فرنچ ناخن: 60 مدل طراحی ناخن کوتاه بسیار شیک در 2023

آیا به فکر تغییر مدل ناخن تان هستید؟ دوست دارید ناخن هایتان را کوتاه نگه دارید اما هیچ ایده‌ای برای فرنچ و طراحی ناخن خود ندارید؟ این مقاله به دردتان می‌خورد. در این مقاله چندین مدل ناخن بسیار زیبا و ۶۰ مدل فرنچ و طراحی ناخن برای ناخن های کوتاه به همراه عکس و راهنمای گام به گام طراحی به شما آموزش می دهیم. با ما همراه باشید.

مدل ناخن: ۶۰ مدل فرنچ و طراحی ناخن برای ناخن های کوتاه

چه کسی گفته شما نمی‌توانید روی ناخن کوتاه طراحی کنید؟ مهم نیست بوم نقاشی بزرگ یا کوچک باشد، چشمه‌ی هنر همیشه جوشان است. این دقیقا چیزی است که هنر را می‌سازد.

نگه‌داری از ناخن کوتاه بسیار آسان‌تر است. ناخن‌های من بسیار شکننده است، بنابراین دغدغه‌ی رشد نکردن آن را به خوبی درک می‌کنم. حتی اگر ناخن‌هایم کوتاه باشد، دوست دارم کمی هنرمندی به خرج بدهم. بنابراین اگر شما هم مثل من هستید در این مقاله با ما همراه باشید تا شما را با طرح‌های ساده‌ای آشنا کنیم که خودتان می‌توانید انجام دهید!

۵۰ مدل طراحی ناخن شیک با لاک و اکلیل در خانه برای ۱۴۰۲

مدل های آسان طراحی ناخن برای ناخن های کوتاه

به این ۶۰ مدل ناخن طراحی مد روز برای ناخن های کوتاه نگاهی بکنید.

۱. ناخن‌های فیروزه‌ای و طلایی

فرنچ ناخن

با این مانیکور ظاهر زیبای سنگ‌های فیروزه و طلا را به ناحن‌هایتان بدهید. تنها چیزی که لازم دارید لاک طلایی و لاک فیروزه‌ای، و یک کیسه‌ی پلاستیکی است. ابتدا لاک فیروزه‌ای را به ناخن‌هایتان بزنید، سپس کمی از لاک طلایی را روی کیسه‌ی پلاستیکی مچاله‌شده بزنید و با آن به آرامی روی ناخن‌ها ضربه بزنید تا اثر دلخواه‌تان را ایجاد کنید.

تست توهم نوری: آیا می توانید در ۵ ثانیه شبح پنهان در مهمانی را تشخیص دهید؟

۲. طراحی ناخن گرافیتی

سادگی یک سبک است. این مانیکور دو رنگ طلایی و مشکی بسیار آسان است و به ابزار خاصی نیاز ندارد. برای ایجاد این طرح شبیه به گرافیتی، لاک اضافی را از برس لاک بگیرید و به صورت خطوط در هم روی ناخن بکشید. انجام شد!

۳. ناخن راه راه

در گذشته راه راه بیش‌تر برای محیط‌های اداری به کار می‌رفت. اما اکنون به آسانی در هر لباسی به چشم می‌خورد. پس چرا الهام‌بخش طراحی مدل ناخن نباشد؟ این مانیکور بسیار آسانِ راه راه فقط به لاک طراحی نیاز دارد. پس از این‌که لاک سفید را به ناخن‌هایتان زدید، با رنگ مدنظرتان مانند تصویر خطوط موازی را روی ناخن بکشید. اگر می‌خواهید خلاقیت بیش‌تری به خرج دهید، می‌توانید از رنگ‌های متفاوت برای هر ناخن استفاده کنید، اما حتما از رنگ‌های پاستلی استفاده کنید تا از نظر زیبایی‌شناختی ظاهری مطبوع داشته‌باشد.

شخصیت شناسی دست دادن: ۱۱ مدل دست دادن که شخصیت تان را فاش می کنند

۴. طراحی ناخن قلبی

با قلب‌های روی ناخن‌تان عشق بپراکنید. می‌توانید این مانیکور را با کشیدن یک قلب درون قلبی دیگر با تناژهای مختلف صورتی انجام دهید. اگر کارتون دختران قدرتمند دیده باشید و تیتراژ آن را به یاد داشته‌باشید احتمالا می‌دانید درباره‌ی چه چیزی صحبت می‌کنم!

۵. آموزش مانیکور خشن

این مدل شیک و جالب است، این‌طور نیست؟ شما می‌توانید این مدل را خیلی سریع طراحی کنید! تنها چیزی که نیاز دارید دو رنگ لاک ناخن به انتخاب خودتان است. از یک رنگ برای کل ناخن استفاده کنید، با رنگ دوم تقریبا کل ناخن را لاک بزنید، فقط یک فاصله‌ی باریک نزدیک پوست باقی بگذارید. در نهایت روی کل ناخن لایه‌ی نهایی را بزنید و تمام!

مدل ناخن ۶. طراحی ناخن ابر و بادی

هنرمند درون‌تان را به فعالیت وادار کنید! برای ایجاد این ظاهر ابر و بادی فقط به یک قلم‌موی نقاشی و چند رنگ لاک احتیاج دارید. ابتدا، باید لاک سفید به ناخن‌هایتان بزنید. سپس قلم‌مو را به لاک آغشته کنید و داخل آب بزنید. با استفاده از انگشت لاک قلم‌مو را روی ناخن‌ها بپاشید. این کار را با چند رنگ تکرار کنید تا به ظاهری که در تصویر می‌بینید دست پیدا کنید.

۷. طراحی ناخن سیاه و سفید مدل دالی

اوه، سیاه و سفید! اگر بگویم همه‌چیز را سیاه و سفید دوست دارم اغراق کرده‌ام. اما این رنگ‌ها برای هر فصل و هر سلیقه‌ای مناسب است. سیاه و سفید هرگز نمی‌تواند انتخاب اشتباهی باشد. تمام کاری که باید برای این مانیکور انجام دهید این است که لاک سفید بزنید و مانند تصویر یک خط منحنی هلالی‌شکل با مشکی بکشید. حالا داخل آن را با رنگ مشکی پر کنید و روی آن لایه‌ی نهایی را بزنید.

۸. طراحی ناخن آمبره

درحال‌حاضر آمبره انتخاب به‌روزی است! چون همه‌جا، برای مو، پوشاک و طراحی ناخن دیده می‌شود. بنابراین این فهرست بدون آموزش آمبره ناقص خواهدبود، این‌طور نیست؟ برای این مدل باید اول ناخن‌تان را لاک صورتی ملایم بزنید. سپس روی یک پد آرایشی رنگ‌ها را از آبی به بنفش به ترتیب درجه‌ی تیرگی بزنید تا هنگامی که آن را روی ناخن‌تان می‌زنید اثر آمبره ایجاد کند. لاک اضافی را با گوش پاک‌کن از اطراف ناخن‌تان پاک کنید و روی آن لایه‌ی نهایی اکلیلی را بزنید.

مدل ناخن ۹. طراحی ناخن هندسی و گل رز

این مدل برای بهار و تابستان عالی است و مستلزم کمی صبوری و دقت است. از رنگ سفید برای پایه‌ی تمام ناخن‌ها استفاده کنید، لاک صورتی روشن را بردارید و لاک اضافی برس آن را با یک برس باریک بگیرید. به آرامی دایره‌های کوچک بکشید به‌طوری که روی زمینه‌ی سفید، ظریف به نظر برسد. با کمک چسب نواری باریک، خطوط متقاطع روی ناخن ایجاد کنید به‌طوری که وقتی روی آن لاک زیتونی زدید، یک طرح هندسی به‌دست بیاید. با استفاده از همین رنگ برای گل‌های صورتی برگ‌های ظریف بکشید. طراحی شما تمام شد!

۱۰. طراحی ناخن پاییزی صورتی

تمام چیزی که این مانیکور ساده و بامزه نیار دارد، شامل چند مرحله است. با یک صورتی پاستلی به عنوان پایه شروع کنید. با لاک طراحی مشکی روی ناخن انگشت حلقه یک طرف برگ را طراحی کنید. سپس با لاک سفید طرف دیگر برگ را طراحی کنید. برای این‌که کمی زرق و برق به آن بدهید، همان‌طور که در تصویر می‌بینید، در محل تلاقی سفید و مشکی، کمی لاک اکلیلی نقره‌ای بزنید. برای سایر ناخن‌ها با همین رنگ‌ها طرح‌های راه راه و خال خالی بزنید.

۱۱. طراحی ناخن راه راه صورتی و نقره‌ای

برای طراحی این مدل، ابتدا یک لاک صورتی تند به عنوان پایه بزنید. وقتی خشک شد، با کمک چسب نوار‌های باریک روی ناخن ایجاد کنید و روی آن لاک نقره‌ای بزنید. همان‌طور که در تصویر می‌بینید، نوارهای نقره‌ای و سفید را روی ناخن ایجاد کنید. شما می‌توانید این طرح را روی همه‌ی ناخن‌ها بزنید یا یک شعله‌ی صورتی و نقره‌ای مانند تصویر طراحی کنید.

مدل ناخن ۱۲. خطوط رنگی برای ناخن‌های کوتاه

در این مانیکور که از لباس راه راه الهام گرفته شده‌است، فقط از خطوط صاف و منظم استفاده شده‌است. با پایه‌ی سفید شروع کنید و برای ترسیم خطوط، از قلم‌موهایی با اندازه‌های مختلف استفاده کنید. اگر مطمئن نیستید که بتوانید با دست خالی خطوط را ترسیم کنید، می‌توانید از چسب استفاده کنید تا خطوط صاف و تمیز بکشید.

۱۳. مانیکور نیمه‌ی ماه با لاک براق

برای طرح نیمه‌ی ماه به عنوان پایه از یک لاک به رنگ پوست استفاده کنید. سپس انتهای ناخن را با برچسب دایره‌ای به شکل نیمه‌ی ماه بپوشانید. بقیه‌ی ناخن را لاک مشکی براق بزنید. برای ایجاد درخشش فقط در لبه‌ی ناخن از لاک اکلیلی مشکی استفاده کنید و روی لایه‌ی نهایی را بزنید.

۱۴. ناخن‌های مثلثی

برای مانیکور مثلثی از لاک رنگ پوست برای زمینه استفاده کنید. وقتی خشک شد، با نوارچسب‌های باریک مانند تصویر مثلث را ایجاد کنید. اکنون با استفاده از قلم‌مویی کوچک هر مثلث را با رنگی متفاوت پر کنید. شما مدل مثلثی را طراحی کردید!

مدل ناخن ۱۵. ناخن پاریسی

برای مانیکور پاریسی به دو رنگ لاک احتیاج دارید، یک لاک سیاه و یک رنگ گلبهی خیلی ملایم. تمام ناخن‌ها را، به جز انگشتی که می‌خواهید متفاوت باشد، لاک گلبهی بزنید. باید به این ناخن لاک سیاه بزنید، سپس با رنگ گلبهی آن را خال خالی کنید. در مرحله‌ی بعد با استفاده از لاک طراحی سیاه، مانند تصویر طرح برج ایفل را ترسیم کنید.

۱۶. مدل طراحی ناخن هندسی با سبز و سفید

می‌توانید این طرح‌های هندسی را با کمک چسب نواری ایجاد کنید. از رنگ سفید برای پایه استفاده کنید. سپس چسب را برش دهید و به گونه‌ای روی ناخن بچسبانید که طرح هندسی دلخواه‌تان را ایجاد کند. سپس آن را با لاک سبز پر کنید. چسب را بکنید و لایه‌ی نهایی را روی آن بزنید. هم‌چنین می‌توانید با استفاده از رنگ‌های مختلف به طرح‌تان تنوع بدهید.

۱۷. یین و یانگ صورتی

احتمالا درباره‌ی یین و یانگ سفید و سیاه چیزهایی شنیده‌اید اما آیا تا به حال یین و یانگ صورتی و سیاه دیده‌اید؟ خب، اگر ندیده‌اید، وقت‌اش رسیده آن را امتحان کنید! از یک صورتی تند برای پایه استفاده کنید. با استفاده از لاک سیاه مانند تصویر یک موج ترسیم کنید. روی قسمت صورتی یک نقطه‌ی سیاه، و روی قسمت سیاه یک نقطه‌ی صورتی بگذارید. می‌توانید با استفاده از برق ناخن به عنوان لایه‌ی نهایی کمی درخشش به آن بدهید.

مدل ناخن ۱۸. طرح تور صورتی برای ناخن کوتاه

برای این مدل از دو رنگ صورتی مختلف برای زمینه‌ی ناخن‌ها استفاده کنید. روی صورتی روشن‌تر با لاک طراحی سفید طرح چهارخانه ترسیم کنید. این طرح را روی گوشه‌ی بیرونی ناخن بزنید. طراحی را مطابق تصویر ادامه دهید تا یک طرح توری زیبا روی ناخن‌تان پیاده کنید! می‌توانید روی ناخن‌هایی که به رنگ صورتی تیره هستند طرح خال خالی بزنید.

۱۹. ناخن شورون

برای اجرای این طرح شورون قرمز، سفید، و آبی از رنگ قرمز برای پایه‌ی ناخن‌تان استفاده کنید. سپس مطابق تصویر روی ناخن چسب بزنید و روی آن لاک آبی بزنید. همین کار را با رنگ سفید انجام دهید. چسب را با ملایمت بکنید و لایه‌ی نهایی را روی ناخن بزنید. به همین سادگی!

۲۰. طراحی ناخن رنگین‌کمانی

این یکی خیلی خیلی آسان است و وقت زیادی از شما نمی‌گیرد. از سفید برای پایه استفاده کنید. با استفاده از سنجاق سر یا گوش پاک‌کن نوک‌تیز یا حتی خلال دندان روی لبه‌ی ناخن نقطه‌ی کوچک بگذارید. از رنگ‌های متفاوت برای ناخن‌های مختلف استفاده کنید.

مدل ناخن ۲۱. مدل آمبره اکلیلی

برای ایجاد این طرح اول باید از یک لاک آبی روشن برای پایه استفاده کنید. سپس وقتی هنوز خشک نشده‌است کمی اکلیل آبی به سبک آمبره روی آن بپاشید. حتما روی آن لایه‌ی نهایی را بزنید. تمام شد!

۲۲. فرنچ اکلیلی روی لبه‌ی ناخن‌های کوتاه

من مطمئنم مانیکور فرنچ با لبه‌ی سفید را امتحان کرده‌اید، ولی آیا آن را با لبه‌ی اکلیلی هم امتحان کرده‌اید؟ اگر نه، پس منتظر چه هستید؟ برای رسیدن به این مانیکور از لاک سیاه به عنوان پایه استفاده کنید. وقتی خشک شد، روی ناخن چسب بزنید و لبه‌ی ناخن را لاک نقره‌ای بزنید. چسب را بکنید و لایه‌ی نهایی را بزنید.

۲۳. طراحی ناخن مثلثی طلایی و صورتی

برای پیاده‌سازی این مدل طلایی و صورتی، ابتدا ناخن‌ها را لاک صورتی تند بزنید. با استفاده از چسب در نزدیکی پوست مثلث ایجاد کنید. این مثلث را با رنگ طلایی پر کنید. با دقت چسب را بکنید تا طرح دلخواه‌تان را ببینید. حتما روی آن لایه‌ی نهایی را بزنید.

مدل ناخن ۲۴. ناخن‌های خال خالی

طرح‌های خال خالی جالب هستند و از همه مهم‌تر پیاده‌سازی آن آسان است! روی ناخن‌هایتان لاک مشکی مات بزنید. سپس روی یک تکه کاغذ چند قطره لاک طلایی بریزید. کمی لاک فیروزه‌ای به آن اضافه کنید. با استفاده از سنجاق سر دو رنگ را کمی مخلوط کنید و نقطه نقطه روی ناخن‌های مشکی مات بزنید. تمام!

۲۵. مانیکور تضاد رنگ‌ها

این یک طرح دیگر است که علاوه بر لاک، فقط به چسب نیاز دارد. ابتدا از لاک رنگ پوست به عنوان پایه استفاده کنید. چسب را مانند تصویر به صورت مورب روی ناخن بچسبانید. اکنون روی آن را لاک صورتی تند بزنید. چسب را بکنید و لایه‌ی نهایی را به انتخاب خودتان بزنید.

۲۶. طرح ناخن درخشش محو

این یکی از طرح‌های محبوب من است. طرح اکلیل محو ساده، زیبا و شیک است! برای این مانیکور به یک لاک گلبهی و یک لاک اکلیلی طلایی نیاز دارید. از لاک گلبهی به عنوان پایه استفاده کنید. سپس در انتهای ناخن مطابق تصویر لاک طلایی را بزنید. لاک روی برس لاک را کم کنید و به آرامی به سوی مرکز ناخن بکشید. برای دقت بیش‌تر می‌توانید از لاک طراحی استفاده کنید. برای اطمینان از ماندگاری مانیکور حتما لایه‌ی نهایی را بزنید.

مدل ناخن ۲۷. طرح مثلث آتشین

نوک انگشتان‌تان را به آتش بکشید! شما می‌توانید شعله‌های این آتش را با مانیکور روشن کنید. برای شروع از زرد به عنوان رنگ پایه استفاده کنید. سپس روی پایه‌ی زرد یک مثلث نارنجی بکشید. در صورت لزوم می‌توانید برای ترسیم این مثلث از چسب استفاده کنید. همین کار را با رنگ قرمز هم تکرار کنید اما مثلث آن را نسبت به مثلث نارنجی کوچک‌تر ترسیم کنید.

۲۸. طرح حبابی

این طرح شما را یاد حباب‌های استخر نمی‌اندازد؟ برای این مانیکور به ابزار نقطه‌گذاری با اندازه‌های مختلف نیاز دارید، اما می‌توانید با خودکار و مداد هم کار کنید. با ابزارهایی به انتخاب خودتان، روی زمینه‌ی سبز‌آبی تیره نقطه‌هایی به رنگ فیروزه‌ای و طلایی بگذارید. به همین راحتی!

۲۹. مانیکور بهاری

در برخی طرح‌ها استفاده از دو رنگ بهتر از یک رنگ است و این قطعا یکی از همان طرح‌ها است. مانند تصویر وسط ناخن‌ها یک نوار باریک چسب بزنید. سپس با استفاده از دو توناژ مشابه از یک رنگ، دو طرف چسب را لاک بزنید. چسب را بکنید و لایه‌ی نهایی را بزنید.

رپورتاژ

مدل ناخن ۳۰. طراحی سنگ ژئود روی ناخن

این طرح شبیه به سنگ‌های ریز روی ناخن است! از سفید به عنوان پایه استفاده کنید، هر رنگ را در آب رقیق کنید و به گونه‌ای روی ناخن بزنید که مرزها با هم تداخل داشته‌باشد تا ظاهری شبیه به سنگ ژئود خلق کنید.

 ۳۱. مانیکور با طرح سوزن‌دوزی

این طرح سوزن‌دوزی خلاقانه به عنوان مانیکور ناخن بسیار جالب به نظر می‌رسد. برای ترسیم این طرح با رنگ‌های مختلف خطوط مورب و متقاطع ظریف و باریک بکشید تا شبیه به سوزن‌دوزی شود. این کار را ادامه دهید تا زمانی که به طرح مطلوب برسید.

۳۲. خال خالی‌های مکمل

برای این طرح به سه رنگ نیاز دارید: سیاه، سفید و یک رنگ روشن. در این تصویر از رنگ فیروزه‌ای استفاده شده‌است. ناخن‌ها را با این دو رنگ به صورت یکی در میان لاک بزنید. روی ناخن‌های سیاه مانند تصویر با خودکار یا ابزار نقطه‌گذاری دو ردیف نقطه بگذارید. روی ناخن‌های فیروزه‌ای با فاصله‌ی یک یا دو میلی‌متر از کناره‌ها، کل ناخن را لاک بزنید. در نهایت تنها یک خط باریک از فیروزه‌ای باید دیده شود.

مدل ناخن ۳۳. گل گلی محو

اگر هنرهای دستی را دوست دارید شاید این برایتان خوب باشد! دو یا سه رنگ لاک را با آب رقیق کنید تا ظاهر آبرنگی پیدا کند. سپس روی پایه‌ی سفید حباب‌های درشت و نامنظم با رنگ‌های مختلف ترسیم کنید. در آخر لایه‌ی نهایی را بزنید. به همین سادگی است!

۳۴. ناخن با طرح گینگهام

از چسب نواری استفاده کنید! با استفاده از لاک آبی یک قطعه چسب را به رنگ آبی درآورید. سپس آن را به صورت نوارهای باریک ببرید و مانند تصویر به صورت چهارخانه روی ناخن بچسبانید. لایه‌ی نهایی را روی آن بزنید.

۳۵. تخم سینه‌سرخ امریکایی

این یکی از ابتدایی‌ترین مانیکورها است، اما بسیار زیبا و شیک است. ابتدا روی ناخن‌ها لاک فیروزه‌ای بزنید. سپس روی آن لاک الکیلی با دانه‌های درشت بزنید. طرح نهایی شبیه تخم سینه‌سرخ امریکایی خواهدشد.

مدل ناخن ۳۶. طیف آبی

روی ناخن‌ها لاک سفید بزنید. روی سطحی که مایعات را جذب نمی‌کند (می‌توانید از پلاستیک یا فلز استفاده کنید) یک یا دو قطره آب بریزید. یک قطره لاک را به آن اضافه کنید. آب و لاک را با برس مخلوط کنید و بخش اعظم ناخن را با آن بپوشانید. چند سانتی‌متر در نزدیکی پوست فاصله باقی بگذارید. اکنون به یک قطره آب، دو قطره لاک اضافه کنید و به صورت ردیفی روی ناخن بزنید. این کار را با سه یا چهار قطره لاک تکرار کنید. در نهایت لاک را مستقیما روی لبه‌ی ناخن بزنید تا به طیف رنگ آبی برسید!

۳۷. سیاه یک‌دست

در این طرح سیاه یک‌رنگ، که مورد علاقه‌ی من است، از لاک ناخن مات و براق استفاده شده‌است. رنگ سیاه خاصیتی دارد که قدرت و اعتماد به‌نفس را به نمایش می‌گذارد. بنابراین با لاک سیاه و لایه‌ی نهایی مات بازی کنید!

۳۸. دریم کچر (کابوس‌گیر)

این مدل کمی مهارت می‌خواهد. تمام ناخن‌ها را، به جز ناخنی که می‌خواهید با بقیه متفاوت باشد، لاک آبی ارغوانی بزنید. ناخن متفاوت را لاک قهوه‌ای روشن بزنید. روی آن یک تور کوچک بچسبانید و مانند تصویر یک رشته نخ باریک دور تا دور آن بجسابنید. در انتهای آن نیز کمی نخ اضافه بچسبانید و از یک رنگ پاستلی برای تزیین دریم کچر استفاده کنید. یک پایان خوب!

مدل ناخن ۳۹. مدل هلال ماه در آسمان برای مبتدی‌ها

با استفاده از لاک سرمه‌ای و نقره‌ای و برچسب‌های دایره‌ای می‌توانید این مانیکور را طراحی کنید. این مدل آسان است و به ابزار زیادی احتیاج ندارد. برای مبتدی‌هایی که می‌خواهند طراحی ناخن را تجربه کنند این مدل شروع خوبی است.

۴۰. درخشش طلایی

می‌دانم ممکن است گاهی رنگ طلایی رنگ و رو رفته به نظر برسد، اما در این آموزش یاد می‌گیرید چگونه ناخن‌های طلایی‌تان هرگز کدر و رنگ و رو رفته نباشد! ابتدا تمام ناخن‌هایتان را لاک طلایی مات بزنید. سپس روی ناخنی که می‌خواهید با بقیه متفاوت باشد لاک اکلیلی طلایی بزنید. با کمک چسب روی بقیه‌ی ناخن‌ها به صورت مورب لاک طلایی براق‌تر بزنید. به همین سادگی!

 فرنچ ناخن ۴۱. متنوع اما هماهنگ

در این مانیکور بامزه و زیبا بیش‌تر از رنگ‌های پاستلی استفاده شده‌است. رنگ‌های پاستلی این روزها پرطرفدار است و طراحی ناخن نیز مستثنا نیست. برای این مانیکور به لاک طراحی و ابزار نقطه‌گذاری احتیاج دارید. با کمک این‌ها می‌توانید طرح‌های راه راه و گل گلی را مطابق تصویر روی ناخن‌های مختلف اجرا کنید. هم‌چنین می‌توانید روی دو تا از ناخن‌ها از لاک اکلیلی به عنوان لایه‌ی نهایی استفاده کنید. پیچیده به نظر می‌رسد اما در واقع بسیار آسان است!

۴۲. عشق صورتی

شاید طراحی این مدل صورتی و سیاهِ زیبا دشوار به نظر برسد اما خیلی آسان است. استفاده از دو رنگ و تزیینات فلزی ظاهری فانتزی به آن داده‌است. کافی است مانند تصویر لاک گلبهی و سیاه بزنید. آن را با استفاده از لاک طراحی و برچسب‌های فلزی طلایی تزیین کنید.

۴۳. نقطه نقطه

این مدل خال خالی سیاه و سفید، زیبا و جالب است! شاید این بهترین گزینه برای محیط حرفه‌ای نباشد، ولی اگر محل کارتان خلاقانه است، حتما این طرح را اجرا کنید! ناخن‌هایتان را یکی در میان لاک سیاه و سفید بزنید. برای ایجاد نقطه‌های کوچک از رنگ متضاد استفاده کنید و تمام!

 فرنچ ناخن ۴۴. گل‌های سفید

این طرح برای بهار و تابستان عالی است! شما به چیزی نیاز دارید تا با آن نقطه‌های کوچک بگذارید. می‌توانید از یک خودکار یا ابزار نقطه‌گذاری استفاده کنید. پنج نقطه‌ی متصل به هم بگذارید و سپس در وسط آن یک نقطه‌ی زرد بگذارید.

۴۵. راه راه سه رنگ

احتمالا طرح راه راه با دو رنگ لاک را امتحان کرده‌اید، ولی آیا سه رنگ را هم امتحان کرده‌اید؟ حتما امتحان کنید! تمام چیزی که نیاز دارید این است که با ترتیب متفاوت رنگ‌ها، خطوط راه راه ترسیم کنید. واقعا ساده است! سعی کنید رنگ‌هایی را انتخاب کنید که مکمل هم هستند.

۴۶. قلب سیاه

احتمالا این طرح برای کسانی که رنگ‌های تیره را دوست دارند خیره‌کننده خواهدبود. چند تا از ناخن‌ها را لاک خاکستری بزنید، و سپس برای بقیه‌ی ناخن‌ها طرح شورون بزنید و یک قلب بکشید. می‌توانید برای این کار از خودکار یا لاک طراحی استفاده کنید. اگر دوست دارید ترکیب رنگ‌ها را تغییر دهید. لاک خاکستری روی تمام ناخن‌ها و قلب روی یکی از ناخن‌ها نیز به همین اندازه زیبا خواهدبود!

مدل ناخن ۴۷. شکوفه‌های گیلاس ژاپنی

شکوفه‌های گیلاس ژاپنی منظره‌ی زیبایی دارند. جز ”زیبایی“ و ”شکوه“ نمی‌توان چیز دیگری درباره‌ی آنها گفت. طراحی این شکوفه‌ها روی ناخن‌هایتان چندان سخت نیست! به جز ناخنی که می‌خواهید با بقیه متفاوت باشد، روی همه ناخن‌ها لاک صورتی ملایم بزنید. روی ناخن متفاوت پایه‌ی سفید بزنید، و برای خلق طرحی مانند آن‌چه در تصویر می‌بینید از لاک طراحی و ابزار نقطه‌گذاری استفاده کنید.

۴۸. آمبره و اکلیل

وقتی می‌توانید هم آمبره و هم اکلیل را داشته‌باشید چرا فقط یکی را انتخاب می‌کنید؟ درست است، آمبره و اکلیل در یک مانیکور. ابتدا روی همه‌ی ناخن‌ها، به جز ناخنی که می‌خواهید متفاوت باشد، با استفاده از پد آرایشی و لاک طرح آمبره را ایجاد کنید. ناخن متفاوت را لاک اکلیلی دانه‌درشت بزنید و سایر ناخن‌ها لاک اکلیلی ملایم بزنید.

۴۹. طیف قرمز و مشکی

این مانیکور تیره و وسوسه‌انگیز برای هالووین (یا طرح روزمره، البته اگر همان چیزی است که دوست دارید! ) عالی است. با این دو رنگ روی ناخن‌ها طرح آمبره ایجاد کنید. برای ماندگاری بیش‌تر لایه‌ی نهایی را روی آن بزنید.

مدل ناخن ۵۰. فصل رز

بیایید به روزهای فصل گل برگردیم، امکان دارد؟ البته رزهایی با زمینه‌ی خال خالی، چون این مانیکور طرح خال خالی دارد. این طراحی خیلی زیبا است و تمام رنگ‌ها با هم هماهنگی دارد! روی تمام ناخن طرح خال خالی سیاه و سفید بزنید و روی لبه‌ی آنها رزهای قرمز بکشید. برای زیبایی بیش‌تر، روی آن لایه‌ی نهایی مات بزنید.

۵۱. طراحی هندوانه‌ای برای ناخن‌های کوتاه

این طرح آدم را به هوس می‌اندازد! این‌طور نیست؟ می‌توانید از لاک طراحی یا چسب برای ترسیم هندوانه‌های مثلثی استفاده کنید. برای ناخن متفاوت، از سبز تیره به عنوان پایه و یک سبز روشن‌تر برای ایجاد خطوط هندوانه استفاده کنید.

۵۲. بستنی قیفی

می‌دانم این طرح هوس برانگیز است اما ناخن‌هایتان را نخورید! برای ترسیم این طرح به لاک طراحی و دستی که لرزش ندارد احتیاج دارید. باید کمی صبور باشید اما طرح نهایی ارزش‌اش را دارد! رنگ‌هایی را انتخاب کنید که نماد طعم‌های مختلف بستنی باشد. مانند تصویر طرح را اجرا کنید و مطمئن‌ام که ناخن‌هایی خوشمزه طراحی خواهیدکرد!

مدل ناخن ۵۳. گل‌های وحشی

من عاشق این مانیکور هستم چون به نظر می‌رسد وقت زیادی برای آن صرف شده‌باشد، اما در حقیقت بسیار آسان است! بعد از این‌که ناخن‌هایتان را لاک آبی پاستلی زدید، با لاک سبز ساقه‌ها را بکشید، و در امتداد ساقه‌ها با رنگ‌های صورتی و بنفش ضربه‌های کوچک بزنید تا گل‌ها را ایجاد کنید.

۵۴. فانتزی تیره

پری دریایی یا اژدها؟ تصمیم با شما است. بگذارید قوه‌ی تخیل‌تان رها باشد. اگر مثل من از هرچیز بسیار فانتزی، چه خواندنی باشد چه تماشا کردنی، خیلی لذت می‌برید می‌دانم این طرح شما را جذب می‌کند. باید یک شابلون پیدا کنید که با کمک آن طرحی را که در تصویر می‌بینید اجرا کنید.

۵۵. مانیکور فرنچ کلاسیک

وقتی نمی‌دانید چه طرحی را انتخاب کنید، یک طرح کلاسیک می‌تواند بهترین انتخاب باشد، چون برای همه‌ی مناسبت‌ها خوب و خنثی است. چه کسی گفته‌است که نمی‌توانید روی ناخن‌های کوتاه مانیکور فرنچ داشته‌باشید؟ ببینید چه‌قدر زیبا است؟

مدل ناخن ۵۶. سفید، صورتی و طلایی

ترکیب رنگ این مانیکور مسحورکننده است! برای ایجاد این طرح، روی برخی ناخن‌ها راه راه‌های سفید، و روی آن یک مثلث صورتی بکشید. سایر ناخن‌ها را مانند تصویر لاک اکلیلی طلایی بزنید. این طرح بسیار ساده است و ابزار خاصی نمی‌خواهد.

۵۷. فرنچ خال خالی

این طرح ترکیبی از فرنچ و خال خالی است. تمام چیزی که نیاز دارید وسیله‌ی برای نقطه‌گذاری است. مانند تصویر با لاک سیاه روی پایه‌ی قهوه‌ای دو مثلث کوچک بکشید و نقطه‌های سیاه را بگذارید. به همین سادگی تمام شد!

۵۸. طرح گورستان

این طرح برای هالووین بی‌نظیر است! شما به لاک سیاه و سفید مات نیاز دارید. ناخن‌ها را پایه‌ی سیاه بزنید و لاک سفید را با اسفنج روی آن بزنید تا حالتی مانند مه ایجاد کنید. با استفاده از لاک طراحی جزییات را مانند تصویر بکشید و برای جشن هالووین آماده شوید!

مدل ناخن ۵۹. طرح عشق سرخ برای ناخن‌های کوتاه

با استفاده از لاک سرخ مات روی پایه‌ی رنگ پوست یک مانیکور قرمز عمیق طراحی کنید. انگشت‌های شست، حلقه و انگشت کوچک را کامل لاک بزنید. با استفاده از لاک طراحی دو قلب تمیز مانند تصویر بکشید. تمام شد!

۶۰. جهان ماورا

آیا این مانیکور کهکشانی ورای این جهان نیست؟ این طرح چندان که به نظر می‌رسد دشوار نیست. کافی است لاک آبی، صورتی و بنفش را با پد آرایشی روی پایه‌ی سیاه بزنید. سپس نقطه‌ها و ستاره‌های ریز را مانند تصویر طراحی کنید. لایه‌ی نهایی را اکلیلی بزنید.

در این مقاله آموزش ۶۰ مدل ساده‌ی طراحی ناخن برای مبتدی‌ها آمده‌است. خواه ناخن‌هایتان کوتاه باشد یا بلند، اگر عاشق طراحی ناخن هستید شروع کنید و این کار را انجام دهید

خواص سیاه دانه: ۵۲ فایده سیاه دانه برای سلامتی و درمان + مضرات

نوشته‌های مرتبط