انواع غذا با میگو: ۱۰ طرز تهیه میگو ساده اما واقعا لذیذ و جدید

به دنبال روش های پخت میگو با شیوه های عالی هستید که هم سریع آماده شوند و هم خوشمزه باشند؟ خوب در این نوشتار چندین و چند دستور پخت میگو و انواع غذا با میگو را خواهید دید! برای کشف این چند طرز تهیه میگو ساده اما واقعا لذیذ و جدید با ما در این نوشتار همراه باشید!

۱. پاستای میگو با سیر و لیمو

قطعا شگفت‌زده خواهید شد که می‌توانید فقط در عرض چند دقیقه این پاستای لذیذ و ظریف را آماده کنید. شما می‌توانید این غذا را با تکه‌های نان سرو کنید که تمام سس لیمو و سیر را جذب خود کنند.

مواد لازم:

– ۲ قاشق غذاخوری روغن زیتون

– ۴۵۰ گرم میگوی خام پوست کنده و تمیز شده

– ۳ حبه سیر، نازک برش خورده

– ۱ قاشق غذاخوری آب لیمو

– ۱ قاشق چایخوری پودر زیره سبز

– ۴/۱ قاشق چای خوری نمک

– ۲ قاشق غذاخوری جعفری تازه

– پاستا یا برنج گرم و پخته شده

طرز تهیه میگو با سیر و لیمو

در یک تابه‌ی بزرگ، روغن را روی حرارت متوسط تا زیاد گرم کنید؛ میگو را به مدت ۳ دقیقه داخل تابه تفت بدهید. سیر، آب لیمو، زیره و نمک را به آن اضافه کنید. اجازه بدهید بپزد و تا زمانی که میگو به رنگ صورتی روشن دربیاید، ترکیب را هم بزنید. در نهایت ترکیب آماده شده را با جعفری مخلوط کنید و بعد آن را روی پاستا بریزید.

نکته‌ی بهداشتی: پختن میگو در روغن زیتون به جای کره، حدود ۳ گرم چربی اشباع را در هر وعده‌ی غذایی کم می‌کند.

* ارزش غذایی

۱ وعده: ۱۶۳ کالری، ۸ گرم چربی (۱ گرم چربی اشباع شده)، ۱۳۸ میلی‌گرم کلسترول، ۲۸۴ میلی‌گرم سدیم، ۲ گرم کربوهیدرات (۰ قند، ۰ فیبر)، ۱۹ گرم پروتئین.

۲. میگو و سبزیجات تنوری

این رسپی انواع غذا با میگو طعم بی‌نظیری دارد! و تازه، زمان زیادی هم برای پختن آن نیاز ندارید. از مارچوبه، بروکلی یا ترکیبی از هر دو استفاده کنید و یک غذای خوش طعم و مزه روی میز شام‌تان بگذارید!

میگو و سبزیجات تنوری

مواد لازم:

– ۶۸۰ گرم سیب‌زمینی، که به صورت مکعب‌های دو سانتی خرد شده

– ۱ قاشق غذاخوری روغن زیتون بکر

– ۴/۳  قاشق چایخوری نمک دریایی

– ۳ عدد لیموی متوسط

– ۴/۱  فنجان کره‌ی بدون نمک، ذوب شده

– ۱ قاشق چایخوری پودر فلفل سیاه

– ۲۲۵ گرم مارچوبه‌ی تازه، تمیز شده

– ۲۲۵ گرم کلم بروکلی خرد شده

– ۴۵۰ گرم میگو پوست کنده

– ۲ قاشق غذاخوری گشنیز تازه و خرد شده

طرز تهیه میگو و سبزیجات تنوری

– فر را روی دمای ۴۰۰ درجه از قبل گرم کنید. سیب‌زمینی را در یک تابه‌ی فر (۳۸ در ۲۵ به عمق دو و نیم سانت) یک ردیف بچینید. روغن زیتون را روی سیب‌زمینی‌ها بریزید. ۴/۱ قاشق چایخوری نمک دریا را روی آن‌ها بپاشید. هم بزنید تا ترکیب شوند. ۳۰ دقیقه آن‌ها را بپزید. در همین حال، ۳/۱ فنجان آبلیمو بگیرید. آب لیمو، کره‌ی ذوب شده، فلفل سیاه و باقی نمک دریایی را با هم ترکیب کنید.

– سیب‌زمینی‌ها را از فر بیرون بیاورید. آن‌ها را هم بزنید. مارچوبه، بروکلی و میگو را روی سیب‌زمینی بریزید. مخلوط آب لیمو را روی سبزیجات و میگو بریزید.

– ترکیب را در فر قرار بدهید تا زمانی که میگو به رنگ صورتی روشن دربیاید و سبزیجات کمی نرم شوند. حدود ۱۰ دقیقه کافی است. در نهایت روی غذا را گشنیز بپاشید!

ارزش غذایی

۱ وعده: ۳۹۴ کالری، ۱۷ گرم چربی (۸ گرم چربی اشباع)، کلسترول ۱۶۸ میلی‌گرم، ۵۳۵ میلی‌گرم سدیم، ۴۱ گرم کربوهیدرات (۴ گرم قند، ۶ گرم فیبر)، ۲۵ گرم پروتئین.

۳. میگوی سرخ شده و برنج

این خوراک میگوی فوق‌العاده که یکی از خوشمزه ترین انواع غذا با میگو است پر از رنگ و مزه است طوری که به محض قرار دادن آن روی میز، ناپدید خواهد شد!

میگوی سرخ شده و برنج

مواد لازم:

– ۴ قاشق غذاخوری کره‌، جدا از هم

– ۴ تخم‌مرغ بزرگ، کمی زده‌شده

– ۳ فنجان برنج پخته و سرد

– ۱ بسته (۴۵۹۰ گرم) سبزیجات مخلوط منجمد

– ۴۵۰ گرم میگوی متوسط، پوست کنده و تمیز شده

– ۲/۱ قاشق چایخوری نمک

– ۴/۱ قاشق چایخوری فلفل

طرز تهیه میگو سرخ شده

– در یک کاسه‌ی بزرگ، ۱ قاشق غذاخوری کره را با حرارت متوسط رو به بالا ذوب کنید. تخم‌مرغ را داخل تابه بریزید. وقتی که تخم‌مرغ کمی خودش را بست، آن را از روی تابه بردارید و کنار بگذارید. تخم‌مرغ در مدت زمان آماده‌سازی باقی غذا باید گرم بماند.

– کره‌ی باقی مانده را در تابه ذوب کنید. برنج، سبزیجات و میگو را اضافه کنید. به مدت ۵ دقیقه یا تا زمانی که میگو به رنگ صورتی روشن دربیاید مواد را هم بزنید. در همین حال، تخم‌مرغ را به قطعات کوچک تقسیم کنید. تخم‌مرغ را به تابه بازگردانید. نمک و فلفل بپاشید. کمی دیگر مواد را با هم بپزید و گاهی هم آن را هم بزنید.

ارزش غذایی

۱ وعده: ۳۳۲ کالری، ۱۲ گرم چربی (۶ گرم چربی اشباع شده)، ۲۳۶ میلی‌گرم کلسترول، ۴۲۲ میلی‌گرم سدیم، ۳۳ گرم کربوهیدرات (۳ گرم قند، ۴ گرم فیبر)، ۲۱ گرم پروتئین.

۴. میگوی گشنیز و کنجد

در روزهایی که حوصله‌ی سپری کردن زمان زیادی را در آشپزخانه ندارم، سراغ درست کردن این خوراک میگو می‌روم! درست کردن‌اش فقط ۱۰ دقیقه طول می‌کشد!

میگوی گشنیز و کنجد

مواد لازم:

– ۱ قاشق غذاخوری به اضافه یک دوم فنجان سس سالاد کنجد جدای از هم

– ۴۵۰ گرم میگوی ریز، پوست کنده و تمیز شده

– برش‌های لیمو

– ۴/۱ فنجان قارچ تازه‌ی خرد شده

– ۳ فنجان برنج قهوه‌ای پخته ( اختیاری)

طرز تهیه میگو گشنیز و کنجد

در یک تابه‌ی بزرگ، ۱ قاشق غذا خوری سس کنجد را روی حرارت متوسط گرم کنید. میگو را اضافه کنید. به مدت ۱ دقیقه بپزید و هم بزنید.

– باقی سس را هم داخل تابه بریزید؛ در تابه را نگذارید و اجازه بدهید بپزد، ۱-۲ دقیقه یا تا زمانی که میگو به رنگ صورتی روشن دربیاید، کافی است. برای سرو این غذا، آب لیمو را روی آن بچلانید؛ گشنیز خردشده را هم روی آن بپاشید. در صورت تمایل، این غذا را با برنج سرو کنید.

ارزش غذایی

نصف فنجان مخلوط میگو (محاسبه شده بدون برنج): ۱۵۳ کالری، ۴ گرم چربی اشباع، ۱۳۸ میلی‌گرم کلسترول، ۴۶۱ میلی‌گرم سدیم، ۹گرم کربوهیدرات (۷ گرم قند، ۰ فیبر)، ۲۰ گرم پروتئین.

۵. میگوی لیمویی سبک

در دستور خوراک میگوی سبک که از انواع غذا با میگو است، کمی آبلیموی بیش‌تر به من کمک کرد که کالری این خوراک را  کم‌تر کنم.

میگوی لیمویی سبک

مواد لازم:

– ۴۵۰ گرم میگوی خرد شده (۲۶ تا ۳۰ عدد در هر ۴۵۰ گرم)

– ۲۲۵ گرم پاستای رشته‌ای بسیار نازک (پاستای موی فرشته)

– ۱ قاشق غذاخوری کره

– ۱ قاشق غذا خوری روغن زیتون

– ۲ پیازچه، نازک برش خورده

– ۴ حبه سیر خرد شده

– ۲ فنجان آب مرغ کم نمک

– ۲ قاشق چایخوری پوست لیمو رنده شده

– ۳ قاشق غذاخوری آب لیمو

– نصف قاشق چایخوری فلفل تازه پودرشده

– ۴/۱ قاشق چایخوری نمک

– ۴/۱ قاشق چایخوری پودر فلفل قرمز

– ۴/۱ فنجان جعفری تازه

– پنیر پارمسان رنده شده، اختیاری

طرز تهیه میگو لیمویی

– میگوها را پوست بکنید و دم آن‌ها را جدا کنید. هر میگو را از طول نصف کنید. پاستا را طبق دستورالعمل موجود روی بسته بپزید.

– در یک تابه‌ی بزرگ و نچسب، کره و روغن را روی حرارت متوسط تا زیاد گرم کنید. میگو، پیازچه و سیر را اضافه کنید. بپزید و هم بزنید تا زمانی که میگو به رنگ صورتی دربیاید، حدودا ۲-۳ دقیقه کافی است. میگو را از تابه به یک ظرف دیگر منتقل کنید.

– آب مرغ، پوست لیمو، آب لیمو، فلفل، نمک و فلفل قرمز را به همان تابه اضافه کنید. ترکیب را روی حرارت بگذارید تا بجوشد؛ طبخ کنید تا زمانی که حجم مایع کمی کاهش بیابد، حدود ۱ دقیقه کافی است. میگو را دوباره به تابه منتقل کنید؛ حرارت بدهید. شعله را خاموش کنید.

– پاستا را آبکش کنید. بین چهار کاسه تقسیم کنید. ترکیب میگو را روی آن‌ها بریزید؛ در نهایت جعفری روی غذا بپاشید. در صورت تمایل، با پنیر پارمسان سرو کنید.

ارزش غذایی

۱ وعده: (محاسبه شده بدون پنیر): ۳۷۸ کالری، ۱۰ گرم چربی (۳ گرم چربی اشباع)، کلسترول ۱۴۶ میلی‌گرم، سدیم ۴۰۵ میلی‌گرم، کربوهیدرات ۴۲ گرم (۳ گرم قند، فیبر ۵ گرم)، پروتئین ۲۹ گرم.

۶. خوراک میگوی کریل

این خوراک میگو زمانی خوشمزه‌تر می‌شود که شب تا صبح در یخچال بماند و مزه‌ها حسابی به خورد هم بروند! پس این دستور را از فهرست انواع غذا با میگو حتما امتحان کنید.

خوراک میگوی کریل

مواد لازم:

– ۴/۱ فنجان آرد همه منظوره

– نصف فنجان روغن کانولا

– ۱ پیاز متوسط، خرد شده

– ۱ فلفل دلمه‌ای سبز متوسط، خرد شده

– ۱ ساقه کرفس، خرد شده

رپورتاژ

– ۱ حبه سیر، خرد شده

– ۱ قوطی (۴۰۰ گرم) گوجه‌فرنگی خردشده

– ۱ قوطی (۱۷۰ گرم) رب گوجه‌فرنگی

– ۴ برگ بو

– ۱ قاشق غذا خوری سس ووسترشر

– نصف قاشق چایخوری سس فلفل قرمز

– نمک و فلفل برای بهبود مزه

– ۱ کیلو میگوی تازه یا منجمد خرد شده، پوست کنده و تمیز شده

– برنج پخته‌ی داغ

طرز تهیه میگو کریول

– در یک تابه‌ی بزرگ سنگین، آرد و روغن را ترکیب کنید تا نرم شوند. روی حرارت متوسط هم بزنید ​​تا آرد به یک رنگ قهوه‌ای عمیق دربیاید. پیاز، فلفل سبز و کرفس را اضافه کنید. اجازه بدهید تا زمانی که سبزیجات نرم شوند بپزد، ۵-۶ دقیقه کافی است. سیر را اضافه کنید؛ ۱ دقیقه دیگر بپزید. ۶ ماده‌ی بعدی را هم اضافه کنید و هم بزنید. در تابه را بپوشانید و اجازه بدهید به مدت۴ تا ۵ دقیقه روی حرارت آرام بپزد.

– میگو  را اضافه کنید. در ظرف را بردارید و اجازه بدهید روی حرارت پایین بپزد تا زمانی که میگو به رنگ صورتی دربیاید، ۵-۶ دقیقه کافی است. برگ‌های بو را دور بریزید. با برنج سرو کنید.

ارزش غذایی

هر وعده: ۳۵۸ کالری، چربی ۱۹ گرم (۳ گرم چربی اشباع)، کلسترول ۲۲۴ میلی‌گرم، سدیم ۴۴۰ میلی‌گرم، ۲۰ گرم کربوهیدرات (۱۰ گرم قند، فیبر ۳ گرم)، پروتئین ۲۷ گرم.

۷. میگوی اسپایسی با شیر نارگیل و کینوا

خوب این غذا گرچه حجم زیادی دارد اما کالری‌اش چندان بالا نیست! اگر برای ناهار میهمان دارید یک سالاد هم درست کنید و روزتان را بسازید!

میگوی اسپایسی با شیر نارگیل و کینوا

مواد لازم:

– ۱ فنجان کینوآ، شسته شده

– ۲ فنجان آب

– ۴/۱ قاشق چایخوری نمک

– ۱ قاشق چایخوری روغن زیتون

– ۱ پیاز متوسط، خرد شده

– ۱ قاشق غذاخوری ریشه‌ی زنجبیل خرد شده

– نصف قاشق چایخوری پودر کاری

– نصف قاشق چایخوری پودر زیره

– ۴/۱ قاشق چایخوری نمک

– ۴/۱ قاشق چایخوری فلفل سیاه

– ۴۵۰ گرم میگو پوست کنده و تمیز شده (۲۶ تا ۳۰ عدد میگو)

-۳ قاشق غذاخوری شیر نارگیل

– ۱ قاشق غذاخوری آب پرتقال

– ۴/۱ فنجان پودر نارگیل بوداده

– ۴/۱ فنجان گشنیز تازه خرد شده

طرز تهیه میگو اسپایسی

– در یک تابه‌ی بزرگ، کینوآ، آب و نمک را بریزید؛ وقتی که آب جوشید حرارت را کم کنید؛ اجازه بدهید ترکیب روی حرارت پایین بجوشد، در ظرف را بگذارید و اجازه بدهید به مدت ۱۲ تا ۱۵ دقیقه یا تا زمانی که مایع جذب شود روی حرارت بماند. شعله را خاموش کنید؛

– در عین حال، در یک تابه‌ی بزرگ، روغن را روی حرارت متوسط گرم کنید. پیاز را داخل تابه بریزید و به مدت ۴ تا ۶ دقیقه یا تا زمانی که نرم شود هم بزنید. زنجبیل، پودر کاری، پودر فلفل سیاه، نمک و فلفل سیاه را با پیاز مخلوط کنید. اجازه بدهید ۱ دقیقه‌ی دیگر هم بپزد.

– میگو را به مواد داخل تابه اضافه کنید و بگذارید ۳-۴ دقیقه‌ی دیگر یا تا زمانی که میگو به رنگ صورتی روشن شود، بپزید. شیر نارگیل و آب پرتقال را هم اضافه کنید؛ این غذا را می‌توانید با کینوآ سرو کنید. روی غذا پودر نارگیل و گشنیز بپاشید.

ارزش غذایی

۱ فنجان مخلوط میگو با ۴/۳ فنجان کینوآ: ۳۳۰ کالری، ۸ گرم چربی (۳ گرم چربی اشباع)، ۱۳۸ میلی‌گرم کلسترول، ۴۵۱ میلی‌گرم سدیم، ۳۷ گرم کربوهیدرات (۶ گرم قند، ۵ گرم فیبر)، ۲۶ گرم پروتئین.

۸. میگوی رزماری با اسپاگتی

اگر دنبال یک دستور غذای سریع انواع غذا با میگو هستید، این غذا خیلی زود آماده می‌شود و در عین حال مغذی و لذیذ است. آن را  با نان سیر سرو کنید تا همه‌ی اعضای خانواده بشقاب‌شان را کاملا خالی کنند!

 

مواد لازم:

– ۲۲۰ گرم اسپاگتی تهیه شده با گندم کامل

– ۱ قاشق غذا خوری روغن زیتون

– ۴۵۰ گرم میگوی خام (۳۰ تا ۴۰ عدد)، پوست کنده و تمیز شده

– ۲ حبه سیر خرد شده

– یک و نیم قاشق چایخوری رزماری تازه‌ی خردشده یا نصف قاشق چایخوری رزماری خشک و خرد شده

– ۲ فنجان اسفناج تازه

– ۲ قاشق غذاخوری آب لیمو

– ۴/۱ قاشق چایخوری نمک

– ۴/۱ قاشق چایخوری فلفل

– ۴/۱ فنجان پنیر فتای له شده

طرز تهیه میگو رزماری با اسپاگتی

– اسپاگتی را مطابق با دستور نوشته شده روی بسته طبخ کنید. نصف فنجان آب پاستا را نگه دارید.

– در همین حال، در یک تابه‌ی بزرگ، روغن را روی حرارت متوسط گرم کنید. میگو، سیر و رزماری را اضافه کنید: ۳-۴ دقیقه یا تا زمانی که میگو به رنگ صورتی روشن دربیاید، آن‌ها را بپزید و در عین حال مدام هم بزنید. در این مرحله اسفناج را اضافه کنید؛ بعد در تابه را بگذارید و اجازه بدهید مواد بپزند تا زمانی که کمی نرم شوند.

– اسپاگتی، آب لیمو، نمک و فلفل را اضافه کنید. هم بزنید تا ترکیب شوند، آب پاستا را به میزان دلخواه اضافه کنید. پنیر را روی غذا بپاشید و شعله را خاموش کنید؛ در تابه را بگذارید، اجازه بدهید مدتی همان‌طور بماند تا پنیر ذوب شود.

ارزش غذایی

یک و نیم فنجان: ۳۴۹ کالری، ۷ گرم چربی (۲ گرم چربی اشباع)، ۱۴۲ میلی‌گرم کلسترول، ۳۶۶ میلی‌گرم سدیم، ۴۶ گرم کربوهیدرات (۲ گرم قند، ۸ گرم فیبر)، ۲۹ گرم پروتئین.

۹. میگوی کبابی با پسته، لیمو و سس پستو

سس پستو به میگو طعم بی‌نظیری می‌دهد. امتحان کنید!

مواد لازم:

– ۴/۳ فنجان برگ ریحان تازه

– ۲/۱ فنجان جعفری تازه

– ۳/۱ فنجان پسته‌ی پوست کنده

– ۲ قاشق غذاخوری آب لیمو

– ۱ حبه سیر، پوست کنده

– ۴/۱ قاشق چایخوری پوست لیمو رنده شده

– نصف فنجان روغن زیتون

– ۴/۱ فنجان پنیر پارمسان

– ۴/۱ قاشق چایخوری نمک

– ۸/۱ قاشق چای خوری فلفل

– ۷۰۰ گرم میگوی خام، پوست کنده و تمیز شده

طرز تهیه میگو کبابی

– شش ماده‌ی اول را در دستگاه میکسر بریزید. دستگاه را روشن کنید تا همه‌ی مواد خوب له شوند. همچنان که دستگاه در حال کار است، به تدریج روغن را به مواد اضافه کنید. در مرحله‌ی بعد پنیر پارمسان، نمک و فلفل را اضافه کنید. اجازه بدهید مواد همچنان در دستگاه میکسر خوب ترکیب شوند. ۳/۱ فنجان پستو را به یک کاسه‌ی بزرگ منتقل کنید. میگو را به سس اضافه کنید و کاسه را تکان بدهید تا مواد به خورد میگو بروند. روی کاسه را بپوشانید و اجازه بدهید به مدت ۳۰ ثانیه در یخچال بماند.

– میگوها را داخل سیخ‌های چوبی که از قبل خیس خورده‌اند فرو کنید؛ سیخ‌های میگو را روی صفحه‌ی گریل چرب شده بچینید. در آن را بگذارید و اجازه بدهید به مدت ۵ تا ۶ دقیقه یا تا زمانی که میگو به رنگ صورتی دربیاد، بپزد. این غذا را با سس پستو سرو کنید.

ارزش غذایی

۱ سیخ همراه با حدود ۱ قاشق غذاخوری پستو: ۲۳۶ کالری، ۱۸ گرم چربی (۳ گرم چربی اشباع)، ۱۰۵ میلی‌گرم کلسترول، ۲۴۱ میلی‌گرم سدیم، ۳ گرم کربوهیدرات (۱ گرم قند، ۱ گرم فیبر)، ۱۶ گرم پروتئین.

۱۰. رول کاهو و میگو

کاهو می‌تواند در رسپی انواع غذا با میگو به عنوان یک پوسته‌ی ترد عمل کند. در واقع می‌توانید بسته به چیزی که در یخچال دارید، یک رول خوشمزه با استفاده از کاهو تهیه کنید.

مواد لازم:

– ۴/۱ فنجان سس سویا کم نمک

– ۳ قاشق غذاخوری آب لیمو

– ۲ قاشق غذا خوری به اضافه‌ی ۱ قاشق چایخوری مربای زردآلو

– ۲ قاشق غذا خوری آب

– ۲ حبه سیر خرد شده

– ۴/۱ قاشق چایخوری پودر زنجبیل

– ۱ فلفل قرمز شیرین، خرد شده

– ۲ هویج متوسط

– ۶ پیازچه

– ۳ قاشق چایخوری روغن زیتون جدا از هم

– ۴۵۰ گرم میگوی خام سایز متوسط، پوست کنده و تمیز شده

– ۲ فنجان برنج پخته و داغ

– ۸ برگ کاهوی بزرگ

طرز تهیه میگو با رول کاهو

– در یک کاسه‌ی کوچک، شش ماده‌ی اول را ترکیب کنید. با استفاده از پوست کن نوارهای بسیار نازک از هویج آماده کنید. قسمت‌های سفید پیازچه را خرد کنید؛ قسمت سبز پیازچه‌ها را از طول به دو نیم کنید.

– در یک کاسه‌ی بزرگ، ۲ قاشق چایخوری روغن را روی شعله‌ی متوسط تا زیاد حرارت بدهید. میگو را اضافه کنید و هم بزنید تا میگو به رنگ صورتی دربیاید. میگوها را به یک ظرف دیگه منتقل کنید.

– فلفل قرمز و هویج را در روغن باقی مانده به مدت ۴ دقیقه و به روش تفت روغن داغ طبخ کنید. قسمت‌های سفید پیازچه را اضافه کنید و ۱-۲ دقیقه‌ی دیگر یا تا زمانی که سبزیجات نرم شوند، هم بزنید.

– ۳/۱ فنجان سس سویا را به تابه اضافه کنید. اجازه بدهید بجوشد. میگو را اضافه کنید و همچنان ترکیب را حرارت بدهید. ۴/۱ فنجان برنج در هر برگ کاهو بریزید؛ روی برنج را نصف فنجان از مخلوط میگو بریزید. باقی سس سویا را روی ترکیب بریزید و بعد رل کنید. هر کدام را با یک نوار سبز پیازچه گره بزنید.

ارزش غذایی

۲ رل کاهو: ۳۰۶ کالری، ۵ گرم چربی (۱ گرم چربی اشباع شده)، ۱۳۸ میلی‌گرم کلسترول، ۷۷۷ میلی‌گرم سدیم، ۴۱ گرم کربوهیدرات (۹ گرم قند، ۳ گرم فیبر)، ۲۳ گرم پروتئین.

۹ دستور تهیه غذا با قارچ که واقعا محشر و خوشمزه است

منبع  تیست آو هوم
نوشته‌های مرتبط