوزان حاکم است و دلتان می‌خواهد کاری انجام دهید، بهتر است یک چالش هیجان انگیز و باحال انتخاب کنید. اما مراقب باشید، این چالش‌ها مناسب حال ترسوها نیستند. بسیاری از این چالش‌ها شجاعت شما می‌آزمایند. آیا به اندازه‌ی کافی شجاع هستید که این چالش‌ها را بپذیرید؟ همین حالا امتحان کنید! در اینجا ۲۵ چالش هیجان انگیز و باحال که می‌توانید با دوستان‌تان انجام دهید معرفی می‌شوند.

۲۵. چالش هیجان انگیز حمام یخ

چالش حمام یخ نسبتا از اسمش مشخص است. فقط کافی‌ است یک وان را از آب کاملا یخ پر کنید و ببینید قبل از آنکه دچار هیپوترمی (از دست دادن دمای بدن) بشوید چه مدت می‌توانید نشستن در آن را طاقت بیاورید. جالب است!

۲۴. چالش بیسکويت کرم‌دار بدون قند با طعم های مختلف

چالش بیسکوییت کرم دار بدون قند یک تست به درد بخور است که در آن چشمهای رقابت کنندگان می‌بندند و آن‌ها ۱۲ نوع مختلف بیسکوییت را امتحان می‌کنند. آن‌ها باید طعم همه‌ی بیسکوییت ها را درست حدس بزنند تا برنده شوند.

۲۳. چالش پیاز خام

چالش پیاز خام کاملا روشن است. آدم‌های دارای آی‌کیوی کمتر از ۸۰ تا آنجا که بتوانند ظرف ۶۰ ثانیه یک پیاز کامل را می‌خورند. اگر موفق نشوند، باید پیاز را درون چشمهایشان بمالند.

۲۲. چالش هیجان انگیز پیتزا

در چالش پیتزا، شرکت‌کنندگان خوش‌شانس کیسه‌های از قبل آماده‌ شده‌ای از اقلام نامشخص و مجهول را انتخاب می‌کنند که روی پیتزایشان بگذارند. بعد از پخت باید بدون در نظر گرفتن آنچه روی پیتزا گذاشته‌اند آن را بخورند. امیدوارم آن قلمی که انتخاب می‌کنید یک مشت ناخن کثیف نباشد.

۲۱. چالش ساندویچ بستنی

چالش ساندویچ بستنی درست مثل چالش پیتزا است، فقط تفاوت‌شان در استفاده از ساندویچ‌های بستنی است. چون هیچ چیز بهتر از این نیست که عشق شما را به پیتزا و بستنی برای همیشه نابود کنیم!

۲۰. چالش هیجان انگیز آدامس بادکنکی

چالش آدامس بادکنکی که غدد چشایی‌تان را می‌آزماید، یک بازی ساده‌ی خوردن آدامس‌های نامشخص و حدس زدن طعم آن‌ها قبل از آن است که دوست‌تان حدس بزند.

۱۹. چالش ۶ نان بیسکویت نمکدار

افسانه‌ای از نسلی به نسل دیگر منتقل می‌شد، چالش ۶ نان بیسکویت نمکدار مدعی است که هیچ کس نمی‌تواند در یک وعده ۶ نان بیسکویت نمکدار را بخورد.

۱۸. چالش تست غذا بدون استفاده از بینی

در چالش تست غذا بدون استفاده از بینی، شرکت‌ کنندگان باید چشم‌بند بپوشند و هنگام خوردن یک نفر راه بینی‌شان را ببندد. برای تجربه‌ی یک غذای خوشمزه چه راهی بهتر از این؟

۱۷. چالش هیجان انگیز آرایش با چشم بسته

در چالش آرایش با چشم بسته از یک شخص شجاع و احتمالا آموزش ندیده که چشمان خود را بسته است می خواهند آن‌ها را آرایش کند.

۱۶. چالش لیمو

در چالش لیمو، شخصی که یک لیموی کامل را از همه سریعتر بخورد برنده است. جایزه‌ی آن شامل یک کارت هدیه هم می‌شود اما احتما دارد فقط پاداش این کار خندیدن دوستان و اشاره کردن به شما باشد.

۱۵. چالش تست غذا با چشمان بسته

نام این چالش خودش گویای همه چیز است. به رقابت‌ کنندگان خوش‌شانس چالش تست غذا با چشمان بسته خوراکی‌های نامشخص بسیاری می‌دهند و آن‌ها باید حدس بزنند آن خوراکی‌ها چه هستند.

۱۴. چالش حرف زدن با دهان پر

در این چالش کلاسیک که گفته می‌شود از قدیم به جا مانده است به تعداد زیادی مارشمالو یا خروس قندی نیاز داریم. شرکت کنندگان خوش‌شانس باید تا آنجا که می‌توانند از شیرینی‌هایی که نام بردیم در دهان خود فرو کنند و همزمان قادر باشند صحبت کنند.

رپورتاژ

۱۳. چالش آب نبات

چالش آب نبات شامل هل دادن مقدار نامحدودی آب نبات (جرقه‌ای) در دهان است در حالی که اقدام به خوردن نوشابه می‌کنید. و مثل هر دانشمند دیوانه‌ای، سعی کنید واکنش شیمایی ایجاد شده را در دهان‌تان تا آنجا که ممکن است کنترل کنید.

۱۲. چالش هیجان انگیز انداختن تخم مرغ

این یکی حقیقتا شامل انجام کمی کار می‌شود. در چالش انداختن تخم مرغ، رقابت کنندگان با استفاده از مقوا، کاغذ، پوشال  یا هر ماده‌ی دیگری یک حفاظ درست می‌کنند و تخم مرغ خام را درون آن می‌پیچند. سپس  تخم مرغ را می‌اندازند تا ببینند آیا می‌شکند یا نه.

۱۱. چالش غذاهای تند

اگر بخواهید موتور بیماری‌های قلبی را روشن کنید راهی بهتر از پذیرفتن چالش غذاهای تند وجود ندارد. رقابت‌کنندگان شجاع از فهرست غذاهای ارزشمند تند و تیز دو سه رقم را انتخاب میکنند و ظرف ۱۵ دقیقه به خوردن غذای پر از فلفل می‌پردازند.

۱۰. چالش آرایش بدون آینه

در چالش آرایش کردن بدون آینه، رقابت کنندگان بدون در اختیار داشتن آینه به آرایش خود می‌پردازند. با مزه است!

۹. چالش طراحی با چشمان بسته

ماهیت چالش طراحی با چشمان بسته نیز کاملا از نام آن مشخص است. بعد از پوشیدن یک چشم بند، رقابت کنندگان شروع به ترسیم یک شی می‌کنند. شخصی که بهتر از همه آن شی را طراحی کند برنده است.

۸. چالش پیراشکی شکر زده

در چالش پیراشکی شکر زده، رقابت کنندگان باید سعی کنند ظرف کمتر از ۱ دقیقه پنج پیراشکی را بخورند. سخت‌تر از آن چیزی است که به نظر می‌رسد،‌ اما به همان اندازه که به نظر می‌رسد احمقانه است!

۷. چالش غذای بچه

در چالش غذای بچه، رقابت کنندگان ده شیشه از انواع مختلف غذای بچه را روی میز می‌گذارند. در حالی که چشمانشان بسته است، باید هر یک را امتحان کنند و حدس بزنند طعم هر کدام چیست تا از این طریق شکنجه‌ای که به بچه‌های‌شان می‌دهند را به طور کامل تجربه کرده باشند!

۶. چالش لهجه

در چالش لهجه، شرکت‌کنندگان سعی می‌کنند با صحبت کردن به لهجه‌های مختلف با مزه بازی در بیاورند. وقتی یکی کلمه‌ای را روی پیشانی آن‌ها می‌گذارد، دیگری سعی می‌کند به آن لهجه صحبت کند. شخص دیگری باید حدس بزند آن‌ها به چه لهجه‌ای صحبت می‌کنند.

۵. چالش حمام یخ پا

شرکت کنندگان در چالش حمام یخ پا، یک وان را از آب یخ پر و سعی می‌کنند پاهای‌شان را درون آن بگذارند و تا حد امکان همان‌جا نگه دارند.

۴. چالش اسموتی

با شامل شدن تمام انواع مواد تشکیل دهنده از کچاپ تا بلوبری، چالش اسموتی از رقابت کنندگان می‌خواهد از درون یک کاسه تکه‌های کاغذی را بیرون بیاورند که روی آن‌ها نام موادی که باید استفاده کنند نوشته شده است. آن‌ها باید آن مواد را در مخلوط کن بریزند و یک اسموتی قاطی پاتی درست کنند. البته، بعد مجبور هستند آن معجون عجیب و غریب را بنوشند.

۳. چالش مدل مو با چشمان بسته

در چالش مدل مو با چشمان بسته، چشم یکی از رقابت کنندگان را می‌بندند و او با زحمت برای رقابت کننده‌ی دیگر مدل مو درست می‌کند. لذتش را ببرید.

۲. چالش قوطی حلبی

در چالش قوطی حلبی، خیلی راحت برچسب قوطی‌های حلبی که در خانه دارید را جدا می‌کنید، آن‌ها را هم می‌زنید، و بعد از هر کدام با چشمان بسته می‌خورید.

۱. چالش چوب بستنی و برج فنجان

این یکی نسبتا ساده است. در چالش چوب بستنی و برج فنجنان، چوب بستنی‌ها و فنجان‌ها را بر می‌داریم و سعی می‌کنیم ببینیم تا چه ارتفاعی می‌توانیم با آن‌ها برجی از فنجان درست کنید بدون آن‌که فرو بریزند. این در واقع یک نوع روش هوشمندانه برای کودکان است تا اصول مهندسی ساده را یاد بگیرند.

منبع list25
نوشته‌های مرتبط