طرز تهیه سالاد سیب زمینی روسی بسیار خوشمزه و آسان و مجلسی

وقتی اسم سالاد سیب زمینی می آید همه به یاد سالاد خوشمزه الویه می افتند. این سالاد هم چیزی شبیه همان است امابا یک ترکیب آسان تر و خوشمزه تر! اگر به دستور پخت غذاهای بین المللی علاقه دارید در ادامه با بخش آشپزی ملل سایت بازده همراه باشید تا طرز تهیه سالاد سیب زمینی روسی بسیار خوشمزه و آسان و مجلسی را بدانید.

زمان آماده‌سازی: ۱۵ دقیقه
زمان پخت: ۳۰ دقیقه
مناسب برای مصرف ۴ نفر

مواد مورد نیاز

رپورتاژ

الف. ۶۸۰ گرم سیب زمینی
ب. نصف فنجان سس مایونز
پ. یک‌ فنجان خیار شور خرد شده
ت. ۳ قاشق غذاخوری آب خیار شور
ث. ۱ قاشق غذاخوری سس خردل
ج. یک و نیم قاشق چای خوری نمک
چ. یک‌چهارم قاشق چای خوری فلفل سیاه تازه‌ی آسیاب شده
ح. نصف یک پیاز قرمز متوسط، خرد شده
خ. ۵ عدد تخم مرغ آب‌پز، خرد شده
د. ۲ قاشق غذاخوری جعفری تازه‌ی خرد شده، برای تزیین
ذ. پاپریکا، برای تزیین

دستورالعمل

الف. سیب زمینی‌ها را داخل یک قابلمه‌ی بزرگ بریزید. داخل قابلمه به اندازه‌ای آب سرد بریزید تا حدود ۲ سانتی‌متر از سیب زمینی‌ها بالاتر برود. قابلمه را روی شعله‌ی متوسط قرار دهید. سیب زمینی‌ها به مدت ۲۰ الی ۲۸ دقیقه بپزید تا به راحتی بتوان چنگال را داخل آن‌ها فرو برد؛ در آخر، آب سیب زمینی‌ها را خالی کنید و آن‌ها را کنار بگذارید. وقتی سیب زمینی‌ها به اندازه‌ی کافی خنک شدند، آن‌ها را در قطعات بزرگ خرد کنید.

ب. مایونز، خیار شور، آب خیار شور، خردل، و فلفل سیاه را داخل یک کاسه‌ی بزرگ با هم ترکیب کنید. سیب زمینی‌ها، پیاز، و تخم مرغ‌ها را نیز به سس اضافه کنید و تمام مواد را به آرامی با هم مخلوط کنید تا به یک اندازه به سس آغشته شوند. سالادتان را بچشید و در صورت نیاز نمک و فلفل بیش‌تری به آن بزنید. در نهایت، روی سالادتان مقداری جعفری و پاپریکا بریزید.

نوشته‌های مرتبط