بزرگترین تولیدکنندگان موکت تایل در جهان

شاید برایتان جالب باشد اگر بدانید که استفاده از پنبه ارگانیک، علف دریایی و سایر الیاف پایدار، طبیعی و تجدیدپذیر در بین تولید کنندگان پیشرو در سال‌های اخیر افزایش پیدا کرده است. همین امر باعث شده است تا فرصت‌های بسیار زیادی برای سودآوری تولیدکنندگان داخلی نیز شکل بگیرد. در این مقاله قصد داریم تا برترین تولیدکنندگان موکت‌های تایل را در جهان معرفی کنیم. این برندها اغلب با رنگ‌های جذاب و طرح‌های غیر شیمیایی و جسورانه توانسته‌اند، سلیقه‌های مختلف را راضی نگه دارند. همراه ما باشید تا بیشتر با این برندها آشنا شوید.

برند آرمسترانگ فلورینگ

این شرکت با الهام گرفتن از طرح‌های سنتی و مدرن سعی دارد تا همواره جایی برای پیشرفت طراحان شرکت خود باقی بگذارد. طراحی زیبا، تلاش برای کیفیت بیشتر و احترام به مشتری، 3 فضیلت و هدف اصلی این شرکت است.

Armstrong Flooring در سال ۲۰۱۶ کار خود را شروع کرد و توانست با تولید کفپوش‌های نسل جدید و ارتجاعی، طیف وسیعی از نیازهای افراد به کف‌پوش‌های مسکونی و تجاری را پاسخ‌گو باشد. این شرکت در ایالات متحده پنسیلوانیا قرار دارد و کفپوش وینیل لوکس، کفپوش‌های هسته سفت و کفپوش‌های استاتیک ضد لغزنده را تولید می‌کند.

گروه بین المللی beaulieu

شاید برایتان جالب باشد اگر بدانید که این شرکت از آخرین و پیشرفته‌ترین فناوری‌ها در تولیداتش استفاده کرده است و ترسی از به چالش کشیدن خودش ندارد. این شرکت بلژیکی از سال ۱۹۵۹ با تولید پارچه‌های جذاب برای پوشش کف توانسته است کفپوش‌های بسیار جذابی را به بازار ارائه دهد. در حال حاضر محصولات گسترده‌ای از جمله کفپوش‌های نمدی و سوزنی، کاشی‌های فرش مانند، چمن مصنوعی، حصیر موکت تایل و سایر کفپوش‌های تولید شده از منسوجات فنی به بازارهای جهانی عرضه می‌کند.

شرکت interface

این برند در سال ۱۹۷۳ در جورجیا آمریکا شکل گرفت و از آن روز تا به حال توانسته است تا محصولات بسیار محبوبی را به صنعت کفپوش‌های انعطاف پذیر و کاشی‌های ارتجاعی ارائه دهد. این شرکت در بسیاری از عرصه‌های جهانی پیشرو بوده است، به همین دلیل توانسته است تا مشتریانی با طرح‌های هنری و اختصاصی را برای خود نگه دارد. طرح‌های خلاقانه و نوآورانه این برند توانسته است تا رضایت مشتریان را برای چندین دهه جلب کند. این شرکت احترام زیادی برای فرهنگ دست‌سازه‌های قدیمی قائل است و معمولاً از مواد سازگار با محیط زیست برای تولیدات خود کمک می‌گیرند.

شرکت مانینگتون میلز

این شرکت در نیوجرسی آمریکا قرار دارد و در سال ۱۹۱۵ تأسیس شد.‌ به طور کلی شرکت مانینگتون از تولیدکنندگان پیشرو کف‌پوش‌های تجاری و مسکونی در جهان است. محصولات کامپوزیتی لوکس و جذاب در زیرمجموعه‌ها و طراحی‌های این برند به چشم می‌خورند. به جرئت می‌توان گفت که طراحان و تولید کنندگان بسیار مشهوری در این شرکت کار کرده‌اند تا طیف گسترده‌ای از نیازها و سلیقه‌ها در هنگام طراحی در نظر گرفته شوند.

شرکت‌صنایع موهاوک

رپورتاژ

این شرکت از سال ۱۹۹۹ در جورجیا ایالات متحده تأسیس شد و از آن روز همواره به دنبال یافتن روش‌های جدید برای بهبود روند تولید و کیفیت موکت‌های تایل است. تمامی مدل‌های این برند آزمایش خود را در بازارهای جهانی پس داده‌اند و کیفیت آن‌ها به همگان ثابت شده است. به طور کلی محصولات Mohawk Industries بسیار شناخته شده‌اند و همگی با آخرین استانداردهای جهانی تولید می‌شوند، این محصولات در برابر شعله و حرارت، تراکم و ترافیک عبوری بالا و گرد و خاک مقاومت بسیار خوبی دارند. به جرئت می‌توان گفت که کیفیت و دوام مهم‌ترین علامت تجاری برند موهاک است. اغلب افرادی که حیوان خانگی در محل کار و یا زندگی خود نگهداری می‌کنند، از این برند کفپوش استفاده می‌کنند؛ زیرا این شرکت از مواد بازیافتی و تجدیدپذیر برای تولید محصولات خود کمک می‌گیرد. به گفته طراحان داخلی، این برند وظیفه دارد تا با ارائه محصولات نوآورانه، زندگی بهتری را برای مصرف کنندگان بسازد.

گروه تولیدی تارکت

این برند فرانسوی در سال ۱۸۸۰ در پاریس کار خود را آغاز کرد و توانست با ارائه کفپوش‌ها و تایل‌های مناسب برای سطوح ورزشی، شهرت بسیار زیادی را کسب کند، این مجموعه محصولات متنوعی را تولید می‌کند. از مهم‌ترین محصولات تولید شده در تارکت می‌توان به رول فرشی، چمن مصنوعی، کف‌پوش وینیل لوکس و کاشی‌های فرشی اشاره کرد. استراتژی کلی این شرکت بر پایه ارائه طرح‌های به روز و نگهداری آسان محصولات است. در واقع این برند فرانسوی وظیفه دارد تا فضایی جذاب را برای یک زندگی ایده‌آل برای شما فراهم کند.

برند ویکتوریا plc

این شرکت در سال ۱۸۹۵ در بریتانیا احداث شد و توانست تا با ارائه کفپوش‌های نوآورانه، طیف وسیعی از سلیقه‌ها را پوشش دهد. علاوه بر چمن‌مصنوعی، کاشی‌های سرامیکی، فرش‌ها و کفپوش‌های وینیل لوکس به تولید تایل‌های با کیفیت اقدام کرده است. به طور کلی این شرکت چند اصل اساسی دارد که شامل:

  • انتخاب پایدار
  • استفاده درست از مواد اولیه با کیفیت
  • مدیریت زباله‌ها و بازیافت مواد
  • صرفه جویی در انرژی
  • احترام به مشتری.

گروه shaw floor

این شرکت در جورجیا آمریکا تأسیس شده است و از سال ۱۹۶۷ تا به حال توانسته است، مجموعه گسترده‌ای از کف‌پوش‌های تجاری و مسکونی را به مخاطبان خود ارائه دهد. این برند یک رهبر جهانی برای تولید و طراحی تایل‌های موکتی و ارتجاعی است. در سراسر جهان شاو فلور یکی از اولین انتخاب‌ها به شمار می‌آید؛ زیرا هیچ مشتری از این کمپانی دست خالی بازنمی‌گردد. تنوع گسترده‌ای از موکت‌ها در رنگ‌ها و سبک‌های مختلف باعث شده است تا این برند به رتبه اول محبوبیت در سراسر جهان برسد. در واقع طراحان این شرکت توانسته‌اند تا با شناسایی هنر و ارائه طرح‌های منحصر به فرد، مشتریان خود را روز به روز افزایش دهند.

کمپانی میلیکن

این شرکت برای اولین بار در کارولینای جنوبی ایالات متحده در سال ۱۸۶۵ کار خود را با فروش منسوجات مخصوص کف و کفپوش شروع کرد. سپس توانست تا با ارائه کفپوش‌های پهن و کفپوش‌های وینیل لوکس کار خود را ارتقاء ببخشد. به طور کلی این شرکت تنوع گسترده‌ای از موکت‌ها را به سراسر جهان برای تمامی نیازها عرضه داده است. این شرکت سعی دارد تا عالی‌ترین سطح خدمات رسانی را به مشتریان، مردم و کارکنان خود ارائه دهد.‌ از مهم‌ترین ارزش‌های این برند شناخته شده می‌توان به جلب رضایت مشتری و خدمات پس از فروش قوی اشاره کرد. موکت‌های با کیفیت و منحصر به فردی که این شرکت ارائه می‌دهد، انتخاب اول بسیاری از مردم در سراسر جهان است؛ زیرا کفپوش‌های خلاقانه تولید شده در این شرکت، تمامی بودجه‌ها و سلیقه‌ها را پوشش می‌دهد.

شرکت داخلی سونار فلورز

در بین کمپانی‌های ایرانی و داخلی نیز شرکت موکت تایل سونار فلورز(https://sonarfloors.com/carpet-tile-products) توانسته است تا با ارائه جلوه‌ای رنگارنگ و تازه از موکت تایل تمامی سلیقه‌ها را راضی نگه دارد. در واقع شما می‌توانید موکت‌های ارائه شده در مجموعه سونار فلورز را با سلیقه خود و با توجه به مشخصات فضای مورد نظرتان تهیه کنید. خرید از این شرکت یک تجربه بسیار دلپذیر از خدمات و محصولات را به مشتریان اهدا می‌کند. کفپوش‌ها و موکت تایل های با کیفیت، در این مجموعه با رقابتی‌ترین قیمت ارائه شده‌اند. این شرکت با ارائه طیف وسیعی از محصولات برای فضاهای اداری، هتلی، تجاری و مسکونی توانسته است تا گروه گسترده ای از مشتریان را به خود اختصاص دهد. شما با هر سلیقه‌ای می‌توانید کفپوش‌های لوکس یا معمولی موردنظرتان را در طرح‌های ارائه شده در این مجموعه بیابید. طرح‌های تشریفاتی یا مینیمال فرقی ندارد، به دنبال هر چیزی که باشید می‌توانید در بین محصولات اختصاصی برند سونار فلورز مشاهده کنید.

نوشته‌های مرتبط