تست توهم نوری پیدا کردن گرگ پنهان در تصویر: میتوانی در ۵ ثانیه پیدایش کنی؟

حتما تا به حال درباره تست توهم نوری و تست خطای دید چیزهایی خوانده و شنیده اید. اگر به این قبیل تست ها و سنجش های سریع علاقمندید به شما پیشنهاد میکنیم این مجموعه از مقالات جالب و هیجان انگیز بازده درباره انواع تست خطای دید و تست توهم نوری را از دست ندهید و در این مقاله هم با تست توهم نوری پیدا کردن گرگ پنهان در تصویر! میتوانی در ۵ ثانیه پیدایش کنی؟

به طور خلاصه می توان گفت که سه دسته توهمات نوری وجود دارند: توهمات فیزیولوژیکی، توهمات شناختی و توهمات واقعی. همه این توهمات یک موضوع مشترک دارند و آن فریب دادن مغز و چشم انسان است. علیرغم تلاش انسان ها برای حواس جمع بودن و تمرکز و توجه روی موضوعات، اما باز توهمات نوری توانسته اند توجه مردم را به خود جلب کنند و آنها را علاقه مند نگه دارند. محققان معتقدند توهمات نوری ابزار مفیدی است که می توان از آن برای تعیین هوش اولیه یک فرد استفاده کرد. این کار  با آزمایش مهارت های بینایی و سطوح ادراک یک فرد از طریق تست های توهم نوری ساده انجام می شود.

رپورتاژ

با این مقدمه برویم سر داستان جذاب خودمان یعنی گرگ ها!

گرگ ها موجودات باهوشی هستند. بسیاری از داستان‌های عامیانه و قصه های کودکان، گرگ‌ها را موجوداتی حیله‌گر معرفی میکنند که می‌دانند چگونه بیشترین بهره را از مغز تیزبین خود ببرند. اما آیا از نظر بیولوژیکی همه موجودات زنده روی زمین برای انجام این کار آموزش دیده اند؟
مغز ما قرار است به ما کمک کند تا بجنگیم، نیازهایمان را برآورده کنیم و زنده بمانیم، و گرگ ها هم همین کار را می کنند، شاید کمی هوشمندانه تر. این همان چیزی است که گرگ ها را از دیگران متمایز می کند. البته که این تنها چیزی نیست که گرگ ها را متمایز می کند.
گرگ ها که اغلب به عنوان موجوداتی قاتل و خطرناک اشتباه گرفته می شوند، در واقع موجوداتی هستند که به عشق واقعی اعتقاد دارند. بله درست شنیدید! هنگامی که دو گرگ عاشق یکدیگر می شوند، تنها مرگ می تواند آنها را از هم جدا کند. اینجاست که انسان ها باید از گرگ ها بیاموزند. گرگ‌هایی که عاشق می‌شوند در روزهای سلامتی و بیماری، روزهای شاد و غمبار به یکدیگر تکیه میکنند و از هم جدا نمی شوند! چیزی که گرگ ها را شایان ستایش می کند این است که می توانند حتی جان خود را برای یکدیگر فدا کنند. بله، گرگ ها قادر به ایجاد پیوندهای قوی هستند. پیوندهای میان آنان آنقدر قوی است که حتی می توانند به خاطر یکدیگر کشته شوند. این نوعی پیوند است که شایسته تحسینی بزرگ است.
تست توهم نوری پیدا کردن گرگ پنهان
خب حالا که این نکات جالب را درمورد گرگ ها با هم مرور کردیم برگردیم سر داستان اصلی خودمان که آیا توانستید گرگ پنهان را در تصویر بالا ببینید؟
اگر بله که آفرین بر شما. اگر هم نه اشکالی ندارد. زیاد به خودتان سخت نگیرید. تصویر پایین را نگاه کنید و از هوشمندی گرگ ها لذت ببرید.
اینجا گرگی است که خیلی هوشمندانه پنهان شده است!

تست توهم نوری پیدا کردن گرگ پنهان در تصویر

اگر نتوانستید به این تست پاسخ درست دهید نگران نباشید چرا که تست های بیشتری داریم که می توانید خودتان را بیازمایید. کافی است روی این لینک کلیک کنید و مجددا به بازی آزمون و تست توهم نوری برگردید! موفق باشید.

نوشته‌های مرتبط