۲۹ درمان خانگی برای بزرگ و سفت کردن سینه

سینه بزرگ برای زنان، نه تنها نشانه زنانگی است بلکه با اعتماد به نفس و عزت نفس آن‌ها نیز در ارتباط است. برخی زنان می‌دانند که سینه‌های کوچکی دارند و علی رغم تلاش‌های‌شان برای این‌که سینه‌ها بزرگ‌تر به نظر برسند، نمی‌توانند این واقعیت را انکار کنند که چیزی برای شروع ندارند. با وجود این‌که دلیل کوچک بودن سینه‌ها متغیر است، اکثر زنان عمل جراحی را برای بزرگ و سفت کردن سینه انتخاب می‌کنند. روش بزرگ کردن سینه علاوه بر هزینه بالا، تضمینی برای کسب نتیجه دلخواه ندارد و می‌تواند باعث عوارض جانبی شود که رفع آن‌ها آزاردهنده است.

در واقع، بزرگ و سفت کردن سینه به معنای عمل جراحی نیست. روش‌های طبیعی و آسان‌تری برای داشتن سینه‌هایی با اندازه دلخواه وجود دارد. بنابراین اگر به دنبال روش‌های خانگی برای بزرگ و سفت کردن سینه هستید، این مطلب را بخوانید تا روش‌هایی برای این کار را به شما نشان بدهد. اگرچه این روش‌ها زمان‌بر هستند، اما بی‌خطر بوده و تاثیر طولانی‌تری دارند.

درمان خانگی برای بزرگ و سفت کردن سینه

۱. ماساژ سینه

آیا ماساژ در بزرگ کردن سینه تاثیر دارد؟ ماساژ، واقعا یکی از موثرترین درمان‌های خانگی برای بزرگ و سفت کردن سینه در خانه است. در واقع، سینه بیشتر از بافت‌های چربی و ذخیره‌های چربی تشکیل می‌شود. این بافت‌ها در زمان تحریک شدن، بسیار واکنش‌پذیر هستند. اگر سینه‌های خود را ماساژ دهید، بافت‌های پشتیبان و جریان لنفاوی را تحریک می‌کنید که تاثیر مثبتی داشته و باعث تغییر در اندازه و سفتی سینه می‌شود. همچنین، ماساژ درمانی، پاسخ هورمونی سالم را تحریک کرده که سطح اکسی توسین را بالا می‌برد. این مسئله توضیح می‌دهد که چرا ماساژ راه مناسبی برای افزایش سایز سینه است. علاوه بر این، ماساژ سینه به کاهش خطر سرطان سینه، سندرم پیش از قاعدگی (PMS) و کیست کمک می‌کند.

برای بزرگ و سفت کردن سینه ، باید چگونه آن‌ها را ماساژ داد؟ باید سینه‌ها را با فشار و حرکات دورانی و ضربه‌های رو به داخل و بیرون به مدت ۵ تا ۱۰ دقیقه و یک یا دو بار در هفته ماساژ دهید. با ماساژ، گردش خون افزایش می‌یابد و غده‌های پستانی برای سفت و بزرگ شدن تحریک می‌شوند. اگر امکان دارد می‌توانید بعد از حمام کردن از روغن ماساژ یا کرم سینه استفاده کنید. این کار، تاثیر ماساژ سینه را افزایش می‌دهد. باید این کار را انجام دهید.

روش ماساژ

– روغن ماساژ یا کرم سینه را روی سینه‌های خود بگذارید تا حس ناخوشایند اصطکاک را کاهش دهد.

– با فشار سفت و با کف دست، سینه‌ها را از مرکز ماساژ دهید. ناحیه سینه را با حرکات رو به بیرون و داخل، ماساژ دهید. باید دست‌های‌تان از سمت بیرون به سمت داخل و در جهت عقربه‌های ساعت و به صورت دورانی حرکت کنند.

– این کار را ۲۰ بار تکرار کنید

– از هر دو دست استفاده کنید و سینه را با فشار محکم به سمت بالا ببرید و این کار را ۲۰ بار برای سینه چپ نیز تکرار کنید.

– مرحله دوم را انجام دهید به شکلی که ضربه‌های آرام‌تری را بدون این‌که سینه‌ها را به سمت داخل فشار دهید، به سینه وارد کنید.

– برای کسب نتیجه مطلوب، این کار را به صورت منظم انجام دهید.

۲. ورزش

برخی ورزش‌های خاص می‌توانند ماهیچه‌های سینه را هدف قرار داده و باعث رشدشان شوند و در نتیجه به بزرگ شدن اندازه آن‌ها کمک کنند. می‌توانید ورزش‌های زیر را انجام دهید که فشار زیادی بر بدن شما وارد نمی‌کنند.

ورزش ۱: پرس دیوار

– روبه روی دیوار و با فاصله‌ای به اندازه بازو بایستید

– کف دست‌های خود را روی دیوار گذاشته و فشار دهید به شکلی که آرنج‌ها خم نشوند.

– ۱۰ ثانیه فشار دهید و پس از آن استراحت کنید

– برای کسب نتیجه مطلوب این کار را ۲۰ بار صبح و شب انجام دهید

ورزش ۲: چرخش بازو

– راست بایستید به طوری که بازوهای‌تان را به اطراف کشیده باشید

– با ۱۵ شماره، بازوها را در جهت عقربه‌های ساعت بچرخانید

– ۵ ثانیه استراحت کنید سپس این حرکت را با ۱۵ شماره به سمت مخالف تکرار کنید

– این کار را به طور منظم و به مدت ۱۰ دقیقه در روز تکرار کنید تا به بزرگ و سفت کردن سینه کمک کند.

تمرین ۳: شنا

– برای افزایش سایز سینه، در هفته حداقل ۳ ست ۱۵ تایی شنا انجام دهید.

ورزش ۴: لیفت صندلی

– رو به یک صندلی بایستید، پاهای خود را جلوتر از زانوها قرار دهید

– سپس بازوهای خود بر روی دسته صندلی بگذارید

– تنه خود را پایین آورده و پشت خود را آرام بلند کنید

– برای کسب نتیجه مطلوب، این کار را به طور منظم و ۱۰ بار در روز انجام دهید

۳. عدس قرمز

عدس قرمز یکی از درمان‌های خانگی ارزان برای بزرگ و سفت کردن سینه است. این عدس می‌تواند اندازه سینه‌ها و سفتی آن‌ها را افزایش دهد.

کاری که باید انجام دهید:

– ۴ قاشق غذاخوری عدس قرمز را در آب خیسانده و بگذارید شب بماند

– صبح بعد، عدس‌های خیس خورده را آسیاب کنید تا به شکل خمیر درآید

– آن را به مدت ۳۰ دقیقه روی سینه‌ها بگذارید و سپس بشویید.

– برای افزایش اندازه و سفتی سینه این کار را هر روز انجام دهید

نکته: از ماساژ دادن این خمیر روی سینه خودداری کنید زیرا ممکن است باعث تحریک شود.

۴. موز

بسیاری از زنان از توانایی‌های موز آگاهند و از آن برای تهیه ماسک‌های صورت و مو استفاده می‌کنند. این میوه برای افزایش اندازه سینه نیز به کار می‌رود. موز، پوست سینه را مرطوب می‌کند. برخی افراد معتقدند که موز می‌تواند از افتادگی سینه نیز جلوگیری کند. موز یک تسکین دهنده طبیعی عضلات بوده که سرشار از پتاسیم و منیزیم است. مواد مغذی و معدنی موجود در موز می‌توانند اندازه سینه را به طور طبیعی افزایش دهند.

در واقع، خوردن موز نمی‌تواند اندازه سینه را افزایش دهد اما می‌تواند گزینه خوبی برای برنامه بزرگ و سفت کردن سینه باشد. باید موزهای رسیده و فیبری را انتخاب کنید نه اموزهای گوشتی.

۵. آب پیاز

ممکن است عجیب به نظر برسد اما آب پیاز می‌تواند به بزرگ و سفت کردن سینه کمک کند. آب پیاز علاوه بر افزایش سفتی سینه باعث افزایش اندازه آن نیز می‌شود.

کارهایی زیر را انجام دهید:

– مقداری پیاز که برای پوشاندن سینه‌های‌تان کافی باشد را تهیه کنید

– آن‌ها را رنده کرده و آب‌شان را بگیرید

– شب، قبل از خواب، آن را روی سینه‌ها بگذارید

– صبح روز بعد با آب بشویید.

۶. توت فرنگی

توت فرنگی که یکی دیگر از درمان‌‌های خانگی برای بزرگ و سفت کردن سینه به شمار می‌آید، منبعی عالی از آنتی اکسیدان و ویتامین C است. توت فرنگی فواید زیادی برای سینه دارد. در مطالعه‌ای که محققان دانشگاه هلسینکی فنلاند انجام دادند، ۸ نوع میوه توتی برای داشتن فیتواستروژن – یک استروژن گیاهی – مورد مطالعه قرار گرفتند. از میان آن‌ها، توت فرنگی بعد از تمشک، دومین رتبه را در داشتن فیتواستروژن داشت.

همچنین توت فرنگی به دلیل داشتن الاژیک اسید می‌تواند از رشد سلول‌های سرطان سینه جلوگیری کند. قبل از خوردن توت فرنگی باید آن را خوب بشویید تا آفت کش‌ها کاملا از بین بروند و این‌که تا حد امکان توت فرنگی ارگانیک مصرف کنید.

در مصر، زنان برای پاک کردن، سفت کردن و صاف کردن پوست سینه، از ماسک‌های حاوی توت فرنگی استفاده می‌کنند. توت فرنگی به دلیل داشتن آلفا هیدروکسی اسید می‌تواند سلول‌های مرده پوست را بردارد و الاژیک اسید نیز از آسیب کلاژن جلوگیری می‌کند. در نتیجه چین و چروک را کاهش داده و سینه‌ را صاف و سفت می‌کند.

۷. انار

گزینه دیگر برای بزرگ و سفت کردن سینه انار است که سرشار از آنتی اکسیدان بوده و نیازی به گفتن خواص آن برای سلامتی و پوست نیست. انار می‌تواند به بازسازی سلول‌های پوست، محافظت از پوست در برابر پیری زودرس و تقویت جریان خون در قلب کمک کند. این میوه بسیار قوی است و به دلیل فیتو استروژن بالایی که دارد در کره جنوبی برای افزایش انداه سینه به کار می‌رود. انار نیز مانند توت فرنگی، حاوی فیتواستروژن و عناصر ضد سرطان است.

پوست انار در مقایسه با پالپ آن، خواص بیشتری دارد. برخی تولید کننده‌های مواد آرایشی در تولید روغن سینه انار، از عصاره پوست انار استفاده می‌کنند.

۸. دانه رازیانه

دلیل مفید بودن دانه رازیانه برای افزایش سایز سینه، داشتن فلاونوئید بالاست که سطح استروژن را بدن بالا می‌برد. هر چه سطح استروژن بالاتر باشد، سینه‌ها بزرگ‌تر می‌شوند. دانه رازیانه می‌تواند تولید بافت سینه را تقویت کند.

کاری که باید انجام دهید:

– دانه رازیانه را با روغن جگر ماهی گرم کنید

– روغن را صاف کرده و بگذارید سرد شود

– سینه‌ها را به مدت ۱۰ دقیقه با آن ماساژ دهید

– بگذارید ۳۰ دقیه بماند سپس با آب گرم بشویید.

احتیاط:

– اگر به گیاهانی مانند هویج، کرفس و برنجاسف (بومادران) حساسیت دارید، احتمال حساسیت به رازیانه نیز در شما وجود دارد

– رازیانه می‌تواند حساسیت پوست به نور خورشید را افزایش داده و باعث آفتاب سوختگی سریع‌تر شود. بنابراین در زمان استفاده از رازیانه باید از ضد آفتاب مناسب استفاده کنید.

۹. نخل اره‌ای

نخل اره‌ای به دلیل داشتن فیتونوترینت و اسیدهای چرب به افزایش رشد بافت سینه کمک می‌کند. این کار را انجام دهید:

– چای نخل اره‌ای از یک برند معتبر را تهیه کنید

– روزانه ۳-۲ فنجان از آن را بنوشید

– برای کسب نتیجه مطلوب، این کار را چند ماه انجام دهید

احتیاط: استفاده از نخل اره‌ای، گاهی وقت‌ها با علائم خفیفی مانند تهوع، سردرد، سرگیجه، استفراغ، اسهال و یبوست همراه است.

۱۰. چربی‌های سالم

با افزایش مصرف چربی‌های سالم، می‌توانید بدون وارد کردن فشار بر قسمت‌های دیگر بدن، سایز سینه‌ها را افزایش دهید. اما از مصرف چربی‌های ناسالم که می‌توانند در دراز مدت باعث بیماری شوند خودداری کنید.

منابع چربی سالم مانند تخم مرغ، آووکادو، مغزها، ماهی چرب، روغن زیتون، کره بادام زمینی و غیره مصرف کنید.

۱۱. تربچه

با استناد به برخی مطالعات، تربچه دارای خواص بزرگ کننده سینه و قابض است که می‌تواند جریان خون را در بافت سینه افزایش دهد. در نتیجه، اندازه سینه را به سرعت افزایش می‌دهد.

۱۲. شبدر قرمز

در میان درمان‌های خانگی برای بزرگ و سفت کردن سینه ، شبدر قرمز کمتر شناخته شده است. اما، شبدر قرمز واقعا می‌تواند اندازه و سفتی سینه را افزایش دهد. با این‌که آزمایش زیادی روی شبدر قرمز که شبدر چمنی، شبدر بنفش، شبدر شیرین و غیره نیز گفته می‌شود، انجام نشده است، اما زنان بسیاری تاثیر آن در بزرگ و سفت کردن سینه را تایید می‌کنند. همچنین، شبدر قرمز قرن‌ها برای مشکلات زنانه از جمله مشکلات مربوط به یائسگی به کار رفته است. همچنین گفته شده است که شبدر مشکلات قلبی و سکته در زنان یائسه را کاهش می‌دهد.

شبدر قرمز، ۴ فیتواستروژن دارد که تمام ژنیستئین‌ مهم که می‌تواند به گیرنده‌های استرادیول بچسبد را دارد. این گیرنده‌ها با رشد سینه در ارتباط بوده و می‌توانند به رشد طبیعی آن‌ها کمک کند.

با این روش می‌توانید از شبدر قرمز برای بزرگ و سفت کردن سینه استفاده کنید:

– ۱-۳ قاشق چایخوری شبدر قرمز خشک را در یک فنجان آب داغ بخیسانید

– ۱۵-۱۰ دقیقه منتظر بمانید سپس آن را بنوشید

– برای نتیجه دلخواه، آن را سه بار در هفته بنوشید

احتیاط:

– فقط باید پس از مشورت با پزشک یا متخصص بزرگ و سفت کردن سینه از شبدر قرمز استفاده کنید زیرا ممکن است باعث تهوع، سردرد، خونریزی واژن و درد عضلات در برخی زنان شود.

رپورتاژ

– اگر اختلال خونریزی دارید، شبدر قرمز می‌تواند خطر خونریزی را در شما افزایش دهد. بیش از حد لازم از آن مصرف نکنید.

۱۳. سیب زمینی شیرین

سیب زمینی شیرین (یام وحشی) از زمان‌های دور به عنوان دارویی برای مشکلات باروری در زنان به کار می‌رفته است. از میان کاربردهای سیب زمینی شیرین، معروف‌ترین کاربرد، استفاده به عنوان دارو برای علائم سندرم پیش از قاعدگی و یائسگی است. همچنین، سیب زمینی شیرین، رشد بافت‌های سینه را افزایش می‌دهد. می‌توانید به هر شکلی از آن استفاده کنید و از خواص آن بهره‌مند شوید. سیب زمینی شیرین معمولا برای تاثیر بیشتر با شنبلیله به کار می‌رود زیرا فیتونوترینت‌های آن می‌توانند خواص بزرگ کننده سینه در شنبلیله را تقویت کنند.

احتیاط:

– اگر سیب زمینی شیرین را در مقادیر بالا استفاده کنید، ممکن است باعث استفراغ شود

– افرادی که کمبود پروتئین S دارند ممکن است با مصرف سیب زمینی شیرین، با خطر لخته شدن خون مواجه شوند.

۱۴. اسید آمینه

اسیدهای آمینه نه تنها برای بزرگ و سفت کردن سینه بلکه برای سوزاندن چربی‌های اضافی در بدن و طولانی کردن فرآیند پیری نیز موثر هستند. اسیدهای آمینه خواصی دارند که می‌توانند باعث افزایش هورمون‌های لازم برای بزرگ کردن سینه‌ها شوند.

برای بزرگ کردن طبیعی و سریع سینه‌ها می‌توانید از مکمل‌های اسید آمینه نیز استفاه کنید.

۱۵. ویتامین

کمبود ویتامین می‌تواند تاثیری منفی بر اندازه سینه بگذارد. در حالی که هر ویتامینی مانند ویتامین A، B6، C و E نقش خاصی در اندازه سینه‌ها دارد اما ترکیب آن‌ها با هم می‌تواند تا حد زیادی به بزرگ و سفت کردن سینه کمک کند. برای مثال، ویتامین A می‌تواند تولید سلول‌های پوستی و جوانسازی را افزایش دهد.

از سوی دیگر، ویتامین C با افزایش بافت‌های سلولی ( از جمله بافت سینه) و بهبود پوست، برای بازسازی کلاژن مفید است. ویتامین B6 نیز سطح کلسترول بدن را تنظیم کرده و از تجمع چربی زیاد در قسمت‌های دیگر بدن جلوگیری می‌کند.

۱۶. ریشه قاصدک

یکی از موثرترین درمان‌های خانگی برای بزرگ و سفت کردن سینه ریشه قاصدک است. اگر هر روز چای ریشه قاصدک بنوشید، در مدت زمان کوتاه، نتایج خوبی می‌گیرید. این گیاه می‌تواند تولید سلول‌ها و بافت‌های سینه را افزایش دهد. همچنین، این گیاه قوی، از سرطان سینه نیز جلوگیری می‌کند. دلیل این خواص این است که این گیاه، حاوی ویتامین‌های زیاد از جمله ویتامین A، B کمپلکس، C، D، آهن، منیزیم، پتاسیم، زینک، کولین، منگنز، بورون و کلسیم است.

باید چای قاصدک را بدون اضافه کردن شیر یا شکر تهیه کرده تا از افزایش چربی در بدن جلوگیری کنید.

۱۷. شیرین بیان

مسئله بزرگ کردن سینه‌ها که به میان می‌آید، زنان زیادی از موثر بودن شیرین بیان بی اطلاع هستند. به گفه بسیاری از متخصصان حوزه سلامت، نوشیدن آب شیرین بیان به مدت دو بار در هفته، به دلیل داشتن فیتونوترینت که رشد قسمت‌های زنانه بدن را افزایش می‌دهند، باعث بزرگ و سفت کردن سینه می‌شود.

۱۸. شاهی

این گیاه بومی اروپا و روسیه است که معمولا در کنار آب‌های روان و چشمه‌ها یافت می‌شود. برگ شاهی، در انگلستان، کانادا و ایالات متحده نیز یافت می‌شود. شاهی با برگ‌های قلب مانند و نرم در تمدن‌های باستان از جمله یونانی‌ها، رومی‌ها و ایرانی‌ها کاربرد داشته است. این گیاه سرشار از اسید فولیک و ویتامین E است. این عناصر برای بزرگ و سفت کردن سینه ضروری هستند.

۱۹. گل رازک

گل رازک منبعی عالی از فلاونوئید است که می‌تواند تولید هورمون‌ها را تنظیم کرده و رشد غدد پستانی را افزایش دهد.

۲۰. دونگ کوئی

دونگ کویی که جنسینگ ماده نیز نام دارد، یک گیاه چینی است و معمولا دو بار در هفته با چای مصرف می‌شود تا باعث بزرگ و سفت کردن سینه شود. با وجود این‌که هیچ تحقیق علمی خواص دونگ کوئی برای سلامتی را اثبات نمی‌کند اما این گیاه هنوز هم برای درمان اختلالات قاعدگی مانند بی نظمی قاعدگی، درد، سندرم پیش از قاعدگی، قاعدگی غیر طبیعی و علائم یائسگی توصیه می‌شود

دونگ کوئی می‌تواند تولید هورمون‌های سینه که برای بزرگ‌تر شدن قسمت‌های زنانه بدن مفید هستند را افزایش دهد. این گیاه، خاصیت استروژنی دارد و می‌تواند تاثیر هورمون‌های بیضه‌ای و تخمدانی را افزایش دهد و برای رفع ضعف توانایی جنسی در هر دو جنس مفید است.

گاهی وقت‌ها ریشه دونگ کوئی با دیگر گیاهان موثر در بزرگ و سفت کردن سینه ، ترکیب شده و به شکل کپسول مصرف می‌شود. در هر دوز (۳ کپسول) حدود ۴۸ میلی‌گرم وجود دارد. دوز تجویزی برای بهترین نتیجه، ۳ عدد کپسول در روز است.

نکته:

– باید بعد از ۳-۲ ماه مصرف، مصرف را قطع کنید

– در دوران بارداری و شیردهی از دونگ کوئی استفاده نکنید

– اگر خونریزی دوران قاعدگی شما زیاد است، از این گیاه استفاده نکنید

– در صورت وجود تب ناشی از عفونت، از مصرف آن خودداری کنید

– مصرف دوز بالای دونگ کوئی می‌تواند حساسیت ( به ویژه حساسیت به نور خورشید) را افزایش ‌دهد

– اگر داروهای رقیق کننده خون مصرف می‌کنید، از مصرف این گیاه خودداری کنید.

۲۱. ریشه گل ختمی

ریشه گل ختمی درمانی موثر در میان درمان‌های خانگی برای بزرگ کردن سینه است. می‌توانید از این گیاه به شکل قرص استفاده کنید. به هر حال، این گیاه خاص ممکن است با دیگر داروها تداخل داشته باشد بنابراین اول باید با پزشک مشورت کنید. دو روش برای استفاده از این گیاه به منظور بزرگ و سفت کردن سینه وجود دارد که آن‌ها را در این‌جا آورده‌ایم:

روش ۱:

– به مدت چند ماه، چای ریشه گل ختمی بنوشید

– در آخر هر ماه، ۷ روز از آن استفاده نکنید تا تغییرات سینه خود را ارزیابی کنید

روش ۲:

– یک حوله را به مدت یک شب در ریشه گل ختمی ترکیب شده با آب بخوابانید

– آن را به مدت ۳۰ دقیقه روی سینه‌ها بگذارید

محلول ریشه گل ختمی برای بزرگ کردن سینه‌ها مفید است.

۲۲. بابونه گاوی

بابونه گاوی به دلیل داشتن لئونورین – یک محرک ادرار – گیاهی شناخته شده برای بزرگ و سفت کردن سینه است. این گیاه به عنوان یک داروی تقویت کننده طبیعی برای بافت‌های تولید مثل و برای کاهش سطح چربی خون به کار می‌رفته است.

۲۳. خار مقدس

خار مقدس برای افزایش شیر در مادران شیرده به کار می‌رفته است. این گیاه، علاوه بر تحریک جریان شیر در زنان شیرده، با کمک به تعادل هورمونی، به افزایش رشد سینه کمک می‌کند.

استفاده از خار مقدس می‌تواند قلب، ریه و جریان خون را تقویت کرده و مشکلات گوارشی را نیز کاهش دهد.

احتیاط:

– اگر به گیاه رگ وید و گل آفتاب گردان حساسیت دارید، از خار مقدس استفاده نکنید

– افراد مبتلا به مشکلات روده و گوارش، باید از مصرف این گیاه خودداری کنند زیرا ممکن است تولید اسید در معده را تحریک کند.

۲۴. دامیانا

دامیانا، یک بوته کوچک است که سطح بالایی از مواد شیمیایی گیاهی مانند بتاکاروتن، آلفا-پینن، بتاسیتوسترول و بتا-پینن دارد.

این گیاه در بسیاری از درمان‌های سنتی برای افسردگی، اضطراب، اختلالات ادراری و مثانه، مشکلات یائسگی و قاعدگی دردناک به کار می‌رفته است. این گیاه درمانی شناخته شده برای مشکلات جنسی مانند کم‌توانی جنسی، ناتوانی جنسی و زودانزالی است.

همچنین این گیاه به عنوان یک ماده پیشگیرانه برای سرطان سینه به کار می‌رود و در بزرگ و سفت کردن سینه نقش دارد. با استناد به کتاب « قدرت درمانی گیاهان جنگل‌های بارانی»، دامیانا دارای خواص خنثی کننده و ضد استروژنی است و این به دلیل چسبیدن آن به گیرنده‌های پروژسترون است. به این دلیل، دامیانا فعالیت ضد استروژنی یا خنثی کننده دارد.

همچنین، چون سطح انرژی را بالا می‌برد، می‌توانید قبل از رفتن به باشگاه آن را مصرف کنید تا روی عضلات سینه خود کار کنید زیرا ورزش به بزرگ و سفت کردن سینه کمک می‌کند.

۲۵. روغن‌ها

اگر از روغن‌ها برای ماساژ دادن استفاده شود، به بزرگ شدن طبیعی سینه‌ها کمک می‌کند. می‌توانید از بسیاری از روغن‌ها از جمله روغن زیتون، روغن بادام و غیره برای این کار استفاده کنید.

– روغن بادام:

این یکی از بهترین درمان‌های خانگی برای بزرگ و سفت کردن سینه است. کاری که باید انجام دهید ماساژ دادن سینه با روغن (آن را گرم کنید) در جهت عقربه‌های ساعت و به طور منظم است. این کار را ۱۰-۸ هفته تکرار کنید و می‌بینید که اندازه سینه ۵ تا ۷ سانتی‌متر بزرگ می‌شود.

– روغن زیتون:

استفاده درست از این روغن به بزرگ و سفت کردن سینه کمک می‌کند. باید سینه‌ها را با حرکات دورانی با این روغن ماساژ دهید. از بیرون سینه شروع کنید و به سمت داخل آن حرکت کنید. این کار را ۱۵ دقیقه انجام دهید تا جریان خون را افزایش داده و سینه‌ها را بزرگ‌تر کنید.

– روغن دانه سویا:

دانه سویا برای گرفتن روغن برای کارهای متعدد از جمله بزرگ کردن سینه‌ها به کار می‌رود. این روغن توانایی زیادی در بالا بردن سطح استروژن در ناحیه سینه را دارد که به تقویت سینه‌ها کمک می‌کند. بسیاری از مطالعت اثبات کرده‌اند که علاوه بر استفاده خارجی از این روغن، مصرف خوراکی منظم آن نیز تاثیر زیادی دارد.

– روغن میخک:

بسیاری از متخصصان معتقدند که روغن میخک برای افزایش طبیعی اندازه سینه‌ها مفید است. این روغن اگر با عصاره زنجبیل که در فروشگاه‌های مواد طبیعی یافت می‌شود، ترکیب شود، بیشترین تاثیر را دارد. پس از ۱۰-۸ هفته نتیجه را خواهید دید.

– روغن دانه شنبلیله:

روغن دیگر برای بزرگ و سفت کردن سینه روغن دانه شنبلیله است زیرا به باز شدن پوست نزدیک سینه کمک کرده و در صورت استفاده منظم، سینه‌ها را به طور طبیعی بزرگ می‌کند. برای کسب نتیجه سریع، باید یک عدد زرده تخم مرغ را با ۳ قاشق غذاخوری روغن دانه شنبلیله ترکیب کرده و آن را قبل از خواب به سینه‌های خود بزنید. اگر این کار را به صورت منظم انجام دهید، در عرض ۵-۴ هفته نتایج را خواهید دید.

– روغن جوانه گندم:

گذاشتن روغن جوانه گندم در اطراف سینه‌ها و ماساژ دادن آرام با آن به مدت ۱۵ دقیقه به افزایش جریان خون در اندام‌های زنانه کمک کرده و رشد بافت را افزایش می‌دهد.

– روغن کنجد:

برای سفت کردن عضلات سینه و بزرگ کردن آن‌ها می‌توانید از روغن کنجد استفاده کنید. برای رشد بافت‌های سینه می‌توانید این روغن را گرم کرده و سینه را با آن ماساژ دهید.

۲۶. دانه سویا

دانه سویا مقدار زیادی ایزوفلاون دارد که شبیه به هورمون استروژن است. دانه سویا سرشار از پروتئین نیز هست که برای تمام بدن به ویژه سینه مفید است. برای بزرگ و سفت کردن سینه‌ها به طور منظم دانه سویا مصرف کنید.

۲۷. پاپایای سبز

یکی از درمان‌های خانگی شناخته شده برای بزرگ و سفت کردن سینه پاپایای سبز است که سرشار از مواد مغذی است که جذب پروتئین شیر را افزایش می‌دهد. پاپایای سبز، فرآیند متابولیسم در پوست را تسریع کرده و با وجود بزرگ کردن سینه‌ها، انعطاف‌پذیری پوست را افزایش می‌دهد.

برای دیدن افزایش قابل توجه اندازه سینه، باید پاپایا را بعد از دوره قاعدگی مصرف کنید. این کار نه تنها سینه‌ها را بزرگ می‌کند بلکه بر سفت شدن آن‌ها نیز تاثیر می‌گذارد.

۲۸. پروتئین

پروتئین برای رژیم بزرگ کردن طبیعی سینه‌ها ضروری است زیرا اساس هورمون‌ها که برای رشد بافت سینه لازم هستند، به شمار می‌آید. همچنین، اگر به طور منظم پروتئین مصرف کنید، به تولید هورمون رشد انسانی در بدن کمک می‌کند. زیرا اسیدهای آمینه موجود در غذاهای سرشار از پروتئین می‌توانند تولید هورمون رشد را تحریک کنند

اما به یاد داشته باشید که تمام پروتئین‌ها یکسان نیستند. دو نوع پروتئین – کامل و ناکامل – وجود دارد. شما برای رشد بافت‌های بدن به پروتئین کامل نیاز دارید. در واقع، پروتئین‌های کامل تمام اسیدهای آمینه ضروری را دارند در حالی که پروتئین‌های ناکامل، اسیدهای آمینه ضروری را ندارند یا این‌که آن‌ها را به نسبت‌های مناسب ندارند. گفته می‌شود تمام پروتئین‌های حیوانی کامل بوده اما اکثر پروتئین‌های گیاهی ناکامل ستند. به هر حال می‌توانید پروتئین‌های ناکامل را با هم ترکیب کنید تا یک پروتئین کامل بسازید.

۲۹. آب

اگر به دنبال آسان‌ترین راه برای بزرگ و سفت کردن سینه هستید، نوشیدن آب کاری است که فورا می‌توانید انجام دهید. هیدراته نگه داشتن بدن ضروری‌ترین کار برای حفظ سلامت بافت‌ها و اندام‌ها از جمله سینه است. آب می‌تواند سموم بدن را دفع کرده و سلامت بافت سینه را حفظ کند. زنانی که به کم‌آبی بدن دچارند، سینه‌های کوچک‌تری دارند زیرا بافت‌های عضلانی آن‌ها، انعطاف‌پذیری خود را از دست می‌دهند. بنابراین در طول روز، آب بیشتری بنوشید تا به فرآیند بزرگ شدن سینه‌ها کمک کند.

بایدها و نبایدها در زمان بزرگ و سفت کردن سینه

– سوتین‌هایی بپوشید که سینه‌های شما را بزرگ‌تر و پرتر نشان دهند. از سوتین‌های بالابرنده استفاده کنید تا آن‌ها را سفت نشان دهد.

– به طور منظم از مغزها و مرغ استفاده کنید زیرا به بزرگ و سفت کردن سینه کمک می‌کند. البته ورزش کردن را به خاطر بسپارید تا از تجمع چربی در بدن جلوگیری کنید.

– زمانی که قصد بزرگ کردن سینه‌های خود را دارید، نوشیدنی‌های قندی، شکلات و کافئین مصرف نکنید زیرا می‌توانند تولید استروژن در بدن را کاهش دهند.

– برای کاهش وزن سریع از قرص‌های کاهش وزن و لاغری استفاده نکنید. این قرص‌ها می‌توانند بر اندازه سینه‌ها تاثیر گذاشته و در برخی موارد باعث توقف رشد بافت سینه شوند.

– لباس‌های زیر تنگ نپوشید زیرا در جریان خون در پوست اختلال ایجاد کرده و باعث بروز مشکل در رشد سینه‌ها می‌شود. اگر می‌توانید لباس زیر خود را هنگام خواب درآورید.

شما نمی‌توانید گیاهان بالا را با هم ترکیب کنید. برخی افراد فکر می‌کنند که اگر این گیاهان را نرکیب کنند، سریع‌تر نتیجه می‌گیرند. به هر حال، واقعیت این است که ترکیب این گیاهان می‌تواند کشنده باشد. بنابراین، هر بار یک گیاه را امتحان کنید.

برای انواع دیگر درمان‌های خانگی برای بزرگ و سفت کردن سینه ( البته نه موارد گیاهی) می‌توانید آن‌ها را با راهنمایی پزشک باهم ترکیب کرده یا تغییر دهید. اگر این مطلب درباره ۲۹ درمان خانگی برای بزرگ و سفت کردن سینه‌ها را خواندید، پیشنهاد می‌کنیم یکی از آن‌ها را فورا امتحان کنید تا تاثیر آن را ببینید.

نوشته‌های مرتبط