معرفی برند ایوروشه + برترین محصولات و راز مخفی ایوروشه!

ایوروشه (Yves Rocher) یک شرکت فرانسوی تولیدکننده محصولات مراقبت از پوست و مو، لوازم آرایشی و عطر و ادکلن است. ایوروشه در سال 1959 توسط یک کارآفرین نامدار فرانسوی با همین نام (ایو روشه) در لاگاسیلی (La Gacilly) فرانسه تاسیس شد. تمرکز این برند در تمامی این سال‌ها بهره‌ گرفتن از ترکیبات معدنی و عصاره‌های گیاهی طبیعی بوده است و این مساله را می‌توان راز موفقیت این برند دانست. زیرا خریداران این محصولات می‌دانند ایوروشه در کنار افزایش زیبایی به سلامتی پوست و مو آن‌ها اهمیت می‌دهد. در این مطلب با نکات گوناگونی درباره این برند و محصولات آن آشنا می‌شویم.

چه کسی ایوروشه را تاسیس کرد؟

ایوروشه پیش از آن‌که نام یک برند باشد، نام موسس آن است. ایو روشه یا ایو روچر (Yves Rocher) یک تاجر مشهور فرانسوی است که در سال 1930 در روستای لاگاسیلی فرانسه به‌دنیا آمد و در سال 2009 میلادی در بیمارستان Lariboisière پاریس درگذشت. او در کودکی به مادرش در اداره یک کسب‌وکار منسوجات کمک می‌کرد و در همان زمان یک متخصص طب سنتی به او طریقه ساختن پماد هموستاتیک را یاد داد. او همان زمان برای فروش این پماد با ارسال پستی و ثبت آگهی در مجله Ici Paris اقدام کرد. این رویداد آغاز راهی بود که به تاسیس برند ایوروشه در سال 1965 انجامید.

ایوروشه همچنین قبل از تاسیس برند ایوروشه یک آزمایشگاه خانگی برای تولید و تست محصولات خود ایجاد کرد. او در تولید این محصولات ابتدا از عصاره گیاهانی استفاده می‌کرد که اطراف محیط زندگی او رشد می‌کردند. این کارآفرین نامدار در سال 1994 به‌رسمی بازنشسته شد و اداره امور شرکت را به پسرش دیدیه روشه سپرد. بعد از درگذشت دیدیه، ایو به شرکت بازگشت و سرانجام در سال 2007 اداره شرکت را به نوع خود بریس روشه سپرد.

مروری بر افتخارات ایوروشه

با تلاش‌های مدیران، محققان و کارمندان ایوروشه در طی سال‌های فعالیت، این شرکت اکنون در 88 کشور دنیا دارای نمایندگی است. تعداد کارمندان ایوروشه 13500 نفر است و این برند دارای 3 هزار فروشگاه است که نیمی از آن‌ها مجوز نمایندگی را کسب کرده‌اند.

برند ایوروشه همچنین در نزدیکی کارخانه خود یک باغ گیاهشناسی با نام Jardin botanique Yves Rocher de La Gacilly ایجاد کرده است که ورود به این باغ برای عموم علاقمندان به طبیعت و برند ایوروشه آزاد و رایگان است. این شرکت به‌دلیل تولید محصولاتی برگرفته از ترکیبات گیاهی طبیعی و کسب مجوزهای زیست‌محیطی و تلاش‌هایی برای احیا و محافظت از طبیعت در سال 2020 جایزه اروپایی “قهرمانان محیط زیست سال” را دریافت کرد. همچنین درآمد این شرکت نامدار از سال 2019 از مرز 2.75 میلیارد دلار عبور کرده است.

محصولات برند ایوروشه

ایوروشه علاوه‌بر برند اصلی دارای زیربرندهایی است که عبارتند از:

  • برند Daniel Jouvance
  • برند Dr Pierre Ricaud
  • برند Isabel Derroisné
  • برند Kiotis
  • برند Galérie Noémie
  • برند Stanhome
  • برند Petit Bateau

چه چیزهایی از برند ایوروشه می‌آموزیم؟

ایوروشه در سول سال‌های فعالیت خود در حال تعریف دوباره‌ای از زیبایی بوده است که از طبیعت ریشه می‌گیرد. موسس این برند از کودکی شیفته طبیعت و همین‌طور شیفته کلکسیون گیاه‌شناسی پدرش بود. او از همان زمان دانش خود را درباره گیاهان دارویی افزایش داد و سرانجام توانست کسب‌وکاری را از مقیاس خانگی به مقیاس جهانی توسعه دهد. به‌طوری که گفته می‌شود دست کم 30 میلیون از زنان دنیا به‌طور روزانه از محصولات ایوروشه استفاده می‌کنند. در ادامه با برخی از درس‌های ایوروشه در زمینه محصولات آرایشی و مراقبت از پوست و مو آشنا می‌شویم.

اولویت دادن به پوست

یکی از ویژگی‌های مهم برند ایوروشه اهمیت دادن به نکات مراقبت از پوست و محصولاتی است که برای پاکسازی، آبرسانی و افزایش زیبایی پوست تولید می‌شوند. ایزابل جامت سورژون، مدیر فروشگاه ایوروشه در شانزلیزه پاریس در این باره می‌گوید: “ما دارای یک سیستم مراقبت از پوست آسان و موثر هستیم. پاکسازی و جوان‌سازی پوست برای ما در اولویت است. یک کرم برای روز و دیگری برای شب. همچنین محصولات ما دارای بیش از 90 درصد مواد طبیعی و بدون سیلیکون، پارابن و روغن‌های معدنی هستند. محصولات مراقبت از پوست ایوروشه چین‌وچروک‌ها را برطرف می‌کنند و درخشندگی آن را افزایش می‌دهند.”

مارک ایوروشه

برخی از محصولات مراقبت از پوست ایوروشه عبارتند از:

  • ماسک زغال ایوروشه تمیزکننده منافذ پوست
  • کرم دست مرطوب‌کننده وانیل ایوروشه
  • شوینده صورت لایه‌بردار ایوروشه

طبیعت رازهای زیبایی را در اختیار ما قرار می‌دهد

رپورتاژ

طبیعت زیبای دهکده لاگاسیلی فرانسه باعث اشتیاق ایو روشه جوان به گیاهان شد. او در از همان دوران جوانی تلاش کرد تا با خواص درمانی عصاره‌های گیاهی آشنا شود. سپس توانست از آن‌ها برای درمان‌های زیبایی و نیز مراقبت‌های پوست، مو و بدن استفاده کند. تسلط ایو روشه بر این عناصر گیاهی باعث شد محصولات برند نیز از آن‌ها بهره بگیرند.

با برخی از محصولات ایوروشه دارای عصاره گیاهان دارویی آشنا می‌شویم:

  • کرم حالت‌دهنده موهای فر ایوروشه دارای عصاره کتان
  • لوسیون بدن انرژی‌بخش ایوروشه دارای عصاره انبه
  • شامپو ضد آلودگی ایوروشه دارای عصاره مورینگا

زیبایی به سبک فرانسوی

ایوروشه زیبایی به سبک فرانسوی را ترویج می‌کند. در این‌جا خبری از کانتورینگ به سبک کیم کارداشیان نیست. جامت سورجون می‌گوید: “برای ما پاریسی‌ها مهم است که سبک آرایش خاص خود را رعایت کنیم. زیرسازی مناسب اما طبیعی؛ طوری‌که انگار چیزی روی پوست خود ندارید و البته رنگ قرمز لب‌ها.”

محصولات آرایشی مناسب برای این نوع از آرایش عبارتند از:

  • کرم پودر فول کاور ایوروشه
  • بالم لب مرطوب‌کننده ایوروشه دارای عصاره تمشک و رنگ ملایم طبیعی

آرامش، آرامش و باز هم آرامش

استرس یکی از نتایج زندگی پرسرعت امروزی است که می‌تواند تاثیرات مخربی روی پوست داشته باشد. مهم‌ترین تاثیر استرس بر روی پوست این است که می‌تواند مشکلات پوستی موجود را افزایش دهد. برای مثال استرس می‌تواند علائم پسوریازیس را تشدید کند. همچنین استرس یکی از مهم‌ترین عوامل ایجاد کهیر است. به‌همین دلیل ایوروشه علاوه‌بر تبلیغ محصولات خود همواره بر روی کاهش استرس تاکید دارد.

یکی از نشانه‌های تاکید ایوروشه بر کاهش استرس، تاسیس هتل بومگری و اسپا La Grée de Landes در لاگاسیلی با شعار “زندگی آهسته” است. در این هتل نیروی الکتریسیته کاربردی ندارد و تمرکز بر تنش‌زدایی و ارتباط مجدد با طبیعت است. در ضمن از محصولات ایوروشه برای کاهش استرس می‌توانیم از لوسیون بدن آرامش‌بخش ایوروشه نام ببریم.

آفتاب را تعدیل کنید

برند ایوروشه دارای طیف وسیعی محصولات ضد آفتاب است. این نشان می‌دهد که فرانسوی‌ها به‌خوبی می‌دانند اشعه فرابنفش آفتاب می‌تواند عوارض گوناگونی بر روی پوست داشته باشد. همچنین آفتاب مستقیم می‌تواند روند پیری پوست را سرعت بخشد.

برخی از محصولات ایوروشه برای محافظت از پوست در برابر آفتاب عبارتند از:

لوسیون ضد آفتاب ایوروشه با SPF 30

ضد آفتاب و ضد چروک ایوروشه با SPF 30

اسپری لوسیون ضد آفتاب بدن ایوروشه با SPF 30

خرید محصولات ایوروشه اصل از فروشگاه اینترنتی هیلادرم

ایوروشه با تلاش‌های محققان و مدیران خود طی بیش از 60 سال توانسته است به نامی ماندگار و محبوب در صنایع تولید محصولات آرایشی و مراقبت از پوست و مو تبدیل شود. محصولات ایوروشه شامل انواع تونرها، کرم‌های آبرسان، محصولات ضد آفتاب، انواع شامپو، لوسیون‌ها و محصولات آرایشی است. اگر به‌دنبال فروشگاهی مطمئن برای خرید محصولات ایوروشه اورجینال هستید، ما فروشگاه اینترنتی هیلادرم را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

فروشگاه هیلادرم یکی از فعال‌ترین فروشگاه‌های اینترنتی در زمینه عرضه انواع محصولات آرایشی و بهداشتی از برندهای برتر دنیا از جمله ایوروشه است. برای خرید محصولات این برند می‌توانید از طریق صفحه برندها وارد بخش برند ایوروشه شوید و محصول مورد علاقه خود را با کمترین قیمت ممکن خریداری کنید.

نوشته‌های مرتبط