موج آزمون انتشارات الگو در بانک کتاب بیستک

در کنکور های سراسری چند سال اخیر،درس شیمی و سبک جدید سوالات آن به چالشی برای شرکت‌کنندگان تبدیل شده است. سوالاتی که دیگر ساده نیستند و نمی توان به راحتی درصد حتی بالاتر از ۵۰ را در آنها کسب کرد. به طور کلی می توان سوالات کنکور سراسری را به دو دسته تقسیم  کرد.
۱- سوال های محاسباتی که در آنها باید برای حل سوال ، یک مرحله و در اکثر موارد،بیش از یک مرحله محاسبه انجام داد تا به گزینه درست رسید.
۲-سوال های مفهومی که در آنها به صورت ترکیبی، یک یا چند موضوع مورد پرسش قرار می گیرند . در کنکور سال۹۴ در این نوع سوال ها، سوال های شمارشی هم قرار گرفته و این موضوع باعث شد دانش آموزان برای حل سوال ها،کمی دچار مشکل شوند.شاید بپرسید که اکنون راه حل چیست؟در پاسخ باید گفت: با توجه به اینکه سطح علمی سوالات کنکور بالا رفته است، در اولین قدم، باید سعی کنید که مباحث شیمی سه سال کنکور را به صورت عمقی فرا بگیرید. پیشنهاد ما این است که از دو مرحله زیر استفاده کنید:
۱- در هر فصل از کتاب شیمی ۱۰،شیمی ۱۱ و شیمی۱۲، هدف شما این باشد که هر زیر فصل را به خوبی یاد بگیرید مفاهیم مربوط به آن فصل را کاملا درک کنید.
۲- تعداد زیادی سوال در سطح های مختلف حل کنید.
این کار به شما کمک می کند که همه ایده های ممکن برای طرح سوال را ببینید.بعد از حل هر سوال،پاسخ تشریحی آن را به خوبی مطالعه کنید و اگر سوالی دارای نکته جدید بود،علاوه بر خواندن پاسخ تشریحی، سعی کنید که از مراجع مختلف،درباره آن موضوع ، اطلاعات بیشتری جمع آوری کنید.
ما در این کتاب،سعی کردیم که در انجام هر چه بهتر و باکیفیت تر مرحله دوم به شما کمک کنیم.در آزمون های جلد دوم موج آزمون،تلاش ما این بوده است که در هر فصل،همه ایده های ممکن آورده شود و سطح های دشواری مختلف هم در سوال ها لحاظ شود.
در ابتدای هر فصل و قبل از شروع آزمون ها،تعدادی عبارت های درست و نادرست قرار داده شده است که دارای سطح دشواری ساده یا متوسط هستند.با این عبارت ها می توانید مساحت اصلی فصل مورد نظر را دوره کنید.
در آزمون های ابتدای هر فصل شیمی۱۲،نکات مهم فصل،دوره شده است و شما می توانید نکاتی را که هنوز در آنها مشکل دارید،متوجه شوید.
پس از اینکه رفع اشکال آزمون های ابتدای فصل را به خوبی انجام دادید، سعی کنید آزمون های جامع را به صورت آزمون و در زمان مشخص حل کنید و سپس با دقت، سوال ها را رفع اشکال کرده و نکات آنها را یادداشت کنید. پیش بینی ما این است که بعد از آزمون های جامع، تسلط کافی را روی مباحث آن فصل،پیدا می کنید.
بانک کتاب بیستک خرید کتاب موج آزمون شیمی دوازدهم انتشارات الگو را به شما پیشنهاد می کند.
اگر تمایل داشتید که یک  آزمون با سطح دشواری بالاتر ببینید، می توانید آزمون آخر فصل را هم حل کنید. در این آزمون ها تلاش ما این بوده است که سوال ها به صورت ترکیبی از چند نکته و یا دارای ایده جدید باشند تا شما با حل آنها، اعتماد به نفس لازم را در فصل مورد نظر، کسب کنید.

بانک کتاب بیستک خرید آنلاین کتاب کمک درسی موج شیمی دوازدهم انتشارات الگو را به شما عزیزان و علاقه مندان پیشنهاد میکند.

مولفان : مسعود جعفری ، امیر حسین معروفی

هدف‌مان از نوشتن این کتاب فراهم آوردن مسیری است که در آن هم بتوانید مطالب کتاب حسابان دو را یاد بگیرید و بر آنها مسلط شوید و هم مطالب کتاب های ریاضی ۱ و حسابان ۱ را مرور کنید. این کتاب ۱۳ فصل دارد. به جز فصل سیزدهم هر فصل از چند درس تشکیل شده است. فصل سیزدهم ویژه آزمونهای جامع است. مباحث کتاب حسابان ۲ را در پنج فصل نخست گنجانده ایم. هر یک از اینها در صورت لزوم با درس‌هایی از کتابهای ریاضی ۱ و حسابان ۱ که پیش زمینه درس های متناظر شان از کتاب حسابان ۲ هستند شروع می شود. هفت فصل بعدی مربوط به کتابهای ریاضی ۱ و حسابان یک هستند. در درس نامه ها مطالب را با جزئیات کامل همراه با مثال های کلیدی و آموزنده آورده‌ایم. در انتهای هر درس چندین پرسش به عنوان دستگرمی آمده است. این پرسش ها معیاری است برای این که بفهمید تا چه حد درس را خوب یاد گرفته اید. پس از آن نوبت آزمون هاست. هر آزمون ده پرسش دارد. تلاش کردیم در هر آزمون همه مطالب مربوط به درس را بگنجانیم. البته اگر درسی چند آزمون داشته باشد معمولاً هرچه جلوتر بروید آزمون‌ها دشوارتر می شوند. در انتهای هر فصل هم چند آزمون فصل آورده‌ایم که شامل آزمون های تالیفی و برگزیده کنکور های سراسری است. فایل pdf این آزمون های تالیفی را می توانید با اسکن کیو آر کد انتهای پیشگفتار یا از طریق سایت انتشارات الگو دریافت کنید. سوال های مربوط به کنکور را در همین کتاب آورده ایم. برای هر مطلبی که در درسنامه آمده است یک شماره اختصاص داده ایم که بتوانیم خواننده را به آن ارجاع دهیم. کل مطالب این کتاب را در ۳۵۹ گام تنظیم کرده‌ایم. در کنار هر آزمون یک جدول راهنمایی ارجاع قرار دادیم که در آن مشخص کرده ایم برای حل هر سوال چه مطالبی مورد نیاز است. شماره این مطالب را در کنار شماره سوال در ستون گام آورده ایم. توصیه می‌کنیم اگر نتوانستید سوالی را حل کنید قبل از اینکه به پاسخنامه تشریحی مراجعه کنید گام های اشاره شده در درسنامه را پیدا کنید و مطالعه نمایید. پاسخ پرسشهای دستگرمی و آزمونهای این کتاب در جلد دوم آورده شده است. می توانید نسخه چاپی جلد دوم را تهیه کنید همینطور می توانید فایل پی دی اف آن را با اسکن کیو آر کد پشت جلد کتاب یا از سایت انتشارات الگو دریافت کنید. یادآوری می کنیم که اگر این کتاب را دارید لازم نیست که کتاب موج آزمون ریاضی رشته ریاضی را تهیه کنید زیرا این کتاب شامل آزمون های کتاب موج آزمون نیز است. وظیفه خود می دانیم از همکاران عزیزمان در نشر الگو خانم ها هاله ایمانی و فهیمه گودرزی و عاطفه ربیعی برای مطالعه و ویرایش کتاب خانم ها لیلا پرهیزکاری و راضیه صالحی برای صفحه‌آرایی و خانم سکینه مختار مسئول واحد ویراستاری و حروفچینی انتشارات الگو تشکر و قدردانی کنیم. همچنین از آقای آریس آقانیانس برای کمک به ویرایش کتاب سپاسگزاریم. مولفان آقایان کاظم اجلالی و ارشک حمیدی.
بانک کتاب بیستک امکان خرید اینترنتی کتاب‌های مختلف را با ۲۰ تا ۵۰ درصد تخفیف و ارسال رایگان فراهم می‌سازد.
معمولا هیچ گزینه‌ای در کنار کیفیت کالای اجناس یک فروشگاه به جز تخفیف، نمی‌تواند سیلی از مشتریان را به سوی خود به راه بیاندازد؛ به‌خصوص اگر این تخفیف مربوط به فعالیت خرید و فروش کتاب‌های کمک درسی و کنکوری باشد که نیاز مبرم این ماه‌های پایانی سال برای بچه‌های کنکوری است. از طرفی با وجود شرایط کرونایی امروز شنیدن خبرهای تخفیفی اجناس به‌صورت حضوری، میل به خرید را به خاطر خطر سلامتی، کاهش می‌دهد؛ اما در چنین وضعیتی نقش پُررنگ بانک کتاب‌هایی همچون بانک کتاب بیستک، بسیار نمایان می‌شود. بانک کتاب بیستک با تخفیف‌های فراوان و تنوع محصولات در جهت ایجاد آرامش برای دانش‌آموزان و کنکوری‌های عزیز در شرایط ویژه‌ی روزهای پایانی پاییز، زمستان خوبی را برای دانش‌آموزان عزیز رقم زده است.

رپورتاژ

با توجه به مزایای ذکر شده برای خرید از بانک کتاب بیستک به همه دانش آموزان و پشت کنکوری‌های عزیز و سایر اهل مطالعه پیشنهاد می‌‌شود، تا از این فروشگاه کتاب اینترنتی بازدید به عمل آورید تا به سادگی هر چه تمام‌تر کتاب‌های مورد نظر خودتان را تهیه کنید و از مطالعه آن لذت ببرید. هدف ما در این بانک کتاب ایجاد سهولت بیشتر برای تهیه کتاب  توسط کتاب‌خوانان و به ویژه تهیه کتاب‌های کمک درسی و کنکور توسط دانش آموزان از انتشارات مختلف می‌باشد. در این راستا با ایجاد امکان ارسال رایگان کتاب و تخفیفات ویژه سعی نمودیم به هدف خود نزدیک شویم.

حتی اگر یک بار خرید از بانک کتاب را تجربه کنید، این روش خرید یک عادت همیشگی برای شما خواهد شد. عادتی که می توانید به یاری آن یک سبد کتاب را با یک کلیک ساده، در هر کجای ایران جلوی در خانه خود تحویل بگیرید. بانک کتاب بیستک یک فروشگاه اینترنتی کتاب و همراهی مطمئن برای دانش آموزان، دانشجویان و افراد اهل مطالعه است.

همکاران ما بعد از دریافت سفارش کتاب از شما مشتریان عزیز با در نظرگرفتن  زمان ارسال و تهیه کتاب‌های مورد نظرتان حتی از نوع کمیاب تمام سعی خود را می‌کنند که در کمترین مدت، سفارشات شما را به درب منزل آورده و تحویل دهند.

موج آزمون انتشارات الگو در بانک کتاب بیستک

بانک کتاب بیستک

با مدیریت اصغر محلاتی

نوشته‌های مرتبط