۵۰ زیباترین و بهترین رنگ مو جدید که در دنیا طوفان به پا کردند

این روزها رنگ‌های بسیار زیادی وجود دارد که می‌توانید رنگ موی مورد علاقه خود را از میان آنها انتخاب کنید. به عبارت دیگر، هر رنگ دارای چندین سایه است و شما می‌توانید آنها را با یکدیگر ترکیب کنید و به رنگ دلخواه خودتان برسید. معیار شما برای انتخاب بهترین رنگ مو جدید چیست؟ آیا دوست داشتید که فهرستی در اختیارتان بود تا رنگ موهای جدید و پرطرفدار و نفسگیر دنیا را به شما معرفی می‌کرد؟ خبر خوش این است که ما در اینجا فهرستی از ۵۰ زیباترین و بهترین رنگ مو جدید که در دنیا طوفان به پا کردند را برای شما تهیه کرده‌ایم. با ما همراه باشید و رنگ موی مورد علاقه خود را انتخاب کنید.

۱.رزگلد

بله! زندگی را به رنگ رزی صورتی تصور کنید. بیاید فهرست خود را با رنگی شروع کنیم که توفانی عجیب و غریب در دنیا به پا کرده است. رنگ موی رز گلد با هر رنگ پوستی همخوانی دارد اما جلوه و زیبایی آن روی پوست هایی با توناژ گرم شگفت‌انگیز و خیره‌کننده خواهد بود. بدون شک این رنگ مو جدید گزینه‌ای عالی برای شما است.

۲. صورتی مایل به سرخ

این توناژ زیبای صورتی رنگ جان و روحی تازه به زندگی شما می‌بخشد. رنگ موی صورتی مایل به سرخ با داشتن توناژی گرم گزینه‌ای مناسب و عالی برای پوست هایی با توناژ گرم خواهد بود. اگر چشم هایی فندقی، خاکستری یا آبی دارید، این رنگ مو جدید برجستگی خاصی به چشم‌های شما می‌دهد.

۳. مشکی- بنفش- نقره ای

آیا کسی را می‌شناسید که طرفدار هیجان نهفته در رازآلودگی نباشد؟ این هیجان و رازآلودگی دقیقا ویژگی بارز و نمایان این مدل رنگ مو جدید است. ریشه‌های مشکی موهای شما که در هاله‌ای از رنگ بنفش محو می‌شوند و در انتهای موهای شما به رنگ یخی در می‌آیند حال و هوایی رمزآلود به موهای تان می‌بخشد. وقتی چشمان شما به موهایی با این رنگ خیره می‌شود، دیگر قادر نخواهید بود نگاه خود را از آن بردارید.

۴. به رنگ آلوچه

بیایید با هم صادق باشیم. همه ما از وقتی نوجوان بودیم دوست داشتیم این رنگ مو را امتحان کنیم تا به این ترتیب علیه پدر و مادر و بزرگترها شورشی کرده باشیم. رنگ موی باطراوت و سرزنده آلوچه‌ای جلوه‌ای خاص به چشم‌های قهوه‌ای و سبز می‌بخشد.

۵. سیاه و سفید

مایکل جکسون در یکی از ترانه‌های خود به زیبایی می‌گوید: ” فرقی نمی‌کند که سیاه هستی یا سفید”! پس چرا ما برای رنگ موی خودمان هر دوی این‌ها را انتخاب نمی‌کنیم؟ طرح‌های تک رنگ در دنیا پیشتاز هستند و همه ما هم طرفدار آنها هستیم. اما رنگ مویی ترکیبی از سیاه و سفید تاثیری جسورانه به وجود می‌آورد که حتما باید آن را امتحان کنید.

۶. موهایی به رنگ آب نبات عصایی

اگر به شما بگویند که زنی دلربا و فریبنده را تجسم کنید احتمالا موهای او را به رنگ صورتی آب نباتی و بنفش کمرنگ پاستلی به رنگ لاواندولا (اسطوخودوس) تصور خواهید کرد. آمبره‌ای که از صورتی پررنگ و گرم به بنفش کمرنگ و پاستلی تبدیل می‌شود در واقعی سبکی ایده آل برای موهای مواج و تاب دار است و آن را به آبشاری مسحور‌کننده تبدیل خواهد کرد.

۷. قهوه‌ای مایل به قرمز

بهترین توصیف برای این رنگ مو جدید واژه آتشین است. قهوه‌ای مایل به قرمز رنگی گرم و عالی برای روشن کردن و حرارت بخشیدن به موهای شما است. همانطور که می‌بینیم قهوه‌ای مایل به قرمز رنگ موی بسیاری از بازیگران هالیوودی و افراد مشهور است. جسور باشید و اجازه دهید الهه آتشین درون تان با این رنگ قرمز باشکوه خود را نمایان سازد.

۸. بالیاژ قهوه ای

نوبت به رنگ شکلاتی می‌رسد. این رنگ مو جدید واقعا یکی از بهترین رنگ موهای دنیا است. اگر من در سیاره‌ای غیر از زمین زندگی می‌کردم، شکلات تنها چیزی بود که به خاطرش به زمین حمله می‌کردم. شما می‌توانید با استفاده از این رنگ تاثیری گیرا و پرشور در موهای خود نیز به وجود آورید. موهای شکلاتی تیره با هایلایت شکلاتی شیری تصویری دلپذیر و فریبنده در موهای شما به وجود می‌آورند.

۹. یاسی

رنگ یاسی نمادی از شادی و آرامش است. این رنگ مو جدید توفانی عظیم در دنیا به پا کرده است. یاسی با داشتن توناژ سرد موجب درخشش و تاثیرگذاری خیره‌کننده چشمان سبز رنگ می‌شود. رنگ یاسی راه‌حل مناسبی برای دادن جلوه‌ای نرم اما پرطراوت به موهای شما است.

۱۰. آمبره فیروزه ای

چشمان خود را ببندید و تعطیلات رویایی را برای خودتان تجسم کنید. من می‌توانم صدای برخورد موج‌های آبی دریا به یکدیگر را به وضوح بشنوم. حالا همین موج‌ها را سوار بر موهای خودتان تصور کنید. عالی است، اینطور نیست؟

۱۱. سبز و سیاه

سبز نماد شجاعت و قدرت است و به همین دلیل است که هالک (شخصیت خیالی ابرقهرمان در کتاب‌های کامیک مارول کامیکس) و مجسمه آزادی هر دو به رنگ سبز هستند. موهایی به رنگ سبز در واقع نمادی از انقلابی موجه و عقلانی است. اگر موهای سیاه دارید، می‌توانید ترکیب آن با سبز را امتحان کنید. نتیجه قطعا استثنایی خواهد بود.

۱۲. بنفش و آبی

آیا می‌توانید نوشیدنی یونیکورن فراپوچینوی تولید شده توسط استارباکس را روی موهای خودتان تجسم کنید؟ ترکیبی از بنفش زنده و آبی ملایم ترکیبی ترش و شیرین برای تغییر ظاهر شما است.

 ۱۳. خرمایی و نقره ای

نقره‌ای رنگی پرمایه و شاهانه است و در ترکیب با موهای خرمایی رنگ تاثیری بهتر نیز بر جای می‌گذارد. بالیاژ خرمایی و نقره‌ای راه‌حلی عالی برای گرما بخشیدن به موها در روزهای سرد است.

رنگ مو جدید ۱۴: آمبره‌ای به رنگ جین آبی

جین یکی از مدهایی است که سالهاست طرفداران بسیار زیادی را پیدا کرده است و هرگز زیبای خود را از دست نمی‌دهد و از مد نمی‌افتد. کارشناسان رنگ یک قدم جلوتر رفته‌اند و راهی را پیدا کرده‌اند تا بتوانیم رنگ جین آبی را به موهایمان هم منتقل کنیم. این مدل رنگ مو جدید هم طرفداران بسیار زیادی دارد.

 ۱۵. شرابی

اگر تصور می‌کنید که شرابی کردن کامل موهایتان برای چهره شما مناسب نیست پس می‌توانید به هایلایت‌های شرابی هم فکر کنید. هایلایت شرابی درخشش خاصی به رنگ طبیعی موهای شما می‌دهد.

۱۶. آبی

آیا می‌دانستید نخستین طراح داخلی دنیا نخستین زنی در دنیا بود که موهای خودش را به رنگ آبی درآورد؟ خانم السی د وولف مندل در سال ۱۹۲۴ موهای خود را به رنگ آبی درآورد. از آن سال به بعد رنگ موی آبی طرفداران متعددی در سرتاسر دنیا پیدا کرد و واضح است که آبی رنگ مویی فوق العاده زیبا و درخشان است.

۱۷. آبی کبود

رنگ موی آبی کبود شما را شبیه به یک پری دریایی سحرانگیز و جذاب می‌کند. برای داشتن این رنگ مو لازم است که موهای خود را دکلره کرده و سپس رنگ آبی کبود را روی آن قرار دهید. ترکیب بافت تیغ ماهی یا مدل موی دم اسبی با موهایی به رنگ آبی کبود کافی است تا هوش از سر هر بیننده‌ای ببرد.

۱۸. آمبره بنفش

آمبره بنفش شکوه و سرزندگی بی‌نظیری به موهای شما می‌بخشد و تصویری در موهای شما خلق می‌کند که می‌توانید ارتعاشات زندگی بخش آن را کاملا احساس کنید. ریشه‌های مشکی مو در ساقه هایی بنفش محو می‌شوند و پس از آن رنگ بنفش در سفیدی انتهای موهای شما ناپدید می‌شود. آمبره بنفش گزینه‌ای مناسب برای روزهای تابستان است.

رنگ مو جدید ۱۹: نوری به رنگ بنفش

رابرت فراست می‌گوید: آزادی در شجاعت است و هیچ چیز به اندازه موهایی به رنگ نور بنفش شجاعت را فریاد نمی‌زند. با این رنگ جذاب و باشکوه جلوه‌ای شاهانه به موهای خود بدهید.

۲۰. موهایی به رنگ زمرد کبود

بدون شک هیچ چیزی در این دنیا خاص تر و منحصر به فرد تر از سنگ قیمتی و جواهر زمرد کبود وجود ندارد. اگر شما عاشق و دوستدار طبیعت هستید، این رنگ مو گزینه‌ای مناسب برای شما خواهد بود. با داشتن چنین موهایی تردیدی وجود ندارد که همه چشم‌ها به شما دوخته خواهد شد.

۲۱. عمیق همچون گل سرخ

دو عنصر زنانگی یعنی گل سرخ و رنگ صورتی را با یکدیگر ترکیب کنید و نتیجه را حدس بزنید. نتیجه رنگ مویی جادویی و باورنکردنی می‌شود. این رنگ مو جدید ترکیبیِ عمیق هیچ نظیر و شبیه دیگری ندارد.

۲۲. بروند

بروند پاسخی به پرسشی است که تا کنون بدون جواب باقی مانده بوده است: بلوند یا مشکی؟ با رنگ موی بروند می‌توانید به بهترین نتیجه که ترکیبی از بلوند و مشکی است دست یابید. ریشه‌های تیره برجستگی و جلوه خاصی به ساقه‌های بلوند موهایتان داده و صورت شما را در قابی زیبا قرار می‌دهند.

۲۳. موهایی به رنگ موهای تونی توپاز

پس از حضور تونی توپاز در سریال ریوردیل بسیاری از خانم‌ها عاشق و دلباخته موهای صورتی رنگ او شدند. رنگ صورتی نمادی از زنانگی و جنس مونث است. صورتی اگرچه رنگی ملایم و مفرح است اما گونه‌ای وحشی گری هم در آن دیده می‌شود و بطور کلی بهترین راه برای توصیف زنانگی است.

۲۴. نقره‌ای متالیک

دختربچه‌ها معمولا دوست دارند که با آنها مثل یک خانم بالغ جوان رفتار شود. وقتی به زنی بالغ و جاافتاده فکر می‌کنید، تصویر زنی مسن با موهای سفید در ذهن شما نقش می‌بندد. موهای نقره‌ای متالیک در واقع چهره زنی بالغ را در صورتی جوان ترسیم می‌کنند.

۲۵. سایه‌های شبانگاهی

این رنگ مو دقیقا شبیه به آسمان بدون ستاره در شب است. شما می‌توانید صفا و آرامشی که از آن سرچشمه می‌گیرد را احساس کنید و به همین دلیل این رنگ مو یکی از بالیاژهای ترند و پرطرفدار در سرتاسر دنیا است. بالیاژ سایه‌های شبانگاهی گزینه‌ای مناسب برای جان بخشیدن به مسافر درونی شما است.

رنگ مو جدید ۲۶: رزگلد آمبره

رپورتاژ

لذت چیزی نیست مگر گلدانی پر از گل‌های رز در دستان شما. حالا این احساس خوشایند را در موهای خودتان تصور کنید. زیبا به نظر نمی‌رسد؟

۲۷. بنفش ارغوانی

خانم‌ها کشش فراوانی به تناژهای مختلف رنگ بنفش و از جمله ارغوانی دارند. ارغوانی نه تنها رنگی شاهانه است بلکه نمادی است از انرژی‌های زنانه. با این رنگ دوست داشتنی به موهای خود جلوه‌ای شاهانه ببخشید.

۲۸. به رنگ نیمه شب

بالیاژی از سایه‌های مختلف رنگ آبی پرده‌ای صاف و بی‌سر و صدا در آسمان نیمه شب را برای شما به تصویر می‌کشد. این بالیاژ ترکیبی از دو سبک رسمی و غیررسمی است که هر خانمی به آن نیاز دارد.

۲۹. بنفش کمرنگ

سایه کم رنگی از رنگ بنفش در حوزه‌های مختلف از طراحی داخلی گرفته تا برخی انواع نوشیدنی‌ها به چشم می‌خورد. حالا هم زمان آن رسیده است که این رنگ در میان رنگ موهای مختلف دیده شود. رنگ موی بنفش کمرنگ شما را جوان، وحشی و رها نشان می‌دهد.

۳۰. به رنگ موی پریزاد

پریزادها موجوداتی افسانه‌ای هستند که علاقه بسیار زیادی به رقص و خوشگذرانی دارند. ترکیبی از دو رنگ صورتی و بنفش با هاله‌ای از رنگ نارنجی در موهای شما تجسمی واقعی از انرژی پریزادها است.

۳۱. بنفش پاستلی

تا اینجا رنگ بنفش رنگ موی پیشرو در این فهرست رنگ مو جدید بوده است. ترکیب موهایی به رنگ بنفش پاستلی و لباس چرمی زنانه مشکی نوعی احساس خشونت و افسونگری را به بیننده منتقل می‌کند.

 ۳۲. بلوند سفید

تصور کنید که در ساحل نشسته اید. صدای امواج دریا به گوشتان می‌رسد و ماسه‌ها را زیر پایتان احساس می‌کنید. پیراهنی لطیف و صندل هایی که به پا دارید را تصور کنید. و حالا نوبت به موهایتان می‌رسد! موهایی بلوند به رنگ سفید بهترین رنگ مو برای غنودن در ساحل است. این رنگ موی روشن در انعکاس نور خورشید تصویری سورئال بر جای می‌گذارد.

۳۳. شرابی و بنفش

بنفش نماد زنانگی و شرابی نماد اوقات خوش و شادکامی است. ترکیب این دو رنگ در موهای شما رنگی شبیه به گیلاسی را خلق می‌کند. منش و شخصیت شما از لابلای موهایی به رنگ شرابی و بنفش فوران می‌کند و تاثیری خارق العاده خلق می‌کند.

۳۴. آمبره صورتی و بنفش به رنگ اسطوخودوس

بعضی از خانم‌ها فکر می‌کنند شخصیت بسیار بالایی دارند و یک رنگ موی ساده و معمولی برای آنها کافی نیست. این رنگ مو دیگران را وادار می‌کند تا روی شما حساب دیگری بکنند و ساده از کنار شما رد نشوند.

۳۵. آمبره مشکی و آبی

اگر می‌خواهید تصویری عالی و بی‌عیب و نقص از خودتان نمایش بدهید، نگه داشتن ریشه‌های مشکی موها راه‌حل مناسبی است. موهایی با ریشه‌های مشکی برجستگی خاصی به چشم‌های شما می‌دهند. ترکیبی از آمبره آبی و ریشه هایی به رنگ مشکی روی موهای شما چیزی شبیه به یک نیروی طبیعی به نظر می‌رسد؛ عالی و بی‌عیب و نقص!

 ۳۶. صورتی پاستلی

صورتی پاستلی جدیدترین رنگ موی ترند و روز دنیا است. این روزها به هر طرف که نگاه می‌کنید این رنگ را می‌بینید. صورتی پاستلی رنگی نشاط آور و زنده است. ترکیب موهایی به رنگ صورتی پاستلی، پوست هایی با توناژ سرد و چشم‌های خاکستری رنگ تصویری خیره‌کننده و چشم نواز را به جای می‌گذارد.

۳۷. مشکی

موهای مشکی موهایی بسیار شیک، امروزی و کاملا مد روز هستند. رنگ موی مشکی هرگز زیبایی و جذابیت خود را از دست نمی‌دهد. این رنگ با هر رنگ چشم و هر رنگ لباسی که به تن داشته باشید به خوبی همخوانی دارد و زیبایی و جلوه خاصی به ظاهر شما می‌بخشد.

۳۸. هایلایت تیره

هایلایت تیره وضوح و شفافیت بیشتری به صورت شما می‌بخشد و آن را در قابی مشخص قرار می‌دهد. ترکیبی از هایلایت تیره و موهایی با زمینه روشن استخوان فک شما را برجسته تر می‌کند. به علاوه هایلایت تیره راه‌حل بسیار خوبی برای نشان دادن رنگ موی طبیعی خودتان است.

۳۹. آبی به رنگ دریا

زیبایی در سادگی است. هیچ واژه‌ای نمی‌تواند بهتر از این زیبایی رنگ آبی دریا و اقیانوس را توصیف کند. آبی دریایی رنگی باطراوت و مناسب است که به راحتی با رنگ‌های دیگر سازگاری یافته و اغواگری و فریبندگی هر چیزی را چند برابر می‌کند. این ظرافت و فریبندگی را به موهایتان وارد کنید و خواهید دید که از این کار پشیمان نمی‌شوید.

۴۰. بلوند خاکی

موهایی به رنگ بلوند خاکی در حقیقت انرژی درجه یک و ناب ساحل دریا را به شما منتقل می‌کنند. این رنگ مو تجسمی است از زمینی که خورشید بر آن بوسه زده است. آرایشی موجدار به موهای بلوند خاکی خود بدهید تا ببینید که چهره شما به زیبایی چهره معصوم، ساده و بی‌عیب و نقص کودکی بازیگوش در ساحل دریا درآمده است. تسلیم شوید! پیشنهاد می‌کنیم این رنگ مو را حتما امتحان کنید.

۴۱. همچون ققنوس آتشین

ققنوس موجودی افسانه‌ای است که دیگر بار از خاکستر اجداد و نیاکان خود متولد می‌شود. درست زمانی که احساس می‌کنید موهایتان زیبا به نظر نمی‌رسند و قصد کوتاه کردن آنها را دارید، بهتر است رنگ آن را تغییر بدهید و با ترکیب رنگ‌های نارنجی، صورتی و قرمز حال و هوای آن را آتشین کنید. شجاع و جسور باشید!

۴۲. بلوند

اگر موهایی دارید که رنگ آنها بطور طبیعی تیره است، بهترین راه برای تغییر ظاهرتان بلوند کردن موهایتان است. اگرچه بلوند کردن موهای مشکی تغییری است که نیازمند تامل و تصمیم گیری جدی است اما تفاوتی کلی در ظاهر شما به وجود می‌آورد. با یک متخصص رنگ مو مشورت کنید تا بهترین تناژ بلوند متناسب با چهره شما را معرفی کند. به یاد داشته باشید که موهای بلوند نشان دهنده زندگی گروهی و بودن در میان دیگران است.

۴۳. موهایی به رنگ خاکستری

رازآلودگی آمیخته با روحِ نمایش تمام آن چیزی است که در لابلای آمبره خاکستری رنگ موهای شما نشان داده می‌شود. آرایش دودی چشم‌ها تاثیر دراماتیک و نمایشی موهای خاکستری رنگ شما را افزایش می‌دهد و به این ترتیب می‌توانید هر چیز و هر کسی که سر راهتان ظاهر می‌شود را به خوبی از خود بیخود کنید.

۴۴. بالیاژ نقره‌ای و آبی

بالیاژ نقره‌ای و آبی دربردارنده تاثیری آرامش بخش و خنک‌کننده است. این رنگ مو جدید برای پوست هایی با توناژ سرد و خنثی گزینه‌ای مناسب به شمار می‌رود. به این منظور بهتر است ریشه موهای خود را به رنگ تیره نگه دارید و ساقه و انتهای موی خود را روشن کنید. نیمه بالایی ساقه موهای خود را به رنگ بنفش متالیک و نیمه پایینی آن را به رنگ آبی روشن درآورید.

۴۵. آمبره بلوند از تیره تا پلاتینی

موهایی با ریشه‌های تیره و ساقه هایی به رنگ بلوند سبکی پرطرفدار در میان علاقمندان به رنگ مو است. ریشه‌های تیره رنگ موهای شما صورت تان را کشیده تر می‌کند و ساقه‌های پلاتینی آن نیز نیمه پایینی صورت را باریک تر نشان می‌دهد. ترکیب این دو رنگ ترکیبی مناسب برای ایجاد مرزی بین دو سبک رسمی و غیررسمی است.

۴۶. هایلایت کاراملی

کارامل طعمی بی‌نظیر به شکلات و قهوه می‌دهد و تعجبی ندارد که رنگ کاراملی می‌تواند همین تاثیر را در موهای شما به‌وجود آورد. هایلایت کاراملی روی موهایی به رنگ طبیعی شدیدا جذاب و جادویی به نظر می‌رسد. آرایشی موجدار به موهای خود بدهید و مفهوم جاری بودن را در موهای خود به نمایش بگذارید.

۴۷. آمبره تیره روشن

آیا شما هم لوسی هیل را می‌شناسید؟ لوسی هیل موهایی ساده و در عین حال زیبا دارد؛ چیزی شبیه به یک آمبره از گرم تیره تا بلوند روشن در موهای او به چشم می‌خورد. ترکیب این سبک مو با آرایشی قرمز در لب‌ها و کتی چرمین شما را آنچنان جذاب نشان می‌دهد که بطور حتم عاشقان سینه چاک شما در برابرتان جان می‌بازند.

۴۸. آبی پلاتینی

آبی پلاتینی رنگ مویی مناسب است برای خانم‌های عبوس، اخمو و در عین حال خشن. اگر چشمانی سیاه، فندقی، آبی یا طوسی دارید، رنگ موی آبی پلاتینی انتخاب خوبی برای شما خواهد بود. این رنگ هارمونی خوبی با پوست‌های سرد و روشن به‌وجود می‌آورد.

۴۹. هایلایت بلوند

اگر به دنبال تغییری ساده هستید، هایلایت بلوند بهترین گزینه برای شما است. هایلایت بلوند راه‌حل خوبی برای نشان دادن تیرگی طبیعی موهای شما به شمار می‌رود. هایلایت‌های بلوند نزدیک به صورت آن را باریک تر کرده و صورت شما را لاغر و کشیده نشان می‌دهند.

۵۰. موهای قرمز

قرمز نمادی از عشق و در عین حال خطر است. رنگ قرمز بهترین رنگ برای توصیف یک زن است و به همین دلیل همه زن‌ها عاشق موی قرمز هستند. موی قرمز اصلی‌ترین نماد زنانی افسونگر و دلربا است.

خانم‌های عزیز! همانطور که دیدید در این مقاله ۵۰ رنگ موی ترند و نفسگیری که در سال ۲۰۱۸ در دنیا توفان به پا کرده بودند را به شما معرفی کردیم. آنها را امتحان کنید و نظرات خود را با ما زیر همین مطلب در میان بگذارید. در این فهرست رنگ مو جدید مورد علاقه شما کدام است؟ منتظر پاسخ‌های شما هستیم.

هایلایت کردن مو در خانه: ۴ روش خانگی هایلایت کردن مو

منبع stylecraze
نوشته‌های مرتبط