آشنایی با کاربرد پارتیشن شیشه ای

همانند شیشه ای حمام که نقش مهمی در تفکیک سازی داشته است، پارتیشن شیشه ای نیز به منظور جداسازی قسمت های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد.  از پارتیشن های شیشه ی به منظور جداسازی فضاهای تجاری، مسکونی، اداری و…. استفاده می گردد. در پارتیشن های شیشه ای یا فریم لس به صورت تک جداره و دوجداره در دسترس می باشند و برای تقسیم بندی فضای محیط اداری کاربرد دارند.

برای افرادی که می خواهند فضای زیبا، انتقال نور و طراحی مدرن را به شکل همزمان با یکدیگر در اختیار داشته باشند پارتیشن شیشه ای به عنوان بهترین گزینه به شمار می رود. البته شما در چنین فضای علاوه بر داشتن یک حریم خصوصی امن بلکه فضای دلباز را در اختیار دارید که قطعا کار کردن در چنین محیطی شما را خسته نمی کند.  

دکوراسیونی زیبا از منزل با آینه

نسبت به سایر تزیینات دکوراتیوی بسیار جذاب تر است و اصلا از این لحاظ با موارد دیگر قابل مقایسه نیست. از طرفی دوام بالایی نیز دارد. حال باید توجه داشت که عوامل مختلفی وجود دارند که می توانند در تغییرات قیمت آینه کاری ها تاثیر بگذارند. تراش آینه نسبت به سایر آینه کاری ها به دلیل سختی کار آن ها قیمت بیشتری دارند. در میان آینه های تراش نیز با توجه به نوع تراش آن ها قیمت های متفاوتی دارند. بنابراین جزییات تراش آینه از عوامل موثر بر قیمت آینه کاری است. رنگ آینه ها نیز می توانند قیمت های مختلفی برای آینه کاری به وجود آورند. از دیگر عوامل موثر بر قیمت آینه کاری، مدل آینه کاری است.

آشنایی با کاربرد پارتیشن شیشه ای

آشنایی با کاربرد درب اتوماتیک شیشه ای

درب اتوماتیک شیشه ای دارای انواع مختلفی می‌باشد که می توانیم به درب های کشویی اتوماتیک، درب های چرخشی اتوماتیک، درب اتوماتیک تاشو، درب های چرخشی و درب های چرخان اشاره نماییم. هر کدام از این درب ها در شرایط خاصی مورد استفاده قرار می‌گیرند و با توجه به شرایط انتخاب می گردند.

جالب است بدانید از اصلی ترین کاربرد هایی که یک مدیر شرکت در خصوص انتخاب درب شیشه ای اتوماتیک مدنظر دارد راحتی استفاده از آن می باشد. در این شرایط اگر شما در محل خود تردد زیاد داشته باشید دیگر نیازی نیست که هر مشتری به محض ورود و خروج از باز و بسته کردن درب استفاده کند چرا که این مشکل به راحتی به وسیله اتوماتیک بودن درب حل می‌شود و حتی افرادی که مشکلات از نظر جسمی دارند در خصوص باز و بسته کردن درب با مشکل روبرو نخواهد شد و می توان گفت اصلی ترین کاربرد استفاده از درب های اتوماتیک راحتی آنها می باشد.

علاوه بر آن ذخیره انرژی، ایمنی و جلوگیری از ایجاد ترافیک و ازدحام جمعیت را می توان از اصلی ترین مزیت های استفاده از درب اتوماتیک شیشه ای دانست.

کاربردهای که برای درب اتوماتیک شیشه ای وجود دارد به صورت کلی شامل دسته بندی زیر می باشد:

  • امنیتی
  • صنعتی
  • ساختمانی و رفاهی
  • بانکی

کاربرد امنیتی دربهای اتوماتیک شیشه ی را می توانیم یکی از مواردی بدانیم که نقش بسیار کلیدی در امنیت ساختمان ها داشته است مثلا برای پاسگاه ها، نیروگاهها و ساختمان های نظامی از این نمونه درب ها میتوان استفاده کرد.

رپورتاژ

آشنایی با کاربرد پارتیشن شیشه ای

آشنایی با کاربرد شیشه بالکن

با توجه به اینکه بالکن جزء ی از یک ساختمان محسوب می شود باید به آن همانند دیگر قسمت های ساختمان توجه ویژه ای شود تا ما بتوانیم فضای زیبا تر و کاربردی تر را داشته باشیم. امروز با توجه به اینکه افراد زیادی آپارتمان نشین هستند با استفاده از شیشه بالکن فضای خود را جذاب‌تر می‌کند و مساحت بیشتر را می‌توانند در ساختمان استفاده کنند.

در بعضی از بالکن ها به دلیل اینکه مساحت بیشتر است افراد برای نشستن و هواخوری از آن استفاده می کنند ولی اگر می خواهید از بالکن برای مکان استراحت استفاده کنید قطعا نصب شیشه بالکن یکی از بهترین اقداماتی است که به شما کمک می کند تا یک فضای دنج و مناسب با استراحت خود را به وجود بیاورید؛ خوشبختانه با توجه به اینکه رشد بسیار زیادی در صنعت و تکنولوژی لحاظ شده است شما می توانید شیشه های بالکن مختلفی را در انواع و اقسام متفاوت استفاده کنید و هر آن که هرکدام از آنها که با سلیقه و تراس شما هماهنگی بیشتری داشته است را انتخاب نموده و آن را نصب نمایید.

توجه داشته باشید که یکی از خصوصیات های اصلی این این شیشه ها قابلیت باز و بسته شدن شیشه بالکن می باشد و به همین جهت افراد زیادی ترجیح می دهند که از شیشه بالکن استفاده کند چرا که در فصل زمستان می تواند فضای تراس یا بالکن شما را گرم نگه دارند و همچنین در فصل تابستان شما از هوای بیرون لذت ببرید.

همان طور که اشاره کرده‌ایم برخی از شیشه‌های بالکن به صورت متحرک هستند و قابلیت باز و بسته شدن با دارند اما برخی دیگر به شکل ثابت بوده و شما نمی توانید شیشه ها را باز و بسته کنید. اینکه شما از چه شیشه ای برای تراس خود استفاده کنید و فضای مورد نظرتان را با شیشه بالکن زیبا تر و کاربردی تر کنید دقیقا به میزان مساحت فضای شما بستگی داشته است. اگر فضای مساحت تراس شما زیاد است می توان از شیشه هایی با قابلیت های باز و بسته شدن استفاده کنید اما اگر فضای محدودی در اختیار دارید بهتر است از شیشه های ثابت را استفاده نمایید.

آشنایی با کاربرد پارتیشن شیشه ای

بدین صورت می توان گفت که استفاده از شیشه بالکن کاربردهای متعددی داشته است و موجب می شود که شما نمای خود را زیباتر و شیک تر کنید و در مصرف انرژی نیز صرفه جویی های لازم را به وجود بیاورید و یک عایق در برابر حرارت و تعادل دما به شمار می رود و همچنین از ورود سر و صدا نیز جلوگیری می کند. بهتر است قبل از خرید شیشه بالکن با افرادی که در این زمینه تخصص دارند مشورت کنید.

آشنایی با کاربرد شیشه حمام

از شیشه حمام به منظور پارتیشن بندی حمام نیز یاد می کنند و وقتی افراد بخواهند از  جداکننده حمام یا کابین دوش به بهترین شکل ممکن و به جدیدترین روش سیستم های بهداشتی استفاده کند شیشه حمام را بکار می بردند که البته علاوه بر این که بسیار زیبا و شیک به نظر می رسد بلکه جدا سازی قسمت های مختلف حمام را به واسطه شیشه حمام را می توان انجام داد.

کابین دوش به واسطه شیشه‌ای حمام برای حفظ گرما در بخش داخلی کمک بسیار زیادی می‌کند و از هدر رفتن انرژی نیز جلوگیری می کند البته یکی از کاربردهای مهمی که شیشه حمام داشته است مانع رسیدن رطوبت حمام به دیگر بخش ها مثل دیوارها و در می باشد. چون در هر صورت رطوبت زیاد می تواند پوسیدگی و نم زدگی را به وجود بیاورد .

در محیط های مختلفی از شیشه حمام استفاده می کنند و تنها در منازل کاربرد ندارد بلکه در بیمارستانها، هتلها، استخرها، نیز از شیشه ای حمام یا کابین دوش استفاده می‌کنند. با توجه به اینکه این فضا مرطوب است برای جای گیری کابین حمام از یراق آلات ضد زنگ استفاده می گردد و به صورت کلی کاربرد شیشه حمام بسیار وسیع می باشد.

نوشته‌های مرتبط