بهترین روش تبلیغات برای مغازه + 11 ایده موثر

همانطور که بدون شک می دانید امروزه پیشرفت و توسعه یک کسب و کار تنها به کیفیت آن بستگی ندارد و امروزه تجارت بر پایه های بسیار زیادی استوار می شود که کیفیت یکی از آن ها می باشد. اما چه چیزی باعث می شود که یک کسب و کار خوب به بالاترین درآمد ممکن برسد و دیگری با وجود کیفیت بالا چندان کار به جایی نبرد ؟ بدون شک تبلیغات همان فاکتور مهمی است که کسب و کار های مختلف را متمایز می کند. اما بهترین روش برای تبلیغات مغازه چیست ؟

با ما در این صفحه همراه باشید و در خصوص بهترین روش برای تبلیغات مغازه به اطلاعات مورد نیاز خود دست پیدا کنید.

منظور از تبلیغات مغازه چیست ؟

تبلیغات یا advertisemnt یکی از مهم ترین رکن های اساسی کسب و کار در عصر امروزه می باشد که به معنی معرفی و نمایان کردن مزایای یکی انتخاب به مردم می باشد. در حقیقت در تبلیغات سعی بر آن است که مزایای مهمی که یک مرکز با انتخاب مغازه و کسب و کار شما از آن برخوردار می شوند برای آن ها بیان شود و رغبت بیشتری برای استفاده از آن در شما ایجاد شود. بدیهی است که استفاده از بهترین روش تبلیغات مغازه در اینجا مهم می شود که به بهترین شکل ممکن این مزایا معرفی و رغبت بیان شده ایجاد شود.

تبلیغات موثر چه ویژگی هایی دارد ؟

تبلیغات موثر ویژگی هایی دارد که بدون شک بهترین روش را با سایر روش های معمولی تر متمایز می کند. از این رو بدیهی است اگر می خواهید بهترین نتیجه را داشته باشید باید ویژگی های تبلیغات موثر را بشناسید که به این شرح می باشد :

  1. تبلیغات باید سریع باشد ! شما سال ها وقت ندارید تا مشتری جذب کنید بلکه باید با اولین تبلیغات حداقل مشتری جذب نمایید.
  2. تبلیغات باید آسان باشد ! شما صاحب یک کسب و کار هستید نه یک بازار یاب پس باید روشی را انتخاب کنید که در اداره کارتان خللی ایجاد نکند و به آسان صورت بگیرد.
  3. تبلیغات باید ارزان باشد ! شما می خواهید سود کسب کنید. یک روش گران هرچند درآمد زیادی داشته باشد ولی به علت هزینه بالا سود را پایین آورده و امکان مدیریت کسب و کار را محدود می کند.
  4. تبلیغات باید هدفمند باشد ! اگر روش منتخب شما هدفمند نباشد شاید هزاران نفر کسب و کار شما را ببینند اما 100 نفر نیز جذب آن نشوند چرا که کسب و کار شما به افرادی که به دنبال آن می گردند نشان داده نشده است.
  5. در آخر تبلیغات باید هوشمند باشد ! یعنی به دور از اغراق و به شیوه ای درست مزایای کسب و کار شما را بیان کند که مخاطب قانع شود !

این چند ویژگی مهم باید در روشی که انتخاب می کنید وجود داشته باشد در این صورت می توانید مطمئن باشید که بهترین روش برای تبلیغات مغازه را پیدا کرده اید. در ادامه چند روش تبلیغات با این ویژگی ها به شما معرفی می کنیم

بهترین روش برای تبلیغات مغازه چیست ؟ (11 ایده موثر)

بهترین روش هایی که شما می توانید برای تبلغات مغازه به کار بگیرید در چند کتگوری تقسیم می شود که اعم است از حضوری و فیزیکی یا مجازی. در ادامه بهترین روش های هر کدام را بیان می کنیم.

تبلیغات مجازی

بدون شک روش های مجازی از بهترین روش برای تبلیغات مغازه می باشند چرا که امروزه نه تنها بخش بسیار زیادی از کار مردم  در اینترنت است بلکه در حقیقت این خود مردم هستند که خدمات و نیاز های خود را در این بستر جست و جو می کنند و از این روست که تبلیغات مجازی مهم است.

1.میدانه

میدانه یکی از سامانه های پر بازدید کننده در گوگل می باشد که در حقیقت برای معرفی بهترین کسب و کار ها در هر محله و شهر ساخته شده است و از این رو عرضه را به تقاضا می رساند. در حقیقت هم مردمی که به دنبال یک خدمات در نزدیکی خود می گردند از طریق میدانه به خواسته خود می رسند و هم فروشنده می تواند برای تبلیغات به میدانه مراجعه کند تا مشتری را مستقیما به سمت کسب و کار خود بیاورد.

بهترین روش برای تبلیغات مغازه

اما میدانه چطور این کار را می کند ؟ ساده است ! میدانه به کمک علم تخصصی سئو در لینک های اول گوگل در بسیاری از کسب و کار ها قرار گرفته است و به تفکیک هر شهر و محله جایگاهی در گوگل دارد که روزانه هزاران نفر مشتری واقعی که در حقیقت به دنبال همان کسب و کار می گردند را به سمت خود جذب می کند. بدیهی است که چنین کسب و کاری می تواند یکی از بهترین روش برای تبلیغات مغازه باشد.

خوب است بدانید که میدانه نام و نشان خود کسب و کار و مغازه شما را به عنوان بهترین معرفی می کنم و در حقیقت یک شهرت مستقل برای خود کسب و کار جدا از میدانه ایجاد می کند.

رپورتاژ

شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص تبلیغات در میدانه بر روی لینک رو به رو کلیک کنید : میدانه

2.استفاده از سایت های واسطه

بسیاری از سایت های بسیار پر بازدید کننده هستند که روزانه میلیون ها نفر به دنبال خرید کالای مورد نظر خود از آن ها می باشند. این سایت ها می توانند بهترین بهترین روش برای تبلیغات مغازه باشند چرا ؟ چون اولا مشتری به ان ها اعتماد دارد و دوما مشتری حقیقی در آن وجود دارد که واقعا به دنبال کالا و خدمات شما می گردند. اما باید در نظر داشته باشید که این سایت ها ممکن است از سود شما بکاهد و شما خود شخصا یک شهرت و اعتبار نخواهید داشت. بلکه نام و نشان شما پشت این سایت ها مخفی می شود و مشتری شما را نمی شناسد.

3.استفاده از سایت های تخفیف دار

بدون شک همه مردم عاشق تخفیف اند و تخفیف به معنی کاهش کیفیت نیست بلکه به معنی خریداری محصولات با کیفیت تر با قیمت مناسب تر می باشد. از این روست که مردم زیادی خدمات و کسب و کار مورد نیاز خود را در این سایت ها جست و جو می کنند و وقتی اسم برند و مغازه شما را در بین آن ها می بینند قطعا به علت قیمت مناسب بیشتر ترغیب می شوند تا خرید مورد نظر خود را انجام دهند.

4.تاسیس صفحه در شبکه های اجتماعی

از دیگر بهترین روش برای تبلیغات مغازه می توان بدون شک به ساخت یک صفحه مستقل در فضا های مجازی اشاره کرد. امروزه این شبکه های مجازی خود از الگوریتم های خاص خود برخوردار می باشد که اگر شما به درستی آن ها را طی کنید با کمترین هزینه خود به تبلیغات کسب و کار و جذب مشتری حقیقی پرداخته اید. هرچند که این روش مانند سایر روش هایی که فوقا گفتیم سریع نمی باشد اما می تواند در دراز مدت یک پشتوانه خوب برای کسب و کار شما باشد.

5.راه اندازی سایت

در آخر بدون شک بهترین روش برای تبلیغات مغازه این است که خود یک سایت در گوگل داشته باشید ! در این صورت مردم هم جنس و کالایی که می فروشید را مشاهده می کنند هم راحت تر اعتماد می کنند هم قیمت محصول را می بینند و هم به صورت آسان بدون نیاز به درگیر کردن شما به صورت مجزا به خرید از طریق سایت می پردازند.

از طرف دیگر تاسیس این سایت می تواند خود با سئو شدن همراه باشد و از طریق قرار گیری در لینک های اول گوگل خود بازدید کنندگان زیادی را به خود جذب کند که البته ممکن است مدت های زیادی طول بکشد.

تا زمانی که روش های طولانی به نتیجه برسند به شما پیشنهاد می کنیم برای تضمین سود خود از روش های سریع تر مانند میدانه استفاده کنید.

بهترین روش برای تبلیغات مغازه

تبلیغات حضوری

در آخر به کار گیری یک روش کارآمد به صورت فیزیکی و حضوری نیز می تواند بدون شک در تبلیغات تاثیر زیادی داشته باشد. تبلیغات حضوری معمولا مشتری های محلی را جذب می کنند و همین نیز می تواند عایدی قابل توجهی داشته باشد. ایده هایی که می توانید به عنوان بهترین روش برای تبلیغات مغازه در نظر داشته باشید به این شرح می باشد :

  • 6.ابتدا ظاهر فروشگاه خود را شیک و متفاوت کنید چرا که همین بهترین تبلیغات می باشد.
  • 7.تراکت پخش کنید اما در تراکت خود جذاب ترین ویژگی های فروشگاه خود مانند تخفیف های کوتاه مدت و قیمت های خود را بیان کنید.
  • 8.اگر در جشنواره خاصی به سر می برید حتما آن را به صورت بزرگ در یک بنر ذکر کنید و برای آن نیز تراکت پخش کنید
  • 9.تراکت های مربوط به فروشگاه خود را در سوپر مارکت ها و .. مکان های پر رفت و آمد قرار دهید.
  • 10.سعی کنید متن تبلیغات حضوری شما کوتاه اما پر محتوا باشد تا در یک نگاه مخاطب را جذب کند.
  • 11.تراکت ها را در بازار محلی پخش کنید چرا که در مکان های دورتر تاثیر کمتری دارد مگر آنکه شهرت یا کیفیت محصولات شما بسیار متفاوت باشد.

امیدواریم این مطلب در خصوص بهترین روش برای تبلیغات مغازه مفید بوده باشد.

Meidane.com

نوشته‌های مرتبط