۲۷ نشانه عشق واقعی که حتما باید بدانید

عشق واقعی تعریف واقعی یک رابطه عاشقانه ی کامل است. اما پیدا کردن آن آسان نیست. آیا شما این ۲۷ نشانه عشق واقعی را در رابطه خود مشاهده می‌کنید؟ عشق واقعی در نگاه اول یا در یک چشم بر هم زدن احساس نمی‌شود. برای شکل گرفتن عشق واقعی زمان لازم است. در این نوشتار ۲۷ نشانه عشق واقعی آمده است.

۲۷ نشانه عشق واقعی که حتما باید بدانید

و بر خلاف باور عموم، عشق در نگاه اول اصلا عشق نیست. در واقع، عشق در نگاه اول چیزی جز شیفتگی نیست.

عشق واقعی یک موج قوی از احساسات عاشقانه و جنسی است که شما را شدیدا تحت تاثیر قرار می‌دهد.

قبل از تفکر در رابطه با این‌که عشق واقعی چگونه است و چه نشانه‌هایی دارد، باید درک کنید که بسیار مهم است همه چیز را در یک رابطه با دقت و حوصله پیش ببرید اگر که می‌خواهید نسبت به موفقیت آن اطمینان داشته باشید.

هنگامی که شما برای نخستین بار رابطه‌تان را با کسی شروع می‌کنید یا در نگاه اول عاشق کسی می‌شوید، آن‌چه که تجربه می‌کنید عشق نیست.

شاید احساس کنید که از شدت عشق روی ابرها هستید، اما در واقع این‌طور نیست.

شما تازه در حال تجربه نخستین مرحله از عشق هستید، یک بخش کوچک در مراحل متفاوت عشق که به عنوان مرحله شیفتگی شناخته شده‌است.

پس عشق واقعی چیست؟

عشق واقعی را نمی‌توان تعریف کرد.

عشق واقعی، عشقی است که بسیاری از ما به دنبالش هستیم، اما تعداد کمی هستند که واقعا آن را پیدا می‌کنند یا زمانی متوجه آن می‌شوند که دیگر خیلی دیر شده‌است. پس حقیقتا عشق واقعی چیست؟

عشق واقعی نوعی عشق و محبت است که شما نسبت به کسی دارید و محدود به قوانین رفتاری انسان نیست. رفتار انسان ساده و قابل درک است. وقتی کسی به شما لطمه می‌زند، از دست او عصبانی می‌شوید. وقتی کسی خوش‌شانسی می‌آورد یا کار بهتری پیدا می‌کند، نسبت به او حسادت می‌کنید. و وقتی غرورتان را زیر پا می‌گذارد یا شما را تحقیر می‌کند، دوست دارید انتقام بگیرید. این‌ها همه رفتار انسان هستند، چرا که این صفات در وجود ما ریشه دارد.

اما زمانی که شما عشق واقعی را با کسی تجربه می‌کنید، غرایز اولیه و رفتار خود را تنها در برابر این شخص تغییر می‌دهید. عشق واقعی فراتر از رفتار معمولی انسان است. عشق واقعی شما را در برابر یک شخص خاص تبدیل به انسان بهتری می‌کند.

انسان چه زمانی می‌تواند یک عشق واقعی را تجربه کند؟

شکوفا شدن عشق واقعی مستلزم زمان است. چیزی که شما در سال اول یا در اوایل یک رابطه تجربه می‌کنید شیفتگی و جاذبه‌ی جنسی است.

زمانی که شیفتگی با همان چند بحث و گفت‌وگوی اول و چند سوء تفاهم کم‌کم محو می‌شود و از بین می‌رود، زمان آن فرا می‌رسد که عشق وارد میدان شود. و در همین زمان است که بیش‌تر زوج‌ها به لحاظ عاطفی کم‌کم از هم دور می‌شوند یا حتی در نهایت به دلیل ناسازگاری‌ها در رابطه‌شان شکست می‌خورند.

اگر شما در رابطه‌ای هستید که هر دوتان واقعا یکدیگر را درک می‌کنید و با هم سازگار هستید و از همه مهم‌تر، عاشق همدیگر هستید، به احتمال زیاد، در حال تجربه کردن عشق واقعی هستید.

تجربه کردن عشق واقعی در زندگی‌تان

آیا عشق واقعی در طول عمر فقط یک بار رخ می‌دهد؟ در واقع نه. شما می‌توانید عشق واقعی را چند بار تجربه کنید، و نسبت به آدم‌های زیادی به صورت هم‌زمان عشق واقعی را تجربه کنید. شما می‌توانید عشق واقعی را با همسر، فرزندان‌تان و هر فرد دیگری که به نوعی به زندگی شما متصل است تجربه کنید.

اما عشق واقعی هم می‌تواند به مرور زمان محو شود. برای بسیاری از ما، عشق اول در واقع نخستین باری است که ما ناب‌ترین شکل عشق واقعی را تجربه کرده‌ایم. ما از جای دادن این فرد در قلب‌مان هراسی نداریم و ترسی نداریم از این‌که دچار شکست عشقی بشویم چرا که هنوز نمی‌دانیم شکست عشقی چه جور احساسی است. ما هیچ بیمی در عشق نداریم و طرف مقابل‌مان را با شور و حرارت و با تمام قلب‌مان دوست داریم.

اما زمانی که نخستین رابطه‌ی عاشقانه می‌میرد، عشق واقعی که ما نسبت به نخستین شریک زندگی خود داشتیم هم در نهایت از بین می‌رود، البته ممکن است سال‌های زیادی طول بکشد اما به هر حال این اتفاق رخ می‌دهد. و همانطور که ما وارد روابط بیش‌تری می‌شویم، بسیاری از ما به دو گروه تقسیم می‌شویم. گروهی که به عشق واقعی معتقد هستند و گروهی که خود را متقاعد می‌کنند که عشق واقعی وجود ندارد. نوع روابطی که شما در طول عمر خود داشته‌اید می‌تواند نقش مهمی در درک شما از عشق واقعی و انتظاراتی که از آن دارید ایفا کند.

و اگر دارید به این فکر می‌کنید که آیا عشق واقعی و عشق رمانتیک یکسان هستند، باید بگوییم که پاسخ این سوال منفی است. حتی با وجود این‌که ما تقریبا همیشه عشق رمانتیک و عشق واقعی را همراه هم می‌دانیم. عشق واقعی حقیقتا عشق در ناب‌ترین شکل آن است، در حالی که عشق رمانتیک برای دوام داشتن مستلزم جاذبه‌ی جنسی است.

عشق واقعی را نمی‌توان به زور به‌دست آورد

عشق واقعی به طور طبیعی و از صمیم قلب باید تجربه شود. شما هر چه‌قدر هم که تلاش کنید، نمی‌توانید ادای عشق واقعی را دربیاورید. اگر یک زن و شوهر نتوانند آزمون سازگاری را در مرحله‌ی شیفتگی با موفقیت پشت سر بگذارند، تجربه‌ی عشق واقعی برای هر دوی آنها بسیار سخت خواهد بود.

از سوی دیگر، اگر هر دو طرف بتوانند یکدیگر را درک کنند و با هم ارتباط برقرار کنند، کم‌کم در کنار هم بودن را دوست خواهند داشت و به یک جفت جدایی‌ناپذیر تبدیل خواهند شد. و در نهایت، این پیوند به یک عشق پاک و فداکارانه تبدیل می‌شود که ما آن را عشق واقعی می‌نامیم.

۲۷ نشانه‌ی عشق واقعی در یک رابطه‌ی عاشقانه

شاید تعریف کردن عشق واقعی دشوار باشد، اما نشانه‌هایی را برای پیدا کردن عشق واقعی می‌توان در هر رابطه‌ای عشقی کاملی به وضوح دید.

اگر شما در یک رابطه هستید و می‌خواهید بدانید که آیا در حال تجربه کردن ناب‌ترین شکل عشق هستید یا نه، از این ۱۲ نشانه‌ی عشق واقعی استفاده کنید.

۱. بده و بستان در عشق.

شما با تمام وجود هر چه دارید و ندارید فدای رابطه‌تان می‌کنید، بدون این‌که خواسته‌ای داشته باشید یا انتظار داشته باشید که در قبال چیزی که به شریک زندگی‌تان می‌دهید چیزی از او بگیرید و به این شکل کارهای‌تان را توجیه کنید.

۲. خوشبختی محض.

فقط تماشای لبخند یا خنده‌های بلند طرف مقابل‌تان شما را پر از شادی می‌کند، حتی اگر مشکلی داشته باشید یا در حال سپری کردن یک روز سخت باشید. پس اگر اینطور است بدانید که این نشانه عشق واقعی است.

۳. رنج و خشم.

وقتی شریک زندگی‌تان شما را ناراحت می‌کند به شدت آسیب می‌بینید، اما کارهای او هرگز شما را خشمگین نمی‌کند. شما نمی‌توانید لحظه‌ای ناراحت یا ناامید شوید، اما قادر نیستید به مدت طولانی از دست او عصبانی باشید چرا که عصبانی ماندن یا سکوت در برابر آنها بیش­تر شما را آزار می‌دهد.

۴. فداکاری.

شما برای شادی یا راحتی او فداکاری می‌کنید، حتی اگر هرگز متوجه این موضوع نشود.

۵. تلاش و کوشش در مسیر درست.

شما برای بهبود رابطه تلاش و کوشش فراوانی می‌کنید، و نقشی آگاهانه دارید در تلاش برای خشنود کردن شریک زندگی‌تان و کاری می‌کنید که او احساس کند خاص و دوست ‌داشتنی است.

۶. شما هرگز نمی‌توانید او را آزار بدهید.

زمانی که شما واقعا عاشق کسی هستید، حتی نمی‌توانید آزار دادن او را به لحاظ روحی یا جسمی تصور کنید. انتقام یک غریزه‌ی قوی در انسان است، اما عشق واقعی باعث می‌شود شما به طور کامل از خودگذشته و فداکار باشید. پس این نشانه عشق واقعی را دست کم نگیرید.

۷. شما سر قو‌ل‌تان می‌مانید.

هنگامی که به شخص مورد علاقه‌تان قولی می‌دهید، سرتان هم برود سر قول‌تان می‌مانید حتی اگر بدانید در صورتی که زیر قو‌ل‌تان بزنید او هرگز متوجه نخواهد شد. هنگامی که شما عشق واقعی را تجربه می‌کنید، وجدان اخلاقی شما بسیار قوی می‌شود هنگامی که پای فرد خاص زندگی‌تان به میان می‌آید.

۸. ما.

در یک رابطه‌ی کامل، خوب است که فضای خودتان را برای رشد فردی داشته باشید. اما در عین حال، اگر شما واقعا شریک زندگی خود را دوست دارید، باید او را به عنوان بخشی از زندگی خود ببینید. هنگامی که شما درباره‌ی آینده‌تان فکر می‌کنید، قطعا او را نیز کنار خود می‌بینید.

۹. شما بخشی از بار او را بر دوش می‌گیرید.

شما این کار را می‌کنید حتی اگر مجبور نباشید. شما نمی‌توانید تحمل کنید که آدم خاص زندگی شما در حال رنج کشیدن است. اگر او در حال مقابله با مشکلی است، همیشه دوست دارید دست یاری‌تان را به سوی او دراز کنید حتی با وجود این‌که شما هم مشغله‌ی خودتان را دارید.

۱۰. از موفقیت‌های او غرق غرور می‌شوید و حسادت جایی در رابطه‌ی شما ندارد.

زمانی که شریک زندگی‌تان به موفقیتی نائل می‌شود شما احساس غرور می‌کنید، حتی اگر همان چیزی باشد که شما قبلا در آن شکست خورده بودید. شما ممکن است نسبت به یکی از دوستان‌تان که از شما پیشی گرفته‌است حسادت کنید، اما وقتی عاشق کسی هستید، ‌حسادت هرگز وارد رابطه‌ی شما نمی‌شود.

۱۱. رنج بردن.

شما حاضر هستید خودتان اذیت شوید، فقط به قیمت این‌که شریک زندگی‌تان را شاد ببینید. شاید عجیب به نظر بیاید اما این نیز یک نشانه عشق واقعی است.

۱۲. دیدگاه آن­ها.

هر کاری که شما انجام بدهید، فرد مورد علاقه‌تان را همواره در ذهن دارید و از زاویه‌ی دید آنها نیز به موضوعات نگاه می‌کنید، خواه در پی برنامه‌ریزی یک مهمانی برای غافلگیر کردن او باشید و خواه به فکر بیرون زدن به همراه دوستان‌تان بعد از کار باشید. شما هیچ وقت دوست ندارید به شریک زندگی‌تان آزاری برسانید، بنابراین همیشه نقطه نظر آنها را نیز در نظر می‌گیرید قبل از این‌که تصمیمی بگیرید که به هر روی شامل آنها نیز می‌شود.

۱۳. طرف مقابل را با تمام خوبی‌ها و بدی‌هایی که دارد، می‌پذیرید.

این بدان معنا است که شما آماده هستید با افکار، عقاید و شیوه‌ی سخن گفتن فرد دیگری کنار بیایید.

شیوه‌ی رفتار کردن او.

عادت‌های او هم در زندگی روزمره و هم در رختخواب. و حق تنها بودن در هر زمانی که خودش دوست دارد.

این حق که بتواند همان کسی که دوست دارد، باشد. حق اشتباه کردن.

شما باید بدانید که شریک زندگی شما یک فرد بالغ است که شخصیت خود را دارد.

نباید سعی کنید شخصیت او را تغییر بدهید.

رپورتاژ

طرف مقابل شما حق دارد درک خود را از جهان داشته باشد، حتی اگر برداشت او در نظر شما عجیب و غریب باشد.

۱۴. از فرد مورد علاقه‌تان مراقبت می‌کنید.

این بدان معنا است که شما باید آماده باشید زمان، انرژی و توجه خود را به شخص دیگری اختصاص دهید.

آیا با این موضوع مشکلی دارید؟

تمام کاری که باید انجام دهید این است که وقت و تلاش خود را صرف فرد مورد علاقه‌تان کنید و به او هر چه‌قدر که نیاز دارد عشق بدهید و از او حمایت کنید.

نیازی نیست که همه‌ی مشکلات او را روی دوش خودتان قرار دهید. فقط باید از شریک زندگی‌تان حمایت کنید اگر دوران سختی را می‌گذراند.

۱۵. فردیت خود را حفظ می‌کنید.

اگر می‌خواهید عشق واقعی را پیدا کنید، باید فردیت خود را حفظ کنید.

هنگامی‌که به شریک زندگی‌تان این حق را می‌دهید که خودش باشد، شما هم باید خودتان باشید! سعی نکنید که با او ادغام شوید!

اغلب می‌توانیم ببینیم که برخی از زنان سرگرمی‌ها و عادت‌های خود فراموش می‌کنند، اما پس از گذشت زمان، همین زنان از این‌که بخشی از خود را از دست داده‌اند، پشیمان می‌شوند.

شما باید به یاد داشته باشید که تنها یک فرد مستقل و خودکفا می‌تواند واقعا کسی را دوست داشته باشد. اگر کسی سعی کند که خود را با معشوقش تا حد ممکن ادغام کند، عاشق نشده‌است، بلکه در حقیقت درگیر نوعی اعتیاد است. خودتان باشید، سرگرمی‌ها، دوستان و موضوعات مورد علاقه‌تان را داشته باشید.

بنابراین، اگر می‌خواهید از خودتان سوال کنید که آیا عشق شما واقعی است یا نه، باید به ۳ نشانه عشق واقعی که در بالا اشاره شده مراجعه کنید.

اگر شریک زندگی خود را با تمام معایب و نقص‌هایی که دارد، قبول می‌کنید و اگر مراقبت او هستید، و می‌توانید شخصیت خود را حفظ کنید، بله، عشق واقعی خود را پیدا کرده‌اید.

به هر حال، عشق واقعی همواره دو طرفه است.

۱۶. شما نمیتوانید به این سؤال پاسخ دهید: “او را برای چه دوست دارید؟”

شما نمی‌توانید این سوال را پاسخ بدهید نه به این دلیل شرم یا از دست دادن حافظه و نه به این دلیل که عقل‌تان را از دست داده‌اید.

نمی‌توانید سوال را پاسخ دهید چون پاسخی برای آن ندارید!

شما شریک زندگی خود را به دلیل یک چیز عجیب و غریب دوست ندارید بلکه شما او را به این دلیل دوست دارید که در زندگی‌تان حضور دارد.

علاوه بر این، شما احساس می‌کنید که محبوب شما نیمه‌ی دیگر شما است و هیچ چیز دیگری اهمیت ندارد.

۱۷. شما به هیچ فرد دیگری اهمیت نمی‌دهید.

“پاییز به حیاط ما آمده‌است؛ برگ درختان می‌ریزد. من به کسی نیاز ندارم، جز تو… ”

این یک توضیح کوتاه اما روشن از این نشانه عشق واقعی است. هنگامی‌که شما عاشق هستید، تمام احساسات شما یک فرد را نشانه می‌روند و همین باعث می‌شود شما نسبت به افراد دیگری که در زندگی‌تان هستند بی‌تفاوت باشید.

حتی اگر جانی دپ به دیدار شما بیاید، مطمئنا خوشحال خواهید شد؛ با این حال، هرگز دست از عشق ورزیدن به محبوب‌تان برنخواهید داشت.

۱۸. شما در کنار او احساس امنیت دارید.

اگر عاشق کسی هستید، با وجود تمام شرایطی که ممکن است پیش بیاید، همیشه در کنار او احساس امنیت دارید.

او به نقطه‌ی امن شما وارد می‌شود و گرمای او و یکپارچگی شما باعث آرامش و راحتی شما می‌شود، حتی اگر کل دنیای اطراف‌تان در حال نابود شدن باشد.

۱۹. احساسات شما رشد می‌کند.

گاهی اوقات احساسات واقعی نیاز به کمی زمان دارند تا یک شکل مشخص را به خود بگیرند.

به همین دلیل است که وقتی شور و شوق اولیه‌ی شما از بین می‌رود، اما تمایل شما برای مراقبت از شریک زندگی‌تان افزایش یافته است – قطعا شما عاشق هستید.

۲۰. عشق واقعی سبب می‌شود که شما آدم بهتری شوید.

وقتی این حس گرانبها در وجود کسی شکل می‌گیرد، انگیزه‌ای برای خودآموزی و رشد در خود پیدا می‌کند. معمولا چنین فردی جالب و جذاب‌تر از دیگران به نظر می‌رسد.

در عین حال احساسات واقعی، تلاش‌های غیرمنتظره یا تغییرات کامل خویشتن را پیش‌بینی نمی‌کنند.

بودن در یک رابطه‌ی عاطفی کار سختی نیست. بدون تردید، همیشه باید خود را به لحاظ اخلاقی بهبود ببخشید و خویشتن خویش را رشد دهید، اما عاشق بودن نباید سبب شود که بخش‌هایی از خود را حذف کنید و آنها را نادیده بگیرید.

۲۱. شما یک تیم قوی هستید!

شما مطابق با یک قانون بازی می‌کنید و با یکدیگر تعارض ندارید.

شما شکایت محبوب خود به دیگران نمی‌کنید و می‌توانید مطمئن باشید که او هم چنین رفتاری دارد.

شما و شریک زندگی‌تان بیش از دو آدم جدایی‌ناپذیر بیچاره هستید که به هم پیوند خورده‌اند. تردید نکنید این ها نشانه عشق واقعی هستند.

۲۲. شما می‌دانید چگونه در کنار هم ساکت و خاموش باشید.

این‌که از صحبت کردن تلفنی با فرد محبوب‌تان بسیار لذت می‌برید و دوست دارید این زمان پایان نگیرد، نخستین نشانه‌ی علاقه‌ی متقابل شما به یکدیگر است. چنین مکالمات شبانه‌ای معمولا باعث ایجاد ارتباطات مختلف و بیش‌تری می‌شود.

با این حال گاهی اوقات سکوت می‌تواند گویاتر از یک گفت‌وگوی پنج ساعته باشد.

منظورم موقعیتی است که سکوت ناشی از یک مکالمه‌ی ناخوشایند ایجاد نشده باشد، بلکه زمانی را می‌گویم که سکوت شبیه به یک گفت‌وگوی خاموش دو نفره است.

۲۳. نشانه عشق واقعی یک داستان عاشقانه نیست!

من فکر می‌کنم بد نیست هر از گاهی از خودتان بپرسید که چه نوع فیلمی را دوست دارید زندگی کنید. من قبلا در وبلاگم در مورد افراد آسیب‌دیده‌ای که در فیلم‌های ترسناک زندگی می‌کنند و آدم‌های دچار پارانویا که در فیلم‌های اکشن زندگی می‌کنند، مطالبی نوشته‌ام. عشق واقعی نیازمند یک کمدی عاشقانه است، نه یک داستان عاشقانه. دو موجود خودخواه که وارد یک رابطه می‌شوند، نیاز به یک چهارچوب ظنزآمیز دارند، نه یک چهارچوب صادقانه و صمیمی، چهارچوبی که در آن هر دو طرف درک می‌کنند که تنش بین ابراز نگرانی به طرف مقابل و در عین حال دنبال کار خود بودن، با خنده و شادی رفع خواهد شد نه با فداکاری یا فریب خود.

۲۴. حریم خصوصی میان خودتان را حفظ می‌کنید.

هر فعالیتی که پیوند دو طرف را تهدید کند، باید فقط بین دو طرف باشد. این معمولا به معنی رابطه‌ی جنسی است، اما ممکن است به معنی هر چیز دیگری باشد. به هر روی باید اطلاعاتی در رابطه‌ی ازدواج وجود داشته باشد، اسراری که دو طرف را به یکدیگر متصل می‌کند و هیچ کسی جز زن و شوهر از آن خبر ندارند.

۲۵. از انتخاب خود مطمئن هستید.

هر فردی هم عاشق و هم معشوق است؛ اما هیچ کدام فرد خاص و متفاوتی نیستند. اگر تمام جهان در دو دسته‌ی رییس و مدیران بااستعداد باشند، در این صورت هر دو به طور یکسانی می‌خواهند رهبری را بر عهده بگیرند. در صورت وجود عشق واقعی، هر دو طرف در رابطه‌ی ازدواج فکر می‌کنند که خوش شانس هستند و هیچ کدام از آنها فکر نمی‌کنند که می‌توانستند بهتر عمل کنند. فکر کردن به این که چقدر خوش‌شانس هستید که شخص درستی را برای زندگی‌تان پیدا کرده‌اید، مایه‌ی تسکین تمام ناامیدی و سرخوردگی‌های زندگی است.

۲۶. در هنگام عصبانیت خودتان را کنترل می‌کنید.

هنگامی‌که به شدت عصبانی می‌شوید، به طور کلی به خوبی با یکدیگر رفتار می‌کنید. این یک نشانه عشق واقعی است.

۲۷. اصول گفت‌وگو را رعایت می‌کنید.

شما با توجه به اصول درست و به طور صحیح گفت‌وگو می‌کنید، هر دوی شما اطمینان دارید که نتیجه خوب خواهد بود، چون هر دو طرف مذاکره‌کننده منافع خودتان به حداکثر می‌رسانید. شما به جای این‌که احساس گناه داشته باشید، با هم مذاکره می‌کنید.

آیا شما در حال تجربه کردن عشق واقعی هستید؟

اگر شما در یک رابطه هستید و در حال تجربه کردن این نشانه‌ها و نشانه عشق واقعی نیستید، اخم نکنید. شاید، ارتباط شما هنوز به مرحله‌ی بلوغ عاطفی نرسیده است، مرحله‌ای که جذابیت یا شیفتگی را در آن پشت سر گذاشته‌اید.

وقت بگذارید و چیزهای جدیدی را آزمایش کنید. شما نمی‌توانید با ورود اجباری به یک رابطه‌ عاشق کسی بشوید. اگر سعی و تلاش‌تان نتیجه نداد سعی کنید یکدیگر را بهتر درک کنید. و اگر هر کاری که می‌کنید نمی‌توانید شادی و خوشبختی را به عشق‌تان بازگردانید، شاید برای هر دوتان بهتر باشد که ازاین رابطه خارج شوید و سراغ آدم‌های دیگری بروید.

به هر روی، اگر هر دوی شما در این رابطه خوشحال هستید، سعی نکنید چیزی را در آن تغییر بدهید. گاهی اوقات، شکل گرفتن و تحقق یافتن عشق فداکارانه و بی‌قید و شرط زمان می‌طلبد. به یاد داشته باشید، که شما نمی‌توانید خود را به مراحل بعدی عشق برسانید مگر آن‌که هر دوتان برای رسیدن به آن آماده باشید.

تا زمانی که خودتان و عشق‌تان خوشحال هستید و یکدیگر را درک می‌کنید، در حال تجربه‌ی نوع مناسبی از عشق هستید!

از این ۲۷ نشانه‌ی عشق حقیقی استفاده کنید تا بفهمید که عشق فداکارانه و واقعی چه معنایی دارد. و اگر متوجه شدید که هنوز به آن نرسیده‌اید، نگران نباشید. برای این‌که یک رابطه‌ی رمانتیک شاد تبدیل به عشق واقعی شود قطعا زمان لازم است.

کار در اتریش: 27 ایده کسب و کار عالی در کشور اتریش برای ایرانیان

منبع lovepanky nowtolove
نوشته‌های مرتبط