تست توهم نوری: آیا می توانید در ۵ ثانیه شبح پنهان در مهمانی را تشخیص دهید؟

حتما تا به حال درباره تست توهم نوری و تست خطای دید چیزهایی خوانده و شنیده اید. اگر به این قبیل تست ها و سنجش های سریع علاقمندید به شما پیشنهاد میکنیم این مجموعه از مقالات جالب و هیجان انگیز بازده درباره انواع تست خطای دید و تست توهم نوری را از دست ندهید و در این مقاله هم با تست توهم نوری تشخیص شبح در مهمانی با ما همراه باشید.

به طور خلاصه می توان گفت که سه دسته توهمات نوری وجود دارند: توهمات فیزیولوژیکی، توهمات شناختی و توهمات واقعی. همه این توهمات یک موضوع مشترک دارند و آن فریب دادن مغز و چشم انسان است. علیرغم تلاش انسان ها برای حواس جمع بودن و تمرکز و توجه روی موضوعات، اما باز توهمات نوری توانسته اند توجه مردم را به خود جلب کنند و آنها را علاقه مند نگه دارند. محققان معتقدند توهمات نوری ابزار مفیدی است که می توان از آن برای تعیین هوش اولیه یک فرد استفاده کرد. این کار  با آزمایش مهارت های بینایی و سطوح ادراک یک فرد از طریق تست های توهم نوری ساده انجام می شود.

حالا در این مقاله یکی از این چالش های توهم نوری در قالب یک خطای دید تشخیص شبح پیش روی شما قرار می گیرد، جایی که باید در عرض 5 ثانیه یک روح پنهان را در اتاق مهمانی را پیدا کنید.

تست توهم نوری تشخیص شبح در مهمانی

در تصویری که در بالا به اشتراک گذاشته شده است، صحنه مهمانی را می بینید که در آن مردم از اوقات خود لذت می برند. اما آیا چیز دیگری را از دست دادید؟

همانطور که از عنوان پیداست، یک روح پنهان در این تصویر وجود دارد و شما ۵ ثانیه فرصت دارید تا آن را ببینید. این آزمون خوبی برای مهارت های بصری شما خواهد بود.

خب چی شد؟ آیا شبح پنهان را در ۵ ثانیه پیدا کردید؟

چالش های توهم نوری یک راه عالی برای آزمایش مهارت های مشاهده و هوش یک فرد است. مطالعات نشان می دهد که تمرین منظم توهمات نوری در افزایش تمرکز و بهبود توانایی های شناختی بسیار مفید است.

آیا روح را دیده اید؟

حل این چالش مستلزم آن است که روی تصویر تمرکز کنید و سعی کنید تمام قسمت های تصویر را اسکن کنید تا هر شکلی را که به شبح شباهت دارد، پیدا کنید.

رپورتاژ

عجله کنید، تقریباً نیمی از زمان تمام شده است.

ساعت به سرعت تیک تاک می کند.

آیا هنوز روح را پیدا نکرده اید؟

زمان زیادی باقی نمانده است.

دو..

یک..

و زمان به پایان رسیده است.

کنجکاو هستید که بدانید روح کجاست؟

دیگر نگاه نکنید، راه حل زیر را بررسی کنید.

پاسخ تست: روح در سمت راست تصویر دیده می شود، که زنی با لباس بنفش است ، اگر دقت کنید پاهایش دیده نمی شود و درست از دل دیوار درآمده است.

اگر نتوانستید به این تست پاسخ درست دهید نگران نباشید چرا که تست های بیشتری داریم که می توانید خودتان را بیازمایید. کافی است روی این لینک کلیک کنید و مجددا به بازی آزمون و تست توهم نوری برگردید! موفق باشید.

نوشته‌های مرتبط