مهمترین نکات کلیدی برای خرید دستگاه تصفیه آب

همیشه خرید دستگاه تصفیه آب حرفه ای برای مشتریانی که هیچ اطلاعاتی را در مورد دستگاه تصفیه آب ندارند بسیار سخت و دشوار است. با ما در ادامه همراه باشید.

شرکت آبرسان تهران یکی از شرکت های نوین در زمینه فروش و خدمات پس از فروش انواع دستگاه تصفیه آب می باشد که فعالیت خود را از سال 1390 در تهران آغاز نمود. ارائه محصولات با کیفیت و رضایت مندی مشتری یکی از شعارهای ما برای آغاز کسب و کار بوده است و طی نظر سنجی و اعتمادی که مشتریان به ما داشته اند موفق شده ایم به این امر مهم دست پیدا کنیم. در حال حاضر بهترین برندهای تولید کننده دستگاه تصفیه آب را در اختیار داریم و با فروش و ارائه خدمات پس از فروش بی نظیر به شما مشتریان عزیز بر خود می بالیم که بتوانیم حس اعتماد و رضایت شما مشتریان گرامی را بدست آوریم.

همیشه خرید دستگاه تصفیه آب حرفه ای برای مشتریانی که هیچ اطلاعاتی را در مورد دستگاه تصفیه آب ندارند بسیار سخت و دشوار است. برخی از مشتریان ممکن است در خانواده و یا دوستان، اشخاصی را داشته باشند که یک مارک دستگاه آب تصفیه را خریده باشند و از آنها در مورد کم و کیف خرید دستگاه آب شیرین کن سوالاتی را بپرسند اما برخی از افراد هم هستند که تا کنون هیچ سابقه ای از خرید دستگاه تصفیه آب در اطرافیان آنها نبوده و خرید دستگاه تصفیه آب برای آنها مشکل باشد. به همین دلیل ما می خواهیم چند نکته کلیدی را برای خرید دستگاه آب تصفیه کن را در اختیار شما قرار دهیم تا بتوانید خریدی بهتر و با خیال راحت تر داشته باشید. پس با دقت تمام نکات عنوان شده در زیر را برای خرید یک دستگاه آب شیرین کن خوب به ترتیبی که عنوان می شود در نظر بگیرید.

  • اصالت نام و برند دستگاه تصفیه آب

امروزه در تمام کامپیوترهای شخصی و گوشی های تلفن همراه ابزار جستجو در اینترنت وجود دارد. می توانید ابتدا در مورد نام و سابقه دستگاه تصفیه آبی که می خواهید خریداری کنید یک جستجو انجام دهید. تمام شرکت های معتبر تولید کننده دستگاه تصفیه آب دارای یک سایت رسمی برای ارائه محصولات خود هستند که با ورود به سایت مورد نظر هم می توانید آدرس شرکت مورد نظر را پیدا کنید که دستگاه تصفیه آبی را که شما می خواهید خریداری کنید در چه کشوری تولید می شود و هم اینکه شرکت مورد نظر محصولات خوبی دارد یا خیر. معمولاً شرکت هایی که هم فروش خوبی دارند و هم به دلیل کیفیت بالای دستگاه تصفیه آب تولیدی خود بازدید کننده زیادی دارند در صفحه اول گوگل و در رتبه های بالا هستند.

دوم اینکه شرکت های تولید کننده دستگاه آب تصفیه کن خارجی یک تاریخچه در مورد زمان تاسیس و نحوه فعالیت خود دارند که همه این اطلاعات را می توانید از سایت رسمی آن شرکت بدست آورید. هم اکنون برندهای معتبری در ایران وجود دارند که با مراجعه به سایت رسمی شرکت مورد نظر می توانید اطلاعات کاملی در مورد سابقه تولید دستگاه تصفیه آب و مدل های مختلف دستگاه تصفیه آب تولید شده توسط آن شرکت را بدست آورید.

  • روش تصفیه آب در دستگاه تصفیه آب

روش های زیادی برای تصفیه کردن آب تا به امروز ابداع شده است اما بهترین و مطمئن ترین روشی که امروزه برای تصفیه آب در دنیا وجود دارد که تمام کشورهای دنیا و تمام شرکت ها از آن استفاده می کنند “روش اسمز معکوس” است. روش اسمز معکوس در سال 1960 در آمریکا ابداع شد و با استفاده از روش موئینگی که در گیاهان وجود داشت روش اسمز معکوس نیز اختراع شد. در تصفیه آب به روش اسمز معکوس از یک فیلتر به نام ممبران استفاده می شود که فیلتر ممبران دارای منافذ بسیار ریز در حدود یکصد هزارم میکرون ( 0.0001 ) است که فقط آب و موادی که از این مقیاس کوچکتر هستند می تواند از این فیلتر عبور کنند و بقیه املاح سنگین و مواد آلی درون آب که طعم و مزه ناخوشایندی به آب می دهند از این فیلتر عبور نکرده و از طریق سیستم دفع مواد زائد که در محفظه نگهداری فیلتر تعبیه شده دور ریخته می شود.

بهترین دستگاه تصفیه آب

روش ساخت فیلترهای ممبران ( که باید تولید شرکت های معتبر تولید کننده فیلتر ممبران باشند ) به گونه ای است که طبق اعلام شرکت های معتبر سازنده فیلتر ممبران اسمز معکوس حتی میکروب و باکتری نمی تواند از این فیلتر عبور کند. به همین دلیل دستگاه تصفیه آب خوب هم باید دارای فیلتر ممبران اسمز معکوس باشد تا بتواند آب را بطور کامل تصفیه کند.

رپورتاژ
  • تعداد فیلتر دستگاه تصفیه آب

اگر در بازار به دنبال دستگاه تصفیه آب گشته باشید مدل های متنوعی از دستگاه تصفیه آب را دیده اید. هر کدام به شکل های مختلف و تعداد فیلتر مختلفی هستند که شاید کار را برای خرید دستگاه تصفیه آب خوب برای شما مشکل کرده باشد، به همین دلیل ما می خواهیم برای شما استاندارد قطعات دستگاههای تصفیه آب و تعداد فیلتر نصب شده بر روی دستگاه تصفیه آب را عنوان کنیم. در دستگاه تصفیه آب به روش اسمز معکوس که باید دارای فیلتر ممبران باشد حداقل تعداد پنج فیلتر باید بر روی دستگاه تصفیه آب وجود داشته باشد. این تعداد فیلتر به دلخواه مشتری نمی باشد و برای تصفیه آب به صورت اولیه و ساده در دستگاه تصفیه آب به روش اسمز معکوس باید وجود داشته باشد.

پنج فیلتر نصب شده بر روی دستگاه تصفیه آب به ترتیب قرار گیری عبارتند از “فیلتر پلی پروپیلن”، “فیلتر کربن اکتیو” ،”فیلتر کربن گرانول” ،”فیلتر ممبران اسمز معکوس” ،”فیلتر پُست کربن” که فیلترهای گفته شده و ترتیب قرار گیری فیلترها باید حتماً رعایت شود. استاندارد تعداد فیلتر دستگاه تصفیه آب در برندهای معتبر 5 الی 6 فیلتر می باشد که فیلتر ششم نصب شده بر روی دستگاه تصفیه آب فیلتر اضافه کننده املاح بر روی دستگاه تصفیه آب می باشد که فیلتر ششم یا می تواند فیلتر مواد معدنی باشد و یا فیلتر قلیایی.

دستگاه های تصفیه آبی که دارای تعداد فیلتر بالاتر از 6 عدد هستند برند معتبر نیستند و برای مجاب کردن مشتری به بهتر بودن و خرید دستگاه تصفیه آب مورد نظر می باشد. به این دلیل که مشتری فکر می کند که هر چه تعداد فیلتر بیشتر باشد آب تصفیه شده توسط دستگاه تصفیه آب بهتر می شود و دستگاه تصفیه آب بهتر است آن مدل را خریداری می کند. که در همین جا به شما می گوییم که این یک فکر اشتباه است و 5 یا 6 فیلتری که بر روی دستگاه تصفیه آب نصب می شود برای تصفیه آب کافی و مناسب است و نیازی به تعداد فیلتر بیشتر نیست.

  • استانداردهای دستگاه تصفیه آب

هر محصولی که شما می خرید باید استاندارد داشته باشد یعنی در تولید از یکسری قوانین پیروی کند. دستگاه تصفیه آب هم به این گونه است که به دلیل اینکه آب تصفیه شده قابل شرب تولید می کند باید از یکسری استانداردهای بخصوص در تولید قطعات و فیلترهای دستگاه تصفیه آب پیروی کند تا بهداشتی بودن قطعات و فیلترها تضمین شود. اکثر برندهای موجود در بازار ایران به دلیل اینکه یا در ایران تولید می شوند و یا تولید کشور چین هستند استانداردهای لازم دستگاه تصفیه آب را ندارند. استانداردهای گفته شده تضمین می کنند که دستگاه تصفیه آب برند مورد نظر با رعایت اصول بهداشتی تولید شده اند و هیچ گونه خطر و ضرری برای سلانتی مصرف کننده ندارند. اما این استانداردها چه هستند؟

دستگاه تصفیه آب

استانداردهای زیادی برای تولید دستگاه تصفیه آب وجود دارد اما مهمترین استاندارد دستگاه تصفیه آب استاندارد NSF آمریکا می باشد که این موسسه با آزمایش دستگاه های تصفیه آب تولیدی شرکت های مختلف از نظر بهداشتی بودن فیلتر و قطعات و رعایت شرایط تولید، به آنها گواهینامه تضمین سلامت می دهد و معمولاً برندهای معتبر تصفیه آب در دنیا این استاندارد را دارند و برندهای بی کیفیت و تقلبی این استاندارد را ندارند و باید از خرید آنها امتناع کرد. برای اطلاع از استاندارد بودن مارک مورد نظر فقط کافیست به سایت NSF.ORG بروید و در قسمت جستجوی استاندارد نام مارک دستگاه تصفیه آب را وارد کنید اگر استاندارد داشته باشد که در پایین صفحه استانداردهای کسب شده به شما نشان داده می شود و در غیر این صورت از خرید آن دستگاه تصفیه آب خودداری نمایید.

مطالبی که در بالا گفته نکات کلیدی برای خرید یک دستگاه تصفیه آب خوب و با کیفیت است و اگر مطالب گفته شده در بالا را در نظر بگیرید می توانید یک دستگاه تصفیه آب خوب و با کیفیت خریداری نمایید.

شما عزیزان می توانید برای مشاوره در مورد خرید دستگاه تصفیه آب خوب و آشنایی با بهترین برندهای دستگاه تصفیه آب موجود در ایران با کارشناسان بخش فروش شرکت آبرسان تهران با شماره های  77999423 – 77999407  و یا با شماره موبایل 09120296614 در طول ایام هفته تماس بگیرید و در مورد دستگاه تصفیه آب بهترین مشاوره را دریافت نمایید.

نوشته‌های مرتبط