خرید لوازم ورزشی و کوهنوردی از دیجی کالا با کد تخفیف

ورزش‌ها و بالأخص کوهنوردی، بدون وسایل مربوطه و تخصصی‌شان لذت چندانی ندارند. با وسایل خوب و باکیفیت می‌توانیم تجربه ورزش را برای خود کامل‌تر و ایمن‌تر کنیم. فروشگاه اینترنتی دیجی کالا، یکی از بزرگ‌ترین بازارهای فروش لوازم ورزشی در کشور ماست.

درحالی‌که با مراجعه به فروشگاه‌های سطح شهر به گزینه‌های اندکی محدود خواهیم شد، دیجی کالا با همکاری با ده‌ها شرکت ایرانی و خارجی در این زمینه تنوع گسترده‌ای از این محصولات را ارائه می‌کند. اما وسایل ورزش و کوه‌نوردی دیجی کالا شامل چه اقلامی‌شود؟ آیا می‌توان آن‌ها را ارزان‌تر نیز خریداری کرد؟ در ادامه به این دو سؤال پاسخ خواهیم داد.

لوازم ورزشی دیجی کالا

لوازم ورزشی و کوهنوردی دیجی کالا، زیر دسته ورزش و سفر این وب‌سایت قرارگرفته‌اند. در این صفحه با انواع پوشاک ورزشی ازجمله کفش‌هایی از برترین برندهای ایرانی و خارجی، انواع دوچرخه و لوازم جانبی آن، لوازم کوهنوردی و کمپینگ، لوازم جانبی کوهنوردی، ساک ورزشی، قمقمه و شیکر، لوازم ورزشی، بدن‌سازی، لوازم ورزش‌های توپی، هوازی، آبی و رزمی، اسکوتر و اسکیت مواجه می‌شویم.

همان‌طور که می‌بینید تقریبا زمینه‌ای نیست که دیجی کالا‌ آن را پوشش نداده باشد. به هر ورزشی که علاقه‌مند باشید می‌توانید وسایل آن را از دیجی کالا با ضمانت اصالت کالا، ضمانت بازگشت وجه هفت‌روزه، ارسال حرفه‌ای و دیگر مزایا دریافت کنید.

شاید دغدغه شما نیز هزینه‌های این لوازم باشد. در سال اخیر به دلیل گرانی شدید این وسایل، برنامه‌های ورزشی بسیاری از افراد تحت تأثیر قرار گرفته است. بااین‌حال با استفاده از کد تخفیف دیجی کالا که توسط وب‌سایت‌هایی مانند تخفیفان ارائه می‌شوند می‌توانید تا حد خوبی در هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنید. در ادامه به شرح بیشتر زیر دسته لوازم مربوط به کوهنوردی دیجی کالا می‌پردازیم.

لوازم کوهنوردی و کمپینگ

کوهنوردی ازجمله ورزش‌هایی است که بدون لوازم استاندارد نه‌تنها تجربه ناقصی خواهد داشت؛ بلکه جان افراد نیز به خطر می‌افتد. علاوه بر طی مسیر، توقف و حتی در صورت لزوم، کمپینگ نیز جزئی از این فعالیت محسوب می‌شود. لوازم زندگی در کوه نیز از ملزومات این ورزش محسوب می‌شوند. در صفحه لوازم کوهنوردی و کمپینگ دیجی کالا با زیر دسته‌های زیر مواجه می‌شویم:

  • کفش کوهنوردی
  • عصای کوهنوردی
  • چراغ‌قوه و چراغ پیشانی
  • چاقو و ابزار چندکاره
  • قمقمه و فلاسک
  • چادر
  • کیسه‌خواب
  • زیرانداز سفری
رپورتاژ

در ادامه بیشتر با این صفحات آشنا می‌شویم.

کفش کوهنوردی

دیجی کالا در این زمینه با برترین برندهای ایرانی خارجی همکاری کرده و می‌توانید با هر توان مالی از آن خرید کنید. برندهایی نظیر هامتو، کاترپیلار، سالومون، سالیوا، اکو، تیمبرلند و آدیداس در این صفحه دیده می‌شوند. برندهای ایرانی مانند نسیم، رزم و نوین نیز محصولات ارزان‌تری این صفحه را پوشش می‌دهند. با توجه قیمت بسیار بالای کفش‌های اصل در سال‌های اخیر، کفش‌های های‌کپی نیز به بازار آمده‌اند. دیجی کالا خریدار را از درجه اصالت کالا پیش از خرید مطلع می‌کند.

عصای کوهنوردی

یکی از اصلی‌ترین وسایل کوهنوردی، عصا است. عصا به کوهنورد در حفظ تعادل به‌ویژه در مناطق صعب‌العبور کمک می‌کند. دیجی کالا در این زمینه تنوع بسیار خوبی دارد. برندهایی نظیر اسنوهاک، آنتی‌شاک، پکینیو، کمپسور، آل‌نیکو و بلک دایموند از تأمین‌کنندگان دیجی کالا در این زمینه هستند. همچنین از سمت راست صفحه عصای کوهنوردی نیز می‌توانید رنگ آن را انتخاب کنید.

لوازم کوهنوردی

چراغ قوه و چراغ پیشانی

چه هنگام حرکت و چه هنگام کمپینگ در کوه به چراغ نیاز خواهید داشت. این وسیله شما را در یافتن بهتر هم‌تیمی‌ها و مسیر، یاری خواهد کرد. دیجی کالا انواع چراغ‌قوه در شکل‌های متنوع دستی، آویز، چراغ اضطراری، چراغ کمپینگ، به شکل جاسوئیچی و همچنین انواع چراغ پیشانی در اندازه‌ها و با قدرت‌های مختلف نور را عرضه می‌کند. تنوع شکل و برند دیجی کالا در این زمینه بی‌نظیر است. کاملیون، گاسونیک، بوش، دوو، پاناسونیک، انرجایزر و ایکیا ازجمله برندهایی هستند که چراغ‌های دیجی کالا با همکاری تولیدکنندگان و واردکنندگان آن‌ها تأمین شده است.

دیگر لوازم کمپینگ

هنگام کمپ در کوه و طبیعت به وسایل بسیار کاربردی و کمجا با استفاده آسان نیاز خواهید داشت. دیجی کالا تنوع بسیار خوبی از وسایلی مانند انواع چادر و زیرانداز برای استقرار در طبیعت و نیز انواع چاقو و قمقمه برای خوردن و نوشیدن غذا در شکل‌های بسیار متنوع ارائه کرده است. در صفحه لوازم جانبی کوه‌نوردی نیز خلاقانه‌ترین و کاربردی‌ترین وسایل مانند چشم‌بند، میز و صندلی، یخچال سفری، پشه‌بند و غیره را می‌توانید برای لذت‌بخش‌تر کردن تجربه کوهنوردی خود تهیه کنید.

نوشته‌های مرتبط