تست هوش تصویری: اگر پرنده را در 11 ثانیه در باغ پیدا کنید به تیزبینی یک کارآگاه جنایی هستید!

 

مردم بسیاری در سراسر جهان و با هر فرهنگ و نژادی روزانه انواع و اقسام تست هوش و تست شخصیت و سایر تست ها و آزمون هایی که برای سنجش هوش و سرعت عمل و دقت و هوشیاری شان است را جستجو و مطالعه میکنند.این علاقمندی انسانها باعث شده است که تست های بسیار زیادی در زمینه هوش بصری،هوش ریاضی، هوش هیجانی، شخصیت و … تهیه و منتشر شود که افراد میتواند به سادگی با مراجعه به آنها خودشان را بسنجند. در این مقاله هم یک مطلب بسیار جالب تست هوش تصویری برای شما آماده کرده ایم که با پاسخ دادن به آن می توانید میزان دقت نظر و تمرکز بینایی خود را بسنجید. در مجموعه مطالب سرگرمی و تست هوش و شخصیت شناسی سایت بازده با ما همراه باشید تا هر روز یک تست هوش جالب را برای شما بیان کنیم. این شما و این تست هوش تصویری پرنده پنهان شده در باغ سرسبز! اگر پرنده را در ۱۱ ثانیه در باغ پیدا کنید به تیزبینی یک کارآگاه جنایی هستید!

دانشمندان علم عصب شناسی از تصاویر توهم نوری که ما بیشتر با عنوان تست های تصویری هوش آنها را می شناسیم برای بررسی نحوه ایجاد درک واقعیت توسط مغز استفاده می کنند. به نظر می رسد افرادی که به طور منظم انواع تست های تصویری را انجام می دهند در حل مسئله و مهارت های مشاهده در زندگی خود بهتر عمل می کنند و موفقتر هستند.

آیا شما هم مهارت مشاهده خوبی دارید؟

پس این چالش را امتحان کنید!

تست هوش تصویری پرنده پنهان شده در باغ

تصویر بالا صحنه ای از یک باغ را به تصویر می کشد که در آن انواع گیاهان دیده می شود. ترکیب کامل گیاهان با پرنده ای که در این تصویر است  چالش بسیار سختی است.

یافتن پرنده پنهان کاری دشوار است و افرادی که مهارت‌های مشاهده‌ای عالی دارند می‌توانند آن را در مدت زمان تعیین شده به انجام برسانند.

کلید تشخیص پرنده پنهان در این تصویر، یک چشم عالی برای توجه به جزئیات است. دقیقا مثل یک کاراگاه جنایی باهوش!

پرنده پنهان را دیده اید؟ اگر با دقت مشاهده کنید، می توانید پرنده پنهان را تشخیص دهید.

رپورتاژ

روشی که پرنده با برگها ترکیب شده است چشم و مغز شما را فریب می دهد و تشخیص آن را دشوار می کند.

عجله کنید زمان زیادی باقی نمانده است.

یک بار دیگر تصویر را اسکن کنید و ببینید آیا می توانید چیزی را که شبیه پرنده پنهان است پیدا کنید.

و…

زمان تمام شد

امیدواریم که برخی از باهوش ترین و تیزبین ترین افراد پرنده پنهان را دیده باشند.

همه شما به خاطر تلاش عالی خود سزاوار تشویق بسیار هستید.

کسانی که نمی توانند تشخیص دهند، نباید ناامید شوند. این یک چالش بسیار دشوار بود و همیشه می توانید با تمرین بهتر شوید.

 

به تصویر زیر دوباره دقت کنید. پرنده پنهان را می توان در سمت راست تصویر مشاهده کرد، روی یکی از گیاهان نشسته است و منقار پرنده قابل مشاهده است.

تست هوش تصویری پرنده پنهان شده در باغ

نوشته‌های مرتبط