جملات آلمانی زیبا + فیلم آموزش زبان آلمانی

اگر به دنبال یادگیری زبان آلمانی باشید، احتمالاً خوب می‌دانید که این زبان به یکی از خشک‌ترین زبان‌های موجود در دنیا معروف است و صحبت‌کردن به زبان آلمانی به صورتی است که هیچ احساس خاصی توسط صورت و بدن منتقل نمی‌شود و اگر یک فرد با شما به آلمانی صحبت کند، حس می‌کنید سرد و بی‌روح است. خشک‌بودن این زبان باعث شده است که مدرسان زبان آلمانی کسانی که دنبال یادگیری آن هستند، توصیه کنند به دنبال یادگیری جملات آلمانی زیبا بروند تا بتوانند با استفاده از آن جملات زیبا، هم یادگیری آلمانی را از حالت خشکی در بیاورند و راحت‌تر کنند و هم بتوانند مکالمات جذاب‌تری داشته باشند و تأثیرگذارتر با دیگران صحبت کنند.

یادگیری جملات آلمانی زیبا فواید بسیار زیادی دارد و کمک می‌کند که بتوانید راحت‌تر این زبان را یاد بگیرید و در آن حرفه‌ای شوید و باعث می‌شود که در یادگیری آلمانی بیشتر درگیر شوید. به همین خاطر ما در این مقاله می‌خواهیم به شما برخی از زیباترین جملات آلمانی را بگوییم که با استفاده از آنها هم می‌توانید زبان آلمانی را بهتر تمرین کنید و هم می‌توانید یاد بگیرید که چطور جملات زیباتری را در مکالمات آلمانی خودتان به کار ببرید. همچنین به شما خواهیم گفت که یادگیری این جملات چطور می‌توانید باعث شود که سرعت یادگیری زبان آلمانی‌تان بیشتر شود و حرفه‌ای‌تر این زبان را یاد بگیرید. اگر به دنبال یادگیری زبان آلمانی هستید و می‌خواهید جملات زیبای موجود در این زبان را یاد بگیرید، توصیه می‌کنیم که حتماً تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید تا تعداد زیادی از جملات زیبا را به زبان آلمانی در اختیارتان بگذاریم و کمک کنیم بتوانید یادگیری این زبان را برای خودتان شیرین‌تر و لذت‌بخش‌تر کنید.

جملات آلمانی زیبا + فیلم آموزش زبان آلمانی

جملات آلمانی زیبا چه کاربردی در یادگیری بهتر زبان آلمانی دارند؟

همان‌طور که در مقدمه گفتیم، زبان آلمانی یک زبان بسیار خشک است و البته در کنار این خشکی، یکی از سخت‌ترین زبان‌های دنیا برای یادگیری است. به همین خاطر باید سعی کنید که با روش‌های مختلف این زبان را برای خودتان دلنشین کنید و یادگیری آن را راحت‌تر انجام دهید. یکی از راه‌هایی که برای این کار وجود دارد، این است که سعی کنید جملات زیبای آلمانی را یاد بگیرید و از آنها در مکالمات خودتان استفاده کنید تا یادگیری این زبان برایتان دلنشین‌تر و جذاب‌تر شود.

در ادامه به شما برخی از مهم‌ترین فوایدی که یادگیری جملات آلمانی زیبا دارد را می‌گوییم تا مطمئن شوید که با یادگیری این جملات وقت خودتان را هدر نمی‌دهید و یادگیری آنها می‌تواند برایتان سودمند باشد.

1- قوی‌شدن ترجمه زبان آلمانی:

یکی از نکاتی که در یادگیری جملات زیبای آلمانی وجود دارد، این است که این جملات می‌توانند به شما کمک کنند ترجمه به آلمانی را در خودتان تقویت کنید و بتوانید هر جمله‌ای را به آلمانی ترجمه کنید. برای این کار در کنار جملاتی که ما به شما معرفی می‌کنیم، می‌توانید مثلاً جملات زیبای فارسی را با ابزارهای ترجمه به آلمانی ترجمه کرده و آنها را یاد بگیرید چون این کار کمک می‌کند که بتوانید مهارت‌های ترجمه خودتان را قوی‌تر کنید.

2- یادگیری تلفظ کلمات آلمانی:

یکی از کارهایی که می‌توانید با استفاده از جملات آلمانی زیبا انجام دهید این است که این جملات را در ابزاری مانند گوگل ترانسلیت کپی کنید و سپس خواندن صوتی آنها را بزنید تا گوگل ترانسلیت برایتان جمله موردنظر را بخواند. با این کار می‌توانید تلفظ دقیق کلمات را گوش کنید و سعی کنید صدای خودتان را ضبط کرده و به‌درستی ترجمه را ادا کنید. این کار تأثیر بسیار زیادی در تقویت تلفظ کلمات و جملات آلمانی دارد و می‌تواند کمک کند بهتر با تلفظ‌های سخت این زبان آشنا شوید.

3- تمرین آلمانی:

یکی دیگر از مزیت‌هایی که یادگرفتن جملات زیبا به زبان آلمانی برایتان دارد، این است که این جملات باعث می‌شوند شما حسابی درگیر زبان آلمانی شوید و سعی کنید جملات را بفهمید تا آنها را به‌خوبی یاد بگیرید. همین موضوع کمک می‌کند که تمرین آگاهانه‌ای را در این زمینه داشته باشید و بتوانید به‌خوبی زبان آلمانی را تمرین کنید. بنابراین توصیه می‌کنیم که حتماً این کار را انجام دهید تا بتوانید تمرین روزانه خودتان را در زبان آلمانی بیشتر کنید و حرفه‌ای‌تر این زبان را یاد بگیرید.

4- زیباسازی جملات:

احتمالاً در زبان فارسی مشاهده کرده‌اید که ما برای زیباتر کردن و تأثیرگذاری بیشتر در کلام خودمان، چقدر از ضرب‌المثل‌ها و جملات زیبا استفاده می‌کنیم و این جملات می‌توانند باعث شوند که در اطرافیان خودمان تأثیر بیشتری بگذاریم. در زبان آلمانی نیز شما می‌توانید با استفاده از جملات آلمانی زیبا، تأثیرگذاری کلام خودتان را بیشتر کنید و بتوانید تأثیر بیشتری روی کسانی که با آنها مکالمه می‌کنید داشته باشید. مخصوصاً اگر زبان آلمانی را برای مکالمات تجاری یاد می‌گیرید تا بتوانید با شرکت‌های مستقر در آلمان به تجارت بپردازید، استفاده از این جملات می‌تواند کمک کند که به شرکای تجاری خودتان اثبات کنید چقدر به فرهنگ آنها اهمیت می‌دهید و چقدر برایشان ارزش قائل هستید و به این صورت بتوانید تأثیر بیشتری روی آنها بگذارید.

5- احساس نزدیکی بیشتر با زبان آلمانی:

همان‌طور که در موارد قبلی گفتیم، یکی از کارهایی که می‌توانید انجام دهید، این است که جملات زیبای فارسی را به آلمانی ترجمه کنید و آنها را در زبان آلمانی به کار ببرید تا بتوانید مکالمه خودتان را قوی‌تر کنید. این کار خیلی اوقات باعث می‌شود که به زبان آلمانی حس نزدیکی بیشتری داشته باشید و چون از جملات فارسی استفاده کرده‌اید، این کار برایتان جذاب‌تر خواهد بود و دیگر سختی یادگیری این زبان برایتان شیرین خواهد شد.

جملات آلمانی زیبا + فیلم آموزش زبان آلمانی

جملات آلمانی زیبا

تا به اینجا گفتیم که جملات زیبای آلمانی را چطور یاد بگیرید و گفتیم که یادگیری این جملات چقدر می‌تواند در یادگیری زبان آلمانی تأثیرگذار باشد و کمک کند که بهتر بتوانید به این زبان تسلط پیدا کنید. حالا در ادامه می‌خواهیم تعداد زیادی از جملات زیبای آلمانی را در اختیار شما قرار دهیم تا با استفاده از آنها بتوانید از مزیت‌هایی که این کار برایتان دارد بهره‌مند شوید. البته اکثر این جملات از زبان‌های دیگر به آلمانی ترجمه شده‌اند و برخی از آنها نیز به‌صورت آلمانی هستند.

برای یادگیری بهتر زبان آلمانی و ساختن جملات حرفه‌ای در این زبان، نیاز است که بتوانید به یادگیری زبان آلمانی بپردازید و آموزش‌های حرفه‌ای را در این زمینه دریافت کنید. اگر برای شروع آموزش زبان آلمانی آماده هستید، همین حالا روی لینک زیر کلیک کنید و آموزش‌های مربوط به این موضوع را در فرادرس مشاهده کنید.

Hoffnung ist nicht die Überzeugung das etwas gut ausgeht,sondern die Gewissheit,das es sich nicht lohnt,um etwas zu kämpfen,ganz egal,wie es ausgeht.

امید اعتقاد به این نیست که کاری خوب پیش برود بلکه یقین به این است که چیزی که ارزش جنگیدن ندارد، سرانجامش فرقی نمی‌کند

 

Wo ein Wille ist,ist ein Weg

هر جا اراده‌ای هست، راهی هم هست.

 

.Das Glück hilft dem Kühnen

موفقیت با شجاعان است.

 

Menschen, die gute Geduld haben, denen passieren gute Dinge. Und ein tolles Event für Menschen, die selbst Großes bewegen

افرادی که دارای صبر خوبی هستند اتفاقات خوبی برایشان می‌افتد و اتفاقات عالی برای کسانی که با تلاش آن را به دست می‌آورند.

 

Einer der Schlüssel zum Erfolg ist die Disziplin, das zu tun, was Sie tun müssen. Auch wenn Sie es nicht tun möchten… aber Sie wissen, dass sie wichtig sind und getan werden sollten

یکی از کلیدهای موفقیت داشتن نظم در انجام‌دادن کارهایی است که حتی به فکرتان هم نمی‌رسد حتی اگر میلی به انجام آن ندارید؛ ولی می‌دانید که مهم هستند و باید انجام شوند.

 

Nur die Harten kommen in den Garten

فقط قوی‌ترها به باغ می‌روند.

 

Der Stärkere hat immer Recht

حق همیشه با قدرتمندان است.

 

.lebe dein Leben und nicht dein Traum

زندگی کن اما نه در رؤیا.

 

Gehen Sie an Orte, an denen Sie wahrgenommen und nicht geduldet werden;

Wenn sie deinen wahren Wert nicht kennen, dann ist es Zeit, neu zu beginnen

به مکان‌هایی بروید که به شما توجه می‌کنند نه این که شما را تحمل کنند، اگر آن‌ها قدر شما را نمی‌دانند پس بهتر است یک تجدیدنظر در رابطه‌هایتان داشته باشید.

جملات آلمانی زیبا + فیلم آموزش زبان آلمانی

Wir leben alle unter dem gleichen Himmel ,aber wir haben nicht alle den gleichen Horizont

همه ما زیر یک آسمان زندگی می‌کنیم؛ اما همه ما افق یکسانی نداریم.

 

Man muss an sich selbst glauben. Das ist das Geheimnis

تو باید به خودت باور داشته باشی؛ این یک راز است!

 

 

Es wird nicht leichter. Du wirst stärker

هیچ چیزی آسان‌تر نمی‌شود؛ این تویی که قوی‌تر می‌شوی!

 

رپورتاژ

Alle sagten, das geht nicht. Dann kam Einer, der wusste das nicht, und hat’s einfach gemacht.

همه میگویند نمیشود؛ تا اینکه یک نفر می آید و بدون اینکه این را بداند، انجامش می‌دهد!

 

Du schaffst das

تو می‌توانی!

 

Gib niemals auf!

هرگز تسلیم نشو!

 

Du hast erst verloren, wenn du aufhörst es zu versuchen

تو فقط زمانی شکست می‌خوری که دست از تلاش‌کردن برمی‌داری…

 

Sei glücklich. Damit provozierst du sie alle am meisten!

شادباش! این بیشتر از هر چیزی دیگران را اذیت می‌کند!

 

Du hast nicht zu wenig Zeit. Du hast zu viel Zeit, die du nicht nutzt

مسئله وقت نداشتن نیست؛ مسئله داشتن زمان زیادی است که از آن استفاده نمی‌کنید!

 

Wer lächelt, statt zu toben, ist immer der Stärkere

کسی که به‌جای عصبانیت لبخند می‌زند همیشه قوی‌تر است

 

Ich verliere nicht. Entweder ich gewinne, oder ich lerne

من نمی‌بازم! یا می‌برم، یا می‌آموزم!

 

Schenkt dir das Leben Zitronen, mach Limonade draus

وقتی زندگی به سمتت لیمو پرتاب کرد، تو باهاش لیموناد درست کن!

 

Es ist vollkommen egal, wie langsam du voran kommst. Du überholst immer noch jeden, der gar nichts tut

مهم نیست چقدر آهسته پیش می‌روی؛ تو هنوز هم از کسانی که هیچ کاری انجام نمی‌دهند، جلوتری!

 

Am Ende wird alles gut sein. Und wenn es nicht gut ist, ist es nicht das Ende

همه چیز در آخر درست میشه؛ اگر درست نشد، بدون آخرش نیست!

 

Alle Träume können wahr werden, wenn wir den Mut haben, ihnen zu folgen

همه رؤیاها می‌توانند محقق شوند اگر ما شجاعت دنبال‌کردن آن‌ها را داشته باشیم.

 

‘Jetzt’ ist die beste Zeit.

بهترین زمان، همین حالا است!

 

Halte durch! Bald ist Wochenende.

دست بجنبون! داره آخر هفته میشه!

 

Wir müssen ja sowieso denken – warum nicht gleich positiv?

به‌هرحال مجبوریم فکر کنیم؛ پس چرا مثبت فکر نکنیم؟

 

Lieber scheiße tanzen als dumm herumstehen.

بد رقصیدن بهتر از اینه که مثل یه احمق دور هم بایستیم!

 

Leben heißt nicht zu warten, bis der Sturm vorbeizieht, sondern lernen, im Regen zu tanzen

زندگی این نیست که منتظر بمانیم تا طوفان بگذرد، بلکه یادگیری رقصیدن زیر باران است.

 

Wenn der Tag nicht dein Freund war, dann war er dein Lehrer

امروز، اگر دوست تو نبود، آموزگارت بود…

 

Wenn die Menschen nur über das sprächen, was sie begreifen, dann würde es sehr still auf der Welt sein.

اگر مردم فقط در مورد آنچه می‌فهمیدند صحبت می‌کردند، جهان بسیار ساکت می‌شد.

 

Man reist nicht, um anzukommen, sondern um zu reisen )Johann Wolfgang von Goethe

شما برای رسیدن سفر نمی‌کنید، بلکه برای سفر حرکت می‌کنید.

 

Ehre die Alten, verspotte sie nie. Sie waren wie du und du wirst wie sie.

به سالمندان احترام بگذارید، هرگز آن‌ها را مسخره نکنید. آنها مثل شما بودند و شما نیز روزی مانند آن‌ها خواهید شد.

 

Liebe ist der Wunsch etwas zu geben, nicht etwas zu erhalten.

عشق میل به بخشیدن است نه دریافت.

جملات آلمانی زیبا + فیلم آموزش زبان آلمانی

 

جمع‌بندی

در این مقاله در مورد جملات آلمانی زیبا صحبت کردیم و گفتیم که یادگیری چنین جملاتی چطور می‌تواند باعث شود که در زبان آلمانی از نظر مکالمه و نوشتاری و شنیداری تقویت شوید و بتوانید دایره لغات خودتان را افزایش دهید. در ادامه به شما برخی از بهترین جملاتی که در این زبان وجود دارند را به همراه ترجمه آلمانی جملات معروف بزرگان گفتیم تا بتوانید با استفاده از آنها، زبان آلمانی خودتان را تقویت کنید و با استفاده از این جملات، مکالمه حرفه‌ای‌تری در آلمانی داشته باشید.

اگر به دنبال این هستید که زبان آلمانی را به‌صورت حرفه‌ای یاد بگیرید تا بتوانید هم برای تجارت و هم برای مهاجرت از آن استفاده کنید، نیاز است آموزش‌های حرفه‌ای را در این زمینه ببینید. فرادرس بهترین آموزش‌ها را برای زبان آلمانی تهیه کرده است و شما می‌توانید با مشاهده این آموزش‌ها، در یادگیری زبان آلمانی به بهترین شکل عمل کنید. برای دسترسی به این آموزش‌ها، همین حالا روی لینک زیر کلیک کنید و وارد فرادرس شوید تا به آموزش زبان آلمانی دسترسی داشته باشید.

نوشته‌های مرتبط