۵ تست شخصیت شناسی تصویری که واقعا عجیب و جالب است

موضوع تست شخصیت شناسی تصویری و آزمون های بصری شخصیت شناسی همواره بحث مورد توجه انسانها بوده و انواع و اقسام تست ها و آزمون های مختلف هم به همین دلیل ایجاد و ابداع شده اند. در این نوشتار جالب همراه بازده باشید تا ۵ تست شخصیت شناسی تصویری که واقعا عجیب و جالب است را بررسی کنیم.

۱. آزمون شخصیت شناسی تصویری

این نوشتار به ۱۴ تصویر برای آزمون شخصیت شناسی می پردازد. تست یا آزمون شخصیت به کمک تصاویر هموار یکی از راه های مورد علاقه ی روانشناسان برای پی بردن به شخصیت افراد است. امروزه این آزمون ها عمومیت یافته اند و تصاویر استانداردی وجود دارد که شما هم می توانید با کمک آن ها این آزمون ها را برای خودتان انجام دهید.

۱۴ تصویر برای آزمون شخصیت شناسی که همین الان انجام دهید


۲. شخصیت شناسی انتخاب چشم

این تست شخصیت شناسی تصویری چشم به طرز وحشتناکی درست است. چشم‌ها حقیقتا آینه‌ی روح هستند. شما می‌توانید چیزهای زیادی درباره‌ی زندگی و شخصیت آدم‌ها از طریق چشم‌ها‌ی‌شان بگویید. از سویی دیگر دیگران نیز می‌توانند چیزهای زیادی درباره‌ی شما بگویند.

به همین دلیل تست‌های روان‌شناسی زیادی در مورد چشم درست شده است. این هم یکی از آن‌ها است. نگاهی به این تصویر  بیندازید. خیلی درباره‌اش فکر نکنید، فقط چشمی را انتخاب کنید که بیش از بقیه نظرتان را جلب کرده‌است.یک چشم را انتخاب کنید تا ببینید چه چیزی از شخصیت شما می‌گوید.بیایید ببینیم هر کدام از این چشم‌ها چه چیزی را درباره‌ی شما آشکار می‌کنند.

یک چشم را انتخاب کنید تا راز شخصیت تان را بگوییم


۳. تست شخصیت شناسی تصویری از روی ماندالا

بسیار خوب! شخصیت شناسی از روی ماندالا یا اشکال دایره ای زیر اصلا کار سختی نیست. چشمان‌تان را ببندید، سه بار نفس عمیق بکشید. چشمان‌تان را باز کنید و به اشکال زیر نگاه کنید. فکر می‌کنید کدام‌یک از دایره‌های (یا ماندالاها) زیر با شما ارتباط عمیقی برقرار می‌کند؟ کدام‌یک بیش‌تر نظرتان را به خود جلب می‌کند؟ همان را انتخاب کنید.

رپورتاژ

ماندالا (मण्डल) در زبان سانسکریت به معنی دایره است. ماندالا جدولی هندسی است که در ادیان بودا و هندو به عنوان نمادی برای جهان هستی به کار می‌رود. اصل ماندالا از دین هندو است ولی در آیین بودا هم کاربرد زیادی پیدا کرده است. ماندالاها دایره‌هایی نمادین برای تمرکز بر خویشتن و جستجو در درون انسان هستند. (.م) حالا توضیح مربوط به شکل انتخابی‌تان را بخوانید و شخصیت‌تان را بشناسید.

 با انتخاب یکی از این اشکال ماندالا شخصیتتان را کشف کنید


۴. تست توهم نوری در تصویر

حتما تا به حال درباره تست توهم نوری و تست خطای دید چیزهایی خوانده و شنیده اید. اگر به این قبیل تست ها و سنجش های سریع علاقمندید به شما پیشنهاد میکنیم این مجموعه از مقالات جالب و هیجان انگیز بازده درباره انواع تست خطای دید و تست توهم نوری را از دست ندهید و در این مقاله هم با تست توهم نوری پیدا کردن گرگ پنهان در تصویر! میتوانی در ۵ ثانیه پیدایش کنی؟

آیا میتوانید در ۵ ثانیه گرگ را پیدا کنید؟


۵. تست توهم تشخیصی

به طور خلاصه می توان گفت که سه دسته توهمات نوری وجود دارند: توهمات فیزیولوژیکی، توهمات شناختی و توهمات واقعی. همه این توهمات یک موضوع مشترک دارند و آن فریب دادن مغز و چشم انسان است. علیرغم تلاش انسان ها برای حواس جمع بودن و تمرکز و توجه روی موضوعات، اما باز توهمات نوری توانسته اند توجه مردم را به خود جلب کنند و آنها را علاقه مند نگه دارند. محققان معتقدند توهمات نوری ابزار مفیدی است که می توان از آن برای تعیین هوش اولیه یک فرد استفاده کرد. این کار  با آزمایش مهارت های بینایی و سطوح ادراک یک فرد از طریق تست های توهم نوری ساده انجام می شود.

حالا در این مقاله یکی از این چالش های توهم نوری در قالب یک خطای دید تشخیص شبح پیش روی شما قرار می گیرد، جایی که باید در عرض ۵ ثانیه یک روح پنهان را در اتاق مهمانی را پیدا کنید.

 آیا می توانید در ۵ ثانیه شبح پنهان در مهمانی را تشخیص دهید؟

نوشته‌های مرتبط