چوبست؛ مقایسه قیمت انواع پروفیل چوب پلاست و ترموود

اگر تا کنون سری به فروشگاه های فروش کفپوش یا نما پوش و پروفیل ها زده باشید باشید ترموود و چوب پلاست را بدون شک به عنوان یکی از پر مصرف ترین کالا ها دیده اید و حتی شاید از آن ها استفاده نیز کرده اید. در زمان خرید پروفیل بدون شک دو محصولی که به شما پیشنهاد می شود چوب پلاست و ترموود است که علاوه بر تفاوت های فیزیکی که با یک دیگر دارند از تفاوت های قیمتی قابل توجهی نیز برخوردار می باشند. ما چوبست ، در این مطلب در این صدد است که با مقایسه قیمت انواع پروفیل چوب پلاست و ترموود شما را در خریدن محصول مورد نظرتان یاری کند.

چوبست – choobest.ir

پس برای کسب اطلاعات لازم در مورد این دو پروفیل و مقایسه قیمت انواع پروفیل چوب پلاست و ترموود با ما در این مطلب همراه باشید. همچنین شما می توانید از طریق سایت چوبست که در ابتدا صفحه برای شما قرار داده شده است نیست به این اطلاعات دست پیدا کنید. همچنین امکان خرید انواع کفپوش ، نماپوش، آلاچیق و … نیز از طریق فروشگاه چوبست برای شما میسر شده است.

برای کسب اطلاعات بیشتر بخوانید : قیمت کفپوش روف گاردن

چوب پلاست و ترموود چه تفاوتی با هم دارند ؟

بدیهی است که پیش از مقایسه قیمت چوب پلاست و ترموود باید در مورد جنس این دو محصول و ویژگی هایی که دارند اطلاعات مورد نیاز شما را ذکر کنیم چرا که در حقیقت این عوامل در قیمت این دو پروفیل تاثیر قابل توجهی دارند. در این قسمت از این مطلب قصد داریم به طور کامل این دو محصول را از نظر جنس و متریال تشکیل دهنده برسی کنیم پس با ما در ادامه این مطلب همراه باشید.

ترموود چیست ؟

اگر به متریال چوبی با جنس چوب ، کیفیت چوب و حسب طبیعی بودن این پروفیل نیاز دارید بدون شک ترموود همان محصولی است که شما به آن نیاز دارید. ترموود در حقیقت همان چوب طبیعی است که البته به علت فراورده شدن کمی بهبود پیدا کرده است و از مزیت های بیشتری برخوردار است. در حقیقت در مقایسه پروفیل چوب پلاست و ترموود این نکته است که بسیار تاثیر گذار است :

ترموود چوب طبیعی و مشتقات آن می باشد که طی یک فرایند گرمایشی و صنعتی در محیط مخصوص خود به شکل پروفیل های ترموود در می اید که برای ساخت انواع محصولات آماده می شود. 

تا کنون یکی از مهم ترین و البته پر دردسر ترین ویژگی های چوب طبیعی مربوطه به پوسیدگی آن بوده است که در برابر گرد و غبار و رطوبت از خود مقاومت بسیار کمی نشان داده است و به راحتی پوسیده و حتی از بین می رود. اما در مورد ترموود این نکته وجود دارد که کیفیت چوب را بهبود بخشیده است و تا حدود بسیار زیادی مقاومت آن را در برابر عوامل خورنده افزایش داده است. به همین علت است که ترموود بدون شک یک انتخاب ایده آل برای شما محسوب می شود که هم زمان حسی از کیفیت و زیبایی و طبیعت را تجربه کنید.

اما در کنار این بحث و در مقایسه قیمت ترموود و چوب پلاست بدیهی است که باید به بالاتر بودن قیمت این محصول اشاره هایی بکنیم. در حقیقت استفاده از چوب طبیعی و بهبود ویژگی های آن باعث شده است تا قیمت این مصحول تا حدودی بالا برود و استفاده از آن گران قیمت شود. با این وجود به علت کیفیت ترموود است که این محصول همچنان یکی از محصولات پر استفاده محسوب می شود از فروش بسیار خوبی در بازار برخوردار می باشد.

رپورتاژ

شما برای خرید پروفیل ترموود با بهترین قیمت و کیفیت می توانید همین حالا با چوبست تماس حاصل نمایید.

چوب پلاست چیست ؟

اما در کنار ترموود اگر به دنبال یک پروفیل اقتصادی با کیفیت می گردید در این صورت چوب پلاست می تواند بهترین انتخاب برای شما باشد. این محصول از فروش بسیار بالایی در بازار برخوردار است چرا که در مقایسه قیمت پروفیل ترموود و چوب پلاست بدون شک این محصول با اختلاف بسیار زیاد یک انتخاب بهتر محسوب می شود. البته این موضوع تا حدودی طبیعی است چرا که متریال مورد استفاده در ساخت این محصول به طور کامل و اساسی فرق می کند. در حقیقت تفاوت پروفیل ترموود و چوب پلاست فقط در قیمت آن نیست بلکه در حقیقت در جنس آن می باشد.

همانطور که از اسم این محصول بر می آید پروفیل چوب پلاست ترکیبی از چوب و پلاستیک می باشد. در حقیقت این محصول را می توان نوعی چوب پلاستیکی در نظر گرفت که در مواد اولیه آن از پلاستیک استفاده شده است. تصور نکنید که استفاده از پلاستیک علاوه بر تاثیر گذاری در مقایسه قیمت ترموود و چوب پلاست ، در بی کیفیت شدن آن نیز تاثیر دارد چرا که استفاده از پلاستیک مزایا زیادی دارد که به این شرح می باشد :

  • قیمت پلاستیک در بازار ایران بسیار پایین تر از چوب طبیعی است و موجب کاهش قیمت این محصول می شود.
  • استفاده از پلاستیک امکان تولید انواع پروفیل در طرح و رنگ های مختلف را فراهم می کند. یعنی تنوع این محصول بسیار بالا می باشد و حتی رنگ های مختلفی از آن تولید می گردد.
  • استفاده از پلاستیک در ساخت این محصول موجب می شود که این پروفیل کاملا ضد اب باشد و به راحتی در مقابل آب پوسیده نشود.
  • چوب پلاست کاملا ضد گرد و غبار است و از این نظر برای شما یک انتخاب ایده آل است.
  • در آخر طول عمر چوب پلاست بسیار بالاست به راحتی خراب نمی شود.

در نهایت این شمایید که بر اساس جنس ، کیفیت و قیمت دو پروفیل چوب پلاست و ترموود دست به انتخاب میزنید و بهترین آن را برای خود انتخاب می کنید. خوب است بدانید هر دو پروفیل چوب پلاست و ترموود از طریق چوبست قابل خریداری است و بدین منظور کافیست از فروشگاه ما دیدن نمایید.

قیمت چوب پلاست و ترموود از چه عواملی تاثیر میگیرد ؟

هرچند که این محصولات به علت تفاوت در جنس و متریال تشکیل دهنده از نظر قیمت تفاوت هایی دارند اما همچنان عواملی وجود دارد که به طور جداگانه در قیمت پروفیل های ترموود و چوب پلاست تاثیر گذار می باشد. برخی از این ویژگی ها به این شرح می باشد :

  • کیفیت پروفیل ها : بدون شک مهم ترین و تاثیر گذار ترین ویژگی در قیمت پروفیل های ترموود و چوب پلاست نیز می باشد و علت آن هم نیز مشخص است. چرا که برای تولید محصولات با کیفیت تر همیشه هزینه بیشتری نیز صرف می شود و بدیهی است که این محصولات در قیمت های بالاتری در بازار عرضه و به فروش برسند. علاوه بر آن برخی از آنجا که مردم برای خرید محصول با کیفیت تر هزینه بیشتری صرف می کنند بدیهی است که در مقایسه قیمت پروفیل ترموود و چوب پلاست کیفیت حرف اول را می زند.
  • رنگ و طرح پروفیل ها : برخی از رنگ ها در برخی از سال ها از قیمت بالاتری برخوردار هستند و آن ها به علت ترند روز بازار می باشد. در حقیقت بر اساس سلایق روز مردم رنگ هایی به بازار عرضه می شود که فروش بسیار بالایی دارند و به همین علت این محصولات از قیمت بالاتری نیز برخوردار خواهند بود. مزید بر آن برخی از رنگ ها و طرح ها هزینه تولید بیشتری را به خود اختصاص می دهند و به همین علت است در بازار نیز با قیمت بیشتر و گران تری عرضه می شوند.

نباید فراموش کنید که رنگ پروفیل ها باید کاملا مطابق سلیقه شما باشد تا خستگی و یا دلزدگی برایتان ایجاد نکند.

  • برند تولید کننده آن : بدون شک اطلاع دارید که برند همیشه در قیمت یک محصول تاثیر گذاری زیادی داشته است و البته مردم به قیمت های مختلف برند های متنوع نیز تن می دهند چرا که ترجیح می دهند به نام های آشنا و مشهور در بازار اعتماد کنند تا نام هایی که ناشناخته بوده و احتمالا از کیفیت مطلوبی نیز برخوردار نمی باشند. برند های برجسته به علت کیفیت و همچنین شهرتی که در بازار دارند به طور معمول قیمت بالاتری را نیز به خود اختصاص می دهند.
  • فروشگاه منتخب شما : و در آخر نوبت به فروشگاه منتخب شما و تاثیر گذاری آن در قیمت پروفیل های چوب پلاست و ترموود می رسد. نباید از نقش مهم فروشگاه در تعیین این قیمت غافل بمانیم چرا که بدون شکل برخی از فروشگاه ها با هرف کسب سود بیشتر هزینه های نا معقولی را برای محصولات خود انتخاب می کنند و مردم نیز گاها به علت آگاهی پایین تر تن به این قیمت های غیر منطقی می دهند. به همین علت ما اینجاییم تا به شما یک فروشگاه مطمئن با بهترین قیمت را معرفی کنیم.

فروشگاه چوبست با ارائه با کیفیت ترین محصولات چوبی با بهترین قیمت اعم از نما پوش ، کفپوش ، پرگولا ، آلاچیق و … آماده است رضایت صد در صدی شما را به دست بیاورد. پس همین حالا از طریق ابتدا این صفحه به سایت این فروشگاه مراجعه کنید.

نوشته‌های مرتبط