آیا قیمت لوکس ترین سوئیت‌های هتل اسپیناس پالاس تهران را می‌دانید؟

هتل‌های لوکس و فوق لاکچری در پایتخت طرفداران زیادی دارد. چشم انداز کوه‌های زیبای تهران از پنجره هتل و آغاز روز با هوای بدون دود و آلودگی در شمال شهر قطعا علایق بسیاری از گردشگرانی است که از داخل و خارج کشور به تهران پرهیاهو سفر می‌کنند. برای این گروه از مسافران، هتل اسپیناس پالاس با سوئیت‌های سوپر لوکس و مجلل خود می‌تواند گزینه ایده آلی به شمار رود. اسپیناس پالاس با مجموع 20 طبقه و 400 واحد اقامتی با امکانات و تجهیزات کامل آماده پذیرایی از میهمانان است. اما سوئیت‌های خاص جایگاه ویژه‌‌ای دارند و می‌توانند نظر مهمان‌های مشکل پسند را به خود جلب کنند. اگر شما هم علاقه‌مند به شناخت این سوئیت‌های مجلل و لوکس در هتل اسپیناس پالاس تهران هستید، تا پایان مطلب با ما همراه شوید.

سوئیت سیگنچر؛ حس بودن در خانه‌ای مجلل

سوئیت‌های هتل اسپیناس پالاس تهران به گونه‌ای طراحی شده‌اند که با رزرو آنها حس بودن در یک خانه مجلل به شما القا می‌شود. سوئیت سیگنچر این مجموعه بین 110 تا 120 متر مربع مساحت دارد و همین فضای بزرگ می‌تواند لحظه‌های به یادماندنی را برای شما رقم بزند. اتاق نشیمن فضای جداگانه‌‌ای از اتاق خواب دارد. پرده‌های مجلل، سنگ‌های قیمتی و فرش‌های دستباف زیبا و از همه مهم‌تر چشم‌انداز زیبایی از شهر، جلوه خاصی به این اتاق بخشیده‌اند.

از نشیمن وارد اتاق خواب می‌شویم که فضایی بزرگ، دلباز و با نورپردازی هنرمندانه است. یک تخت دبل، یک میز آرایش و چند آباژور داخل اتاق، فضای دلنشینی به آن بخشیده‌اند. ضمن اینکه هم در نشیمن و هم در اتاق شما به سرویس بهداشتی فرنگی و حمام مجهز به کابین دوش و وان دسترسی خواهید داشت. قدم گذاشتن روی فرش‌های دستباف و سنگ‌های گرانبهای کف اتاق، دسترسی به اینترنت رایگان، میز مینی بار و البته روم سرویس 24 ساعته را هم به مجموعه امتیازات سوئیت سیگنچر اضافه کنید. اگر خواهان رزرو هتل اسپیناس پالاس و اقامت در سوئیت‌های سیگنچر هستید، هم اکنون در سال 1401 در حدود 12 میلیون تومان باید هزینه کنید.

رزرو سوئیت سیگنچر هتل اسپیناس پالاس تهران

سوئیت رویال در فضایی کلاسیک و لوکس

سوئیت‌های رویال جذابیت و محبوبیت بالایی در میان واحدهای اقامتی اسپیناس پالاس تهران دارد. در این سوئیت‌های 125 متری شما با فضایی کلاسیک و در عین حال لوکس مواجه خواهید شد که با فرش‌های دستباف ایرانی مزین شده است. تابلوهای دور طلایی روی دیوار و رنگ کاغذدیواری‌ها در ترکیب با نور حاصل از آباژورها، محیطی دلنشین را برای شما به وجود می‌آورند. در برخی از این واحدها یک اتاق نشیمن با یک تخت دونفره قرار گرفته و در برخی دیگر دو اتاق خواب با دو تخت جداگانه. هر چه که باشد؛ شما از امکاناتی مانند سرویس بهداشتی فرنگی، صندوق امانات، حمام مجهز و حتی جکوزی بی‌نصیب نخواهید ماند. اقامت در سوئیت‌های رویال این هتل در سال 1401 حدود 15 میلیون تومان برای شما هزینه خواهد داشت.

رپورتاژ

رزرو سوئیت رویال هتل اسپیناس پالاس تهران

سوئیت پرزیدنت پالاس با چشم انداز کوه‌های تهران

اقامت در سوئیت پرزیدنت پالاس اصلا شبیه ماندن در یکی از هتل‌های تهران نیست. تصور کنید در واحدی به وسعت 200 متر مربع قرار است شب را به صبح برسانید که پنجره‌هایش به کوه‌های تهران باز می‌شوند. در نشیمن بزرگ و مجلل آن یک دست مبلمان، میز ناهارخوری و میز کار قرار گرفته است. لوسترها و آباژورهای دیواری و رومیزی سوئیت، نور خود را به سنگ‌های گرانبهای کف اتاق و گچبری‌های هنرمندانه دیوارها تابانده و فضای باشکوهی خلق می‌کنند. در پرزیدنت پالاس هم شما به اینترنت پرسرعت، سرویس بهداشتی فرنگی مجهز و جکوزی دسترسی خواهید داشت. ضمن اینکه این سوئیت مجلل دو اتاق خواب جداگانه هم دارد. هزینه یک شب اقامت در این سوئیت در سال 1401 حدود 20 میلیون تومان برای شما آب می‌خورد.

رزرو سوئیت اسکای هتل اسپیناس پالاس تهران

سوئیت اسکای؛ خاص‌ترین اتاق اسپیناس پالاس

به خاص‌ترین، بزرگ‌ترین و مرتفع‌ترین سوئیت هتل می‌رسیم. سوئیت اسکای با حدود 250 متر مربع مساحت در طبقه آخر هتل قرار گرفته و گران‌ترین سوئیت هتل به شمار می‌رود. در سالن نشیمن این سوئیت، میز ناهارخوری 12 نفره، یک دست مبلمان، لوسترهای مجلل و تلألو نور آن‌ها بر کف سنگی اتاق به انتظار شما نشسته‌اند. جکوزی هم در گوشه‌ای از اتاق قرار گرفته که نمای دیدنی به تهران و کوه‌هایش دارد. البته سوئیت اسکای علاوه بر اتاق نشیمن و خواب، یک اتاق کار هم دارد. داخل هر اتاق مینی بار و یخچال قرار گرفته و برای سرگرم شدن نیز می‌توانید روی تلویزیون آی پی و اینترنت پرسرعت سوئیت حساب باز کنید. قیمت این سوئیت هم درست مانند امکاناتش لوکس است؛ در حدود 26 میلیون تومان در سال 1401!

رزرو هتل اسپیناس پالاس تهران با بیشترین تخفیف در جااینجاس

علاوه بر این اتاق‌ها، واحدهای اقامتی دیگری نیز در این هتل جهت رزرو وجود دارند. اگر قصد مشاهده لیست اتاق‌ها را دارید، می‌توانید از سایت جااینجاس استفاده کنید. کافی است عبارت هتل اسپیناس پالاس در جااینجاس را جست و جو کرده و وارد صفحه هتل شوید. علاوه بر لیست اتاق‌ها قادر خواهید بود اطلاعاتی کاملی از هتل همچون آدرس، موقعیت مکانی در نقشه، فاصله از نقاط گردشگری مهم تهران، تصاویر، قیمت و ویژگی اتاق‌ها، قوانین و تجربه مسافرین پیشین را به دست آورید. جهت کسب اطلاعات بیشتر و رزرو هتل اسپیناس پالاس تهران می‌توانید به   www.jainjas.com مراجعه کنید.

نوشته‌های مرتبط