چطور یک تیپ و ظاهر مخصوص به خودتان داشته باشید که عالی به نظر برسد

بعضی وقت‌ها شاید سخت باشد که انگیزه‌ی کافی داشته باشیم تا بخواهیم یک تیپ و ظاهر مخصوص به خودمان بسازیم. کمد لباس‌ شاید یکی از ترسناک‌ترین بخش‌های زندگی هر کسی باشد؛ بخصوص برای آن‌ها که می‌خواهند خودشان را با لباسی که بر تن می‌کنند ابراز کنند. حتی آن‌هایی که شاید لزوماً علاقه‌ای به لباس‌های فانتزی ندارند هم روش‌هایی برای ابراز خودشان پیدا می‌کنند؛ چرا که انسان یک نژاد بسیار اجتماعی و ابرازکننده است.

به عبارت دیگر، سخت می­شود کسی پیدا شود که نتواند برای خودش یک ظاهر شخصی سازی شده پیدا کند و به این خاطر مایوس و دلسرد نشود. در زمانه‌ای که خیلی‌ها ظاهر عالی و بی‌نظیر  خودشان را در دنیای آنلاین به رخ می‌کشند، گشتن به دنبال یک ظاهر کامل و بی‌نقص برای بقیه سخت و ناامیدکننده می‌شود.

در این مقاله چند روش شخصی‌سازی تیپ و ظاهر مخصوص به خودتان با قدری چاشنی انگیزه را با هم می‌خوانیم.

1.از بهترین‌ها و درخشان‌ترین‌ها الگو بگیرید ولی یادتان باشد مهم است که شما خودتان هم چه احساسی دارید.

بهترین توصیه به کسانی که با ظاهر شخصی درگیر هستند این است: درست است که باید از بعضی مدهای اصلی الگوبرداری کرد اما هیچ وقت نباید آنچه مدها می‌گویند را وحی منزل دانست. به خاطر داشته باشید وقتی نوبت به کمد لباس و ظاهر شخصی شما می‌رسد، اینکه چه احساسی دارید همیشه در اولویت قرار دارد. بعلاوه، هدف اصلی یک ظاهر منحصربفرد همان چیزی‌ست که شما برای خودتان می‌خواهید.

اگر چیزی به نظر شما عالی باشد ولی دیگران عیب و ایرادهای آن را فقط می‌بینند، اجازه ندهید این تفاوت نگاه شما را از انجام دادن کاری که می‌خواهید باز دارد.

شخصیت شناسی چشم: یک چشم را انتخاب کنید تا راز شخصیت تان را بگوییم

2. وقتی به سراغ کمد لباس‌تان می‌روید، تا حد امکان آرامش‌تان را حفظ کنید

رپورتاژ

انتخاب یک ظاهر عالی و متشخص چیزی جز همراه شدن با جریان نیست. هر چه در هنگام انتخاب لباس آرام‌تر باشید، راحت‌تر می‌توانید فکر کنید که چه چیزی بیشتر از همه به شما می‌آید. بعلاوه، یک کمد لباس منحصربفرد به شما این امکان را می‌دهد که بر اساس سبک زندگی فعلی خودتان و چیزهایی که از آن‌ها لذت می‌برید انتخاب کنید. وقتی فکر انتخاب ظاهری مناسب و برازنده که به شما بیاید دلسرد و ناامیدتان بکند، تمرکز روی این جور چیزها سخت می‌شود.

سعی کنید در کمال آرامش و خونسردی به سراغ کمد لباس و انتخاب لباس بروید و همزمان یکی دو قلم محصول خودمراقبتی هم انتخاب کنید.

هر وقت مجبور می‌شوید به ظاهر جدیدتان فکر کنید، یک فنجان از چای مورد علاقه‌تان بنوشید!

۱۰ نوع پا و آن‌چه از شخصیت‌تان می‌گویند

3. وقتی همه‌ی گزینه‌ها رد می‌شود، سادگی و انتخاب­های ساده باقی می‌ماند

وقتی نوبت به انتخاب جواهرات متناسب با ظاهر یا استایل شما می‌رسد، قاعده‌ی کلی‌ این است که هرچه ناامیدتر باشید، جواهرات و زیورآلات کمتری به خودتان آویزان می­کنید.

وقتی شک دارید، همه چیز را ساده بگیرید و از حداقل زیورآلات استفاده کنید.

یک گزینه­ ی خوب دیگر هم این است که به سراغ جواهرات سفارشی بروید. کسانی که به نظر نمی­توانند تشخیص بدهند چه جواهراتی برای آن­ها بهتر است، به کسانی که متخصص این کار هستند سفارش ساخت و تهیه­ ی زیورآلات سفارشی خود را می­دهند.

موضوع پیدا کردن یک ظاهر شخصی­سازی شده بیشتر از هر چیزی بر چگونگی احساس شما متمرکز است نه اینکه متخصصین حوزه ­ی مد چه می­گویند. تمام سعی خودتان را بکنید تا از انتخاب کردن ظاهر شخصی خودتان لذت ببرید؛ سعی کنید موقع انتخاب آرام باشید. در نهایت یاد می­گیرید که با جریان جاری همراه شوید.

نوشته‌های مرتبط