هر آنچه باید در مورد خرید و قیمت چاپ جعبه در تعداد کم بدانید !

چاپ جعبه اغلب برای بسته بندی و حمل راحت تر محصولات کاربرد دارد. اغلب کسب و کارها برای برندسازی نیز از چاپ جعبه و چاپ لیبل استفاده می کنند. آن ها به گونه ای طراحی شده اند که کاربردی و از نظر زیبایی شناسی دلپذیر باشند و بسیاری از شرکت ها از آن ها برای بهبود تصویر برند خود استفاده می کنند.

همه این انواع جعبه ممکن است مانند اشیاء ساده به نظر برسند، اما آن ها با دقت طراحی شده اند تا در خدمت اهداف عملی و در عین حال بیان خلاقیت و هویت برند باشند. بنابراین قبل از اینکه بخواهید هر چیزی را سفارشی کنید، مطمئن شوید که جعبه مورد استفاده را می شناسید.

چگونه چاپ جعبه در تعداد کم را سفارشی کنیم؟

ابتدا نوع جعبه ای را که می خواهید سفارشی کنید، انتخاب کنید. هنگام انتخاب نوع جعبه ای که می خواهید سفارشی کنید، مهم است که به یاد داشته باشید که همه بسته ها یکسان ایجاد نمی شوند.

انواع تولید جعبه در تعداد کم کدام است ؟

جعبه های مختلفی مانند مقوا، چوبی، فلزی و کاغذی وجود دارد. بنابراین، در نظر بگیرید که قصد دارید از آن برای چه چیزی استفاده کنید و چه موادی بهتر عمل می کند.

به عنوان مثال، یک جعبه مقوایی محکم ممکن است راه حلی برای حمل و نقل چیزی شکننده باشد.

اگر در حال ساخت جعبه های سفارشی برای یک موقعیت خاص هستید، یک جعبه چوبی زیبا با روکش زیبا می تواند عالی باشد. و اگر یک فرد فنی هستید، شاید یک بسته مجازی چیزی باشد که به دنبال آن هستید. هر سناریویی می تواند وجود داشته باشد، اما لازم است به خاطر داشته باشید که قبل از اینکه حتی به شخصی سازی آن فکر کنید، باید نوع جعبه را بشناسید. انواع جعبه ها را می توان در کلاس های مختلف تقسیم بندی کرد که عبارتند از:

تولید جعبه چوبی در تعداد کم

جعبه های چوبی، بسته های ذخیره سازی هستند. آن ها محکم، همه کاره هستند و آن جذابیت سنتی را دارند که باعث می شود احساس کنید در یک کابین در جنگل زندگی می کنید.

آن ها را مانند آفتاب پرست دنیای ذخیره سازی در نظر بگیرید. می ‌توانید از آن ‌ها برای نگهداری ست چای عتیقه مادربزرگتان استفاده کنید و ذخیره مخفی شکلات خود را پنهان کنید. و اگر زمانی نیاز به جابجایی داشتید، یک جعبه چوبی بردارید، زیرا یک ظرف برای حرکت در مواقع فوری است.

جعبه های چوبی مانند قهرمانان گمنام انبار هستند. آن ها ممکن است به اندازه یک جعبه جواهرات الماس پرزرق و برق نباشند، اما قابل اعتماد و محکم هستند و همیشه در صورت نیاز وجود دارند.

تولید جعبه لوازم آرایشی و بهداشتی در تعداد کم

تولید جعبه لوازم آرایشی و بهداشتی در تعداد کم

جعبه های لوازم آرایشی، ملکه های جذاب دنیای ذخیره سازی هستند. این جعبه ها در دنیای بسته بندی با طرح های شیک و روکش های فانتزی خود هستند.

آن ها مکان مناسبی برای نگهداری تمام محصولات آرایشی مورد علاقه شما هستند، از سایه رژ لب گرفته تا ریمل مطمئن شما و چیزی بسیار رضایت بخش در مورد دیدن محصولات زیبایی شما به طور منظم در یک مکان وجود دارد.

اما مراقب باشید، این جعبه ها می توانند کمی تعمیر و نگهداری بالایی داشته باشند. مانند سلبریتی مورد علاقه شما، آن ها نیاز به توجه بیشتری دارند تا به بهترین شکل ظاهر شوند. آن ها توجه و تحسین را می طلبند، اما در عوض اسرار زیبایی شما را امن و سالم نگه می دارند.

تولید جعبه های سازگار با محیط زیست در تعداد کم

جعبه های سازگار با محیط زیست، مانند ابرقهرمانان دنیای ذخیره سازی هستند که برای نجات سیاره یک جعبه در یک زمان می جنگند. این جعبه ها با مواد پایدار مانند مقوای بازیافتی و پلاستیک های زیست تخریب پذیر ساخته شده اند. بنابراین می توانید در مورد انتخاب های ذخیره سازی خود احساس خوبی داشته باشید.

آن ها برای نگهداری انواع چیزها، از مجموعه ساک دستی های قابل استفاده مجدد گرفته تا تنقلات ارگانیک شما، عالی هستند. و هیچ چیز بهتر از این نیست که بدانید در عین سازماندهی اقلام خود بر محیط تأثیر مثبتی دارید.

اما به یاد داشته باشید که این جعبه ها را در نظر بگیرید. آن ها ممکن است با مواد سازگار با محیط زیست ساخته شوند، اما آن ها به اندازه هر گزینه ذخیره سازی دیگری محکم و قابل اعتماد هستند. آن ها می توانند تمام نیازهای ذخیره سازی شما را برطرف کنند و در عین حال میزان کربن شما را کاهش دهند.

رپورتاژ

جعبه های سازگار با محیط زیست مانند نگهبانان کره زمین هستند. آن ها ممکن است روکشی نداشته باشند یا قدرت های فوق العاده ای داشته باشند، اما آن ها نقش خود را برای محافظت از محیط زیست ما و بهبود جهان انجام می دهند.

تولید جعبه های غذا و نوشیدنی در تعداد کم

این جعبه‌ ها مانند سرآشپزها و بارمن ‌های دنیای بسته‌ بندی هستند که تمام مواد غذایی و نوشیدنی‌ های مورد علاقه شما را در یک مکان مناسب نگهداری می ‌کنند.

چه در حال بسته بندی پیک نیک یا انبار کردن انباری خود باشید، این جعبه ها برای نگهداری تنقلات و نوشیدنی های شما در حال حرکت عالی هستند. آن ها در اشکال و اندازه ‌های مختلف، از جعبه پیتزا گرفته تا آبمیوه ها، عرضه می ‌شوند تا بتوانید مناسب نیازهای خود را پیدا کنید.

اما مراقب باشید، این جعبه ها حساس هستند. آن ها مانند منتقدان غذای سخت، به شرایط مناسب برای تازه و خوش طعم نگه داشتن غذا و نوشیدنی شما نیاز دارند. آن ها را در جای خشک و خنک نگهداری کنید و با احتیاط از آن ها استفاده کنید، در غیر این صورت ممکن است با یک ساندویچ خیس یا نوشیدنی ریخته شده مواجه شوید.

تولید جعبه هاردباکس در تعداد کم

تولید جعبه هاردباکس در تعداد کم

جعبه های هاردباکس  مانند افراد سرسخت دنیای بسته بندی هستند که به گونه ای ساخته شده اند که تقریباً هر چیزی را که در داخل آن ها قرار می دهید، تحمل کنند.

این جعبه ها همه از مواد ضخیم و محکم مانند مقوا یا کاغذ هستند که آن ها را برای نگهداری وسایل ظریف یا وسایل سنگین مناسب می کند. آن ها مانند جست و خیزهای یک باشگاه هستند و وسایل شما را ایمن و امن نگه می دارند.

آن ها در اشکال و اندازه های مختلف، از جعبه های جواهرات کوچک گرفته تا ظروف متحرک بزرگ هستند.

تولید جعبه فلزی در تعداد کم

جعبه های فلزی ستاره های درخشان دنیای جعبه هستند. این جعبه ها مانند نمادهای مد فضای ذخیره سازی هستند. آن ها با طراحی های براق و شیک خود، می توانند زیبایی خاصی را به هر اتاقی اضافه کنند.

آن ها با مواد بادوام مانند فولاد یا آلومینیوم ساخته شده اند که آن ها را برای نگهداری اقلامی که نیاز به محافظت بیشتری دارند، عالی می کند. بعلاوه، روکش فلزی آن ها ظاهری آینده نگرانه به آن ها می دهد که مشتری را تحت تاثیر قرار می دهد.

این جعبه‌ ها یا بسته‌ ها در اشکال و اندازه ‌های مختلف، از جعبه‌ های جواهرات کوچک گرفته تا صندوق‌ های ابزار بزرگ عرضه می ‌شوند و صدای بسته شدن جعبه فلزی بسیار رضایت بخش است. مثل این است که گنج های خود را در یک گاوصندوق محبوس کرده اید.

اما مراقب باشید، این جعبه ها می توانند سنگین باشند. درست مانند یک قطعه جواهر بزرگ، آن ها به کمی ماهیچه اضافی برای حرکت در اطراف نیاز دارند. بنابراین مطمئن شوید که سطح محکمی برای قرار دادن آن ها دارید و کمک بگیرید.

تولید جعبه سی دی- کیبوردی در تعداد کم

با رفتن به روی جلد سی دی، این جعبه ها برای نگهداری و محافظت از سی دی ها هستند. مانند جعبه سیگار، در اشکال و اندازه های مختلف وجود دارد. رایج ترین طرح یک جعبه مستطیلی با درب لولایی است. جلد سی دی همه چیز در مورد آثار هنری برای یک آلبوم یا هنرمند خاص است. آن ها یک هدف عملی را دنبال می کنند و به هنرمندان و طراحان اجازه می دهند خلاقیت خود را بروز دهند.

جعبه های کیبوردی جعبه هایی با طراحی منحصر به فرد هستند. آن ها معمولا برای کفش، لوازم آرایشی و محصولات غذایی در صنعت بسته بندی استفاده می شوند. جعبه های بسته بندی کیبوردی را می توان از مواد مختلفی از جمله مقوا، پلاستیک و فلز ساخت.

تولید و چاپ جعبه در تعداد کم از کجا؟

یکی از دغدغه های مشتریان خرید بسته بندی درتیراژ کم است، حالا این بسته بندی می تواند چاپ جعبه ضد آب باشد یا کارتن باشد یا چاپ لیبل.

چاپ جعبه در تعداد کم در دیان چاپ یکی از تخصص های این مجموعه می باشد. اگر نیاز به دیگر بسته بندی ها و یا چاپ اقلام دیگر چاپی مثل چاپ لیبل، چاپ کارتن، جعبه سازی، کارتن سازی، تولید و چاپ هاردباکس، چاپ افست، چاپ دیجیتال، چاپ ساک دستی کاغذی، چاپ کاتالوگ، چاپ بروشور دارید حتما به سایت https://dianchap.com مراجعه کنید و یا با شماره ۰۹۱۲۹۴۹۸۴۱۰ در تماس باشید.

نوشته‌های مرتبط