۵۰ راز جالب درباره جاستین بیبر که عاشق پاستیل های ترش است!

جاستین بیبر متولد  ۱ مارس ۱۹۹۴  در شهر  لندن و بزرگ شده استراتفورد، انتاریو است. پدر بزرگ پدری او اهل آلمان بود که مدت‌ها قبل به کانادا مهاجرت کرد. مادر جاستین، پتی مالت،نیز فرانسه-کانادایی‌تبار است. اولین فعالیت خوانندگی جاستین مربوط به اوایل سال ۲۰۰۷ است. زمانی که جاستین بیبر ۱۲ ساله بود در مسابقه‌ای محلی که در شهر استرت‌فورد برگزار می‌شد شرکت کرد و آهنگی از نی-یو به نام «So Sick» را خواند و به رتبه دوم رسید. سپس مادرش فیلم‌هایی از این مسابقه را در یوتوب گذاشت تا دوستان و آشنایان آن را ببینند. این بازدیدها از ویدیوهای جاستین به ۱۰ میلیون رسید.

در ادامه ۵۰ راز جالب درباره زندگی شخصی و هنری جاستین بیبر  را با هم می خوانیم.

۱. او از مادر و پدری به نام پتی مالت و جرمی جک بیبر به دنیا آمد. والدینش هرگز با هم ازدواج نکردند و هرچند دیگر با یکدیگر زندگی نمی‌کنند، اما به خاطر کودک ستاره‌ی خود رابطه‌شان را به قوت خود و دوستانه حفظ کردند. پدرش ازدواج کرده است و او اکنون دو خواهر ناتنی دارد.

۲. جاستین یکی از طرفداران پر و پا قرص لباس‌های سرهمی است. او فوق‌العاده آن‌ها را دوست دارد، و حتی برای یک صحنه‌ی عسکبرداری توسط مجله‌ی هالیوود ریپورتر “از فرق سر تا نوک پا در یک بلوز قرمز آلبالوئی فرو رفته است که تنها راه ورود و خروج آن یک زیپ مخفی به رنگ سفید روشن است”.

۳. مدیر برنامه‌های او، اسکوتر براون، می‌گوید که جاستین یکی از طرفداران بزرگ دریک است و به او به چشم برادر بزرگتر خود نگاه می‌کند.

۴. او طرفدار سبک پوشش “سواگ” نیست. او می‌گوید “حتی حاضر نیستم دیگر اسم سواگ را به زبان بیاورم چون خیلی کلیشه و دمده شده است”.

۵. او خیلی به مراقب از خواهر کوچکترش جازمین اهمیت می‌دهد.

۶. پدرش، جرمی بایبر، سابقا یکی از مبارزان ام‌ام‌ای (هنرهای رزمی ترکیبی) بوده است.

۷. او هواداران خودش را بسیار دوست دارد و می‌گوید همه‌ی طرفدارنش دوست او هستند.

۸. او عاشق پاستیل‌های ترش مزه است.

مطالب مرتبط: ۵۰ راز جالب درباره لیدی گاگا که هیولای شهرت شد

۹. او یکی از طرفداران توئیتر است و دوست دارد با طرفدارانش مراوده داشته باشد. در واقع، بلافاصله بعد از توئیت کردن، چک می‌کند تا ببیند نفر اولی که به توئیتش پاسخ می‌دهد چه کسی است.

۱۰. مادرش ویدئوهای مختلفی را از او در یوتیوب آپلود کرد که به طور تصادفی نقطه‌ی شروع سفر او به سمت ابرستارگی شد!

۱۱. جاستین دو خرس عروسکی دارد – نام یکی از آن‌ها آقا خرسه و نام دیگری ویلیس است.

۱۲. هرچند او نیز به فرهنگ از زاویه “سیاه و سفید” نگاه نمی‌کند اما “خیلی از فرهنگ سیاهان تاثیر گرفته است”. او می‌افزاید که، “این من نیستم که سعی دارد به یک روش خاص رفتار کند. این یک سبک زندگی است – مثل سبک سوئاونس یا سبک سواگ و …. ”

۱۳. مشهور است که خواننده‌ی آر اند بی، آشر ، به آغاز حرفه‌ی هنری بیبر کمک کرده است، هرچند آشر در ابتدا او را مایوس کرده بود اما بعدها نیت قلبی خود را در رابطه با بیبر عوض کرد.

۱۴. اگر قرار باشد یک قدرت ماورائی داشته باشد، دوست دارد که بتواند پرواز کند.

۱۵. طعم بستنی مورد علاقه‌اش بستنی پشمکی است.

مطالب مرتبط: ۵۰ راز جالب درباره تیلور سوئیفت که نمی‌‌دانستید

۱۶. او در حال حاضر در خانه‌ی سابق بریتنی اسپیرز در لس‌آنجلس زندگی می‌کند.

۱۷. مربی شماره یک او ویل اسمیت است. آن‌ها معمولا هفته‌ای یک بار تلفنی با هم صحبت می‌کنند.

۱۸. او فیلم نوت‌بوک با بازی راشل مک‌آدامز و رایان گوسلینگ را دوست دارد.

۱۹. فیلم کنسرت و مستند  3Dاو، با نام “هرگز نگو هرگز” (2011)، به فروش خالصی معادل با 100 میلیون دلار در سرتاسر جهان دست پیدا کرد.

۲۰. صبحانه‌ی مورد علاقه‌ی او غلات صبحانه‌ی کاپیتان کرانچ و انواع توت است.

۲۱. او دو دوست صمیمی دارد – چاز سومرز و رایان بوتلر.

۲۲. اسمالویل و دوستان دو مجموعه‌ی تلویزیونی مورد علاقه‌ی او هستند.

۲۳. نام کامل او جاستین درو بیبر است.

۲۴. در یکی از شایعات منتشر شده ادعا شده است که مدل موی او 750 دلار هزینه در بر داشته است.

مطالب مرتبط: ۵۰ راز جالب درباره استیو جابز و اپل که نمی‌دانستید

رپورتاژ

۲۵. همکاری‌اش با آر. کلی در ساخت “PYD” تلاشی بود برای ارائه‌ی یک “صدای مدرن از گروه Boyz II Men “.

۲۶. آدم‌ها از وجود او سود می‌برند. یک ویدیو از او در حال ادرار کردن درون سطل برای یکی از آن “به اصطلاح دوستانش” ۱۰ ماه بعد از ضبط آن 40.000 دلار درآمد داشت.

۲۷. آدم‌های زیادی نیستند که او به آن‌ها اعتماد داشته باشد. بیبر می‌گوید تنها کسانی که به آن‌ها اعتماد دارد در زندگی شخصی مادر و پدرش و در زندگی حرفه‌ای‌اش، براون، هستند.

۲۸. بیبر هر روز به پاستور جودا اسمیت از کلیسای غیرمذهبی شهر سیاتل پیام متنی می‌فرستد. اسمیت حتی تا آفریقای جنوبی و استرالیا کار این ستاره‌ی پاپ را پیگیری کرده است تا به بیبر کمک کند “به خاطر شکست‌های که احتمالا خواهد داشت دلسرد و نا امید نشود. ”

۲۹. اکنون تعداد طرفداران او در توئیتر از جمعیت کانادا بیشتر است. جاستین متولد کانادا است.

۳۰. شماره‌ی کیم کارداشیان بر روی سیستم شماره‌گیری سریع گوشی جاستین ذخیره شده است! و او همچنین گفت: “من کیم را در بلکبری مسنجر خود دارم و همیشه با هم صحبت می‌کنیم. ”

۳۱. جاستین چندان طرفدار مارچوبه نیست.

مطالب مرتبط: ۵۰ راز جالب درباره رابرت پتینسون خون آشام عاشق

۳۲. وبسایت محبوب او  FreeTypingGame.net است.

۳۳. او دو بار در سال‌های 2011 و 2013 در برنامه‌ی پخش زنده‌ی شنبه شب ظاهر شد: در طول اولین حضورش او در کنار دانا کاروی بازیگر نقش “بانوی کلیسا” (نام شخصیتی در برنامه‌ی تلویزیونی پخش زنده‌ی شنبه شب) به اجرا پرداخت.

۳۴. عدد محبوب و عدد شانس او 6 است.

۳۵. علاقمندی‌های او در دوران مدرسه شطرنج، فوتبال و هاکی بود.

۳۶. او خودش یاد گرفت چگونه ترامپت، گیتار، پیانو و درامز بنوازد.

۳۷. شخصیت معروف (سلبریتی) محبوب او بیانسه است. جاستین می‌‌گوید “او را در جایزه موزیک ویدئوی ام‌تی‌وی دیدم. به سمت او رفتم و گفتم من عاشق موسیقی شما هستم و او گفت اوه، تو خیلی با نمکی. او خیلی جذاب است. ”

۳۸. او فرانسوی را به روانی صحبت می‌کند و می‌تواند تا ده را به آلمانی بشمارد.

۳۹. تیم هاکی محبوب جاستین تورنتو مپل لیوز است.

۴۰. او چندین تاتو(خالکوبی‌) دارد از جمله یک جغد و کلمه‌ی “باور” روی بازوی چپش، یک تاج و اعداد رومی روی سینه‌اش، یک پرنده روی کفل‌اش،  و تاتوهای عیسی مسیح روی پهلو و ساق پای چپش.

۴۱. اگر خواننده نمی‌شد، آرشیتکت می‌شد.

۴۲. او موهایش را بعد از کوتاه کردن، که چندان به مذاق طرفدارانش خوش نیامد، به مزایده گذاشت و به یک رقم 12.000 دلاری در ای‌بی دست یافت که همه‌ی عایدات آن صرف خیریه شد.

۴۳. “جاستین بیبر” را از فیس بوک بیرون انداختند. بیبر، یکی از ساکنین جکسون‌ویل فلوریدا از این سایت شبکه‌ی اجتماعی محبوب منع شد بعد از آن که گفتند او از یک نام جعلی استفاده می‌کند. او همچنین مدت کوتاهی از پینگ، شبکه‌ی اجتماعی جدید آی‌تیونز برای موسیقی نیز محروم شد! این مرد بیچاره حتی هزاران ایمیل از سوی طرفداران دریافت می‌کرد و همچنین تماس‌های تلفنی زیادی از سوی هواداران این ستاره‌ی پاپ به او می‌شد.

۴۴. مادرش، پاتریشیا مالت، در سپتامبر 2012 کتابی با عنوان “به جز بالا هیچ جا” چاپ کرد که در آن درباره‌ی زندگی‌اش و شادی‌ها و اندوه‌هایی که حرفه‌ی پسرش را احاطه کرده است صحبت می‌کند.

۴۵. طبق گزارشات کلمات بریتانیایی محبوب او “بدقلق” (geezer) و “تابان” (brilliant) هستند.

۴۶. پیش از معروف شدن واقعا به این فکر می‌کرد که در برنامه‌ی امریکن آیدل شرکت کند.

۴۷. او می‌تواند مکعب روبیک را در کمتر از دو دقیقه تکمیل کند!

مطالب مرتبط: ۵۰ راز جالب درباره بیانسه که شگفت‌زده‌تان میکند

۴۸. موزیک ویدیوی جاستین بیبر در  JustinBieberVEVO  در حال حاضر رکود پر بازدیدترین ویدیو را با بیش از 668 میلیون بازدید در اختیار دارد.

۴۹. بازیگر هری پاتر، دانیل رادکلیف، فکر می‌کرد بیبر یک زن است. اولین تاثیری که او از موزیک بیبر گرفت این بود که یک زن در حال خواندن است نه یک پسر نوجوان.

۵۰. از او ۵ نسخه‌ی (تمثال) مختلف در موزه‌ی مادام توسو وجود دارد.

۵۰ راز جالب درباره زندگی شخصی و هنری جسیکا آلبا

منبع boomsbeat
نوشته‌های مرتبط