ارزان ترین کاغذ دیواری متری چند است؟

در سال‌های اخیر، استفاده از کاغذ دیواری در بین مردم خیلی متداول و رایج شده است و می‌بینیم که هر روز خانواده‌ها و مدیران بیشتری، دنبال خرید کاغذ دیواری هستند. یکی از سؤالات رایجی که بسیاری از افراد در هنگام خرید کاغذ دیواری و پوستر دیواری مطرح می‌کنند، این است که ارزان ترین کاغذ دیواری متری چند است؟ اگر شما هم تمایل دارید از قیمت و کیفیت کاغذ دیواری ارزان آگاه شوید و یک کاغذ دیواری باکیفیت و مقرون به صرفه برای منزل یا دفتر کار خود بخرید، پیشنهاد می‌شود 10 دقیقه زمان بگذارید و تا انتهای این مقاله با ما همراه شوید.

ارزان ترین کاغذ دیواری متری چنده؟ پاسخی صریح و سریع به یک پرسش پرتکرار!

اگر بخواهیم خیلی سریع و صریح به این سؤال پاسخ دهیم که ارزان ترین کاغذ دیواری متری چند است ، می‌توانیم بگوییم قیمت هر متر مربع کاغذ دیواری ارزان، 180 هزار تومان است. البته این قیمت با اعمال تخفیف از سوی فروشگاه‌های اینترنتی، تا 150 هزار تومان هم کاهش پیدا می‌کند. البته این قیمت معمولاً برای کاغذ دیواری طرح کتان تعیین می‌شود و اگر دنبال خرید کاغذ دیواری و پوستر دیواری با قیمت بالاتری هستید، قاعدتاً قیمت محصول، بالاتر می‌رود.

یکی از نکاتی که باید مد نظر داشته باشید این است که اگر ابعاد کاغذ دیواری مورد نظر شما، کمتر از 4 متر مربع باشد، باید قیمت 4 متر مربع از کاغذ دیواری را بپردازید. به عنوان مثال اگر بخواهید 2 متر مربع کاغذ دیواری (هر متر 150 هزار تومان) بخرید، قیمت نهایی 300 هزار تومان نمی‌شود؛ چون قیمت 4 متر مربع کاغذ دیواری (یعنی 600 هزار تومان) پرداخت شود.

مهم ترین عامل تعیین‌کننده قیمت کاغذ دیواری چیست؟

قیمت کاغذ دیواری

مهم‌ترین عاملی که در تعیین قیمت کاغذ دیواری نقش دارد و باعث می‌شود که کاغذ دیواری برای خریدار، ارزان یا گران تمام شود، «جنس کاغذ دیواری» است. در ادامه قیمت کاغذ دیواری بر اساس جنس‌های مختلف را بررسی می‌کنیم و خصوصیات کاغذ دیواری‌های گوناگون را بیان می‌کنیم.

کاغذ دیواری طرح کتان (هر متر 150 هزار تومان)

کاغذ دیواری طرح کتان با قیمت هر متر 150 هزار تومان، ارزان ترین کاغذ دیواری باکیفیت موجود در بازار است. این محصول، کیفیت چاپ متوسطی دارد و قابلیت شستشوی آن پایین است. بافت آن، چهارخانه ریز است و ضخامت پایینی دارد. وضوح چاپ روی این کاغذ، از سایر مدل‌های کاغذ دیواری باکیفیت، کمتر است و ظاهری براق دارد. بسیاری از افرادی که دنبال کاغذ دیواری با قیمت ارزان هستند، کاغذ دیواری طرح کتان را ترجیح می‌دهند.

کاغذ دیواری شاین (هر متر 230 هزار تومان)

کاغذ دیواری شاین، کیفیت چاپ خوب و قابل قبولی دارد، وضوح چاپ روی آن متوسط است و کاملاً قابل شستشو است. ماندگاری این نوع کاغذ دیواری، متوسط است، بافت ساده‌ای دارد و براق به نظر می‌رسد. ضخامت متوسط این کاغذ دیواری، آن را در چشم اکثر مخاطبان و مشتریان، مناسب جلوه می‌دهد. اگر دنبال خرید یک کاغذ دیواری ارزان، باکیفیت متوسط و قابل شستشو هستید، کاغذ دیواری شاین با قیمت 230 هزار تومان، گزینه منطقی و مناسبی است.

کاغذ دیواری آنتیک (هر متر 290 هزار تومان)

کاغذ دیواری آنتیک با قیمت هر متر 290 هزار تومان با ضخامت متوسط، قابلیت شستشو، ماندگاری خوب، بافت سوسماری و کیفیت چاپ خوب، یکی از گزینه‌های پرفروش در بازار کاغذ دیواری است. جنس کاغذ دیواری آنتیک از کاغذ نیمه مات است و با وضوح چاپ بالا، باب میل بسیاری از مشتریان کاغذ دیواری قرار گرفته است. با خرید این کاغذ دیواری تا سال‌های سال، نیازی به تعویض کاغذ دیواری نخواهید داشت؛ چون این محصول، کیفیت و رنگ اولیه خود را حفظ خواهد کرد.

کاغذ دیواری سانرایز (هر متر 390 هزار تومان)

رپورتاژ

کاغذ دیواری سانرایز برای افرادی مناسب است که دنبال یک کاغذ دیواری با ماندگاری عالی و ضخامت خوب هستند. وضوح خیلی خوب و بافت ساده این کاغذ دیواری باعث می‌شود برای خریداران، دلنشین باشد. از طرفی این کاغذ دیواری، کاملاً قابل شستشو است و اگر توسط نصاب‌های حرفه‌ای نصب شود، می‌توان آن را به راحتی شستشو دارد.

کاغذ دیواری گاما (هر متر 450 هزار تومان)

کاغذ دیواری گاما با قیمت هر متر 450 هزار تومان، ماندگاری بسیاری بالایی دارد و جنس آن از کاغذ مات اکلیل‌دار است. ضخامت بالا و وضوح عالی این کاغذ دیواری باعث می‌شود که امکان شستشوی آن وجود داشته باشد. بافت این کاغذ، هاشوری است و قابلیت شستشوی بالایی دارد.کیفیت چاپ این کاغذ دیواری به گونه‌ای است که تا سال‌های سال، جذابیت بصری خود را حفظ می‌کند و زیبابخش منزل یا دفتر کارتان خواهد بود.

کاغذ دیواری الیاف طبیعی (هر متر 590 هزار تومان)

اگر دنبال خرید بهترین کاغذ دیواری موجود در بازار هستید، کاغذ دیواری از جنس الیاف طبیعی، مناسب‌ترین گزینه برای شما خواهد بود. این محصول با قیمت هر متر 590 هزار تومان، تمام فاکتورهای مهم برای یک کاغذ دیواری را به بهترین شکل ممکن دارد. کاغذ دیواری مورد بحث با ضخامت بالا، کیفیت چاپ بسیار عالی، ماندگاری بالا، قابلیت شستشوی کامل، وضوح عالی و بافت ساده الیافی، خرید این محصول را برای مخاطبان، جذاب و منطقی جلوه داده است.

راز عرضه کاغذ دیواری با قیمت مناسب در فروشگاه‌ منزل

یکی از سؤالاتی که ممکن در ذهن شما شکل بگیرد این است که چرا قیمت کاغذ دیواری در فروشگاه‌های حرفه‌ای کاغذ دیواری و پوستر دیواری، ارزان‌تر از سایر فروشگاه‌هاست؟ راز عرضه کاغذ دیواری باکیفیت و ارزان‌قیمت در فروشگاه‌های حرفه‌ای کاغذ دیواری مثل فروشگاه اینترنتی منزل چیست؟

یکی از مهم‌ترین رازهای عرضه کاغذ دیواری و پوستر دیواری ارزان و باکیفیت در فروشگاه‌های حرفه‌ای مثل فروشگاه آنلاین منزل، تولید عمده محصولات توسط خود آن فروشگاه است. وقتی یک فروشگاه، خودش کاغذ دیواری و پوستر دیواری را تولید می‌کند، قطعاً واسطه‌های موجود در بازار حذف می‌کند و به همین دلیل قیمت کاغذ دیواری، به میزان چشمگیری کاهش می‌یابد.

متأسفانه بعضی از فروشگاه‌ها، کاغذ دیواری را با کیفیت قابل قبولی به مشتریان خود ارائه نمی‌دهند و می‌کوشند کیفیت محصولات خود را به میزان چشمگیری کاهش دهند تا بتوانند در رقابت قیمت با سایر کسب و کارها، پیروز شوند. فروشگاه‌های حرفه‌ای، به هیچ عنوان چنین اقداماتی انجام نمی‌دهند؛ زیرا می‌دانند که کاغذ دیواری با کیفیت پایین، در کوتاه‌مدت رنگش افت می‌کند، از دیوار جدا می‌شود، نمای زیبایی به منزل نمی‌بخشد و قابل شستشو نیست.

کاغذ دیواری و پوستر دیواری ارزان و باکیفیت را از فروشگاه منزل بخواهید

تورم و رشد روزافزون کاغذ دیواری و پوستر دیواری، بسیاری از افراد را به سمت خرید کاغذ دیواری ارزان و باکیفیت سوق داده است. در این شرایط، فروشگاه‌های حضوری و اینترنتی حرفه‌ای باید برای برآورده کردن نیاز مخاطبان و مشتریان تلاش کنند و کاغذ دیواری‌های ارزان و باکیفیت در اختیار مخاطبان خود قرار دهند.

خرید کاغذ دیواری و پوستر دیواری ارزان

یکی از فروشگاه‌هایی که همواره می‌کوشد محصول باکیفیت و حرفه‌ای در اختیار مخاطبان خود قرار دهد، فروشگاه منزل است. این فروشگاه، روی قیمت محصولات هم کار می‌کند و با ایده‌های حرفه‌ای، می‌کوشد تا حد امکان، محصولاتی باکیفیت و ارزان در اختیار مشتریان خود قرار دهد. فروشگاه منزل اولین و کامل ترین فروشگاه آنلاین کاغذ دیواری در ایران، در زمینه تولید پوستر دیواری و کاغذ دیواری سفارشی فعالیت می کند.

در این مقاله تلاش کردیم به این پرسش پاسخ دهیم که ارزان ترین کاغذ دیواری متری چند است و همچنین به عوامل مؤثر بر قیمت کاغذ دیواری و پوستر دیواری اشاره کردیم. در صورتی که تمایل به خرید کاغذ دیواری باکیفیت و ارزان دارید و می‌خواهید با هزینه مناسب، کاغذ دیواری حرفه‌ای خریداری کنید، پیشنهاد می‌شود به فروشگاه اینترنتی منزل (https://www.manzel.ir) مراجعه کنید. این فروشگاه، کلکسیونی از بهترین کاغذ دیواری‌ها را با قیمت مناسب در اختیار مشتریان خود قرار داده است.

نوشته‌های مرتبط